;

Reklama

Zapraszamy na plan naszej kampanii reklamowej (2)

Stella Widomska

2 lutego 2024

Zapraszamy na plan naszej kampanii reklamowej
2

Za oknem już czuć wiosnę, ale w świecie reklamy trwa w najlepsze sezon komercyjny zima. A jak długie zimowe wieczory, to mamy dla Was nowe oferty i stojące za nimi kampanie reklamowe. I oczywiście perypetie z robotem Maxem oraz jego rodziną. Usiądźcie wygodnie – wszystko Wam opowiem. 

Na zimę mamy dla Was dużo ofert i promocji. Wśród nich tablet za złotówkę, światłowód za dodatkowe 35 zł miesięcznie i wyższą prędkość internetu w cenie niższej – to dla tych z Was, co połączą usługi w pakiet Love. Natomiast dla przenoszących numer do Orange mamy nawet 5 miesięcy bez abonamentu. A w Planie L z szybkim mobilnym internetem 5G jakości Orange także 3 miesiące Netflixa w prezencie. Więcej szczegółów zimowych nowości w ofercie Orange znajdziecie tutaj.

Co zobaczycie w mediach

No właśnie, bo jak nowa oferta, to jak zawsze także nowa kampania reklamowa. Spoty są dwa – jeden o światłowodzie, drugi o telefonie komórkowym. Ale w obu główne skrzypce gra uroczy i zabawny robot Max. Powiem więcej – mamy nawet bacę. Ale, nie będę Wam psuć zabawy – zobaczcie sami.

Kto za tym stoi

Za każdą kampanią stoi cały sztab ludzi. Kreacja powstała przy współpracy z Leo Burnett. Spot reżyserował Sebastian Pańczyk. Film wyprodukowało Dobro, a postprodukcją zajęło się studio Orka. Za udźwiękowienie odpowiada studio Lunapark. Planowanie i zakup mediów powierzono domowi mediowemu Value Media. Z kolei za kampanię w mediach społecznościowych odpowiada Follow Agency.

A jak to wyglądało od kuchni

To jasne, że nie mogło nas zabraknąć na planie. Tradycyjnie to, co się działo na miejscu relacjonuje dla Was #EkipaOrange, tym razem jest to Michał. Nasze zakopiańskie klimaty udało się stworzyć pod Warszawą, więc nie miał daleko 😉 Wiem, że zawsze jesteście ciekawi tego co dzieje się w produkcji od kuchni. Uwierzcie, że w krótkim filmiku wygląda to jak świetna zabawa, ale tak naprawdę to wiele godzin ciężkiej pracy kilkudziecięciu osób – obsługi technicznej, aktorów, obsługi planu zdjęciowego, charakteryzatorów, fotografa, reżysera. Jest też ktoś, kto wszystkich musi nakarmić albo przewieźć tony sprzętu. To gruba logistyka. Jest też magia – z dnia robimy noc i umiemy zmieniać kolory. Ale zobaczcie sami.

I jak, podobało Wam się? Jeśli tak, to zapraszam za tydzień na kolejny materiał z planu zdjęciowego. Tym razem kampanii Orange na kartę, której przyglądał się z bliska Bartek z #EkipyOrange.

Dobrej zimy i byle do wiosny!

Udostępnij: Zapraszamy na plan naszej kampanii reklamowej
podaj nick
komentarz jest wymagany
Please prove you are human by selecting the Key. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

Komentarze

  • komentarz
    pablo_ck 20:51 08-02-2024
    Serce i Rozum kiedy powrót?
    Odpowiedz
  • komentarz
    Korrado 17:00 05-03-2024
    Odzywka bacy "te, inteligent, dawaj no tu ku mnie", czyli promowanie chamstwa. Czyżby do takiej grupy docelowej Orange kierował tę reklamę?
    Odpowiedz

;

Oferta

Kinowe hity w lutym w Orange VOD (1)

Beata Giska

2 lutego 2024

Kinowe hity w lutym w Orange VOD
1

Przebojowe kino science-fiction, wzruszające filmy familijne oraz sporą dawkę mrocznych historii znajdziecie w tym miesiącu, w Orange VOD na dekoderach Telewizji od Orange i w aplikacji Orange TV Go. Nie przegapcie takich produkcji, jak: „Aquaman i zaginione królestwo”, „Wonka”, „Trolle 3” czy „W nich cała nadzieja”.

Sprawdźcie, jakie filmowe nowości przygotowaliśmy dla Was w lutym. Wybierzcie propozycje dla siebie – hity na długie, zimowe wieczory.

Smakowite premiery do oglądania

Weźcie łyk gorącej czekolady i obejrzyjcie wyborny film pt.: „Wonka”, który jeszcze niedawno świecił triumfy w kinach. To pełna magii, świetnej muzyki i porywających przygód opowieść o młodzieńcu, który został najsłynniejszym na świecie wytwórcą czekolady oraz nietuzinkowym wynalazcą. Prawdopodobnie znacie już jego niezwykłą historię z książki dla dzieci pt.: „Charlie i fabryka czekolady” –  autorstwa Roalda Dahla lub z filmu o tym samym tytule, w reżyserii Tima Burtona. Jednak w nowej produkcji zobaczycie, jak Willy Wonka zaczynał w branży cukierniczej i co tak naprawdę wpłynęło na jego późniejsze wybory. Dodajmy, że w hicie wystąpiły m.in. takie gwiazdy, jak: Timothée Chalamet, Hugh Grant, Olivia Colman czy Rowan Atkinson.

Z kolei 5 lutego do Orange VOD zagości legendarny Król Siedmiu Mórz. Polecamy fantastyczną superprodukcję „Aquaman i zaginione królestwo”, drugą część opowieści o chyba najbardziej niesubordynowanym bohaterze z filmowego uniwersum DC. Przekonajcie się, jak Arthur Curry, czyli Aquaman, wypełnia swoje nowe obowiązki – nie tylko potężnego władcy, ale także te… ojcowskie:) Dodajmy, że klienci Telewizji od Orange, którzy posiadają Dekoder Premium 4K lub Dekoder 4K, mogą obejrzeć tę produkcję także w jakości 4K.

Familijne hity

Od 2 lutego polecamy prawdziwą przygodę na cztery łapy. Do Orange VOD trafi chwytająca za serce produkcja pt.: „O psie, który jeździł koleją”, adaptacja słynnej powieści Romana Pisarskiego. To przeniesiona do czasów współczesnych, poruszająca opowieść o niezwykłej przyjaźni małej dziewczynki i psa Lampo, który stał się sensacją internetu za sprawą swoich regularnych podróży pociągiem. W filmie wystąpili: Mateusz Damięcki, Monika Pikuła, Adam Woronowicz i Liliana Zajbert.

Pod koniec lutego – 29.02 – obejrzyjcie najnowszą część uwielbianej na całym świecie animacji, pt.: „Trolle 3”, w której nie zabraknie barw, humoru oraz świetnej muzyki. Poznajcie dalsze losy uroczej Poppy i jej (już oficjalnie!) chłopaka Mruka. Tym razem bohaterka odkrywa, że jej luby ma sekretną przeszłość. Co takiego starał się ukryć?

Dla starszych widzów

Od 1 lutego polecamy mroczną historię pt.: „Córka króla moczarów”, w której główną rolę zagrała Daisy Ridley (gwiazda najnowszych filmów z serii „Gwiezdne wojny”). To przerażająca historia Heleny, która w dzieciństwie była więziona przez ojca w odizolowanej chatce na bagnach. Kiedy mężczyzna trafił do więzienia, wydawało się, że koszmar bohaterki już się zakończył. Jednak po latach okrutny rodzic znowu daje o sobie znać.

Natomiast 9 lutego obejrzyjcie, inspirowany prawdziwymi wydarzeniami, poruszający dramat pt.: „Porwany”. To historia 7-letniego chłopca z żydowskiej rodziny, który w 1858 roku został odebrany rodzinie, przez żołnierzy papieża Piusa IX, i zmuszony do przejścia na katolicyzm.

A już od 22 lutego polecamy polski film science-fiction pt.: „W nich cała nadzieja”, w którym wystąpili Magdalena Wieczorek i Jacek Beler. To opowieść o kobiecie, która każdego dnia walczy o przetrwanie w postapokaliptycznym świecie, a jej jedynym towarzyszem jest robot Artur. Wkrótce jednak niefortunna sytuacja sprawia, że ta maszyna staje się jej największym wrogiem. Czy bohaterce uda się pokonać sztuczną inteligencję?

23 lutego obejrzyjcie zaskakującą produkcję grozy pt.: „Nóż w nocnej ciszy”. Kiedy do spokojnego miasteczka Angel Falls powraca zło, młoda dziewczyna postanawia zrobić wszystko, aby uratować jego mieszkańców, nawet jeśli będzie musiała zapłacić za to niezwykle wysoką cenę. Jaką? Sprawdźcie lepiej sami. Emocje gwarantowane.

Jeśli zaciekawiła Was oferta VOD i chcecie z niej skorzystać – odwiedźcie naszą stronę i dowiedzcie się więcej.

Udostępnij: Kinowe hity w lutym w Orange VOD
podaj nick
komentarz jest wymagany
Please prove you are human by selecting the Truck. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

Komentarze

  • komentarz
    pablo_ck 20:50 08-02-2024
    Fajne zestawienie filmowe 🧡
    Odpowiedz

;

Bezpieczeństwo

Zagrożenia? W sieci, a gdzie? (1)

Michał Rosiak

1 lutego 2024

Zagrożenia? W sieci, a gdzie?
1

Wojna? Inflacja? Migracje? Czego baliśmy się w 2023 roku i czego będziemy się bać w obecnym? Oczywiście zagrożenia zależą od tego kogo pytamy. Ja miałem okazję zajrzeć do badania Kryzysometr, zrealizowanego po raz 7. przez Alert Media Communications. Skoro piszę o tym i jest czwartek, to domyślacie się, o co może chodzić, prawda?

Zagrożenia on-line! Tego boi się 43% ekspertów PR i komunikacji, bo właśnie tę grupę ankietuje się na potrzeby Kryzysometru. Moja „ulubiona” kategoria awansowała z trzeciego miejsca w ubiegłym roku. Opinia grupy tych, którzy z jednej strony nie mają nic/wiele wspólnego z IT, z drugiej stoją na pierwszej linii, gdy coś pójdzie nie tak, jest dla mojej branży bardzo ważna. Ludzie, którzy są ekspertami od „gaszenia pożarów” i zawczasu rozpatrują scenariusze potencjalnych kryzysów, zazwyczaj mają wyczucie do tego, co może nas czekać.

Zagrożenia on-line są zawsze

Dlaczego ryzyka w sieci trafiły na pierwszej miejsce i wyprzedziły ubiegłorocznego lidera, trudności gospodarcze oraz negatywny wpływ polityki na życie firmy? Czyżby dlatego, że ostatnie dwa ryzyka są zależne od sytuacji w kraju w danym roku? A ryzyka w sieci? Cóż, one są zawsze. Niezależnie od tego, kto jest przy władzy i jak bardzo zdrożał chleb.

Problemów związanych z internetem boi się 38% przedstawicieli biznesu i aż 62% PR-owców instytucji (wzrost o 1/3 w stosunku do 2023). Bezpieczniaka interesuje przede wszystkim to CZEGO się boją. A tę informację dzięki autorom badania mamy!

Widać, że znacznie bardziej boimy się wycieków danych, cyberataków i deepfake`ów. Mnie ten ostatni problem kojarzy się przede wszystkim z coraz częstszymi obrazkami ilustrującymi fałszywe inwestycje. Sytuacja, gdy polityk, czy celebryta „reklamuje” szemrany interes dla wielu nieświadomych internautów może być wystarczająca, by wydać na to własne pieniądze. A jak może stracić na tym firma? Spójrzmy na ten sam przypadek z odwrotnej perspektywy, gdy prezes znanej firmy „promuje” oszukańczą aktywność.

Cyberataki grożące firmom to z naszej perspektywy – przede wszystkim po wybuchu wojny w Ukrainie – ataki DDoS. Łatwe do wykonania, tanie, mocno efektywne (wyłączenie dostępu do serwisu ofiary, w dzisiejszych czasach – koszmar) i uwielbiane przez grupy powiązane z organizacjami wywiadowczymi. Ci ostatni stoją też za atakami ransomware, destabilizując rynek, blokując sieć dużej firmy i grożąc ujawnieniem wykradzionych jej danych.

PR-owcu, zaprzyjaźnij się z bezpieczniakiem

Na szczęście nie dotyczy to nas, bo my się z Wojtkiem już od dawna się lubimy i doceniamy. Zdecydowanie jednak warto pójść drogą, którą Beata Łaszyn z Alert Media Communications proponowała podczas Kongresu Profesjonalistów PR w 2022 na panelu, w którym miałem zaszczyt brać udział.

PR-owcu, dowiedz się, kto w Twojej firmie zajmuje się cyberbezpieczeństwem i umów się z nim na kawę.

My bez wsparcia PR-owca możemy nie mieć siły przebicia. Człowiek od komunikacji bez twardych danych nawet mając dobrą wolę też wiele nie zrobi. Taka współpraca może przydać się zarówno przed kryzysem, kiedy pozwoli go uniknąć, jaki wtedy, gdy robi się naprawdę gorąco. Niestety, jak wskazuje wiele wydarzeń w historii, praktycznie każdy WIELKI INCYDENT zaczynał się od jednego malutkiego kliknięcia.

Rysunek tytułowy to wbrew pozorom nie jest Wojtek przy pracy. To dzieło Bing Copilota 🙂

Udostępnij: Zagrożenia? W sieci, a gdzie?
podaj nick
komentarz jest wymagany
Please prove you are human by selecting the Star. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

Komentarze

  • komentarz
    pablo_ck 20:49 08-02-2024
    Michał 💪💪💪
    Odpowiedz

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej