Wygraliśmy! Znowu! :) Nasi bohaterowie zdobyli Złote Effie w kategorii "Long term marketing excellence". Nagroda za marketingową doskonałość jest jak nagroda za całokształt twórczości na filmowych Oscarach. To już kolejne Effie dla Serca i Rozumu. W 2011 roku zdobyli najwyższe wyróżnienie tego konkursu - Grand Prix oraz Złote Effie w kategorii telekomunikacja. Chyba nie ma już takiej nagrody, której Ci dwaj by nie zgarnęli :)
Effie Awards to prestiżowy konkurs marketingowy, ceniony na całym świecie. Po raz pierwszy został zorganizowany w 1968 r. w Nowym Yorku przez Amerykańskie Stowarzyszenie Marketingu. Jest tak ceniony, bo oceniane są efekty kampanii, a nie tylko jej efektowność.
Serce i Rozum są z nami już ponad 3 lata. Ponad 50 reklam telewizyjnych i ponad 60 radiówek. Ponad 2,1 miliona fanów na facebooku gdzie są niekwestionowanym liderem w Polsce i 42 miliony wyświetleń spotów na YouTubie.
Specjalnie z tej okazji mem, którego nie znajdziecie na FB. Tak specjalnie dla Was, tu na blogu ;)