Podobno nie ma gotowej recepty na sukces, szczęście, czy miłość. Jednak jeśli uważniej przyjrzeć się osobom, czy firmom, którym się powiodło, można znaleźć wspólny mianownik. Szczęście i pasja, czy realizm i solidny model biznesowy? – odpowiedzi na to pytanie szukali prelegenci ostatniego Miasteczka Myśli.
Poniżej relacja – sprawdźcie, co dla Was wysmażyliśmy 🙂
Podczas wydarzenia poznaliśmy także zwycięzców Orange Fab. Do akceleracji weszli:
Usługi LBS za pomocą femtokomórek autorstwa PKRM. Rozwiązanie wykorzystuje innowacyjną metodę wykrywania telefonu komórkowego za pomocą małej stacji nadawczej – femtokomórki. Umożliwia marketingowe wykorzystanie femtokomórki w okolicy, w której przebywa właściciel telefonu.
Brinch stworzony przez Lemon Labs – wirtualny asystent klienta. Pozwala na lepsze poznanie nawyków kupujących, a w następstwie tworzenie spersonalizowanych ofert komunikowanych przez smartfony.
Aplikacja hollo.pl (firma: Edu4work)pozwala na szybkie znalezienie i wezwanie pomocy np. holownika w najbliższej okolicy w przypadku awarii lub wypadku drogowego.Należność można uregulować dzięki modułowi płatności mobilnych.
Kekemeke firmy Sellupp – program lojalnościowy dla klientów małych i średnich firm usługowych. Zamiast pieczątek na kartonikach zbieramy je w aplikacji mobilnej.
Jury przyznało także wyróżnienia specjalne dwóm firmom:
OORT opracowany przez firmę Thing to nowa odsłona rozwiązań typu „smart home”. Pozwala użytkownikom kontrolować urządzenia (np. kolorowe żarówki, która mogą stworzyć romantyzną aurę lub chłode światło, w zależności od potrzeb) za pomocą jednej aplikacji.
Gra społecznościowa HYENT, autorstwa firmy o tej samej nazwie toczy się w świecie rzeczywistym, akcje są oparte o aktywności w otaczającym nas środowisku. Gracze zdobywają punkty wymienne na pieniądze i pozycje rankingowe z wartościowymi nagrodami.
Gratuluję finalistom i trzymam kciuki za rozwijanie pomysłu. Efekty zobaczymy w czerwcu.