Informacje prasowe

Telewizor oraz drugi smartfon w prezencie pod choinkę w świątecznej ofercie Orange

7 listopada 2019

Telewizor oraz drugi smartfon w prezencie pod choinkę w świątecznej ofercie Orange
0

Do Świąt jeszcze kilka tygodni, ale już teraz warto się zastanowić, jakie prezenty najbardziej ucieszą naszych bliskich. Może nowy smartfon lub telewizor dla całej rodziny? Klienci, którzy kupią lub przedłużą umowę na pakiet Orange Love z telewizją, otrzymają w prezencie 32-calowy telewizor. Jeśli dodatkowo zdecydują się na zakup smartfona na raty ze świątecznej oferty, drugie urządzenie otrzymają także w prezencie. Promocyjny smartfon trafi także w ręce klientów, którzy kupią lub przedłużą umowę na wybrane Plany Mobilne z telefonem. Warto spieszyć się z zakupami, by otrzymać sprzęty jeszcze przed Świętami.

Klienci, którzy zdecydują się na zakup lub przedłużenie pakietu Orange Love z telewizją na 2 lata, otrzymają telewizor Thomson 32” HD za 1 zł oraz drugi smartfon płacąc za każdy tylko symboliczną złotówkę. Świąteczna oferta z telewizorem jest limitowana, warto więc złożyć zamówienie jak najszybciej.

Atrakcyjne zestawy smartfonów

Orange przygotował dla klientów indywidualnych również atrakcyjne zestawy smartfonów, w których drugie urządzenie otrzymają za 1 zł. Do wyboru są:

  • Xiaomi Redmi Note 7 z ratą 37 zł miesięcznie oraz Redmi 7A za 1 zł przy zakupie Planu Mobilnego 55 lub Orange Love Standard,
  • Samsung Galaxy A50 z ratą 57 zł miesięcznie oraz Galaxy A10 za 1 zł przy zakupie Planu Mobilnego 75 lub Orange Love Extra,
  • Oppo A5 2020 z ratą 25 zł miesięcznie oraz Oppo A1k za 1 zł przy zakupie Planu Mobilnego 75 lub Orange Love Extra.

Smartfony w super cenie

Dodatkowo w ofercie świątecznej klienci znajdą zestawy dwóch smartfonów w supercenie, np. Samsung Galaxy A20e i Samsung Galaxy A10 za 40 zł miesięcznie za zestaw przy zakupie Planu Mobilnego 55 lub pakietu Orange Love Standard.

Klienci doceniają korzyści płynące z pakietów Orange Love

Już ponad 1,3 mln rodzin korzysta z usług konwergentnych od Orange. Orange Love to zestaw  usług dla wszystkich domowników i dostęp do najlepszej rozrywki. Zawiera szybki domowy internet, np. światłowód z prędkością pobierania danych nawet do 1 Gb/s i wysyłania do 300Mb/s, telewizję z nawet 181 kanałami, abonament komórkowy z nielimitowanymi GB oraz  abonament  domowy z rozmowami bez limitu  w kraju i UE.

Plany Mobilne oferują swobodę korzystania z internetu w telefonie dzięki nawet 30GB z pełną prędkością w abonamencie oraz nielimitowanym połączeniom, SMS-om i MMS-om w kraju i w roamingu UE. Klienci, którzy zdecydują się przenieść swój numer do Planu Mobilnego w Orange, otrzymają aż 3 miesiące abonamentu za 0 zł.

Świąteczne prezenty dla firm

Okres przedświąteczny to czas wytężonej pracy dla firm. Wtedy warto skorzystać ze wsparcia w prowadzeniu biznesu. Orange oferuje niezawodne i wysokiej jakości narzędzia biznesowe z nowoczesnymi podzespołami, świetnym aparatem i wytrzymałą baterią. Przed Świętami każdy przedsiębiorca ma dużo wydatków, zarówno tych domowych, jak i firmowych, dlatego tak ważna jest zerowa opłata na start za smartfon premium.

Klienci biznesowi mogą kupić smartfon Samsung Galaxy S10e za 45 zł netto miesięcznie z zerową opłatą na start w planie z rozmowami i internetem bez limitu z Multipakiem XXL na 36 miesięcy. To biznesowy smartfon z efektowną szklaną obudową, aluminiowymi krawędziami i brakiem bocznych ramek na wyświetlaczu. Posiada on wyświetlacz o przekątnej 5,8 cala.

W ramach świątecznej promocji dla firm Orange oferuje drugi smartfon za 1 zł. Dotyczy to trzech zestawów:

  • Xiaomi Redmi Note 7 z ratą 30 zł + VAT oraz Redmi 7A za 1 zł
  • Samsung Galaxy A50 z ratą 54 zł + VAT oraz  Galaxy A10 za 1 zł
  • Oppo A5 2020 z ratą 28 zł + VAT oraz Oppo A1k za 1 zł.

Ponadto, w ofercie świątecznej klienci  biznesowi znajdą zestawy w super cenach, np :

  • Samsung Galaxy A20e oraz Samsung Galaxy A10 z ratą 30 zł plus VAT za zestaw. Klienci biznesowi mogą również kupić urządzenia bez abonamentu na nieprocentowane raty – taniej niż w wiodących sklepach z elektroniką m.in. Samsung Galaxy S10, Apple Watch series 5 oraz Huawei P30 Pro.

Więcej o ofercie na orange.pl

Zainteresował Cie wpis? Jeśli chcesz otrzymywać informacje prasowe, zostaw nam swój adres e-mail
Napisz do Nas
Udostępnij: Telewizor oraz drugi smartfon w prezencie pod choinkę w świątecznej ofercie Orange

Informacje prasowe

E-umowa w Orange także przy zakupie urządzeń. Wygodnie i bezpiecznie, bez wychodzenia z domu

7 listopada 2019

E-umowa w Orange także przy zakupie urządzeń. Wygodnie i bezpiecznie, bez wychodzenia z domu
0

Orange Polska od ubiegłego roku umożliwia podpisanie lub przedłużenie umowy na mobilne usługi abonamentowe w formie e-umowy. Teraz to rozwiązanie jest dostępne także dla tych klientów, którzy wraz z usługami Orange kupują smartfon czy inne urządzenia na orange.pl lub poprzez infolinię. 

E-umowę przy zakupie usług z urządzeniami mogą podpisywać klienci indywidualni – zarówno nowi, jak również przedłużający umowę i przenoszący numer z oferty na kartę na abonament.

E-umowa to dla klientów wygoda i oszczędność czasu. Orange jako pierwszy operator wprowadził możliwość podpisania e-umowy i skorzystało z niej do tej pory już blisko 100 tys. naszych klientów. Teraz rozszerzamy tę opcję i proponujemy podpisanie e-umowy na usługi z równoczesnym zakupem smartfona czy tabletu – powiedział Adam Skręt, dyrektor Digital i Performance Marketing w Orange Polska.

Przy zamówieniu nowej oferty przez infolinię, klient otrzymuje e-mail z linkiem do strony internetowej, na której znajdzie propozycję umowy. Jeżeli zgodzi się na proponowane warunki i je zaakceptuje, otrzyma kolejny mail z ostateczną wersją umowy. Wtedy też do klienta zostanie wysłany zamówiony sprzęt. Klienci mogą wybrać najbardziej dogodną dla siebie formę dostawy urządzenia – przesyłkę kurierską, dostawę do paczkomatu lub wybranego salonu Orange.

Podobnie jak w przypadku każdej innej umowy zawartej zdalnie, także w przypadku e-umowy klient może skorzystać z prawa odstąpienia od niej w ciągu 14 dni od jej zawarcia.

Zainteresował Cie wpis? Jeśli chcesz otrzymywać informacje prasowe, zostaw nam swój adres e-mail
Napisz do Nas
Udostępnij: E-umowa w Orange także przy zakupie urządzeń. Wygodnie i bezpiecznie, bez wychodzenia z domu

Informacje prasowe

Orange Telefon pomaga chronić smartfony

5 listopada 2019

Orange Telefon pomaga chronić smartfony
0

Orange Telefon to bezpłatna aplikacja, która pomaga zabezpieczać użytkowników usług mobilnych. Informuje m.in. o tym, czy dzwoniący do niego numer to telemarketer lub numer firmowy. Pozwala także zablokować numery przychodzące z wybranych krajów, zabezpieczając w ten sposób przed częstymi próbami wyłudzeń.

Orange telefon poprawia bezpieczeństwo użytkownika

Orange Telefon to rozwiązanie oferujące wiele ciekawych funkcji związanych z bezpieczeństwem. Dzięki rekomendacjom zbieranym od użytkowników oraz bazie numerów aplikacja informuje, czy dzwoniący numer może pochodzić od telemarketera lub jest spamem. Orange Telefon identyfikuje także dzwoniące numery firmowe. Informuje użytkownika, czy wybrany numer to numer premium i czy połączenie z nim wiąże się z dodatkowymi kosztami. Dzięki Orange Telefon można także zablokować połączenia przychodzące  z konkretnych krajów. Dodatkowo, w roamingu aplikacja pokazuje listę numerów alarmowych w danym kraju, a w trakcie połączenia alarmowego wyświetla koordynaty GPS, które możemy łatwo podyktować służbom w razie wypadku.

Orange Telefon zastępuje domyślnie zainstalowaną aplikację telefoniczną w urządzeniach z systemem Android. Ma wszystkie standardowe funkcjonalności, takie jak lista kontaktów, ulubione kontakty, rejestr połączeń itp. Została wyposażona w  proste menu i dobrze radzi sobie z obsługą urządzeń dual SIM. Wszystkie funkcje są zebrane w jednym miejscu, co pozwala na łatwe skonfigurowanie książki telefonicznej według własnych preferencji.

Jedna z najlepiej ocenianych aplikacji Orange

To obecnie druga najwyżej oceniana, po Orange Flex, aplikacja Orange w sklepie Google Play – średnia ocena to 4,3 gwiazdki. Została pobrana już ponad 70 tys. razy. Wersja aplikacji na iOS jest dostępna z innym zakresem funkcjonalności.

Link do aplikacji w sklepie Google Play

Link do aplikacji w App Store

To kolejne, po CyberTarczy oraz zapewniającym kontrolę rodzicielską Chroń Dzieci w Sieci, narzędzie zabezpieczające smartfony klientów Orange Polska. Praktyczne wskazówki na temat cyfrowego bezpieczeństwa można znaleźć na specjalnie przygotowanym portalu – Razem w sieci.

Mediateka

Udostępnij: Orange Telefon pomaga chronić smartfony

Informacje prasowe

Wyniki Orange Polska za 3 kwartał: wyższe przychody i EBITDAaL. Rośnie liczba klientów najszybszego internetu i usług mobilnych. W zasięgu światłowodu już 4 miliony mieszkań i domów

28 października 2019

Wyniki Orange Polska za 3 kwartał: wyższe przychody i EBITDAaL. Rośnie liczba klientów najszybszego internetu i usług mobilnych. W zasięgu światłowodu już 4 miliony mieszkań i domów
0

Z Orange Światłowodu korzysta 473 tys. klientów, tylko w trzecim kwartale przybyło ich prawie 40 tys. Sieć światłowodowa dociera do 141 miast. Nadal rośnie liczba klientów konwergentnych pakietów Orange Love oraz abonamentowych usług mobilnych. Przychody firmy wzrosły o 4,3% w porównaniu do trzeciego kwartału ubiegłego roku m.in.  dzięki rosnącym przychodom z usług konwergentnych oraz usług IT i integratorskich dla biznesu. Po raz pierwszy uwzględniono wyniki BlueSoft, który w czerwcu dołączył  do grupy. Firma podtrzymuje całoroczne przewidywania dotyczące wzrostu przychodów i EBITDAaL.

– Orange Światłowód dotarł już do 4 mln domów i mieszkań w całej Polsce. Widzimy, że klienci doceniają zalety superszybkiego internetu i chętnie się na niego decydują. W minionym kwartale usługę wybrało 39 tys. nowych klientów. Cieszy nas to tym bardziej, że konkurencja na rynku jest znacząca. W tym kontekście trzeba docenić nową decyzję UKE o deregulacji kolejnych gmin w Polsce, która daje nam możliwość efektywniejszej rywalizacji jakością i atrakcyjnością usług. To dobra wiadomość dla klientów i rynku – powiedział Jean-François Fallacher, prezes Orange Polska. – Coraz więcej klientów wybiera abonamentowe usługi mobilne, a nasi dotychczasowi klienci chętniej zostają w Orange. To przełożyło się na najlepszy wynik w tym segmencie od 2 lat.  Wkrótce zaprezentujemy nasze propozycje, jakie przygotowaliśmy na okres przedświąteczny. Jestem przekonany, że będą atrakcyjne dla klientów, a jednocześnie przyczynią się do realizacji celów firmy na koniec tego roku – dodał.

Najważniejsze wyniki komercyjne: klienci chętnie wybierają światłowód, usługi mobilne i Orange Love

Konwergentne pakiety usług dla całej rodziny Orange Love nadal cieszą się dużym  zainteresowaniem klientów. W trzecim kwartale ich liczba zwiększyła się o 24 tys. (13% rok do roku). Na koniec września użytkownicy Orange Love stanowili już 61% indywidualnych klientów korzystających z domowego internetu Orange, a rok temu było to 55%. Wśród klientów mobilnych usług głosowych użytkownicy pakietów stanowią 49% (w porównaniu do 44% rok wcześniej). Na pakiety usług klienci miesięcznie wydają  103,4 zł – wskaźnik ARPO (czyli przychód na klienta) lekko rośnie.

Rośnie liczba klientów korzystających z najszybszych opcji domowego internetu. Na koniec września 2019 stanowili już 38% wszystkich (rok temu było to 32%). Stało się tak głównie za sprawą dużego zainteresowania internetem światłowodowym. Liczba klientów tej usługi wzrosła o 46% rok do roku. Tylko w trzecim kwartale przybyło ich 39 tys.

W trzecim kwartale do Orange dołączyło 88 tys. klientów abonamentowych usług mobilnych. Klienci tych usług coraz chętniej zostają w Orange –  wskaźnik odejść był w trzecim kwartale rekordowo niski i wyniósł zaledwie 2,4%. Dużą popularnością cieszyły się również oferty na kartę – wybrało je 88 tys. nowych klientów.

Kluczowe wyniki finansowe: rosną przychody i EBITDAaL

Przychody Orange Polska były w trzecim kwartale 2019 roku o 4,3 % wyższe niż rok wcześniej. Na wynik wpłynęły głównie rosnące przychody z usług konwergentnych (wyższe o 19% rok do roku) oraz z usług IT i integratorskich. Na te ostatnie złożył się zarówno dynamiczny wzrost organiczny (o 27% rok do roku) jak również wyniki BlueSoft za 4 miesiące. Na przychody Orange Polska pozytywnie wpłynęła także sprzedaż smartfonów oraz polepszający się trend w usługach mobilnych kupowanych poza pakietami: większa lojalność klientów oraz poprawiający się trend w przychodach na jednego klienta – ARPO.

Wskaźnik EBITDAaL wzrósł o 22,4%. Ten spektakularny wynik to efekt wzrostu przychodów firmy, przyspieszenia spadku kosztów pośrednich działalności (o 5 % rok do roku), a także zysku na sprzedaży nieruchomości  przy ul. Nowogrodzkiej / św. Barbary w Warszawie. Odliczając ten ostatni czynnik, EBITDAaL wzrosła aż o 7,1 % rok do roku w ujęciu kwartalnym oraz o 1,2 % rok do roku licząc łączny wynik za 9 miesięcy.

Przedstawione wyniki pozwalają podtrzymać całoroczne przewidywania dotyczące wzrostu przychodów i EBITDAaL.

Mediateka

Udostępnij: Wyniki Orange Polska za 3 kwartał: wyższe przychody i EBITDAaL. Rośnie liczba klientów najszybszego internetu i usług mobilnych. W zasięgu światłowodu już 4 miliony mieszkań i domów

Informacje prasowe

Najnowocześniejsze call center Orange otwarte w Radomiu

24 października 2019

Najnowocześniejsze call center Orange otwarte w Radomiu
0

Orange Polska otwiera w Eko Park Radom nową siedzibę, w której znajdzie się najnowocześniejsze call center firmy w Polsce. Pracownicy tej infolinii miesięcznie obsługują blisko 40 tys. połączeń od klientów Orange. Jako jedyni wspierają klientów Orange Flex – innowacyjnej usługi komórkowej w aplikacji.

Naszym celem jest zapewnienie pracownikom nowoczesnego i przyjaznego środowiska pracy. Dzięki temu będą mogli efektywnie zaspakajać potrzeby klientów. Taki model funkcjonuje już w Warszawie, Gdańsku i w Łodzi, a w przyszłości wprowadzimy go także w innych miastach w kraju – powiedział Jacek Kowalski, członek zarządu ds. zasobów ludzkich Orange Polska.

Do dyspozycji pracowników będzie ponad 1100 m2 powierzchni zaaranżowanej w nowoczesną, otwartą przestrzeń biurową z salami konferencyjnymi i miejscami do pracy cichej. Znajdą się tam także jest pokój  relaksu i pokój gier oraz wygodnie urządzone pomieszczenia socjalne. W pomieszczeniach biurowych zamontowano lampy akustyczne absorbujące hałas, które  wpływają na wyciszenie biur i zwiększenie komfortu pracy.

W call center zlokalizowanym przy ul. Wrocławskiej, pracować będzie obecnie 110 osób. Pracownicy innych działów rozpoczną tam pracę w przyszłym roku.

Orange Polska rozwija swoją działalność w Radomiu. Jeszcze w tym roku planowane jest  zatrudnienie dodatkowych osób do działu obsługi klienta.

Wykorzystywane dotąd przez Orange  budynki  w Radomiu  (przy ul. Gajowej i Piłsudskiego /Plac Konstytucji) są przeznaczone do sprzedaży.

 

Zainteresował Cie wpis? Jeśli chcesz otrzymywać informacje prasowe, zostaw nam swój adres e-mail
Napisz do Nas
Udostępnij: Najnowocześniejsze call center Orange otwarte w Radomiu

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej