Informacje prasowe

1000 minut na zawołanie w Orange na kartę

22 lutego 2010
1000 minut na zawołanie w Orange na kartę

Od dziś w taryfie Orange POP za 6 zł z VAT można korzystać z nowego pakietu - 1000 minut na połączenia ze wszystkimi numerami w Orange oraz stacjonarnymi. Pakiet jest ważny przez 14 dni od momentu aktywacji usługi. Można z niego korzystać wielokrotnie, bez ograniczeń.

Zamawiając nową usługę użytkownicy oferty Orange POP zyskują możliwość swobodnego rozmawiania z blisko 14 milionami posiadaczy telefonów w Orange i 10 milionami posiadaczy telefonów stacjonarnych.

Pakiet 1000 minut na zawołanie można łatwo zamówić na jeden z trzech sposobów:

  • wysyłając SMS o treści MINUTY pod numer 909 (opłata za SMS-a zgodna z cennikiem),
  • wpisując na klawiaturze telefonu *101*25# i potwierdzając przyciskiem połączenia (bezpłatnie),
  • dzwoniąc pod numer *100 (opłata 1 zł z VAT za połączenie).

Liczbę minut pozostałych do wykorzystania w ramach pakietu można sprawdzić wysyłając SMS o treści ILE pod numer 909 (opłata zgodna z cennikiem).

 

Więcej informacji na ten temat na: www.orange.pl


Informacje prasowe

Grupa TP optymalizuje wykorzystanie energii elektrycznej – stawia na oszczędność i ekologię

19 lutego 2010
Grupa TP optymalizuje wykorzystanie energii elektrycznej – stawia na oszczędność i ekologię

Telekomunikacja Polska podpisała umowę na dostawę energii elektrycznej z firmą ENERGA oraz przedłużyła umowę z firmą ENEA. Tym samym zakończył się proces konsolidacji zakupu energii na potrzeby Grupy TP.  Obejmuje on ok. 16 000 punktów poboru energii w TP i PTK.  Roczne zużycie energii w całej Grupie TP to ponad 500 GWh.  Wartość kontraktów wynosi łącznie ok. 130 milionów PLN.

Jest to największy pod względem ilości punktów dostaw projekt od czasu liberalizacji rynku energetycznego w Polsce.

„Grupa TP jest zainteresowana długoterminową współpracą z wyłonionymi w przetargu firmami. Wpisuje się ona w strategię optymalizacji kosztów energii elektrycznej dla Grupy. Oprócz projektów optymalizujących koszty i wykorzystanie energii bierzemy także pod uwagę inwestowanie w odnawialne źródła energii, które pozwalają obniżyć koszty jej zużycia oraz przyczyniają się do zmniejszenia emisji dwutlenku węgla, przez co chronią środowisko” – podkreślił Paweł Buchman, dyrektor Pionu Administracji Grupy TP.

Konsolidacja dostawców nie tylko obniży koszty ale także ograniczy pracochłonność rozliczania faktur za energię – wcześniej było ich ok. 140 000 rocznie, a obecnie będzie zaledwie kilkadziesiąt. Ponadto TP wprowadziła system monitorowania i raportowania poziomu zużycia energii. Jest to pierwszy etap do utworzenia centralnej jednostki zarządzającej energią w Grupie TP.

Telekomunikacja Polska od lat promuje zachowania proekologiczne. W firmie wprowadzono elektroniczny obieg dokumentów a  klientów zachęca się do korzystania z e-faktury.


Informacje prasowe

TP liderem branży teleinformatycznej – wg raportu UKE

17 lutego 2010
TP liderem branży teleinformatycznej – wg raportu UKE

Telekomunikacja Polska jest najchętniej wybieranym dostawcą usług teleinformatycznych przez polski biznes. Ponad 76 proc. firm, które mają stacjonarne linie telefoniczne wybrało ofertę TP. Druga w kolejności Netia obsługuje ponad 16 proc. firm, a trzeci Dialog - 2,6 proc. Takie wyniki przynosi najnowsze badanie PBS DGA "Rynek telekomunikacyjny w Polsce w 2009 roku" - przeprowadzone na zlecenie Urzędu Komunikacji Elektronicznej.

PBS zapytał klientów dwóch największych telekomów stacjonarnych również o poziom satysfakcji z usług operatorów telefonii stacjonarnej. Tu znów lepsza okazała się Telekomunikacja Polska. Zdecydowana  większość badanych korzystających z usług TP (70,6 proc.) oceniła poziom swojej satysfakcji jako dobry i bardzo dobry. Podobne odczucie miało 63,6 proc. klientów Netii.

Wybierając ofertę dostępu do Internetu, polskie firmy także najczęściej decydują się na usługi Telekomunikacji Polskiej. TP obsługuje 54,9 proc. klientów biznesowych i jest zdecydowanym liderem rynku. Z usług Netii korzysta 8.7 proc., UPC 4,4 proc., Plusa 4,1 proc. a Orange 4 proc. firm.

Z usług internetowych jest zadowolonych ponad 70 proc. klientów. Podkreślają oni, że długa wcześniejsza współpraca z operatorem, zadowolenie z jego usług oraz szybkość ich aktywacji  to główne powody wyboru aktualnego dostawcy Internetu. Blisko połowa badanych firm mogła zmienić dostawcę internetu z TP na innego operatora, ale nie skorzystała z tej możliwości.

Większość badanych ocenia pozytywnie funkcjonowanie polskiego rynku telekomunikacyjnego. Zarówno jeżeli chodzi o telefonię stacjonarną, jak i internet respondenci wystawiali dobre lub bardzo dobre oceny. Klienci biznesowi korzystający z telefonów stacjonarnych są najbardziej zadowoleni z jakości obsługi, a także z dostępności informacji o ofercie nowych produktów i jakości usług.

Scroll to Top