Informacje prasowe

1000 minut rozmów na cały tydzień z Orange

23 kwietnia 2012
1000 minut rozmów na cały tydzień z Orange

Dziś o godzinie 20.00 rozpoczyna się wyjątkowa edycja Weekendu z Orange, który tym razem potrwa przez cały tydzień, aż do niedzieli 29 kwietnia. W tym czasie każdy klient korzystający z telefonu komórkowego Orange może bezpłatnie włączyć specjalny pakiet 1000 minut na rozmowy ze wszystkimi numerami stacjonarnymi w Polsce i łączyć się z nimi bez opłat.

1000 minut na numery stacjonarne to kolejny prezent dla klientów Orange, z okazji zastąpienia nią marki TP.

Pakiet jest przeznaczony dla klientów Orange korzystających z telefonów komórkowych. Aby go włączyć wystarczy do godz. 23.59 w niedzielę 29 kwietnia, wysłać SMS o treści „W” na bezpłatny numer 80200 i zaczekać na SMS zwrotny potwierdzający aktywację usługi. Od chwili jej aktywowania, można przez tydzień łączyć się bezpłatnie ze wszystkimi numerami stacjonarnymi w Polsce, mając do dyspozycji 1000 minut na rozmowy.

Podobny pakiet na powitanie w Orange otrzymują także abonenci telefonów stacjonarnych korzystający wcześniej z usług pod marką TP. Do 31 maja mogą aktywować Pakiet 1000 Minut na Start i przez miesiąc korzystać z bezpłatnych połączeń z numerami komórkowymi sieci Orange w Polsce, numerami stacjonarnymi w Polsce oraz numerami zagranicznymi, w krajach, w których działa marka Orange. Aktywacji można dokonać na stronie www.orange.pl, telefonicznie pod numerem *200 (opłata 0,36 zł brutto za połączenie) bądź SMS-em na numer 6505 (koszt SMS-a zgodny z cennikiem oferty, z której korzysta klient).

Weekendy z Orange to specjalna oferta promocyjna, dzięki której można bezpłatnie i bez zobowiązań poznawać i testować wybrane usługi. Oferta jest dostępna w jeden wybrany weekend miesiąca. Może z niej skorzystać każdy pełnoletni klient posiadający aktywną kartę SIM w sieci Orange. Więcej o Weekendach z Orange na www.orange.pl/weekendyzorange

* * *

Orange jest liderem polskiego rynku telekomunikacyjnego. Udostępnia unikatową ofertę konwergentną - Orange Open, łączącą usługi stacjonarne i mobilne z telewizją oraz rozrywką. Oferuje plany taryfowe bez limitów połączeń ze wszystkimi sieciami mobilnymi i stacjonarnymi w Polsce a także numerami międzynarodowymi. Orange ma największą sieć telekomunikacyjną w Polsce, obejmującą cały kraj i jest najprzyjaźniejszym operatorem dla użytkowników smartfonów. Oferuje specjalne plany telefoniczne z dostępem do Internetu i bezpłatnym korzystaniem z portali społecznościowych. Ma także pakiety transmisji danych pozwalające w pełni korzystać z sieci, bez obaw o wysokość rachunku. Ponadto klienci mogą wybierać z bogatej oferty najnowocześniejszych smartfonów, tabletów i netbooków w najlepszych cenach na rynku. W kwietniu nowościami oferty smartfonów są: HTC One X, LG Swift L3, Motorola Motoluxe i Motorola Defy Mini.

Dlaczego warto wybrać smartfona w Orange szukaj na: www.orange.pl/smartfony oraz www.mojtelefon.info Recenzje, wideoprezentacje, testy i instruktaże na stronach: www.orange.pl/telefony


Informacje prasowe

Testuj z Orange HTC One X

23 kwietnia 2012
Testuj z Orange HTC One X

HTC One X to kolejny, nowoczesny smartfon, który przetestują uczestnicy szóstej edycji zabawy Testuj z Orange. W testach weźmie udział 100 finalistów wyłonionych w eliminacjach. 50 najaktywniejszych otrzyma w nagrodę testowany smartfon, na własność.

Testuj z Orange HTC One X, to kolejna edycja zapoczątkowanych przez Orange otwartych testów nowoczesnych smartfonów, w których może wziąć udział każda osoba pełnoletnia niezależnie od tego, czy jest klientem sieci. Aby zostać testerem wystarczy do 6 maja br., wypełnić formularz rejestracyjny na stronie www.testuj.orange.pl i odpowiedzieć na pytanie eliminacyjne. Lista osób, które pomyślnie przejdą eliminacje do najnowszej edycji zostanie opublikowana 14 maja br., a zwycięzcy otrzymają powiadomienia drogą e-mailową.

100 finalistów otrzyma do testów HTC One X ze starterem Orange Free na Kartę, który umożliwi im mobilną realizację zadań konkursowych. W czasie testów, które potrwają do 24 czerwca, będą dzielili się swoimi doświadczeniami na blogu www.testuj.orange.pl. Zrealizują także zadania konkursowe nawiązujące tym razem do tematyki sportowej, towarzyszącej najnowszej edycji zabawy.

Jakość wykonania zadań oraz zawartość merytoryczna blogów będzie przedmiotem oceny jury, które wyłoni 50 laureatów konkursu. Nagrodą dla nich będzie testowany smartfon HTC One X, który stanie się ich własnością.

W poprzednich edycjach konkursu testowane były Motorola Flipout, Motorola Defy, HTC ChaCha, HTC 7 Mozart oraz Nokia Lumia 800 (www.chacha.orange.pl, www.defy.orange.pl, www.flipout.orange.pl oraz testuj.orange.pl/mozart, testuj.orange.pl/lumia800).

* * *

Orange jest liderem polskiego rynku telekomunikacyjnego. Udostępnia unikatową ofertę konwergentną - Orange Open, łączącą usługi stacjonarne i mobilne z telewizją oraz rozrywką. Oferuje plany taryfowe bez limitów połączeń ze wszystkimi sieciami mobilnymi i stacjonarnymi w Polsce a także numerami międzynarodowymi. Orange ma największą sieć telekomunikacyjną w Polsce, obejmującą cały kraj i jest najprzyjaźniejszym operatorem dla użytkowników smartfonów. Oferuje specjalne plany telefoniczne z dostępem do Internetu i bezpłatnym korzystaniem z portali społecznościowych. Ma także pakiety transmisji danych pozwalające w pełni korzystać z sieci, bez obaw o wysokość rachunku. Ponadto klienci mogą wybierać z bogatej oferty najnowocześniejszych smartfonów, tabletów i netbooków w najlepszych cenach na rynku. W kwietniu nowościami oferty smartfonów są: HTC One X, LG Swift L3, Motorola Motoluxe i Motorola Defy Mini.

Dlaczego warto wybrać smartfona w Orange szukaj na: www.orange.pl/smartfony oraz www.mojtelefon.info Recenzje, wideoprezentacje, testy i instruktaże na stronach: www.orange.pl/telefony


Informacje prasowe

Nowatorska kampania Orange Open

23 kwietnia 2012
Nowatorska kampania Orange Open

We wszystkich głównych mediach wystartowała dziś nowatorska, ogólnopolska kampania reklamowa oferty Orange Open, czyli kompletnego zestawu usług stacjonarnych i mobilnych. Kampania wykorzystuje niestandardowe formy reklamy w standardowych mediach.

- Kampania wzbogaca standardowe nośniki reklamowe o nowe wymiary i pokazuje jak w niecodzienny sposób można angażować widza przy użyciu głównych mediów zasięgowych – powiedział Paweł Patkowski, dyrektor Marki, Mediów i Komunikacji Orange Polska.

W telewizji oprócz regularnych spotów zostaną wykorzystane nowe funkcjonalności dostępne w pilotach dekoderów cyfrowych. Abonenci sieci Multimedia wyposażeni w dekodery dwukierunkowe będą mogli w czasie emisji spotu reklamowego naciskając przycisk na pilocie wejść w specjalną interaktywną zakładkę i otrzymać darmowy dzwonek z muzyką ze spotu.

W ogólnopolskim radiu zaplanowany został interaktywny konkurs z nagrodami. Słuchacze będą mogli wygrać nowoczesne smartfony, a nagrody takie jak dzwonki z reklamy TV, będą rozdawane wszystkim za darmo. W kinach wykorzystany będzie format 3D.

W prasie i w outdoorze wykorzystana zostanie Aurasma - technologia rozszerzonej rzeczywistości. Dzięki temu posiadacze smartfonów czy tabletów wyposażonych w aplikację Aurasma będą mogli wirtualnie ożywić świat statycznej reklamy drukowanej i zobaczyć m.in. obraz w 3D czy film reklamowy. Ponadto na części billboardów zainstalowane będą routery z darmowym WiFi, co dodatkowo uatrakcyjni tę formę reklamy.

Kampania w internecie będzie obejmować bannery na głównych stronach największych portali: wp.pl, onet.pl i gazeta.pl. Na zdobywających coraz większą popularność platformach, np. TVN Player, pojawią się interaktywne spoty reklamowe (preroll). Wykorzystane zostanie także internetowe radio Open FM, wraz informacjami przekazywanymi przez system RDS. Dopełnieniem działań będzie kanał YouTube.

W przygotowaniu kampanii Orange Polska współpracował z domem mediowym MEC, który odpowiadał za zakup mediów oraz agencją Leo Burnett, która przygotowała kreację kampanii.

Scroll to Top