Informacje prasowe

1000 SMS-ów do wszystkich sieci

25 czerwca 2013
1000 SMS-ów do wszystkich sieci

Od dziś klienci usług Orange na kartę mogą korzystać z promocji „Pakiet 1000 SMS-ów do wszystkich sieci”. Dzięki niej, za SMS do dowolnej sieci komórkowej w Polsce zapłacą tylko 1 grosz.

Z promocji Pakiet 1000 SMS-ów do wszystkich sieci mogą skorzystać abonenci usług w taryfach: Orange One, Orange POP, Nowe Orange Go oraz ofert Zetafon i Minutofon z taryfą Orange One.

Aby kupić pakiet, wystarczy skorzystać z jednej trzech możliwości jego zamówienia:

• wysyłając SMS o treści PAKIET pod numer 585 (opłata jak za SMS do Orange),

• wpisując w telefonie krótki kod *110*55# i potwierdzając przyciskiem „zadzwoń” (bezpłatnie),

• kontaktując się z Biurem Obsługi Klienta pod numerem *100 (opłata za połączenie zgodna z obowiązującym Abonenta cennikiem).

Z promocji, która potrwa do 31 sierpnia 2013 r., klienci mogą korzystać wielokrotnie, włączając dowolną liczbę pakietów. Aktywacja pakietu kosztuje 10 zł i następuje najpóźniej w ciągu 24 godzin od zamówienia. Pakiet jest ważny przez 30 dni od aktywacji, która każdorazowo jest potwierdzona SMS-em zwrotnym. Usługa nie obejmuje SMS-ów na numery specjalne oraz SMS-ów w roamingu i na numery zagraniczne.

Klienci mogą w każdej chwili sprawdzić stanu wykupionego pakietu oraz czas jego ważności:

• wysyłając SMS o treści ILE pod numer 585 (opłata jak za SMS do Orange),

• wpisując w telefonie kod *110*55*1# i potwierdzając przyciskiem „zadzwoń” (bezpłatnie).

Więcej informacji na stronie: www.orange.pl

* * *

Wojciech Jabczyński, rzecznik Orange Polska

22 527 19 39

biuro.prasowe@orange.com


Informacje prasowe

Dominique Lesage odznaczony Krzyżem Kawalerskim Orderu Odrodzenia Polski

21 czerwca 2013
Dominique Lesage odznaczony Krzyżem Kawalerskim Orderu Odrodzenia Polski

Dominique Lesage, dyrektor Kontentu Orange Polska został odznaczony przez prezydenta Bronisława Komorowskiego Krzyżem Kawalerskim Orderu Odrodzenia Polski w uznaniu wieloletniego zaangażowania w rozwój kultury polskiej.

Order ustanowiony w 1921 r. nadawany jest za wybitne zasługi w służbie państwu i społeczeństwu, działalności publicznej, umacnianiu suwerenności i obronności kraju, rozwoju gospodarki narodowej, wybitną twórczość naukową, literacką i artystyczną oraz rozwój współpracy Rzeczypospolitej Polskiej z innymi państwami i narodami.

Dominique Lesage pracuje w Orange Polska od 2007 roku. Jest odpowiedzialny m.in. za rozwój usług telewizyjnych, wideo na życzenie, uruchomienie kanału telewizyjnego Orange Sport, a także koprodukcje filmów fabularnych. Orange Polska współprodukowała takie filmy jak  „Generał NIL”, „Dzieci Ireny Sendlerowej” oraz nominowany do Oscara "Katyń" Andrzeja Wajdy.

W latach 1976-1979 występował na scenie Teatru STU w Krakowie. Pracę w branży medialnej rozpoczął w 1994 roku w Canal +, gdzie pełnił funkcje zarządcze związane z uruchomieniem i rozwojem usług telekomunikacyjnych na rynku polskim.

Dominique Lesage aktywnie uczestniczy w debatach na temat rozwoju polskiego i europejskiego ustawodawstwa w dziedzinie telewizji i mediów. Współpracował z wieloma organizacjami pozarządowymi nt. rozwoju mediów, walki z piractwem oraz wsparcia produkcji filmowej.

W roku 2005 został powołany przez Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego do zarządu Polskiego Instytutu Filmowego, a w 2007 wszedł w skład Rady Doradców Handlu Zagranicznego Republiki Francuskiej. W 2008 roku otrzymał polskie obywatelstwo. Wcześniej został odznaczony Orderem Zasługi Republiki Francuskiej oraz Medalem Zasłużony Kulturze - Gloria Artis Rzeczypospolitej Polskiej.

* * *

Wojciech Jabczyński, rzecznik Orange Polska

22 527 19 39

biuro.prasowe@orange.com


Informacje prasowe

Orange po raz kolejny Marką Wysokiej Reputacji

18 czerwca 2013
Orange po raz kolejny Marką Wysokiej Reputacji

W tegorocznym badaniu konsumenckim PremiumBrand marka Orange – już po raz siódmy - otrzymała tytuł Marki Wysokiej Reputacji. Kandydatów do tej nagrody oceniano w czterech wymiarach: referencje, atmosfera medialna, zaangażowanie społeczne i marka jako pracodawca.

PremiumBrand jest jedynym na polskim rynku projektem, który zajmuje się badaniem reputacji marek    w tak szerokim zakresie. Marka Orange otrzymała wysokie notowania we wszystkich czterech kategoriach,  najwyżej oceniono ją w kategoriach:  „marka jako pracodawca” oraz „zaangażowanie społeczne”. Znajomość brandu jest bardzo powszechna, ponieważ aż 94% respondentów zadeklarowało, że zna markę Orange. Podobnie jak w wymiarze znajomości, również w przypadku korzystania z marki, Orange lokuje się  na bardzo wysokim poziomie.

Badania PremiumBrand są realizowane od 2006 roku. Wybór reputacji jako problemu badawczego wiąże się ze wzrostem rangi tej wartości w biznesie. Znaczenie reputacji rośnie wraz ze świadomością konsumenta, któremu nie wystarczają proste przekazy reklamowe, a oczekuje od marki głębszych wartości: takich jak etyka w biznesie, szacunek do tradycji  czy wrażliwość ekologiczna.

* * *

Wojciech Jabczyński, rzecznik Orange Polska

22 527 19 39

biuro.prasowe@orange.com

Scroll to Top