Informacje prasowe

1006 zwycięzców w konkursie Orange

30 grudnia 2011
1006 zwycięzców w konkursie Orange

30 grudnia zakończył się konkurs Orange „Testuj z Orange 2012 telefonów HTC 7 Mozart z Windows Phone”. Spośród blisko 40 tysięcy zgłoszeń konkursowych wyłoniono 2012 osób, które przez sześć tygodni testowały nowoczesne smartfony i usługi sieci Orange. Laureatami konkursu zostało 1006 uczestników, którzy w nagrodę otrzymali testowane smartfony na własność.

Testuj z Orange 2012 telefonów HTC 7 Mozart z Windows Phone był już czwartym tego typu konkursem, które Orange organizuje od ponad roku. Poprzednio testowane były Motorola Flipout, Motorola Defy i HTC ChaCha (www.chacha.orange.pl, www.defy.orange.pl i www.flipout.orange.pl).

W eliminacjach do konkursu wzięło udział 39 900 kandydatów, którzy do 30 października br., udzielili odpowiedzi eliminacyjnych i wypełnili formularz rejestracyjny zamieszczony na stronie www.testuj.orange.pl. Spośród nadesłanych zgłoszeń wyłoniono 2012 osób, które otrzymały do bezpłatnych testów smartfony HTC 7 Mozart z systemem Windows Phone w języku polskim oraz startery Orange Free na Kartę.

Uczestnicy testów, przez 6 tygodni wykonywali zadania konkursowe m.in. prowadzili na stronie www.testuj.orange.pl, blogi poświęcone wrażeniom z użytkowania smartfona HTC 7 Mozart i nowego systemu operacyjnego Windows Phone w języku polskim. Sprawność realizacji zadań oraz jakość i zawartość merytoryczna prowadzonych blogów była przedmiotem oceny jury, które ostatecznie wyłoniło 1006 laureatów konkursu. Nagrodą dla każdego z nich będzie HTC 7 Mozart, który otrzymają na własność.

Lista laureatów została opublikowana na www.testuj.orange.pl

Najważniejsze informacje o konkursie, w liczbach:

  • najstarszy uczestnik testu liczył sobie 68 lat i znalazł się w gronie zwycięzców,
  • 1 734 538 odsłon stron konkursowych (czyli 1730 na godzinę),
  • 34 591 napisanych postów,
  • 68 567 obrazków dodanych na blogach,
  • 7 691 filmów wideo umieszczonych w Daily Motion www.dailymotion.com/testujzorange
  • 179 765 wyświetleń kanału Testuj z Orange www.dailymotion.com/testujzorange
  • 653 367 odsłon strony www.omnie.to
  • 6 161  Facebook'owych "Lubię to" dla strony konkursowej www.testuj.orange.pl
  • 1 048 zadań testowych zgłoszonych przez użytkowników

www.testuj.orange.pl/zgloszadanie

* * *

Więcej informacji na ten temat na stronie www.testuj.orange.pl


Informacje prasowe

Noworoczne okazje w Orange

27 grudnia 2011
Noworoczne okazje w Orange

Od 27 grudnia w e-sklepie oraz salonach sprzedaży Orange trwa noworoczna wyprzedaż ofert abonamentowych, telefonów, netbooków, modemów i akcesoriów. W ofercie promocyjnej jest m. in. 13 telefonów, netbook oraz modemy do mobilnego internetu. Można je kupić nawet o 666 zł taniej, a dodatkowo w wybranych planach taryfowych dostać 50 proc. rabatu na abonament przez trzy miesiące.

Z oferty promocyjnej z abonamentem za połowę ceny przez trzy miesiące mogą skorzystać klienci, którzy kupują nową aktywację lub przedłużają umowę w jednym z wybranych planów taryfowych, w ofertach:

  • z netbookiem - Orange Free Set 159,9 oraz Orange Free Set 189,9,
  • z modemem - Orange Free 79 oraz Orange Free 99,
  • dla lubiących rozmawiać - Delfin II 150,
  • dla lubiących być on-line - Pantera II 120 oraz Pantera II 225,
  • dla lubiących SMS-ować - Pelikan II 60 oraz Pelikan II 150.

Wraz z umową na czas określony - 24 lub 36 miesięcy, klienci mogą wybrać jeden z telefonów, modemów lub netbooka, w specjalnej, wyprzedażowej cenie. Do wyboru są (przykładowe ceny z VAT, obowiązujące w e-sklepie z wybraną ofertą):

  • Nokia N8-00 za 109 zł (taniej o 540 zł),
  • HTC 7 Mozart za 3 zł (taniej o 446 zł),
  • Sony Ericsson Xperia X8 z głośnikiem za 3 zł (taniej o 216 zł),
  • Samsung Ch@t 335 za 3 zł (taniej o 96 zł),
  • Nokia E7-00 Communicator za 3 zł (taniej o 666 zł),
  • Samsung Galaxy S+ za 129 zł (taniej o 300 zł),
  • Motorola Defy za 29 zł (taniej o 500 zł),
  • Nokia E6-00 za 59 zł (taniej o 200 zł),
  • Sony Ericsson Hazel J20i za 3 zł (taniej o 96 zł),
  • Samsung Galaxy Ace za 3 zł (taniej o 96 zł),
  • Sony Ericsson Xperia z PlayStation za 3 zł (taniej o 376 zł),
  • Nokia C3-01 za 69 zł (taniej o 250 zł),
  • HTC ChaCha za 3 zł (taniej o 126 zł),
  • Netbook HP Mini 210 za 3 zł (taniej o 146 zł),
  • Modem Huawei E372 za 3 zł (taniej o 76 zł).

Noworoczna wyprzedaż w Orange potrwa do 31 stycznia 2012 r.

Więcej informacji można znaleźć na www.orange.pl


 

Regulaminy usług i ofert objętych promocją:

http://www.orange.pl/portal/map/map/internet_free_netbook

http://www.orange.pl/portal/map/map/internet_free_computer?stamp=1324996714019

http://www.orange.pl/portal/map/map/postpaid_pelican


Informacje prasowe

Środy z Orange z Muppetami Disneya

27 grudnia 2011
Środy z Orange z Muppetami Disneya

W prasie i telewizji pojawiła się kampania teaserowa nowej odsłony akcji Środy z Orange, z Muppetami Disneya w roli głównej. Pełna kampania o nowościach w Środach z Orange rusza 2 stycznia 2012 roku i potrwa miesiąc.

- Chcemy, by nasi klienci mogli dowiedzieć się jakie zmiany w akcji Środy z Orange czekają ich od stycznia 2012 roku. A są to zmiany rewolucyjne. Nowym partnerem akcji będzie sieć kin Multikino, znikną limity kodów na środowe seanse, a ponadto do akcji włączamy filmy w 3D. W kreacji kampanii wykorzystaliśmy legendarne postaci Muppetów Disneya. Ma to związek z filmem „Muppety”, który w kinach pojawi się w styczniu – powiedział Paweł Patkowski, dyrektor Marki Mediów i Komunikacji Grupy TP.

Kampania obejmuje prasę, internet oraz outdoor w 18 miastach Polski, w których są kina sieci Multikino – nowego partnera akcji Środy z Orange. W ramach kampanii w telewizji pojawią się 60-sekundowe spoty reklamowe.

Odsłona teasorowa kampanii będzie obejmować 10-sekundowe spoty telewizyjne oraz reklamę prasową w sekcjach zawierających repertuar kinowy.

Za kreację odpowiada agencja Fallon UK oraz Leo Burnett. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC. Kampania jest realizowana we współpracy z Disneymedia+.

 


Od początku 2012 roku kody akcji Środy z Orange uprawniające do zakupu dwóch biletów w cenie jednego będą dostępne dla wszystkich zainteresowanych użytkowników telefonów w sieci Orange, a jedynym ograniczeniem będzie liczba miejsc w kinach sieci Multikino. Dotyczy to zarówno filmów wyświetlanych w technologii 2D, jak i 3D. By z nich skorzystać wystarczy wysłać SMS o treści FILM pod numer 241.

Ponadto, każdy uczestnik akcji Środy z Orange będzie mógł skorzystać z 15-procentowego rabatu na zakup specjalnego zestawu w barach kinowych. Umowa z siecią Multikino została podpisana na trzy lata, do końca 2014 roku.

Marka Orange jest bardzo aktywna w świecie filmu. Poza Środami z Orange organizuje m.in. przedpremierowe pokazy kinowe „Orange Kocha Kino” oraz umożliwia miłośnikom kina wirtualne spotkania i wymianę opinii w Klubie Filmowym Orange na Facebooku. Od 2007 roku jest również sponsorem tytularnym projektu Orange Kino Letnie - dwóch największych kin plenerowych w Europie - na molo w Sopocie i w Zakopanem przy Krupówkach. Realizuje także projekt Kino Orange, czyli kino objazdowe umożliwiające oglądanie największych kinowych hitów w małych miejscowościach, w których nie ma kin.

Scroll to Top
Komunikat dotyczący plików cookies

Ta witryna używa plików cookies (małych plików tekstowych, przechowywanych na Twoim urządzeniu). Są one stosowane dla zapewnienia prawidłowego działania strony oraz do zbierania informacji o Twoich preferencjach i nawykach użytkowania witryny.

Pliki cookies niezbędne do działania strony używamy do zapewnienia podstawowych funkcji, takich jak logowanie oraz zapewnienie bezpieczeństwa witrynie. Ich wykorzystanie nie wymaga Twojej zgody.

Pliki cookies funkcyjne. Pozwalają nam zbierać informacje na temat zalogowanych sesji oraz przechowywać dane wpisane przez Ciebie w formularzach znajdujących się na stronie takich jak: czas trwania zalogowanej sesji , nazwę użytkownika.

Pozostałe kategorie wykorzystywania plików cookies, które wymagają Twojej zgody na używanie

Pliki cookies statystyczne/analityczne. Pozwalają nam zbierać anonimowe informacje o ruchu na stronie (liczba odwiedzin, źródło ruchu i czas spędzony na witrynie). Te dane pomagają nam zrozumieć, jak nasi użytkownicy korzystają z witryny i poprawiają jej działanie.