Informacje prasowe

120 tys. widzów na seansach Orange Kina Letniego

07 września 2010
120 tys. widzów na seansach Orange Kina Letniego

Trzeciej edycji Orange Kina Letniego towarzyszyło ogromne zainteresowanie widzów. W ciągu wakacyjnych miesięcy pokazy filmowe obejrzało w Sopocie, Zakopanem i pociągach filmowych łącznie 120 tys. widzów.

Największą popularnością cieszyły się projekcje w kinie na sopockim molo, które odwiedziło ponad 70 tysięcy osób. Kolejnych 30 tysięcy widzów zasiadło na zakopiańskich Krupówkach, a blisko 20 tysięcy zobaczyło filmy w jedynych na świecie wagonach filmowych jeżdżącego między Bałtykiem a Tatrami pociągu PKP Intercity TLK „Orange Kino Letnie".

By zająć miejsce na leżaku lub góralskiej ławie, widzowie przychodzili do kina nawet dwie godziny wcześniej. W repertuarze Orange Kino Letnie Sopot-Zakopane 2010 wyświetlono ponad 100 najciekawszych tytułów filmowych ostatnich lat. Najchętniej oglądanymi tytułami były: "Kac Vegas", "Seks w wielkim mieście", "Kochaj i tańcz", "Sherlock Holmes" i "Trick". Rekord frekwencji padł na molo w Sopocie podczas projekcji filmu „Kac Vegas", na który przyszło ponad 2500 osób!

Podczas każdej podróży pociągiem TLK „Orange Kino Letnie", który codziennie przemierzał trasę między Sopotem i Zakopanem pasażerowie mogli oglądać te same filmy, co w kinach na Molo i przy Krupówkach oraz wiele innych przebojów kinowych i seriali telewizji TVN. W lipcu i sierpniu wagony filmowe pokonały swoją trasę 124 razy.

Ogromną popularnością cieszyły się towarzyszące akcji kinowej weekendy sportów ekstremalnych z Orange. W trakcie 3 letnich sobót i niedziel można było nie tylko zobaczyć zawody, ale też spróbować swych sił w takich dyscyplinach jak: skimboarding, wakeboarding, kitesurfing i skateboarding. Ambasadorem weekendów był Bartosz Obuchwicz, aktor i miłośnik sportów ekstremalnych.

W obu miastach czynne były też punkty informacyjne, w których można było uzyskać informacje o repertuarze, zapisać się na zawody i skorzystać z wielu z dodatkowych atrakcji. W Sopocie przez całą dobę czynna była kawiarenka internetowa Wirtualnej Polski, działały też strefy XBOX, w których chętni grali w gry komputerowe. W ciągu dwóch miesięcy punkty informacyjne odwiedziło ponad 200 tys. osób.

Portal OrangeKinoLetnie.wp.pl. zawierający szczegółowe informacje o projekcie, repertuarze, recenzje filmów, rozkład jazdy pociągu z wagonami filmowymi, prognozę pogody Sopotu i Zakopanego, a także zdjęcia z seansów i filmy z weekendów sportów ekstremalnych z Orange zyskał prawie czterokrotny wzrost liczby unique userów. W 2009 było ich 50 tys., a w 2010 roku ponad 170 tys. Liczba odsłon wzrosła z 400 tys. do ponad 1 miliona.

Specjalne profile akcja miała też na Facebooku, Naszej Klasie, Twitterze, kanałach video You Tube oraz Vimeo. Informowaliśmy o nich również na blogu Orange-TP. W te miejsca nadal zapraszamy kolejnych fanów, bo nie zamierzamy próżnować w czasie zimy. Czekając na kolejną edycję Orange Kina Letniego będziemy dzielić się z fanami ciekawostkami ze świata filmu, przygotowaniami do kolejnej edycji i regularnie organizować ciekawe konkursy.

Orange Kino Letnie w liczbach:

  • ponad 120 tys. widzów
  • ponad 100 tytułów kinowych
  • 70 tys. widzów w kinie na sopockim Molo
  • 30 tys. widzów w kinie przy zakopiańskich Krupówkach
  • 20 tys. widzów w Wagonach Filmowych
  • 200 tys. odwiedzających punkty informacyjne
  • ponad 1 milion odwiedzin strony www.OrangeKinoLetnie.wp.pl
  • ponad 2000 fanów na profilu Orange Kino Letnie na facebooku


Informacje prasowe

Komentarz TP po decyzji sądu polubownego w sporze z DPTG

03 września 2010
Komentarz TP po decyzji sądu polubownego w sporze z DPTG

Po ogłoszeniu decyzji trybunału arbitrażowego w Wiedniu Maciej Witucki Prezes Zarządu TP SA powiedział: „Będziemy analizować dzisiejszą decyzję punkt po punkcie i jesteśmy zdeterminowani do wykorzystania wszystkich środków prawnych, aby bronić interesów spółki i jej akcjonariuszy. Chcę potwierdzić, iż dzisiejsze wydarzenie w żaden sposób nie umniejsza naszego zaangażowania we wdrażanie średnioterminowego planu strategicznego. Wyniki drugiego kwartału 2010 potwierdzają, że Grupa jest na dobrej drodze do osiągnięcia wyznaczonych celów biznesowych i jestem przekonany, że Grupa TP utrzyma swoją mocną pozycję na rynku.

Following the announcement of the decision of the Arbitral Tribunal, Maciej Witucki, Chairman and Chief Executive Officer of TP S.A. said in a statement: "We are going to go through a thorough analysis of today's verdict and are determined to consider all possible legal action to defend TP S.A.'s interest and that of its shareholders. I want to stress that this is by no means undermining our determination to continue and execute on our medium-term action plan, on the contrary. Our Q2 earnings have shown that we are well on track and I am confident that TP S.A's leadership will ultimately prevail.


Informacje prasowe

Aukcja na pomoc w odbudowaniu szkolnego boiska

03 września 2010
Aukcja na pomoc w odbudowaniu szkolnego boiska

Przez najbliższe 2 tygodnie (do 16 września) na stronie www.odbudujboisko.wp.pl można licytować dwie unikatowe koszulki piłkarskiej reprezentacji Polski z podpisami piłkarzy. Pieniądze pozyskane w ten sposób pomogą w odbudowie zniszczonego przez powódź szkolnego boiska w miejscowości Ruszcza w województwie świętokrzyskim. Aukcję zorganizowali: Orange we współpracy z reprezentacją, Wirtualna Polska oraz Fundacja Rozwoju Kultury.

Koszulki wystawione na licytację to oficjalne meczowe koszulki reprezentacji piłkarskiej podpisane przez zawodników, m.in. Michała Żewłakowa, Kubę Błaszczykowskiego, Roberta Lewandowskiego, Kamila Glika, Sławomira Peszko, Grzegorza Wojtkowiaka, Ireneusza Jelenia, Patryka Małeckiego, Dariusza Dudkę, Łukasza Fabiańskiego, Mateusza Cetnarskiego.

Koszulkami, które przekazano na aukcje, wymienili się prezes Grupy TP Maciej Witucki i Trener Selekcjoner Franciszek Smuda po podpisaniu w czerwcu tego roku umowy sponsorskiej, na mocy której Orange został głównym sponsorem piłkarskiej reprezentacji Polski do 2014r. Wyprodukowano tylko 2 takie koszulki - na jednej z nich widnieje napis „główny sponsor" i logo Orange, a na drugiej „reprezentacja polski" i logo reprezentacji.

Wszyscy fani piłki nożnej mają teraz szansę zyskać wyjątkową pamiątkę, a jednocześnie okazję, by pomóc dzieciom z Ruszczy odzyskać miejsce do zabawy i treningów, zniszczone podczas tegorocznej powodzi.

Scroll to Top