Informacje prasowe

18 milionów utworów muzycznych dla klientów usług mobilnych Orange

13 sierpnia 2012
18 milionów utworów muzycznych dla klientów usług mobilnych Orange

Orange rozszerza dostęp do deezer.com - jednego z najlepszych, światowych serwisów oferujących legalną muzykę on-line. Od 13 sierpnia, usługa Deezer Premium + w Orange jest dostępna na specjalnych warunkach, we wszystkich komórkowych planach taryfowych dla klientów indywidualnych. W wybranych ofertach dostęp do serwisu jest całkowicie bezpłatny, a w pozostałych przez pierwsze trzy miesiące, miesięczny dostęp w opcji Deezer Premium + w Orange o wartości 29,99 zł kosztuje tylko 9,10 zł z VAT. Obniżona opłata – 27,06 zł z VAT obowiązuje również w kolejnych miesiącach korzystania z usługi. Klienci dostają także bezpłatny transfer na dostęp do serwisu, dzięki temu mogą korzystać z niego zawsze i wszędzie, bez obaw o koszty.

„Dzięki nowej ofercie Orange i serwisu Deezer nasi klienci mogą jeszcze pełniej realizować swoje pasje muzyczne i cieszyć się nimi bez ograniczeń wszędzie tam, gdzie zabiorą ze sobą swojego smartfona, tablet czy komputer. Wybierając ofertę Orange zyskują wygodny dostęp do ponad 18 milionów, legalnych utworów muzycznych - do pobrania oraz słuchania w sieci, a także do ogromnej liczby stacji radiowych nadających muzykę całą dobę. Jako klienci Orange mogą korzystać z nich taniej i bez obaw o koszt mobilnej transmisji danych, którą dostają bezpłatnie razem z usługą. Ponadto, w wybranych planach taryfowych - Pelikan II 150 i 225 oraz w ofercie Orange Open klienci mogą korzystać z nielimitowanego dostępu do wszystkich zasobów serwisu Deezer - bezpłatnie. To bez wątpienia najlepsza tego typu oferta na rynku” - powiedział Michał Paschalis-Jakubowicz, Dyrektor Marketingu Usług Mobilnych Orange Polska.

6 czerwca br., usługa została udostępniona bezpłatnie dla klientów kupujących aktywację w planach taryfowych Pelikan II 150 oraz Pelikan II 225 w Orange (abonament i mix).

Od dziś specjalna oferta Orange jest dostępna także dla klientów pozostałych ofert abonamentowych, mix i na kartę, w tym dla klientów korzystających z usług mobilnej transmisji danych Orange Free i Orange Free na kartę. Mogą z niej skorzystać kupujący nową aktywację, przedłużający umowę oraz dotychczasowi klienci, korzystający już z usług Orange w ofertach dla klientów indywidualnych.

Nowością jest bezpłatny dostęp do usługi również dla klientów przystępujących od 13 sierpnia do promocji Orange Open.

Klienci indywidualni wybierający inne oferty lub mający już aktywna kartę SIM Orange mogą aktywować usługę Deezer Premium + w Orange na specjalnych warunkach, przez pierwsze trzy miesiące płacąc jedynie 9,10 zł a później 27,06 zł z VAT miesięcznie, za dostęp o wartości 29,99 zł.

Bardzo ważną wartością oferty Deezer Premium + w Orange jest bezpłatna transmisja danych, którą klienci dostaną na połączenia z serwisem. Dzięki temu będą mogli łączyć się z nim zawsze i wszędzie, słuchać i pobierać muzykę  bez ograniczeń i obaw o wysokość rachunku.

Pobranie aplikacji na telefon komórkowy jest płatne, a opłata  zgodna z cennikiem planu taryfowego, z którego korzysta klient.

 

* * * *

Dostęp do serwisu Deezer w Orange, to usługa dzięki, której klienci mają nieograniczony dostęp do muzyki w telefonie, smartfonie, tablecie czy komputerze. Rozwiązanie umożliwia słuchanie muzyki przez internet w dowolnym czasie i miejscu oraz odsłuchiwanie utworów pobranych z serwisu na swoje urządzenia, bez konieczności łączenia się z internetem. Użytkownicy mogą też tworzyć własne biblioteki utworów muzycznych i albumów, dzielić się swoimi muzycznymi upodobaniami ze znajomymi na facebooku. W serwisie dostępnych jest ponad 18 mln licencjonowanych utworów i setki stacji radiowych pogrupowanych w 30 kanałach tematycznych, np. POP, Rock, Dance/Electro i wielu innych. Serwis zapewnia również dostęp do dyskografii, biografii oraz sklepu z gadżetami dla fanów. Z jego usług korzysta ponad 20 milionów użytkowników na całym świecie.

Szczegóły oferty, opis usługi oraz instrukcje i poradniki na temat jej użytkowania znajdują się na stronie www.orange.pl/deezer 

 

* * * *

Orange jest liderem polskiego rynku telekomunikacyjnego i najchętniej wybieranym operatorem w Polsce. Obsługuje blisko 21 milionów klientów zapewniając im codzienny dostęp do największego portfolio nowoczesnych usług telekomunikacyjnych, w tym unikatowej oferty konwergentnej - Orange Open oraz planów taryfowych bez limitów połączeń ze wszystkimi sieciami mobilnymi i stacjonarnymi w Polsce a także numerami międzynarodowymi.

 

Wojciech Jabczyński, Rzecznik Orange Polska

 

22 527 19 39

biuro.prasowe@orange.com


Informacje prasowe

Reklama dla Firm – Orange udostępni małym firmom część swojej powierzchni reklamowej

09 sierpnia 2012
Reklama dla Firm – Orange udostępni małym firmom część swojej powierzchni reklamowej

Rusza rejestracja do ogólnopolskiego konkursu „Reklama dla Firm”, w którym można wygrać kampanię reklamową.  W ramach akcji  Orange udostępni 353 małym firmom część własnej powierzchni reklamowej. W konkursie mogą wziąć udział wszystkie osoby prowadzące działalność gospodarczą – niezależnie od tego, z usług którego operatora korzystają.  Akcja stanowi drugą odsłonę kampanii reklamowej prowadzonej w maju br. w ramach rebrandingu TP na Orange. O jej uruchomieniu, w nowej formule, zdecydowały wyniki – wysoki wskaźnik zadowolenia uczestników i realny wpływ na ich działalność biznesową. Patronat nad projektem objęła Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości. 

Działania reklamowe i promocyjne ze względu na wysokie koszty inwestycji to jedna z głównych barier rozwoju mikro, małych i średnich firm w Polsce. Potwierdzają to wyniki badania przeprowadzonego zarówno wśród uczestników majowej akcji, jak i osób niezwiązanych z nią. Jednoznacznie pokazują, że współpraca między Orange a firmami w tak niestandardowej formie nie tylko spotkała się z pozytywnymi reakcjami, ale też przyniosła uczestnikom wymierne korzyści w postaci wzrostu liczby klientów czy transakcji. Myślę, że te działania są wiarygodnym dowodem na to, że chcemy realnie wspierać ich rozwój – mówi Mariusz Gaca, Dyrektor Wykonawczy ds. Sprzedaży i Obsługi Klientów Orange Polska.

Do drugiej odsłony projektu Orange mogą zgłaszać się wszystkie osoby fizyczne w Polsce prowadzące działalność gospodarczą. Rejestracja odbywa się za pośrednictwem strony internetowej www.reklamadlafirm.pl od 9 sierpnia do 9 września br. Odpowiadając na pytanie „Jak ułatwiasz sobie prowadzenie firmy?”, przedsiębiorcy mają szansę otrzymać bezpłatny pakiet reklamowy obejmujący kampanię na tablicach zewnętrznych w mieście wybranym przez uczestnika w momencie rejestracji. Na billboardach udostępnianych przez Orange znajdzie się hasło reklamowe lub nazwa i dane kontaktowe firmy. Spośród wszystkich nadesłanych zgłoszeń wyłonionych zostanie 353 zwycięskich firm. Kampania zwycięzców konkursu obejmująca łącznie 49 miast w całej Polsce ruszy w październiku br.

 

Zadowoleni i gotowi na więcej

Jak wynika z badania przeprowadzonego w okresie od 28 maja do 12 czerwca br. przez Millward Brown SMG/KRC., z udziału w majowym etapie akcji reklamowej Orange zadowolonych jest aż 93% jej uczestników, 92% z nich deklaruje chęć ponownego uczestnictwa, a 88% poleciłoby akcję innym przedsiębiorcom. W grupie osób nie biorących udziału w akcji pozytywnie oceniła ją ponad 1/3 ankietowanych. Co ciekawe, osoby, które widziały reklamy przedsiębiorców mają zdecydowanie lepszą opinię o marce Orange niż ci, którzy reklam nie widzieli (odpowiednio 58% do 28%). Niemal połowa badanych w tej grupie zadeklarowała chęć udziału w powtórnej odsłonie akcji, przy czym odsetek ten dla osób, które zetknęły się z reklamą, wyniósł aż 67%.

 

Realne przełożenie na działalność firmy

Niemal ¾ uczestników  pierwszego etapu akcji reklamowej Orange odczuło pozytywny wpływ projektu na ich działalność biznesową. W wyniku prowadzonej wspólnie z operatorem kampanii reklamowej nastąpiła przede wszystkim poprawa wizerunku firmy, co deklaruje 72% uczestników akcji. Co ważne, udział w projekcie przełożył się również na realne wzrosty. Ponad 1/3 wszystkich przedsiębiorców biorących udział w majowej akcji zaobserwowała wzrost liczby zapytań o ofertę ich firmy, a 27% wzrost liczby klientów. Co piąty uczestnik projektu odnotował wzrost obrotów firmy i ilości zawieranych transakcji.

Niecodzienna kampania Orange prowadzona we współpracy z klientami biznesowymi rozbudziła ciekawość wśród pozostałych przedsiębiorców. Dwóch na trzech badanych, którzy wzięli udział w akcji, spotkało się z pytaniami ze strony innych firm lub znajomych klientów o to, w jaki sposób doszło do ich współpracy z Orange. Co ważne, uczestnicy akcji stali się jej ambasadorami – aż 88% z nich aktywnie informowało o współpracy z operatorem inne osoby i, sądząc po reakcjach, był to przekaz wyłącznie pozytywny.

 

Orange ułatwia prowadzenie firmy

Zdaniem osób biorących udział w pierwszym  etapie akcji reklamowej, Orange jako inicjator akcji wyróżnia się na tle innych operatorów i udowadnia, że dba o swoich klientów. Co ciekawe, wśród uczestników akcji udział w niej wyraźnie wpłynął na poprawę opinii o marce. Częściej niż inni postrzegają oni Orange jako markę, która nie tylko posiada pełną i atrakcyjną ofertę dla firm, ale też ułatwia swoim klientom prowadzenie biznesu. Z ich perspektywy ważną cechą Orange jako dostawcy usług i produktów dla firm jest to, że marka wspiera działalność biznesową swoich klientów w dużo szerszym zakresie niż tylko poprzez oferowanie im rozwiązań telekomunikacyjnych.

Więcej informacji:

www.reklamadlafirm.pl

www.ulatwsobiebiznes.pl

 

Osoba kontaktowa:

Wojciech Jabczyński, Rzecznik Orange Polska

Tel.: 22 527 19 39

E-mail: biuro.prasowe@orange.com


Informacje prasowe

Orange ma 16,935 mln kart SIM według standardu liczenia przyjętego przez T-Mobile i jest największą siecią mobilną w Polsce

09 sierpnia 2012
Orange ma 16,935 mln kart SIM według standardu liczenia przyjętego przez T-Mobile i jest największą siecią mobilną w Polsce

Dziś T-Mobile ogłosił, że na koniec 2 kwartału 2012 miał aktywnych 15,048 mln kart SIM.  Według tej metody raportowania liczba kart SIM w sieci Orange po pierwszym półroczu wyniosłaby 16,935 mln.

Przypominamy, że rozbieżności w publikowanych przez operatorów danych wynikają z różnych definicji aktywnej karty SIM.  Analizując ostatnie statystyki, można wywnioskować, że T-Mobile przyjął zasadę, że aktywna karta to taka, która w ciągu ostatnich 12 miesięcy była przynajmniej raz zalogowana do sieci, a klient odebrał przynajmniej jedną wiadomość SMS. W ten sposób do aktywnej bazy automatycznie są zaliczane również karty, które zostały użyte jednorazowo i od wielu miesięcy są faktycznie nieaktywne.

Według standardu Orange, kartą SIM zaliczaną do oficjalnych raportów jest tylko ta, którą użytkownik regularnie doładowuje lub świadomie przedłuża okres jej ważności. Jednorazowo można to zrobić na 12 miesięcy. Zasada interakcji ze strony użytkownika sprawia, że odzwierciedla ona realną liczbę używanych kart, które w ten sposób można wyliczyć ze znacznie większą dokładnością.

Zgodnie z wcześniejszą deklaracją, póki nie będzie jednolitych kryteriów raportowania, dla zapewnienia możliwości dokładnego porównania potencjału wszystkich operatorów Orange zdecydował się podawać do publicznej wiadomości liczbę własnych kart SIM liczoną według dotychczasowego standardu oraz według metody T-Mobile. Jednocześnie zachęcamy pozostałych operatorów komórkowych do przyjęcia podobnych rozwiązań we własnych raportach. Jeśli tylko powstanie jednolita definicja wrócimy do podawania jednej liczby kart SIM. Będziemy wspierać taką inicjatywę i gotowi jesteśmy, by wspólnie usiąść do stołu i przedyskutować, jak powinna brzmieć definicja aktywnej karty SIM.

20 lipca 2012r. prezes PTK Centertel Mariusz Gaca wystosował do prezes UKE list zwracający uwagę na problemy wynikające z braku jednoznacznej definicji i metodologii uznania karty SIM za aktywną.

 

Wojciech Jabczyński, Rzecznik Orange Polska

22 527 19 39

biuro.prasowe@orange.com

Scroll to Top