Informacje prasowe

2 miliony klientów Orange Polska wybrało e-fakturę

29 listopada 2012
2 miliony klientów Orange Polska wybrało e-fakturę

Już ponad dwa miliony klientów Orange Polska otrzymuje co miesiąc fakturę w formie elektronicznej, zamiast tradycyjnego, papierowego dokumentu. Wybierając e-fakturę mają pewność, że otrzymają ją natychmiast po jej wystawieniu, dzięki czemu mogą lepiej zaplanować wydatki. Rezygnując z papierowego dokumentu pomagają też chronić środowisko.

Orange Polska od lat zachęca swoich klientów do korzystania z wygodnego, praktycznego i ekologicznego rozwiązania jakim jest e-faktura, m.in. na specjalnym profilu na Facebook’u  www.facebook.com/zyskajzefaktura.

Decydując się na e-fakturę w Orange Polska klienci zyskują dodatkowe korzyści, np.: niższą opłatę aktywacyjną przy zakupie Neostrady i FunPack-a. Z kolei klienci usług mobilnych Orange mogą wziąć udział w konkursie pod nazwą „Tak się składa, że faktura się opłaca” i otrzymać rabat w wysokości 50 złotych na abonament na pierwszej e-fakturze. Korzystanie z e-faktury jest też premiowane punktami PAYBACK - klienci, którzy zdecydują się na e-fakturę Orange i będą z niej korzystać przez minimum 3 miesiące, otrzymają 300 punktów w programie PAYBACK, a klienci usług stacjonarnych otrzymają dodatkowe 50 punktów za utrzymanie e-faktury.

Orange Polska działa też aktywnie na rzecz upowszechniania e-faktury w Polsce, m.in.  w ramach  koalicji „Wybieram e-fakturę”, której koordynatorem jest PKPP Lewiatan, a patronat nad nią sprawują  Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji oraz Ministerstwo Środowiska. Firma  uczestniczy też w pracach  Polskiego Krajowego Forum Elektronicznego Fakturowania, działającego pod patronatem Ministerstw Gospodarki i Finansów.  Ich celem jest wypracowanie rekomendacji zmian niezbędnych do wdrożenia Europejskiej Agendy Cyfrowej. Zakłada ona, że  w 2020 r. e-faktury mają być dominującą metodą fakturowania w Unii Europejskiej.

Faktura elektroniczna, którą otrzymują klienci Orange Polska ma taką samą wartość prawną, jak dokument w formie papierowej. Pozwala bez obaw korzystać z ulgi internetowej i posługiwać się nią w rozliczeniu z urzędem skarbowym. Klient otrzymuje ją mailem bezpośrednio na swoją skrzynkę lub na konto na portalu orange.pl. E-fakturę należy przechowywać w wersji elektronicznej, a w razie potrzeby w takim formacie dostarczyć do instytucji finansowych.

Płatność za e-fakturę można wygodnie uregulować, np. za pomocą przelewu internetowego lub Polecenia Zapłaty, a także przy użyciu telefonu komórkowego – skanując aparatem w telefonie zamieszczony na e-fakturze fotokod.  Klienci usług stacjonarnych Orange Polska mogą ponadto korzystać z usługi Płatność Elektroniczna, która pozwala na dokonanie wpłaty praktycznie „jednym kliknięciem” - link zamieszczony na fakturze kieruje do specjalnej strony internetowej z płatnościami.

E-fakturę można zamówić m.in. poprzez formularz elektroniczny na www.orange.pl/efaktura, SMS-em lub w każdym salonie Orange np. podczas podpisywania umowy lub aneksu.

Więcej informacji można znaleźć na stronach:

www.orange.pl/efaktura

www.facebook.com/zyskajzefaktura

Wojciech Jabczyński, Rzecznik Orange Polska

Tel.: 22 527 19 39

e-mail: biuro.prasowe@orange.com


Informacje prasowe

Orange Polska mecenasem przedstawienia „Jan Karski. (Moje nazwisko jest fikcją)”

29 listopada 2012
Orange Polska mecenasem przedstawienia „Jan Karski. (Moje nazwisko jest fikcją)”

W najbliższy weekend w Teatrze Polskim w Warszawie odbędzie się polska premiera wyjątkowego przedstawienia „Jan Karski. (Moje nazwisko jest fikcją)” według powieści Yannicka Haenela w adaptacji i reżyserii Arthura Nauzyciela. Współorganizatorami tego wyjątkowego wydarzenia są Orange Polska, Instytut Francuski w Polsce oraz Urząd Miasta Stołecznego Warszawy.

Spektakl przygotował Arthur Nauzyciel, francuski reżyser polskiego pochodzenia, dyrektor Narodowego Centrum Dramatycznego w Orleanie. Sztuka opowiada o Janie  Karskim, polskim dyplomacie, który jako jeden z pierwszych w 1942 roku przekazał światu informacje o eksterminacji Żydów przez hitlerowców.

Prapremiera przedstawienia odbyła się w 2011 roku podczas festiwalu teatralnego w Awinionie we Francji. Od tego czasu wystawiany był również w 12 miastach francuskich oraz w Nowym Jorku. Inscenizacja dzieli się na trzy części: pierwsza to fragmenty rozmowy Jana Karskiego z  Claudem Lanzmannem w filmie „Shoah”, część druga oparta jest na książce Karskiego „Tajne Państwo” zaś trzecia to jego fikcyjny monolog.

Książka Yannicka Haenela przez wiele tygodni znajdowała się na listach bestsellerów we Francji a opowiada życiu Karskiego, bierności aliantów oraz opuszczeniu europejskich Żydów i eksterminacji tego narodu.

***

Orange Polska jest jednym z najbardziej rozpoznawalnych mecenasów kultury w Polsce. Dzięki Fundacji Orange, w 2007 roku po raz pierwszy w Warszawskiej Operze Kameralnej została wystawiona opera „Jephte". Sztukę w 1732 roku skomponował Michel de Monteclair, a jej drugie, poprawione wydanie zadedykował królowej Marii Leszczyńskiej, żonie Ludwika XV. W 2009 roku, Telekomunikacja Polska (obecnie Orange Polska) otrzymała tytuł Dobroczyńcy Kultury Polskie za współpracę z Muzeum Powstania Warszawskiego, czyli stworzenie Wirtualnego Muzeum i pomoc w zakupie poczty powstańcze. Wirtualne muzeum zdobyło 1 miejsce w kategorii Kultura w konkursie Webstarfestival na najlepsze polskie strony www.

Orange Polska od 2007 r. wspiera także Muzeum Historii Żydów Polskich i realizowane w jego ramach projekty. W listopadzie 2011 r., jako pierwsza korporacja działająca na terenie Polski dołączyła do grona Znamienitych Darczyńców Muzeum. Orange Polska wspiera proces projektowania i produkcji Wystawy Głównej Muzeum, która zaprezentuje 1000-letnią obecność Żydów na ziemiach polskich.

Orange Polska angażuje się również w kulturę popularną i organizuje koncerty światowych gwiazd muzyki. Dzięki nam gościli w Polsce m.in.: Sting, Seal, Grace Jones, Macy Gray i George Michael. Firma wspiera Orange Warsaw Festival, który ma swoje stałe miejsce na mapie wydarzeń kulturalnych Warszawy. Klienci Orange mogą korzystać z akcji Środy z Orange i chodzić do kina na swe ulubione filmy płacąc za 2 bilety cenę jednego.

Wojciech Jabczyński, Rzecznik Orange Polska

Tel.: 22 527 19 39

e-mail: biuro.prasowe@orange.com


Informacje prasowe

Obsługa klientów Orange w Internecie

28 listopada 2012
Obsługa klientów Orange w Internecie

Klienci Orange dużo czasu spędzają w Internecie, dlatego już od roku na profilu Orange Polska na Facebooku otrzymują pomoc i wyjaśnienia we wszystkich sprawach związanych z obsługą i działaniem naszych usług. W ciągu 12 miesięcy zespół ekspertów na Facebooku obsłużył ponad 22 tys. klientów, a średni czas rozwiązania sprawy opisanej na tablicy profilu Orange Polska trwał 7 minut.

Ważnym miejscem dyskusji o ofertach i usługach telekomunikacyjnych są media społecznościowe. Internauci nie tylko wymieniają się tam opiniami i doświadczeniami, ale oczekują, że on-line będą mogli otrzymać potrzebne informacje, skorzystać z porady i załatwić sprawy związane z usługami. Dlatego w Orange Polska powstała grupa profesjonalnych doradców, którzy są obecni na forach, blogach, Facebooku odpowiadając na pojawiające pytania i rozwiązując sprawy zgłaszane przez internautów.

Na Facebooku z Orange Polska jest już ponad 1,1 mln internautów i tu narzędzia ich obsługi są najbardziej rozbudowane. Internauci znajdą tu „doradcę oferty”, który w ciągu 1 minuty zaproponuje najlepsze dla nich rozwiązanie. Mają też możliwość skorzystania z formularza kontaktowego by zgłosić swój problem lub w zakładce „zrób to sam” samodzielnie sprawdzić np. stan płatności czy plan taryfowy. Mogą również poprosić o pomoc czy radę Orange Ekspertów (na video czacie rozwiązanie sprawy trwa ok. 8 minut) lub społeczność w aplikacji „daj mi radę”.

W efekcie, spośród wszystkich profili telekomunikacyjnych, to właśnie na fanpage’u Orange Polska konsumenci zadają pytania najchętniej. Dla młodszych klientów w wieku około 20 lat, profil Orange Polska stał się jednym z wiodących kanałów kontaktu z firmą. Co ważne, aż 92 % osób uznało, że obsługa przez Orange Ekspertów na Facebooku jest satysfakcjonująca.

Dużą popularnością wśród internautów cieszy się również kanał wideo „pomoc Orange” na YouTube, gdzie krótkie filmy instruktażowe, wyjaśniające jak działają nasze usługi, zostały obejrzane już 150 tys. razy . Na portalu orange.pl działa z kolei „forum pomocy technicznej” (ponad 11 mln odsłon). Tu miesięcznie pojawia się 550 bardzo różnych wątków, a klienci uzyskali 42 tys. odpowiedzi.

Wojciech Jabczyński, Rzecznik Orange Polska

Tel.: 22 527 19 39

e-mail: biuro.prasowe@orange.com

Scroll to Top