Informacje prasowe

2012 nagród w loterii UEFA EURO 2012™ – dla wszystkich klientów Orange

16 kwietnia 2012

2012 nagród w loterii UEFA EURO 2012™ – dla wszystkich klientów Orange

Bilety na mecze EURO 2012™ i nowoczesne smartfony są do wygrania w kolejnej, ostatniej już odsłonie loterii „UEFA EURO 2012™ z Orange”, która potrwa do końca maja. O 2012 nagród mogą ubiegać się wszyscy klienci – także użytkownicy usług stacjonarnych, którzy dziś dołączyli do rodziny Orange.

Do tej pory w loterii brali udział klienci usług mobilnych, teraz taką możliwość mają również użytkownicy usług stacjonarnych, które są obecnie oferowane pod marką Orange. Na uczestników zabawy czeka 1212 biletów na mecze UEFA EURO 2012™ (faza grupowa, ćwierćfinał i finał) oraz 800 supernowoczesnych smartfonów SonyXperia™ U.

Tym razem nagrody nie będą losowane codziennie, tak jak do tej pory. Wszystkich2012 zwycięzców ostatniej odsłony loterii poznamy 1 czerwca, podczas Wielkiego Finału.

Aby wziąć udział w loterii „UEFA EURO 2012™ z Orange”, wystarczy kupić jeden z produktów lub usług Orange wyszczególnionych w regulaminie, a następnie zgłosić się do loterii – szczegółowe informacje na temat sposobów rejestrowania się w loterii znajdują się na www.2012.orange.pl. Za każdy zakupiony produkt czy usługę klient otrzymuje określoną liczbę losów, które biorą udział w losowaniu nagród.

W poprzednich edycjach loterii biletowej, która trwa od maja 2011 roku, klienci Orange wygrali już ponad 1400 biletów na mecze UEFA EURO 2012™ i blisko 750 smartfonów.

Pobierz prezentację TP zmienia się w Orange

Udostępnij: 2012 nagród w loterii UEFA EURO 2012™ – dla wszystkich klientów Orange

Informacje prasowe

Orange marką Telekomunikacji Polskiej

16 kwietnia 2012

Orange marką Telekomunikacji Polskiej

Witamy w Orange! Od dziś marką handlową Telekomunikacji Polskiej jest Orange. Zmiana ta oznacza nowe produkty dla klientów, w tym nową kategorię produktu Open, czyli kompletny pakiet usług mobilnych i stacjonarnych. To także nowy standard obsługi oraz dostęp klientów stacjonarnych do takich programów jak Środy z Orange czy loteria biletów na UEFA EURO2012™.

Nowa marka pokazuje naszą gotowość na nowe wyzwania. Wielokrotnie podkreślałem, że naszym celem jest stworzenie unikatowej oferty dla klientów pod jedną marką Orange. Żyjemy w czasach cyfrowej rewolucji i wszystko, co tak długo wydawało się niemożliwe stało się faktem. Kluczem do tych zmian jest konwergencja i jestem dumny, że Orange jako pierwszy oferuje dziś klientom usługę w kategorii Open. Usługa Orange Open to rozmowy stacjonarne i komórkowe, ultraszybki internet na biurku oraz dostępny w całej Polsce internet mobilny. A do tego telewizja i rozrywka na wszystkich możliwych urządzeniach: telewizorze, komputerze, tablecie i komórce – mówi Maciej Witucki, prezes Orange Polska.

Poza dostępem do konwergentnej oferty Orange Open już wkrótce zaproponujemy każdemu klientowi oglądanie tych samych programów telewizyjnych i filmów w telewizorze, na komputerze, tablecie i telefonie. Przygotowaliśmy też specjalne promocje, np. 1000 minut na powitanie w Orange, nielimitowane połączenia międzynarodowe z FunPackiem HD oraz dostęp do atrakcji zarezerwowanych do tej pory dla klientów usług mobilnych, takich jak loteria biletów na UEFA EURO 2012™, Środy z Orange i Orange Warsaw Festival.

Nasi klienci w jednym salonie załatwią zarówno sprawy dotyczące usług mobilnych jak i stacjonarnych, niezależnie od tego czy należą do TP czy PTK Centertel. Pod marką Orange będziemy oferować też wszystkie nasze dotychczasowe usługi.

Nasze propozycje to również szeroko rozumiane wsparcie edukacji internetowej, zwłaszcza w małych miejscowościach. Na preferencyjnych warunkach dostarczamy internet do ponad 10 tys. szkół. Aktywnie uczestniczymy w przekształcaniu publicznych bibliotek gminnych w nowoczesne centra informacyjne oferując bezpłatny internet dla ponad 3,5 tys. placówek.

Teraz dołącza kolejny projekt, 50 Pracowni Orange, czyli nowoczesnych, multimedialnych centrów cyfrowych w miejscowościach do 20 tys. mieszkańców, z których będzie można korzystać bezpłatnie. Pracownie Orange uzyskały patronat Magdaleny Gaj, prezes UKE.

Jesteśmy wiodącym dostawcą usług na polskim rynku. Powiększamy wielką, międzynarodową rodzinę Orange, z której usług na 5 kontynentach korzysta 226 mln klientów. Orange jest uważana za jedną z najbardziej innowacyjnych marek i posiada jeden z najwyższych wskaźników rozpoznawalności. W 2011 roku została uznana za 36 markę w globalnym rankingu Millward Brown BrandZ, a jej wartość została oszacowana na 17,6 mld USD. To marka godna zaufania, przyjazna i nowoczesna.

Pobierz prezentację TP zmienia się w Orange

Udostępnij: Orange marką Telekomunikacji Polskiej

Informacje prasowe

Nowa kampania reklamowa Orange w rzeczywistości rozszerzonej

15 kwietnia 2012

Nowa kampania reklamowa Orange w rzeczywistości rozszerzonej

16 kwietnia rusza nowa mobilna kampania reklamowa marki Orange w rzeczywistości rozszerzonej (Augmented Reality). Zdjęcie w gazecie – za pośrednictwem kamerki smartfona lub tabletu – otworzy przed czytelnikiem film video i link do strony internetowej z dodatkowymi informacjami. To pierwsza tego typu kampania na dużą skalę w Polsce.

Kampania, przygotowana przez dom mediowy MEC, wykorzystuje innowacyjną aplikację Aurasma.

W wybranych tytułach prasowych (m.in. Gazeta Wyborcza, Metro, Polityka, Viva, Zwierciadło) pojawią się reklamy informujące o nowych usługach w ofercie Orange. Po najechaniu kamerką smartfona lub tabletu na zdjęcie plakatowe, tzw. marker, na ekranie urządzenia wyświetli się reklamowy film video. Kliknięcie na video przeniesie użytkownika na stronę internetową Orange. Do odtworzenia filmu na smartfonie potrzebna jest bezpłatna aplikacja Aurasma.

To nie koniec nowości marketingowych w świecie cyfrowym. Już wkrótce ruszy kolejna multimedialna kampania Orange, która oprócz Aurasmy, będzie wykorzystywała wiele innych innowacyjnych działań, po raz pierwszy na taką skalę w Polsce. Tym razem nie tylko w prasie, ale już we wszystkich mediach szerokozasięgowych (między innymi na outdoorze, dekoderach cyfrowych czy w kinie).

Aurasma to pierwsza na świecie przeglądarka wizualna. Wykorzystuje ona technologię rzeczywistości rozszerzonej, łączącej świat rzeczywisty z treściami interaktywnymi, takimi jak filmy video czy animacje, zwane „Aurami”. Darmowa aplikacja Aurasma jest kompatybilna z iPhone 3GS, 4, 4S, iPadem 2 oraz wybranymi urządzeniami mobilnymi, działającymi w systemie Android.

Udostępnij: Nowa kampania reklamowa Orange w rzeczywistości rozszerzonej

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej