Informacje prasowe

55 tysięcy widzów na półmetku Orange Kino Letnie

07 sierpnia 2012
55 tysięcy widzów na półmetku Orange Kino Letnie

Piąta edycja festiwalu Orange Kino Letnie Sopot – Zakopane cieszy się ogromną popularnością. Przez pierwszy miesiąc wakacji kino pod gwiazdami zgromadziło ponad 55 tys. widzów. W weekendy filmy można oglądać także w specjalnym Wagonie Filmowym oraz po raz pierwszy w Warszawie, przy Orange Stacji Balon.

Pokazy filmowe na sopockim molo zgromadziły już ponad 30 tys. widzów, a niewiele mniej  - około 25 000 osób - obejrzało filmy w nowej lokalizacji kina letniego w Zakopanem przy Górnej Równi Krupowej.

Festiwal Orange Kino Letnie to nie tylko projekcje plenerowe, ale także mobilne kino –  weekendowy Wagon Filmowy Orange Kino Letnie dołączony do pociągu  PKP Intercity, który kursuje w każdy weekend wakacji. Pociąg z Wagonem Filmowym przejechał między Sopotem a Zakopanem już 8 razy, a filmy obejrzało w nim ponad tysiąc podróżnych.

Największym zainteresowaniem publiczności festiwalowej cieszą się cykle filmowe "Oscary, Oscary…", "Nie tylko dla facetów”, "Made in Poland" i jak zawsze "Środy z Orange i mega hitem". Jak dotąd największą widownię, we wszystkich kinach plenerowych, zgromadziły tytuły:

  • Kac Vegas w Bangkoku – absolutny rekord, blisko 3 000 widzów
  • 
Jak zostać królem - ok 3 000 widzów
  • 
Wyjazd integracyjny  - ok. 2 000 widzów

Seanse rozpoczynają się codziennie tuż po zachodzie słońca. Wstęp na pokaz jest bezpłatny. Pokazom filmów w Sopocie towarzyszy wystawa fotograficzna Martyny Wojciechowskiej "Kobieta na krańcu świata. Cztery lata inspirujących podróży". Z kolei w Warszawie przed projekcją można skorzystać z jednej z największych  atrakcji miasta, jaką jest lot balonem i podziwiać panoramę Warszawy nawet z wysokości 130 metrów.

Festiwal potrwa jeszcze przez cały sierpień. Przed nami projekcje takich hitów kinowych jak Rzeź, Dwa dni w Paryżu a także polskich produkcji – 80 milinów i Kret. Cały czas trwa Plebiscyt Publiczności na najlepszy film festiwalu. Głosować i wygrywać atrakcyjne nagrody można na stronie www.OrangeKinoLetnie.wp.pl

****

Orange Kino Letnie Sopot - Zakopane 2012 to projekt realizowany we współpracy miast partnerskich - Sopotu i Zakopanego. Organizatorem jest firma Outdoor Cinema – specjalista w organizacji projekcji filmowych na otwartych przestrzeniach. Sponsorem Tytularnym już po raz piąty jest Orange. Firmy współpracują przy tym projekcie z Sopockim Kąpieliskiem Morskim, Stowarzyszeniem Turystycznym Sopot oraz Biurem Promocji Zakopanego. Oficjalnym przewoźnikiem jest PKP Intercity, a partnerem strategicznym telewizja TVN. Patronami medialnymi są: Radio ZET, Planeta FM, Wirtualna Polska, Gazeta Wyborcza i Stopklatka. Imprezę wspiera także sieć salonów EMPIK, firma reklamy zewnętrznej AMS, sieć bankomatów Euronet oraz magazyn Art&Business. Sponsorami wspierającym są firmy Villeroy & Boch oraz Lotus Grill.


Informacje prasowe

Rusza kolejna edycja Testuj z Orange – do wygrania Nokia Lumia 900 i Nokia 808 Pure View

06 sierpnia 2012
Rusza kolejna edycja Testuj z Orange – do wygrania Nokia Lumia 900 i Nokia 808 Pure View

Dziś (6.08) rozpoczyna się rejestracja do nowej, siódmej już edycji konkursu Testuj z Orange. Tym razem do testów trafią 2 modele telefonów: Nokia Lumia 900 oraz Nokia 808 PureView. Spośród wszystkich chętnych, którzy zarejestrują się na www.testuj.orange.pl,  jury konkursowe wybierze 50 testerów. Każdy z nich otrzyma na 4 tygodnie jeden z telefonów do testów, a trzydziestu najlepszych będzie mogło wygrać smartfona na własność.

Aby przetestować i powalczyć o wygranie wymarzonego smartfona, wystarczy zarejestrować się na www.testuj.orange.pl i odpowiedzieć na pytanie eliminacyjne. Rejestracja potrwa do 26 sierpnia, a lista 50 testerów zostanie ogłoszona 31 sierpnia.

Na testerów czekają 4 tygodnie zabawy, podczas których będą mieli okazję dokładnie przetestować jedną z Nokii i przypomnieć sobie szkolne lata, ponieważ tym razem Testuj z Orange będzie nawiązywać do nauki i zabawy. Z nowymi telefonami będzie można na nowo odkryć tajniki matematyki, uczestniczyć w interaktywnych zajęciach plastycznych czy zrelaksować się przy muzyce.

W czasie testów,  uczestnicy będą opisywać swoje wrażenia z użytkowania smartfonów na specjalnie przygotowanym przez organizatorów blogu na www.testuj.orange.pl. Jury oceni jakość i zawartość merytoryczną blogów i wyłoni 30 zwycięzców, którzy będą mogli zatrzymać testowanego smartfona na własność.

* * * *

Orange jest liderem polskiego rynku telekomunikacyjnego i najchętniej wybieranym operatorem w Polsce. Obsługuje blisko 21 milionów klientów zapewniając im codzienny dostęp do największego portfolio nowoczesnych usług telekomunikacyjnych, w tym unikatowej oferty konwergentnej - Orange Open oraz planów taryfowych bez limitów połączeń ze wszystkimi sieciami mobilnymi i stacjonarnymi w Polsce, a także numerami międzynarodowymi.

Wojciech Jabczyński, Rzecznik Orange Polska

22 527 19 39

biuro.prasowe@orange.com


Informacje prasowe

TP po raz piąty w grupie Respect Index

01 sierpnia 2012
TP po raz piąty w grupie Respect Index

Warszawska Giełda Papierów Wartościowych ogłosiła wczoraj nowy skład indeksu spółek odpowiedzialnych RESPECT Index. Tym razem indeks obejmuje 20 spółek. Telekomunikacja Polska po raz kolejny znalazła się w tym prestiżowym gronie.

Telekomunikacja Polska jest obecna we wszystkich pięciu edycjach Indeksu, co świadczy o strategicznym podejściu firmy do CSR. Firma konsekwentnie traktuje CSR jako element kultury organizacyjnej, rozwijania dobrych relacji z otoczeniem społecznym, budowy zaufania  oraz stosowania najlepszych praktyk.

Chcąc znaleźć się w gronie wyróżnionych, Telekomunikacja Polska musiała wykazać się działaniami zgodnymi z najlepszymi standardami zarządzania w zakresie ładu korporacyjnego (corporate governance), ładu informacyjnego i relacji z inwestorami, a także w obszarze ochrony środowiska, kwestii społecznych i pracowniczych. O tym, że nie łatwo sprostać tym wymaganiom, może świadczyć fakt, że w piątej edycji zmniejszyła się liczba spółek w ramach indeksu.

Giełdowy indeks RESPECT to ranking realizowany od listopada 2009 roku. Jego prestiż rośnie wraz ze wzrostem zainteresowania inwestorów i firm tematyką społecznej odpowiedzialności biznesu. W każdej edycji RESPECT Index wymagania stawiane firmom są coraz wyższe. Takie podejście, zgodnie z założeniem pomysłodawców projektu, ma zachęcać firmy do ciągłego rozwoju w obszarze CSR.

RESPECT Index to pierwszy w Europie Środkowo-Wschodniej indeks spółek odpowiedzialnych, obejmuje swoim portfelem polskie spółki z Głównego Rynku GPW. Ma na celu wyłonienie spółek zarządzanych w sposób odpowiedzialny i zrównoważony, ale ponadto mocno akcentuje atrakcyjność inwestycyjną spółek.

Więcej informacji na temat RESPECT Index można znaleźć na stronie www.odpowiedzialni.gpw.pl.

***

Wojciech Jabczyński, Rzecznik Orange Polska

22 527 19 39

biuro.prasowe@orange.com

Scroll to Top
Komunikat dotyczący plików cookies

Ta witryna używa plików cookies (małych plików tekstowych, przechowywanych na Twoim urządzeniu). Są one stosowane dla zapewnienia prawidłowego działania strony oraz do zbierania informacji o Twoich preferencjach i nawykach użytkowania witryny.

Pliki cookies niezbędne do działania strony używamy do zapewnienia podstawowych funkcji, takich jak logowanie oraz zapewnienie bezpieczeństwa witrynie. Ich wykorzystanie nie wymaga Twojej zgody.

Pliki cookies funkcyjne. Pozwalają nam zbierać informacje na temat zalogowanych sesji oraz przechowywać dane wpisane przez Ciebie w formularzach znajdujących się na stronie takich jak: czas trwania zalogowanej sesji , nazwę użytkownika.

Pozostałe kategorie wykorzystywania plików cookies, które wymagają Twojej zgody na używanie

Pliki cookies statystyczne/analityczne. Pozwalają nam zbierać anonimowe informacje o ruchu na stronie (liczba odwiedzin, źródło ruchu i czas spędzony na witrynie). Te dane pomagają nam zrozumieć, jak nasi użytkownicy korzystają z witryny i poprawiają jej działanie.