Informacje prasowe

55 tysięcy widzów na półmetku Orange Kino Letnie

07 sierpnia 2012
55 tysięcy widzów na półmetku Orange Kino Letnie

Piąta edycja festiwalu Orange Kino Letnie Sopot – Zakopane cieszy się ogromną popularnością. Przez pierwszy miesiąc wakacji kino pod gwiazdami zgromadziło ponad 55 tys. widzów. W weekendy filmy można oglądać także w specjalnym Wagonie Filmowym oraz po raz pierwszy w Warszawie, przy Orange Stacji Balon.

Pokazy filmowe na sopockim molo zgromadziły już ponad 30 tys. widzów, a niewiele mniej  - około 25 000 osób - obejrzało filmy w nowej lokalizacji kina letniego w Zakopanem przy Górnej Równi Krupowej.

Festiwal Orange Kino Letnie to nie tylko projekcje plenerowe, ale także mobilne kino –  weekendowy Wagon Filmowy Orange Kino Letnie dołączony do pociągu  PKP Intercity, który kursuje w każdy weekend wakacji. Pociąg z Wagonem Filmowym przejechał między Sopotem a Zakopanem już 8 razy, a filmy obejrzało w nim ponad tysiąc podróżnych.

Największym zainteresowaniem publiczności festiwalowej cieszą się cykle filmowe "Oscary, Oscary…", "Nie tylko dla facetów”, "Made in Poland" i jak zawsze "Środy z Orange i mega hitem". Jak dotąd największą widownię, we wszystkich kinach plenerowych, zgromadziły tytuły:

  • Kac Vegas w Bangkoku – absolutny rekord, blisko 3 000 widzów
  • 
Jak zostać królem - ok 3 000 widzów
  • 
Wyjazd integracyjny  - ok. 2 000 widzów

Seanse rozpoczynają się codziennie tuż po zachodzie słońca. Wstęp na pokaz jest bezpłatny. Pokazom filmów w Sopocie towarzyszy wystawa fotograficzna Martyny Wojciechowskiej "Kobieta na krańcu świata. Cztery lata inspirujących podróży". Z kolei w Warszawie przed projekcją można skorzystać z jednej z największych  atrakcji miasta, jaką jest lot balonem i podziwiać panoramę Warszawy nawet z wysokości 130 metrów.

Festiwal potrwa jeszcze przez cały sierpień. Przed nami projekcje takich hitów kinowych jak Rzeź, Dwa dni w Paryżu a także polskich produkcji – 80 milinów i Kret. Cały czas trwa Plebiscyt Publiczności na najlepszy film festiwalu. Głosować i wygrywać atrakcyjne nagrody można na stronie www.OrangeKinoLetnie.wp.pl

****

Orange Kino Letnie Sopot - Zakopane 2012 to projekt realizowany we współpracy miast partnerskich - Sopotu i Zakopanego. Organizatorem jest firma Outdoor Cinema – specjalista w organizacji projekcji filmowych na otwartych przestrzeniach. Sponsorem Tytularnym już po raz piąty jest Orange. Firmy współpracują przy tym projekcie z Sopockim Kąpieliskiem Morskim, Stowarzyszeniem Turystycznym Sopot oraz Biurem Promocji Zakopanego. Oficjalnym przewoźnikiem jest PKP Intercity, a partnerem strategicznym telewizja TVN. Patronami medialnymi są: Radio ZET, Planeta FM, Wirtualna Polska, Gazeta Wyborcza i Stopklatka. Imprezę wspiera także sieć salonów EMPIK, firma reklamy zewnętrznej AMS, sieć bankomatów Euronet oraz magazyn Art&Business. Sponsorami wspierającym są firmy Villeroy & Boch oraz Lotus Grill.


Informacje prasowe

Rusza kolejna edycja Testuj z Orange – do wygrania Nokia Lumia 900 i Nokia 808 Pure View

06 sierpnia 2012
Rusza kolejna edycja Testuj z Orange – do wygrania Nokia Lumia 900 i Nokia 808 Pure View

Dziś (6.08) rozpoczyna się rejestracja do nowej, siódmej już edycji konkursu Testuj z Orange. Tym razem do testów trafią 2 modele telefonów: Nokia Lumia 900 oraz Nokia 808 PureView. Spośród wszystkich chętnych, którzy zarejestrują się na www.testuj.orange.pl,  jury konkursowe wybierze 50 testerów. Każdy z nich otrzyma na 4 tygodnie jeden z telefonów do testów, a trzydziestu najlepszych będzie mogło wygrać smartfona na własność.

Aby przetestować i powalczyć o wygranie wymarzonego smartfona, wystarczy zarejestrować się na www.testuj.orange.pl i odpowiedzieć na pytanie eliminacyjne. Rejestracja potrwa do 26 sierpnia, a lista 50 testerów zostanie ogłoszona 31 sierpnia.

Na testerów czekają 4 tygodnie zabawy, podczas których będą mieli okazję dokładnie przetestować jedną z Nokii i przypomnieć sobie szkolne lata, ponieważ tym razem Testuj z Orange będzie nawiązywać do nauki i zabawy. Z nowymi telefonami będzie można na nowo odkryć tajniki matematyki, uczestniczyć w interaktywnych zajęciach plastycznych czy zrelaksować się przy muzyce.

W czasie testów,  uczestnicy będą opisywać swoje wrażenia z użytkowania smartfonów na specjalnie przygotowanym przez organizatorów blogu na www.testuj.orange.pl. Jury oceni jakość i zawartość merytoryczną blogów i wyłoni 30 zwycięzców, którzy będą mogli zatrzymać testowanego smartfona na własność.

* * * *

Orange jest liderem polskiego rynku telekomunikacyjnego i najchętniej wybieranym operatorem w Polsce. Obsługuje blisko 21 milionów klientów zapewniając im codzienny dostęp do największego portfolio nowoczesnych usług telekomunikacyjnych, w tym unikatowej oferty konwergentnej - Orange Open oraz planów taryfowych bez limitów połączeń ze wszystkimi sieciami mobilnymi i stacjonarnymi w Polsce, a także numerami międzynarodowymi.

Wojciech Jabczyński, Rzecznik Orange Polska

22 527 19 39

biuro.prasowe@orange.com


Informacje prasowe

TP po raz piąty w grupie Respect Index

01 sierpnia 2012
TP po raz piąty w grupie Respect Index

Warszawska Giełda Papierów Wartościowych ogłosiła wczoraj nowy skład indeksu spółek odpowiedzialnych RESPECT Index. Tym razem indeks obejmuje 20 spółek. Telekomunikacja Polska po raz kolejny znalazła się w tym prestiżowym gronie.

Telekomunikacja Polska jest obecna we wszystkich pięciu edycjach Indeksu, co świadczy o strategicznym podejściu firmy do CSR. Firma konsekwentnie traktuje CSR jako element kultury organizacyjnej, rozwijania dobrych relacji z otoczeniem społecznym, budowy zaufania  oraz stosowania najlepszych praktyk.

Chcąc znaleźć się w gronie wyróżnionych, Telekomunikacja Polska musiała wykazać się działaniami zgodnymi z najlepszymi standardami zarządzania w zakresie ładu korporacyjnego (corporate governance), ładu informacyjnego i relacji z inwestorami, a także w obszarze ochrony środowiska, kwestii społecznych i pracowniczych. O tym, że nie łatwo sprostać tym wymaganiom, może świadczyć fakt, że w piątej edycji zmniejszyła się liczba spółek w ramach indeksu.

Giełdowy indeks RESPECT to ranking realizowany od listopada 2009 roku. Jego prestiż rośnie wraz ze wzrostem zainteresowania inwestorów i firm tematyką społecznej odpowiedzialności biznesu. W każdej edycji RESPECT Index wymagania stawiane firmom są coraz wyższe. Takie podejście, zgodnie z założeniem pomysłodawców projektu, ma zachęcać firmy do ciągłego rozwoju w obszarze CSR.

RESPECT Index to pierwszy w Europie Środkowo-Wschodniej indeks spółek odpowiedzialnych, obejmuje swoim portfelem polskie spółki z Głównego Rynku GPW. Ma na celu wyłonienie spółek zarządzanych w sposób odpowiedzialny i zrównoważony, ale ponadto mocno akcentuje atrakcyjność inwestycyjną spółek.

Więcej informacji na temat RESPECT Index można znaleźć na stronie www.odpowiedzialni.gpw.pl.

***

Wojciech Jabczyński, Rzecznik Orange Polska

22 527 19 39

biuro.prasowe@orange.com

Scroll to Top