Informacje prasowe

Noworoczne okazje w Orange

27 grudnia 2011
Noworoczne okazje w Orange

Od 27 grudnia w e-sklepie oraz salonach sprzedaży Orange trwa noworoczna wyprzedaż ofert abonamentowych, telefonów, netbooków, modemów i akcesoriów. W ofercie promocyjnej jest m. in. 13 telefonów, netbook oraz modemy do mobilnego internetu. Można je kupić nawet o 666 zł taniej, a dodatkowo w wybranych planach taryfowych dostać 50 proc. rabatu na abonament przez trzy miesiące.

Z oferty promocyjnej z abonamentem za połowę ceny przez trzy miesiące mogą skorzystać klienci, którzy kupują nową aktywację lub przedłużają umowę w jednym z wybranych planów taryfowych, w ofertach:

  • z netbookiem - Orange Free Set 159,9 oraz Orange Free Set 189,9,
  • z modemem - Orange Free 79 oraz Orange Free 99,
  • dla lubiących rozmawiać - Delfin II 150,
  • dla lubiących być on-line - Pantera II 120 oraz Pantera II 225,
  • dla lubiących SMS-ować - Pelikan II 60 oraz Pelikan II 150.

Wraz z umową na czas określony - 24 lub 36 miesięcy, klienci mogą wybrać jeden z telefonów, modemów lub netbooka, w specjalnej, wyprzedażowej cenie. Do wyboru są (przykładowe ceny z VAT, obowiązujące w e-sklepie z wybraną ofertą):

  • Nokia N8-00 za 109 zł (taniej o 540 zł),
  • HTC 7 Mozart za 3 zł (taniej o 446 zł),
  • Sony Ericsson Xperia X8 z głośnikiem za 3 zł (taniej o 216 zł),
  • Samsung Ch@t 335 za 3 zł (taniej o 96 zł),
  • Nokia E7-00 Communicator za 3 zł (taniej o 666 zł),
  • Samsung Galaxy S+ za 129 zł (taniej o 300 zł),
  • Motorola Defy za 29 zł (taniej o 500 zł),
  • Nokia E6-00 za 59 zł (taniej o 200 zł),
  • Sony Ericsson Hazel J20i za 3 zł (taniej o 96 zł),
  • Samsung Galaxy Ace za 3 zł (taniej o 96 zł),
  • Sony Ericsson Xperia z PlayStation za 3 zł (taniej o 376 zł),
  • Nokia C3-01 za 69 zł (taniej o 250 zł),
  • HTC ChaCha za 3 zł (taniej o 126 zł),
  • Netbook HP Mini 210 za 3 zł (taniej o 146 zł),
  • Modem Huawei E372 za 3 zł (taniej o 76 zł).

Noworoczna wyprzedaż w Orange potrwa do 31 stycznia 2012 r.

Więcej informacji można znaleźć na www.orange.pl


 

Regulaminy usług i ofert objętych promocją:

http://www.orange.pl/portal/map/map/internet_free_netbook

http://www.orange.pl/portal/map/map/internet_free_computer?stamp=1324996714019

http://www.orange.pl/portal/map/map/postpaid_pelican


Informacje prasowe

Środy z Orange z Muppetami Disneya

27 grudnia 2011
Środy z Orange z Muppetami Disneya

W prasie i telewizji pojawiła się kampania teaserowa nowej odsłony akcji Środy z Orange, z Muppetami Disneya w roli głównej. Pełna kampania o nowościach w Środach z Orange rusza 2 stycznia 2012 roku i potrwa miesiąc.

- Chcemy, by nasi klienci mogli dowiedzieć się jakie zmiany w akcji Środy z Orange czekają ich od stycznia 2012 roku. A są to zmiany rewolucyjne. Nowym partnerem akcji będzie sieć kin Multikino, znikną limity kodów na środowe seanse, a ponadto do akcji włączamy filmy w 3D. W kreacji kampanii wykorzystaliśmy legendarne postaci Muppetów Disneya. Ma to związek z filmem „Muppety”, który w kinach pojawi się w styczniu – powiedział Paweł Patkowski, dyrektor Marki Mediów i Komunikacji Grupy TP.

Kampania obejmuje prasę, internet oraz outdoor w 18 miastach Polski, w których są kina sieci Multikino – nowego partnera akcji Środy z Orange. W ramach kampanii w telewizji pojawią się 60-sekundowe spoty reklamowe.

Odsłona teasorowa kampanii będzie obejmować 10-sekundowe spoty telewizyjne oraz reklamę prasową w sekcjach zawierających repertuar kinowy.

Za kreację odpowiada agencja Fallon UK oraz Leo Burnett. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC. Kampania jest realizowana we współpracy z Disneymedia+.

 


Od początku 2012 roku kody akcji Środy z Orange uprawniające do zakupu dwóch biletów w cenie jednego będą dostępne dla wszystkich zainteresowanych użytkowników telefonów w sieci Orange, a jedynym ograniczeniem będzie liczba miejsc w kinach sieci Multikino. Dotyczy to zarówno filmów wyświetlanych w technologii 2D, jak i 3D. By z nich skorzystać wystarczy wysłać SMS o treści FILM pod numer 241.

Ponadto, każdy uczestnik akcji Środy z Orange będzie mógł skorzystać z 15-procentowego rabatu na zakup specjalnego zestawu w barach kinowych. Umowa z siecią Multikino została podpisana na trzy lata, do końca 2014 roku.

Marka Orange jest bardzo aktywna w świecie filmu. Poza Środami z Orange organizuje m.in. przedpremierowe pokazy kinowe „Orange Kocha Kino” oraz umożliwia miłośnikom kina wirtualne spotkania i wymianę opinii w Klubie Filmowym Orange na Facebooku. Od 2007 roku jest również sponsorem tytularnym projektu Orange Kino Letnie - dwóch największych kin plenerowych w Europie - na molo w Sopocie i w Zakopanem przy Krupówkach. Realizuje także projekt Kino Orange, czyli kino objazdowe umożliwiające oglądanie największych kinowych hitów w małych miejscowościach, w których nie ma kin.


Informacje prasowe

Orange partnerem Balu w Operze

22 grudnia 2011
Orange partnerem Balu w Operze

Na dwa dni przed rozpoczęciem Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej UEFA EURO 2012™, 6 czerwca 2012 roku, w Teatrze Wielkim w Warszawie odbędzie się Bal w Operze - gala operowo-baletowa z udziałem światowej sławy artystów. Partnerem projektu jest Orange. 

„Bal w Operze, który odbędzie się w przededniu rozpoczęcia w Warszawie Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej, łączy w sobie dwa ważne pola zaangażowania Orange, jakimi są kultura i sport. To znakomita okazja, by połączyć inaugurację nowej tradycji kulturalnej ze świętowaniem historycznego dla Polski wydarzenia sportowego. Bardzo się cieszę, że marka Orange będzie obecna na tych wyjątkowych wydarzeniach, które  - jestem o tym przekonany – zwrócą oczy Europy na nasz kraj” – powiedział Maciej Witucki, prezes Grupy TP.

Organizatorami Balu w Operze są Teatr Wielki – Opera Narodowa wraz z Profesorem Hansem - Joachimem Freyem – dyrektorem artystycznym Semper Opera Ball w Dreźnie. Tym niecodziennym projektem organizatorzy pragną pokazać różnorodność świata muzyki operowej i zaoferować nowy rodzaj rozrywki na najwyższym poziomie.

Koncepcja balu i jego program zostały oparte na doświadczeniach balu w Operze Drezdeńskiej, nawiązują także do tradycji zabaw jakie organizowano w Teatrze Wielkim w XIX wieku i na początku XX. Podczas półtoragodzinnej gali operowo-baletowej światowej sławy artyści – niemiecka śpiewaczka Diana Damrau (sopran koloraturowy) i pochodzący z Malty tenor Joseph Calleja, wspierani przez Chór i Orkiestrę Opery Narodowej, wykonają arcydzieła klasyki operowej.

Scenografię przestrzeni recepcyjnych, sceny  oraz Sali Stanisława Moniuszki wykreuje znakomita polska scenografka – Izabela Chełkowska.

„Bal w Operze jest nową propozycją na kulturalnej mapie Polski. Jesteśmy dumni, że to właśnie w Teatrze Wielkim – Operze Narodowej będzie miał miejsce. To nie tylko nawiązanie do przebogatej tradycji bali i zabaw odbywających się w tym gmachu, w XIX wieku i początku XX. To zarazem doskonała okazja by zaprezentować gościom, polskim jak i zagranicznym, światowy poziom naszych zespołów artystycznych – Polskiego Baletu Narodowego, Chóru i Orkiestry Opery Narodowej” – stwierdza Waldemar Dąbrowski, Dyrektor Naczelny Teatru Wielkiego – Opery Narodowej.

„Warszawa stwarza wspaniałe warunki - przepiękny Teatr Wielki i  znakomici artyści – to wszystko, czego trzeba. Chciałbym przy tej okazji podziękować Teatrowi Wielkiemu – Operze Narodowej i Waldemarowi Dąbrowskiemu za współpracę. Nie możemy się doczekać efektów - chwili, kiedy przywitamy pierwszych gości i będziemy mogli wspólnie uczestniczyć w tym niezwykłym wieczorze 6 czerwca” – mówi dyrektor artystyczny i zarządzający firmy organizującej bal Opera Ball Warszawa, sp. Z o.o., prof. Hans – Joachim Frey. Jako Prezydent Semper Opera Ball w Dreźnie, profesor Frey posiada wieloletnie doświadczenie w organizowaniu wieczorów operowych na najwyższym poziomie. „Semper Opera Ball w Dreźnie jest przez nas organizowany od sześciu lat z dużym sukcesem. Należy obecnie do najważniejszych wydarzeń kulturalnych i towarzyskich Niemiec. Chcemy wykorzystać nasze doświadczenie i stworzyć w Warszawie nową tradycję corocznych Bali w Operze” – dodaje profesor Frey.

Na stronie organizatora www.balwoperze.com osoby zainteresowane już teraz mogą zapoznać się z informacjami na temat wieczoru, z ofertą biletów i dokonać rezerwacji.

 


Teatr Wielki – Opera Narodowa

Monika Deptuła

mdeptula@teatrwielki.pl

Opera Ball Warszawa Sp. Z o.o

Kai Meesters

Rzecznik prasowy Opera Ball Warszawa

Email: Kai.meesters@balwoperze.com

Scroll to Top