Informacje prasowe

Axwell /\ Ingrosso na Orange Warsaw Festival!

27 kwietnia 2018
Axwell /\ Ingrosso na Orange Warsaw Festival!

Do Skrillexa, Martina Garrixa i Justice - ikonicznych artystów muzyki tanecznej jacy pojawiali się w ostatnich latach na Orange Warsaw Festival, dołączy w tym roku duet szwedzkich producentów i djów - Axwell /\ Ingrosso!

Co dwie głowy to nie jedna, zwłaszcza jeśli chodzi o tworzenie muzyki elektronicznej dla mas. A Axwella i Sebastian Ingrosso są prawdziwymi mistrzami tego gatunku. Nic dziwnego, skoro szlify zdobywali tworząc jeden z najważniejszych elektronicznych projektów ostatnich lat, prawdziwą legendę, muzyki EDM czyli trio Swedish House Mafia. Kiedy w 2013 roku w przyjacielskiej atmosferze ich drogi ze Stevem Angello rozeszły się, Axwell i Ingrosso postanowili kontynuować współpracę i już kilka miesięcy później działali pod nowym szyldem.

„Ta dziwna równowaga energii między mną i Sebastianem sprawia, że jest to jeden z najbardziej ekscytujących projektów w historii” - wyjaśnia Axwell. Pierwszy wspólny występ duetu miał miejsce na Governors Ball w Nowym Jorku. Debiutancki singiel „Something New” sformalizował działalność duetu i wszystko ruszyło zgodnie z planem. Kolejne utwory: „On My Way”, „Can not Hold Us Down” i „Sun Is Shining” sprawiły, że producenci ze Sztokholmu powrócili w eter i na festiwalowe sceny. „Myślę, że wciąż naszym największym osiągnięciem jest możliwość połączenia się z naszymi fanami na całym świecie” – mówi Ingrosso. „Kiedy patrzysz na to, jak długo to robimy i na to, że ludzie wciąż są podekscytowani widząc nas i słysząc, o co nam chodzi, to jest naprawdę wyjątkowe.” Ubiegły rok okazał się dla duetu najważniejszym. Nie tylko wydali debiutancki album – „More Than You Know”, ale przede wszystkim tytułowe nagranie z tego wydawnictwa stało się międzynarodowym przebojem. I choć ostatnie tygodnie przyniosły informację o reaktywacji Swedish House Mafia, Axwell i Ingrosso mają jeszcze do załatwienia kilka spraw w duecie – m.in. spotkanie z Wami podczas ostatniego koncertu na głównej scenie Orange Warsaw Festival 2018!

W sprzedaży są bilety i karnety Regular Tickets w kilku opcjach, w tym także bilety w promocyjnych cenach dla klientów Orange i specjalne pakiety na Orange Warsaw Festival i Open’er Festival Powered by Orange. Szczegółowy cennik na www.orangewarsawfestival.pl

Regular Tickets dostępne od 15.12.2017 do 22.05.2018 lub do wyczerpania puli biletów.

Karnet 2 dni – 399 zł • Karnet 2 dni z 15% rabatem dla Klientów Orange – 339 zł

Bilet jednodniowy – 229 zł • Bilet jednodniowy z 15% rabatem dla Klientów Orange – 195 zł

DODATKOWYCH INFORMACJI UDZIELĄ:

z ramienia Organizatora Festiwali – firmy Alter Art:

Aleksandra Krakowska

New Media & Marketing Manager

media@alterart.pl

z ramienia Sponsora Festiwali – firmy Orange Polska:

Wojciech Jabczyński

Rzecznik Orange Polska

biuro.prasowe@orange.com 

Mediateka


Informacje prasowe

Wyniki Orange Polska za 1 kwartał 2018: klienci wybierają konwergencję i światłowód

25 kwietnia 2018
Wyniki Orange Polska za 1 kwartał 2018: klienci wybierają konwergencję i światłowód

W ciągu roku niemal o połowę wzrosła liczba indywidualnych klientów korzystających z usług konwergentnych, aż dwie trzecie z nich ma pakiet Orange Love. Podwoiła się też liczba użytkowników światłowodów. Przychody z usług konwergentnych w coraz większym stopniu równoważą mniejsze wpływy z usług sprzedawanych pojedynczo. Zysk EBITDA ustabilizował się. Firma ogranicza koszty i zwiększa efektywność. To efekty realizacji strategii Orange.one nastawionej na budowanie wartości.

- Blisko 1,4 mln klientów indywidualnych i biznesowych korzysta już z naszych usług konwergentnych. Oferta Orange Love, którą wprowadziliśmy przed rokiem, okazała się dużym sukcesem. Szybko rośnie liczba klientów internetu światłowodowego, ponad ćwierć miliona Polaków korzysta z Orange Światłowodu. Pod względem przyłączeń był to jeden z najlepszych kwartałów w historii. Jednocześnie nie zapominamy o  tych, którzy wolą kupić tylko usługi mobilne. Tworzymy dla nich atrakcyjne oferty, w których wprowadziliśmy internet bez limitu danych. Wszystko to buduje wartość dla firmy i podstawy przyszłego wzrostu. Cyfryzacja i poprawa efektywności naszych działań również przyczyniają się do tego, że w perspektywie rocznej nasza EBITDA się stabilizuje  – powiedział Jean-François Fallacher, prezes Orange Polska.

Obejrzyj wideo komentarzem Jean-François Fallacher

Najważniejsze dane finansowe – stabilna EBITDA i wzrost przychodów z konwergencji

Konwergencja w Orange Polska po pierwszym kwartale 2018 roku - najważniejsze dane.

Począwszy od 2018 roku Orange Polska raportuje dane finansowe według nowego standardu rachunkowości - MSSF 15. To oznacza, że nie będą one porównywalne z danymi za minione kwartały. Jednak na potrzeby odniesienia się do wcześniejszych wyników, posługujemy się w tej informacji danymi liczonymi według dotychczasowego standardu rachunkowości, MSR 18.

  • Wyniki finansowe są zgodne z oczekiwaniami. W pierwszym kwartale Orange Polska wypracował 746 mln zł EBITDA. To wynik zbliżony do pierwszego kwartału ubiegłego roku i jedna czwarta całorocznego celu na poziomie 3 mld zł, który firma podtrzymuje.
  • Znacznie wzrosły przychody z usług konwergentnych, o 38% rok do roku. W coraz większym stopniu równoważą one spadek przychodów z samodzielnych usług komórkowych i stacjonarnego dostępu szerokopasmowego. W sumie przychody były niższe o 1,8 proc. niż przed rokiem.
  • Nakłady inwestycyjne wyniosły 388 mln zł i były przeznaczone głównie na rozbudowę sieci światłowodowej oraz na sieć mobilną.
  • Pośrednie koszty działalności były o 5 proc. mniejsze niż rok wcześniej. To kolejny kwartał redukcji tych kosztów.

Obejrzyj wideo z komentarzem Macieja Nowohońskiego.

Dobre wyniki komercyjne w usługach konwergentnych, światłowodowych i TV

Światłowód Orange Polska Po 1 kwartale 2018 roku - najważniejsze dane

  • Przybyło 55 tys. indywidualnych klientów usług konwergentnych. Łącznie jest ich blisko 1,1 mln. To 48 proc. więcej niż przed rokiem.
  • Na koniec marca z Orange Światłowodu korzystało 248 tys. klientów czyli 34 tys. więcej niż w poprzednim kwartale i o 112% więcej niż rok wcześniej.
  • W ciągu roku Orange TV przybyło 100 tys. nowych klientów. To rezultat poszerzenia oferty o nowe, atrakcyjne treści dostępne również w jakości 4K (Netflix, Eleven Sports, Discovery). Łącznie z Orange TV korzysta już 875 tys. klientów.

Orange TVpo 1 kwartale 2018 roku - najważniejsze dane

Pełna treść raportu przedstawiającego szczegółowe wyniki finansowe i komercyjne dostępna jest na stronie: http://orange-ir.pl/pl/results-center/results/2018.

Kontakt dla mediów:

Wojciech Jabczyński, Rzecznik Orange Polska

biuro.prasowe@orange.com

Twitter: @RzecznikOrange

Mediateka


Informacje prasowe

Orange Love z HBO i HBO GO w prezencie

12 kwietnia 2018
Orange Love z HBO i HBO GO w prezencie

Na wiosnę Orange przygotował atrakcyjną propozycję dla kinomanów i miłośników seriali telewizyjnych. Kupując Orange Love, klienci otrzymają pakiet trzech kanałów HBO oraz HBO GO w prezencie na 12 miesięcy. HBO to kultowe seriale nieprzerywane reklamami między innymi „Gra o tron”, „Westworld” czy „Wataha”. Do wyboru jest 800 filmów, 200 seriali oraz 200 dokumentów.

Aby cieszyć się bezpłatnym dostępem do kanałów HBO (HBO HD, HBO2 HD oraz HBO3 HD), także przez aplikację HBO GO, wystarczy kupić pakiet Orange Love składający się 4 usług: Internetu domowego, telewizji Orange TV, abonamentu komórkowego i telefonu domowego lub zestaw 3 usług: internet LTE 4G z telewizją i abonamentem komórkowym. Oferta obowiązuje do 14 czerwca 2018, przy podpisaniu umowy na 24 miesiące. Mogą z niej skorzystać także obecni klienci operatora, przechodzący do Orange Love i np. dokupujący jedną z usług wchodzących w skład pakietu, czy zmieniający technologię internetu domowego na światłowód.

W HBO klienci znajdą hollywoodzkie hity z najsłynniejszymi gwiazdami filmowymi, premiery kultowych seriali własnej produkcji, kontrowersyjne dokumenty. Ponadto, do dyspozycji będą mieli bibliotekę pełnych sezonów seriali m.in. „Gra o tron”, „ Rodzina Soprano”, „Zakazane Imperium” czy polska „Wataha”.

W kwietniu z nowości będzie można obejrzeć „Za niebieskimi drzwiami” – film Mariusza Paleja, który zabiera widzów w niezwykłą podróż do „świata we śnie”, „Paterno” z Alem Pacino w roli futbolowego trenera Joego Paterno, uznawanego za najlepszego trenera w historii uniwersyteckiego futbolu, serial „Howards End” – ekranizację powieści pokazującą zmiany zachodzące w brytyjskim społeczeństwie XX wieku. Do tego co tydzień premiera hitów filmowych bez reklam.

Klienci korzystający z HBO mogą także oglądać filmy i seriale w aplikacji HBO GO. Wygodny dostęp możliwy jest przez www, na tablecie albo na smartfonie, na smart tv lub konsolach do gier.

Po zakończeniu 12 miesięcy bezpłatnego dostępu do pakietu HBO z HBO GO, zostanie on automatycznie wyłączony. Klienci zainteresowani ponownym dostępem w ramach Orange TV, mogą go aktywować dzwoniąc na infolinię 801 234 567 lub w salonie Orange.

***

Orange Love to unikatowa oferta, która łączy wiele usług dla domu w jednym pakiecie, w korzystnej cenie, nawet poniżej 100 zł miesięcznie za 4 usługi:

  • szybki domowy internet, także w technologii światłowodowej o prędkości do 100 Mb/s, bez limitu transferu danych
  • abonament komórkowy z nielimitowanymi połączeniami do sieci komórkowych i stacjonarnych, nielimitowanymi SMS-ami i MMS-ami oraz pakietem 5GB danych (w tym 3,2 do wykorzystania w roamingu w UE)
  • telewizję oferującą ponad 100 kanałów dla całej rodziny, w tym 47 w jakości HD. Do tego nowoczesny dekoder  Samsung ICU 100 4K UHD, umożliwiający oglądanie filmów i programów TV w najwyższej jakości obrazu 4K za 0 zł.
  • telefon domowy  z nielimitowanymi rozmowami na numery stacjonarne w Polsce, UE, USA i Kanadzie (oraz komórkowe w USA i Kanadzie).

Do tego klienci mogą dokupić całą gamę dodatkowych pakietów TV oraz dobre sprzęty (smartfony, tablety, telewizory) w atrakcyjnych ratach.

Kontakt dla mediów:

Wojciech Jabczyński

Rzecznik Orange Polska

biuro.prasowe@orange.com 

Scroll to Top