Informacje prasowe

BadBadNotGood, Destroyer, Artur Rojek, Porridge Radio oraz Flohio dołączają do składu Open’era 2021

09 października 2020
BadBadNotGood, Destroyer, Artur Rojek, Porridge Radio oraz Flohio dołączają do składu Open’era 2021

Mistrzowie alternatywy, nadzieja brytyjskiego indie oraz jedna z najciekawszych nowych raperek - do składu Open'er Festival 2021 powered by Orange dołączyli Artur Rojek, BadBadNotGood, Destroyer, Porridge Radio oraz Flohio.

ARTUR ROJEK

Artur Rojek jest bezsprzecznie jedną z najważniejszych postaci polskiej sceny muzycznej ostatnich 25 lat. Bez względu na to czy mówimy o jego działalności zespołowej (Myslovitz, Lenny Valentino) czy wydawnictwach solowych, znany jest z ciągłej eksploracji nowych artystycznych rejonów. Chociaż wydana w 2014 roku płyta "Składam się z ciągłych powtórzeń" była ogromnym sukcesem, fani Rojka musieli wypatrywać nowego albumu aż 6 lat. Finał wyczekiwania przyszedł wraz z wydaniem "Kundla". "Kundel to dla mnie ktoś pozornie mało ciekawy z ukrytym skarbem wewnątrz. (...) Specjalnie nie błyszczy i ma widoczne wady, ale wcale się tego nie wstydzi. Woli to, niż być dla siebie obcym. Kundel budzi tęsknotę za prostym życiem, docenianiem tego, co się ma i akceptację siebie takim, jakim się jest – bezwstydnie i odważnie. To płyta o prostych rzeczach, od których uciekamy w pędzie naszego życia, w pogoni za czymś, czego nigdy nie osiągamy (...)", mówił Artur Rojek o albumie.

BADBADNOTGOOD

Kanadyjska formacja zwróciła na siebie uwagę już w kwietniu 2011 roku, kiedy zamieścili w sieci instrumentalne, jazzowo-hip-hopowe interpretacje kawałków kolektywu "Odd Future". Ich nagranie szybko podchwycił Tyler, The Creator, co niedługo potem zaowocowało wspólnym nagraniem live kawałka "Seven" z debiutanckiego mixtape'u rapera. Jeszcze w 2011 roku otrzymaliśmy pierwszy album zespołu "BBNG", a kilka miesięcy później zaprezentowali jego następcę "BBNG2". Tak jak w przypadku debiutu, na drugiej płycie oryginalne kompozycje BadBadNotGood mieszały się z coverami artystów, z których czerpali inspiracje (m.in. Kanye West, Nas, James Blake, Flying Lotus, Feist czy Joy Division). Kiedy w 2014 roku ukazywał się "III", ich pierwszy album wypełniony wyłącznie oryginalnym materiałem, mieli już za sobą między innymi rezydencję na Coachelli oraz serię wydawnictw live. Kolejne występy w Kanadzie, Europie i USA ugruntowały ich pozycję świetnego zespołu koncertowego. W 2015 roku BadBadNotGood połączyli siły z Ghostface Killah, legendą Wu-Tang Clanu, nagrywając wspólną płytę "Sour Soul", a w kolejnym roku otrzymaliśmy bardzo dobrze przyjęty album "IV", na którym gościnne pojawili się między innymi Charlotte Day-Wilson, Kaytranada czy Sam Herring z Future Islands. Zespół zagra 1 lipca na Alter Stage.

DESTROYER

Destroyer, kolejny przedstawiciel kanadyjskiej sceny alternatywnej, to zespół nieprzewidywalny. Działający od 25 lat projekt pod przewodnictwem Dana Bejara (przez lata znanego również z The New Pornographers) już kilkukrotnie zaskakiwał muzycznymi eksperymentami. Destroyer przemieszczał się od brzmienia przypominającego demo nagrane w piwnicy na rozstrojonych gitarach ("We'll Build Them a Golden Bridge" [1996]), przez muzyczny rozwój na "City of Daughters" (1998), "Thief" (2000) i "Streethawk: A Seduction" (2001), przewrotną stylistyczną zmianę na "This Night" (2002), zabawę z dźwiękami MIDI na "Your Blues" (2004) i serię stabilnych, bardzo dobrych wydawnictw ostatnich lat, aż po najnowszą, dwunastą płytę "Have We Met" (2020). "Na swoim nowym, mistrzowskim albumie Dan Bejar porusza się niczym duch po swoim znajomym, tajemniczym świecie", pisał magazyn Pitchfork, nadając wydawnictwu tytuł Best New Music. Z kolei Mojo chwaliło "Have We Met" pisząc o "bardzo innowacyjnej wersji brytyjskiego art-popu lat 80.". Destroyer wystąpi na Alter Stage 1 lipca.

PORRIDGE RADIO

Porridge Radio powstali w 2015 roku w Brighton i z każdym kolejnym rokiem zdobywali coraz większe uznanie i uwagę fanów niezależnego, alternatywnego grania. W 2018 The Guardian umieścił ich w zestawieniu Top 40 Newcomers, zwracając szczególną uwagę na talent liderki zespołu: "Magnetyzująca Danę Margolin, łączy romantyczność Wolf Alice z (...) mroczną, senną energią PJ Harvey czy Marka Lanegana". Naładowane emocjami kawałki "Lilac" (2019) i "Sweet" (2020) nie pozostawiały wątpliwości, że Porridge Radio będą bardzo ważnym punktem muzycznej alternatywy w nadchodzących miesiącach. W styczniu znaleźli się w zestawieniu NME 100 na 2020 rok. Natomiast ich najnowszy album "Every Bad" otrzymał status Best New Music od Pitchforka. Zespół był również nominowany do prestiżowej nagrody Mercury Prize 2020. O sile ich występów na żywo przekonamy się 1 lipca na Alter Stage.

FLOHIO

FLOHIO to niezwykle kreatywna artystka z Londynu, która miesza brytyjski rap z szeroko pojmowaną elektroniką, dostarczając nam niezwykle emocjonujące i unikalne brzmienie. Pierwszy wzrost jej popularności nastąpił po występie w projekcie COLORS z kawałkiem "Bands". Krótko potem wydała singiel "Watchout", który natychmiast otrzymał tytuł Best New Music od magazynu Pitchfork. Na wydanej w listopadzie 2018 roku EP-ce "Wild Yout" tylko zgłębiła swój dynamiczny flow. Nie było zaskoczeniem, że znalazła się na longliście BBC Sound of 2019 i szybko stała się jedną z najbardziej obiecujących nowych brytyjskich raperek. W 2019 roku otrzymała między innymi wyróżnienie Music Moves Europe Talent Awards, a do współpracy zaprosiły ją takie legendy jak Modeselektor i The Streets. Nadchodzący mixtape "Unveiled" będzie jej największym dotychczasowym projektem, zarówno pod względem długości i brzmienia, jak i nazwisk, które pojawią się na wydawnictwie. Do zobaczenia 2 lipca na Alter Stage.

REGULAR TICKETS w sprzedaży (do 7.06.2021 lub do wyczerpania puli)

Karnet 4 DNI - 649 PLN

Karnet 4 DNI + pole namiotowe - 749 PLN

Karnet weekendowy (pt + sob) - 459 PLN

Karnet weekendowy (pt + sob) + pole namiotowe - 529 PLN

Bilet jednodniowy - 315 PLN

Wszystkie bilety zakupione na Open'er Festival Powered by Orange 2020 zachowują ważność na nową datę festiwalu. Więcej informacji tutaj.

Mediateka


Informacje prasowe

Milion abonentów Telewizji Orange

06 października 2020
Milion abonentów Telewizji Orange

Z telewizji Orange korzysta już milion abonentów. Cenią sobie oni wysoką jakość obrazu, w tym także 4K oraz ofertę  najpopularniejszych kanałów TV i  hitów filmowych dostępnych w wypożyczalni VOD.  Rozwojowi oferty telewizyjnej Orange sprzyja szybka rozbudowa sieci światłowodowej.

 - Cieszymy się, że nasze konsekwentne działania związane z rozszerzaniem oferty telewizyjnej o nowe kanały  jak i nowe funkcjonalności przełożyły się na sukces komercyjny. Wynik ten osiągnęliśmy również dzięki Orange Love. Blisko 85% klientów Telewizji Orange korzysta z telewizji właśnie ramach pakietu Orange Love. Widzimy jak dużą siłą jest oferowanie klientom pakietu usług, w tym usług telewizyjnych -  powiedział Artur Stankiewicz dyrektor marketingu rynku konsumenckiego Orange Polska.

W ofercie Telewizji Orange  znajduje się obecnie ponad 190 kanałów z czego większość w jakości HD oraz 3 w jakości 4K. To klienci Telewizji Orange pierwsi na rynku telewizyjnym trzy lata temu mogli obejrzeć programy 4K m.in. Stingray Festival 4K oraz Eleven Sports 1 4K. Na sportowym kanale jako pierwsi mogli kibicować podczas meczów piłki nożnej czy wyścigów Formuły 1 transmitowanych w najlepszej jakości dostępnej na polskim rynku.

Obecnie 343 tysięcy klientów Orange korzysta z dekoderów 4K. Klienci Orange TV w technologii IPTV korzystający z dekodera 4K, mogą oglądać wybrane seriale i programy w jakości 4K dostępne w serwisie Netflix, bezpośrednio z poziomu dekodera telewizyjnego.

Rozwój oferty telewizyjnej Orange Polska jest odpowiedzią na trendy i potrzeby widzów. Oprócz ciekawego kontentu Telewizja Orange  oferuje wiele usług dodatkowych m.in. Multinagrywarkę, z funkcją odtwarzania od początku czy oglądaniem wyemitowanych już programów. Korzysta z niej już 127 tysięcy klientów. Telewizję Orange można oglądać w dowolnym czasie  i miejscu, także poza domem dzięki aplikacji Orange TV Go. Usługa ta pozwala odtwarzać ulubione kanały czy filmy zawsze i wszędzie na smartonach i tabletach.

Wypożyczalnia filmów VOD z bogatą biblioteką filmową oferuje promocje „Środy z Orange”, gdzie wybrane filmy kosztują jedynie 1 zł. W czasie pandemii, klienci Telewizji Orange chętnie oglądali najnowsze produkcje, także te, które ze względu na koronawirusa nie mogły pojawić się w kinach. W świąteczny, wielkanocny weekend padł rekord, bo wypożyczeń filmów w Orange VOD było o 50% więcej w porównaniu do weekendów sprzed epidemii. Telewizja Orange udostępniła także platformę Netflix, dzięki czemu osoby korzystające z niej mogą zapłacić za subskrypcję razem z usługami od Orange, na jednej, wspólnej fakturze.

Mediateka


Informacje prasowe

Nowości w Video Pass – jeszcze więcej filmów i seriali bez limitu danych

05 października 2020
Nowości w Video Pass – jeszcze więcej filmów i seriali bez limitu danych

W usłudze Video Pass dostępnej da klientów Planów Mobilnych i pakietów Orange Love pojawiło się kolejnych 9 popularnych platform wideo. W sumie miłośnicy filmów i seriali  mogą teraz korzystać z aż 15 serwisów streamingowych bez zużywania swojego pakietu danych, a zaoszczędzone gigabajty przeznaczyć na inne aktywności w sieci.

Nowe serwisy w usłudze Video Pass to: Canal+, TVP sport, Player, CDA Premium, Ipla, TVP VOD, TVP Stream, TVP info oraz Poland in. Wzbogaciły dotychczasową ofertę, na którą składały się platformy: HBO GO, Netflix, YouTube, Orange TV Go, vod.pl i WP Pilot.

Z Video Pass mogą korzystać nowi i obecni klienci Planów Mobilnych i pakietów Orange Love. Przy podpisaniu nowej umowy na Plan Mobilny 75 lub pakiet Orange Love Premium na 24 miesiące, Video Pass jest w prezencie na cały czas trwania kontraktu. W tych ofertach klienci mogą korzystać z sieci #hello5G i oglądać treści online z najwyższą prędkością, bez lagów, na smartfonach 5G. Obecnie w ofercie Orange do wyboru jest już kilkanaście urządzeń wspierających tę technologię.

W pozostałych Planach Mobilnych (z wyjątkiem Planu Mobilnego 35, w którym usługa jest niedostępna) oraz w pakietach Orange Love, Video Pass kosztuje 20 złotych miesięcznie.

W Planie Mobilnym 55 oraz w Orange Love Extra pierwszy miesiąc korzystania klienci dostają w prezencie.

Wkrótce nowy, bogatszy Video Pass będzie dostępny także w Orange Flex.

Aby Video Pass działał prawidłowo, użytkownik musi być na terenie Polski oraz mieć w swoim pakiecie danych niewykorzystane GB na internet z pełną prędkością. Jeśli treści wideo są płatne, konieczne jest także wykupienie subskrypcji na danej platformie.

Więcej na www.orange.pl

Mediateka

Scroll to Top