Informacje prasowe

Bezpłatne przenoszenie numeru w sieci TP

4 stycznia 2011

Bezpłatne przenoszenie numeru w sieci TP

Osoby, którzy chcą przenieść swój numer stacjonarny w sieci Telekomunikacji Polskiej mogą to już zrobić bezpłatnie. TP zniosła opłatę za tę operację dla wszystkich klientów, tak prywatnych jak i biznesowych.

Do tej pory za usługę pobierana była opłata. W zależności od tego czy klient korzystał z technologii PSTN czy ISDN było to odpowiednio: 61,00 zł lub 73,20 zł brutto. TP umożliwia przeniesienie numeru w obrębie tej samej strefy numeracyjnej. Odbywa się ono na pisemny wniosek klienta, złożony w salonie TP lub Orange.

Szczegóły oferty są dostępne na stronie www.tp.pl.

Udostępnij: Bezpłatne przenoszenie numeru w sieci TP

Informacje prasowe

114 samochodów Audi do wygrania w Wielkiej Loterii Orange

3 stycznia 2011

114 samochodów Audi do wygrania w Wielkiej Loterii Orange

Ruszyła czwarta edycja Wielkiej Loterii Orange, w której do wygrania jest 100 samochodów marki Audi A1 oraz 14 luksusowych Audi A5. Dodatkowo do wygrania jest 228 nagród pieniężnych. W loterii może wziąć udział każdy klient mający aktywny telefon w sieci Orange. Aby mieć podwójną szansę w losowaniu wystarczy już jeden SMS o treści AUDI, wysłany pod numer 7400. Łączna pula nagród wynosi blisko osiem milionów złotych.

Od 1 stycznia, do 10 kwietnia 2011 r, codziennie, przez 100 dni losowany będzie jeden z samochodów Audi A1, a co tydzień, dodatkowo jednen z samochodów Audi A5. Do wygrania jest ogółem 114 samochodów – 57 w kolorze białym i 57 w kolorze czarnym.

Oprócz samochodów, do wygrania są nagrody pieniężne. Losowane codziennie:

o   100 nagród na ubezpieczenie samochodu w wysokości: 2.802,13 zł brutto, każda,

o   100 nagród na utrzymanie samochodu, w wysokości: 1.111,11 zł brutto każda.

Losowane co tydzień:

  • 14 nagród na ubezpieczenie samochodu w wysokości: 5.277,56 zł brutto każda,
  • 14 nagród na utrzymanie samochodu, w wysokości:  1.111,11 zł. brutto każda.

Aby wziąć udział w loterii wystarczy wysłać SMS o treści „AUDI” pod numer 7400 (4,88 zł z VAT). Za każdy SMS nadawca dostaje 10 losów, które wezmą udział w najbliższym losowaniu samochodu oraz powtórnie, w losowaniu tygodniowym. Udział w kolejnych losowaniach i zwiększenie szans na wygraną zapewniają kolejne SMS-y, które należy wysyłać przynajmniej raz dziennie. Każdy SMS kumuluje wszystkie zebrane wcześniej losy znacznie zwiększając prawdopodobieństwo wygranej.

Sposobem na stałe uczestnictwo w losowaniach jest wstąpienie do Klubu Loterii Orange. Korzystając z niego nie trzeba regularnie wysyłać SMS-ów. Klubowicze dostają codziennie jeden los, za który płacą tylko 4,88 zł z VAT. Otrzymane w ten sposób losy biorą udział w loterii przez cały czas członkostwa w klubie. Do Klubu Orange można przystąpić wysyłając SMS o treści „AUDI” pod numer 60400 (opłata jak za standardowy SMS wg cennika oferty, z której korzysta nadawca).  Uczestnictwo w Klubie trwa do końca loterii lub do chwili rezygnacji, którą zgłasza się SMS-em o treści „STOP KLUB” wysłanym pod ten sam numer.

Uczestnicy mogą znacznie zwiększyć swoje szanse na wygraną biorąc udział w dodatkowych konkursach SMS-owych, kupując usługi Orange lub zapraszając przyjaciół do udziału w loterii:

  • 500 darmowych losów za zaproszenie nowego uczestnika loterii (po 500 losów dla osoby zapraszającej i zapraszanej) wystarczy, że zaproszony wyśle SMS-a pod numer 7400 a w treści wpisze numer telefonu osoby, od której otrzymał zaproszenie np.:5XXXXXXXX.
  • Od 10 nawet do 2000 darmowych losów za doładowanie mogą dostać uczestnicy loterii, którzy zasilą swoje konto w czasie jej trwania.

Każdy klient, który w czasie trwania loterii kupi nową aktywację lub przedłuży dotychczasową umowę otrzyma dodatkowe losy:

  • 1000 darmowych losów, za każdą nową aktywację lub przedłużenie umowy na abonament,
  • 100 darmowych losów za aktywację oferty Orange na kartę,

Dodatkowe losy są przyznawane klientom najpóźniej w ciągu 10 dni od dnia aktywacji lub przedłużenia umowy. Aby wzięły udział w losowaniu należy je aktywować wysyłając bezpłatny SMS o treści AUDI pod numer 8080.

Losowania będą prowadzone przez komputerowy program loteryjny. Wyłonieni laureaci zostaną powiadomieni telefonicznie na numer telefonu, z którego wysłali SMS-y. Organizator bierze na siebie obowiązek uregulowania zobowiązań podatkowych wynikających z wygranej.

Szczegóły loterii – regulamin oraz lista laureatów będzie udostępniona do wglądu w siedzibie organizatora – InternetQ Sp. z o.o., oraz na stronie www.orange.pl.

Więcej na: www.audi.orange.pl

Udostępnij: 114 samochodów Audi do wygrania w Wielkiej Loterii Orange

Informacje prasowe

Dzieci i młodzież w roli uczestników i twórców kultury – wyniki II edycji Akademii Orange

23 grudnia 2010

Dzieci i młodzież w roli uczestników i twórców kultury – wyniki II edycji Akademii Orange

Już od stycznia 2011 ruszy realizacja 42 projektów edukacji kulturalnej, które otrzymały granty w ramach programu Akademia Orange. W II edycji dzieci i młodzież będą tworzyć muzykę w oparciu o techniki cyfrowe, przygotują gry edukacyjne, interaktywne mapy regionów, wideo dokumentacje, przeprowadzą eksperymenty artystyczne, zapoznają się z kulturą dalekiego wschodu. Łączna pula dofinansowania od Fundacji Orange wynosi 1,5 mln złotych. Patronem medialnym Programu jest portal organizacji pozarządowych NGO.pl

Fundacja Orange wierzy, że kultura łączy ludzi, rozwija kreatywność, poszerza horyzonty oraz uczy otwartości na innych. Aby skutecznie zachęcić współczesną młodzież do uczestnictwa i tworzenia kultury, warto pokazywać, że internet i nowoczesne technologie mogą być nie tylko rozrywką, ale także narzędziem do zdobywania wiedzy i pokonywania barier społecznych. Dlatego właśnie w 2009 roku powstał program Akademia Orange, który koncentruje się na nowoczesnej edukacji kulturalnej dzieci i młodzieży, aby wspierać nowatorskie działania organizacji pozarządowych, placówek oświatowych i instytucji kultury (teatry, galerie, muzea, biblioteki, etc.) z całego kraju.

Nagrodzone w II edycji projekty skierowane są m.in. do dzieci niepełnosprawnych, niewidomych, pochodzących z ubogich regionów i dzielnic, do wychowanków domów dziecka czy zakładów poprawczych. Poprzez aktywne uczestnictwo w warsztatach, wydarzeniach kulturalnych i tworzenie materiałów, mają okazję poznawać otaczający świat, integrować się z grupą, a także uwierzyć we własne możliwości. Wszystkie projekty będą realizowane w partnerstwach. Program promuje także idee Creative Commons pozwalające twórcom, autorom i pomysłodawcom różnorodnych rozwiązań zachować pewne prawa autorskie i jednocześnie podzielić się swoją twórczością, pomysłami oraz wypracowanymi w trakcie trwania projektów materiałami edukacyjnymi.

Łącznie w II edycji zgłoszonych zostało 461 projektów. Zwycięskie inicjatywy wyłoniła Kapituła Akademii Orange, w skład której wchodzą uznane autorytety świata edukacji, nowych technologii, kultury i mediów: prof. dr hab. Barbara Fatyga – antropolog kultury, Jacek Michałowski – psycholog, szef Kancelarii Prezydenta RP, Wojciech Krukowski – historyk sztuki, menadżer kultury, wieloletni dyrektor Centrum Sztuki Współczesnej, Ewa Zadrzyńska – reżyser filmów fabularnych i dokumentalnych, Edwin Bendyk – dziennikarz, specjalista od nowych technologii, dr Alek Tarkowski – socjolog, koordynator projektu Creative Commons Polska oraz Jadwiga Czartoryska – Prezes Fundacji Orange.

Kapituła premiowała projekty, które w kreatywny sposób uczą dzieci i młodzież umiejętności społecznych oraz pomagają w przeciwdziałaniu wykluczeniom. Istotnym kryterium było również nawiązanie partnerstwa z inną organizacją oraz zastosowanie nowoczesnych technologii w proponowanych działaniach. Projekty II edycji będą realizowane w pierwszej połowie 2011 r.

Projekty będą realizowane w całej Polsce. Najwięcej pochodzi z województwa mazowieckiego (14), małopolskiego i śląskiego (po 6).

Poprzednia edycja Akademii Orange, trwająca od października 2009 do czerwca 2010, przyniosła znakomite efekty: 78 organizacji zrealizowało 38 projektów edukacyjnych w 12 województwach, w których uczestniczyło ponad 4 tys. dzieci i młodzieży. W ramach I edycji Akademii Orange został utworzony portal www.akademiaorange.pl zawierający filmy, zdjęcia, materiały edukacyjne, opisy działań, scenariusze zajęć i lekcji związane z projektami.

Fundacja Orange

Fundacja Orange, stworzona w 2005 roku przez Telekomunikację Polską i PTK Centertel (Orange) pod nazwą Fundacja Grupy TP, aktywnie uczestniczy w życiu społecznym prowadząc autorskie programy lub wspierając wartościowe działania innych organizacji pozarządowych w zakresie edukacji dzieci i młodzieży, ochrony zdrowia, krzewienia kultury, pielęgnowania i ochrony dziedzictwa narodowego. Fundacja Orange dąży do tego, aby wprowadzać pozytywne zmiany w życie jej beneficjentów.

We wszystkie działania Fundacji angażują się wolontariusze Grupy TP. Głównymi Programami Fundacji Orange są: „Akademia Orange”, „Dźwięki Marzeń”, „Edukacja z Internetem”, „Szkoła bez przemocy”, „Telefon do Mamy”, „Akademia Orange dla bibliotek” i program wolontariatu pracowniczego „w trosce o innych”

Więcej informacji udziela:

Antonina Bojanowska, Koordynator ds. Komunikacji Programów, Fundacja Orange

Tel. (22) 844 58 98, E-mail: antonina.bojanowska@orange-tp.com

 

Krzysztof Rykowski, Koordynator ds. Komunikacji i Wydarzeń Specjalnych, Fundacja Orange

Tel. (22) 844 60 65, E-mail: krzysztof.rykowski@orange-tp.com

Udostępnij: Dzieci i młodzież w roli uczestników i twórców kultury – wyniki II edycji Akademii Orange

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej