Informacje prasowe

Certyfikat Master od Cisco dla usług biznesowych Orange

6 czerwca 2013

Certyfikat Master od Cisco dla usług biznesowych Orange

Orange Polska otrzymało najwyższy status Master w programie certyfikującym firmy Cisco w zakresie usług zarządzanych oraz usług w chmurze (CMSP – Cloud and Managed Services Program). Certyfikat przyznano na podstawie audytu zrealizowanego przez zewnętrzną firmę audytorską NFS International, dla trzech usług Orange Polska: IP VPN, IP PABX oraz UCaaS (Unified Communications as a Service). To dowód najwyższej jakości usług oferowanych przez Orange oraz spółkę – córkę Integrated Solutions, bazujących na technologii Cisco.

Prócz statusu Master, w wyniku audytu zrealizowanego na zlecenie Cisco, Orange Polska uzyskało także, po raz kolejny z rzędu, certyfikat GOLD Partnera firmy Cisco.

„Podczas audytu zweryfikowano dogłębnie wszystkie kluczowe sfery działalności Orange Polska w obszarze biznesowym – począwszy od oferty produktowej, poprzez procedury implementacji, do utrzymania i rozwoju usług. Szczegółowej kontroli poddano także wszystkie aspekty techniczne zarządzanych usług – od infrastruktury sprzętowej, po procesy i systemy zarządzania poziomem usług (SLM – Service Level Management). Na tych wszystkich płaszczyznach Orange wykazało najwyższy poziom jakości i niezawodności, które potwierdziły biegłość naszego partnera w dostarczaniu usług biznesowych na bazie naszej technologii”- powiedział Jacek Figuła Client Executive w Cisco Polska.

„Jesteśmy jedyną firmą na rynku, która z sukcesem przeszła audyt CMSP w trzech usługach zarządzanych jednocześnie. Udowodniliśmy, że wyznaczamy standardy i realizujemy projekty na światowym poziomie. Wierzymy, że połączenie wartości od dwóch liderów ze świata IT
i telekomunikacji, czyli Orange i Cisco przyniesie naszym klientom dostęp do najlepszych w swojej klasie usług zarządzanych. Dzięki tej certyfikacji Orange Polska dołącza do elity światowych operatorów, którzy mogą pochwalić się statusem Master” – mówi Jarosław Kępkowicz, Dyrektor Realizacji Usług Konwergentnych w Orange Polska.

Biznesowy VPN to usługa transmisji danych oparta o współdzieloną sieć szkieletową IP MPLS, która umożliwia tworzenie wirtualnych sieci prywatnych (VPN) łączących wszystkie lokalizacje  w jedną sieć siec korporacyjną (Intranet). Usługa umożliwia przesyłanie danych, głosu oraz wideo pomiędzy użytkownikami sieci VPN z gwarantowanymi parametrami jakościowymi i różnymi priorytetami. Rozwiązanie to umożliwia sprawne działanie różnych aplikacji biznesowych firmy np. aplikacji finansowo-księgowych, ERP, SCM czy CRM.

IP PABX jest usługą dodaną do IP VPN. Oferuje zarządzanie transmisją głosu w sieciach LAN i WAN. W połączeniu z innymi produktami z oferty TP daje możliwość dostępu do sieci PSTN. IP PABX oferuje również zestaw zaawansowanych funkcji usprawniających komunikację w firmie oraz integrację
z aplikacjami biurowymi.

Z kolei UCaaS to pierwsza w Polsce platforma ujednoliconej komunikacji „w chmurze”, która już w kilka miesięcy po jej wprowadzeniu na rynek znalazła swoje zastosowanie w takich firmach i instytucjach, jak Grupa Danone czy Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji. To jeden spójny i skalowalny system pozwalający na komunikację wewnętrzną i zewnętrzną, który zapewnia kontrolę kosztów i gwarantujący spójne SLA.
Orange Polska jest częścią światowej grupy telekomunikacyjnej France Telecom i największą firmą telekomunikacyjną w Europie Środkowej. Obsługuje blisko 20 milionów klientów zapewniając im codzienny dostęp do największego portfolio nowoczesnych usług telekomunikacyjnych. Jest dostawcą bogatej oferty multimedialnej obejmującej m. in: telewizję, muzykę, ebooki, audiobooki, inteligentną nawigację i usługi lokalizacyjno – informacyjne, a także ubezpieczenia i płatności zbliżeniowe NFC w telefonie.
Integrated Solutions, spółka-córka Orange  jest integratorem łączącym świat informatyki i telekomunikacji w taki sposób, aby nasi klienci mogli działać jeszcze efektywniej. Firma dostarcza innowacyjne usługi i rozwiązania ICT z takich obszarów, jak Ujednolicona Komunikacja, bezpieczeństwo IT, sieci LAN, WAN usługi Data Center oraz Infrastructure as a Service. Partnerami technologicznymi firmy Integrated Solutions są wiodący światowi dostawcy rozwiązań informatycznych i komunikacyjnych.
Więcej informacji można znaleźć na stronie http://I-S.com.pl.

 

* * *

Wojciech Jabczyński, rzecznik Orange Polska
22 527 19 39
biuro.prasowe@orange.com

Udostępnij: Certyfikat Master od Cisco dla usług biznesowych Orange

Informacje prasowe

Orange Polska nagrodzona za wdrażanie strategii proklienckiej

5 czerwca 2013

Orange Polska nagrodzona za wdrażanie strategii proklienckiej

Renomowana firma analityczna Gartner oraz portal 1to1 Media przyznały Orange Polska główną nagrodę w konkursie CRM Excellence Awards za wdrażanie strategii zorientowanej na potrzeby klientów w ramach programu Misja Klient.

Misję, zgłoszoną w kategorii Customer Experience Excellence, uznano za najlepszy zakrojony na szeroką skalę program tego typu w Europie.

„Chcemy być najchętniej wybieranym i polecanym przez klientów operatorem. Dwa lata temu powołaliśmy Misję Klient, która diametralnie zmieniła nasz  sposób  myślenia i funkcjonowania – z firmy zorientowanej na produkty w firmę, w której najważniejszy jest Klient. Wymagało to zmian na wszystkich poziomach funkcjonowania firmy, w tym nastawienia managerów i pracowników, nie tylko tych bezpośrednio zaangażowanych w obsługę klientów” – mówi Piotr Gajek,  dyrektor wykonawczy ds. strategii relacji z klientami.

„Tegoroczni zwycięzcy prezentują wyjątkowy poziom skoncentrowania na kwestiach klienckich. Pokazują  jak zaangażowanie firmy we wprowadzenie zmian proklienckich, inwestowanie we właściwe technologie, procesy i ludzi, może przełożyć się na realne zyski finansowe” – powiedział Mila D’Antonio, redaktor naczelny 1to1 Media.

W ubiegłym roku ponad dziewięćdziesiąt procent klientów Orange Polska było zadowolonych z obsługi i ze sposobu załatwienia swojej sprawy. Na pytanie „Czy poleciłbyś usługi Orange przyjaciołom i bliskim?” zdecydowana większość klientów odpowiada twierdząco.

Firma stale rozwija kanały kontaktu z klientami, zapewnia m.in. najwyższej jakości obsługę na Facebooku, wprowadza liczne udogodnienia, takie jak rozmowy video z konsultantem, możliwość zmiany terminu dostarczenia przesyłki sms’em, specjalnych konsultantów do prowadzenia trudniejszych spraw.

Klienci Orange Polska mogą korzystać z najszerszej na rynku oferty usług telekomunikacyjnych w Polsce, w tym z zapewniającego duże oszczędności pakietu Orange Open, a także z akcji takich jak Środy z Orange, czyli możliwości zakupu na preferencyjnych zasadach biletów na środowe seanse w Multikinie.

*  *  *

Gartner Inc to założona w 1979 roku firma  badawczo-doradcza o światowym zasięgu z siedzibą w Stamford, Connecticut, USA. Jej klientami są zarówno korporacje, firmy technologiczne i usługowe, telekomy jak i agendy rządowe i organizacje. Gartner współpracuje z 13.200 różnymi podmiotami. Ma 5600 współpracowników, w tym 1400 analityków i konsultantów. Działa w 85 krajach.

1to1® Media jest firmą zajmującą się wspieraniem organizacji z całego świata w otrzymaniu jak największej wartości z ich bazy klienckiej. Pomaga osobom zarządzającym wprowadzać zmiany i sytuować inicjatywy proklienckie w centrum ich strategii rozwoju. Jej najważniejsze wydawnictwo, „1to1 Magazine’s Weekly Digest”, prezentuje najlepsze praktyki i trendy w rozwoju firm, które stosują inicjatywy proklienckie przekładające się na wynik finansowy. Dociera do ponad  130 tys. menadżerów.

Gartner oraz 1to1 Media nagradzają firmy za ich przywództwo we wspieraniu i wdrażaniu rozwiązań, które skutkują większym zorientowanem na klienta.

Tegoroczne europejskie nagrody CRM Excellence Awards zostały wręczone podczas  Gartner Customer Strategies & Technologies Summit, odbywającego się w dniach 5-6 czerwca w Londynie.

* * *

Wojciech Jabczyński, rzecznik Orange Polska
22 527 19 39
biuro.prasowe@orange.com

Udostępnij: Orange Polska nagrodzona za wdrażanie strategii proklienckiej

Informacje prasowe

Nielimitowane rozmowy w Orange na kartę

28 maja 2013

Nielimitowane rozmowy w Orange na kartę

Od dziś do 7 lipca klienci Orange na kartę w taryfie ONE, mogą cieszyć się z nielimitowanych rozmów do wszystkich sieci komórkowych. Wystarczy włączyć promocję, następnie zasilić swój telefon minimalną kwotą 25 złotych.

Aktywacja promocji jest wyjątkowo prosta. Aby włączyć ją wystarczy wpisać bezpłatny kod – *101*62# i potwierdzić przyciskiem połączenia lub wysłać sms o treści: „PROMOCJA” pod numer 403. Aby sprawdzić ile dni pozostało na promocyjne połączenia wystarczy wysłać bezpłatnego smsa o treści „ILE”, albo też wpisać krótki kod *101*62*1#. Promocja wyklucza się z usługą „Konto ważne rok”

Nowa usługa pozwala dzwonić bez ograniczeń do wszystkich sieci komórkowych. Ważność darmowych, nielimitowanych minut odpowiada ważności doładowań, zgodnie z poniższą tabelą.


Więcej informacji można znaleść pod adresem:
http://www.orange.pl/kid,4000377334,id,4003257896,article.html

* * * * *

Orange jest liderem polskiego rynku telekomunikacyjnego i najchętniej wybieranym operatorem w Polsce. Obsługuje blisko 21 milionów klientów zapewniając im codzienny dostęp do największego portfolio nowoczesnych usług telekomunikacyjnych, w tym unikatowej oferty konwergentnej – Orange Open oraz planów taryfowych bez limitów połączeń ze wszystkimi sieciami mobilnymi i stacjonarnymi w Polsce a także numerami międzynarodowymi.

 

* * *

Wojciech Jabczyński, rzecznik Orange Polska
22 527 19 39
biuro.prasowe@orange.com

Udostępnij: Nielimitowane rozmowy w Orange na kartę

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej