Informacje prasowe

Certyfikat Master od Cisco dla usług biznesowych Orange

06 czerwca 2013
Certyfikat Master od Cisco dla usług biznesowych Orange

Orange Polska otrzymało najwyższy status Master w programie certyfikującym firmy Cisco w zakresie usług zarządzanych oraz usług w chmurze (CMSP – Cloud and Managed Services Program). Certyfikat przyznano na podstawie audytu zrealizowanego przez zewnętrzną firmę audytorską NFS International, dla trzech usług Orange Polska: IP VPN, IP PABX oraz UCaaS (Unified Communications as a Service). To dowód najwyższej jakości usług oferowanych przez Orange oraz spółkę - córkę Integrated Solutions, bazujących na technologii Cisco.

Prócz statusu Master, w wyniku audytu zrealizowanego na zlecenie Cisco, Orange Polska uzyskało także, po raz kolejny z rzędu, certyfikat GOLD Partnera firmy Cisco.

„Podczas audytu zweryfikowano dogłębnie wszystkie kluczowe sfery działalności Orange Polska w obszarze biznesowym – począwszy od oferty produktowej, poprzez procedury implementacji, do utrzymania i rozwoju usług. Szczegółowej kontroli poddano także wszystkie aspekty techniczne zarządzanych usług – od infrastruktury sprzętowej, po procesy i systemy zarządzania poziomem usług (SLM - Service Level Management). Na tych wszystkich płaszczyznach Orange wykazało najwyższy poziom jakości i niezawodności, które potwierdziły biegłość naszego partnera w dostarczaniu usług biznesowych na bazie naszej technologii”- powiedział Jacek Figuła Client Executive w Cisco Polska.

„Jesteśmy jedyną firmą na rynku, która z sukcesem przeszła audyt CMSP w trzech usługach zarządzanych jednocześnie. Udowodniliśmy, że wyznaczamy standardy i realizujemy projekty na światowym poziomie. Wierzymy, że połączenie wartości od dwóch liderów ze świata IT

i telekomunikacji, czyli Orange i Cisco przyniesie naszym klientom dostęp do najlepszych w swojej klasie usług zarządzanych. Dzięki tej certyfikacji Orange Polska dołącza do elity światowych operatorów, którzy mogą pochwalić się statusem Master” – mówi Jarosław Kępkowicz, Dyrektor Realizacji Usług Konwergentnych w Orange Polska.

Biznesowy VPN to usługa transmisji danych oparta o współdzieloną sieć szkieletową IP MPLS, która umożliwia tworzenie wirtualnych sieci prywatnych (VPN) łączących wszystkie lokalizacje  w jedną sieć siec korporacyjną (Intranet). Usługa umożliwia przesyłanie danych, głosu oraz wideo pomiędzy użytkownikami sieci VPN z gwarantowanymi parametrami jakościowymi i różnymi priorytetami. Rozwiązanie to umożliwia sprawne działanie różnych aplikacji biznesowych firmy np. aplikacji finansowo-księgowych, ERP, SCM czy CRM.

IP PABX jest usługą dodaną do IP VPN. Oferuje zarządzanie transmisją głosu w sieciach LAN i WAN. W połączeniu z innymi produktami z oferty TP daje możliwość dostępu do sieci PSTN. IP PABX oferuje również zestaw zaawansowanych funkcji usprawniających komunikację w firmie oraz integrację

z aplikacjami biurowymi.

Z kolei UCaaS to pierwsza w Polsce platforma ujednoliconej komunikacji „w chmurze”, która już w kilka miesięcy po jej wprowadzeniu na rynek znalazła swoje zastosowanie w takich firmach i instytucjach, jak Grupa Danone czy Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji. To jeden spójny i skalowalny system pozwalający na komunikację wewnętrzną i zewnętrzną, który zapewnia kontrolę kosztów i gwarantujący spójne SLA.

Orange Polska jest częścią światowej grupy telekomunikacyjnej France Telecom i największą firmą telekomunikacyjną w Europie Środkowej. Obsługuje blisko 20 milionów klientów zapewniając im codzienny dostęp do największego portfolio nowoczesnych usług telekomunikacyjnych. Jest dostawcą bogatej oferty multimedialnej obejmującej m. in: telewizję, muzykę, ebooki, audiobooki, inteligentną nawigację i usługi lokalizacyjno - informacyjne, a także ubezpieczenia i płatności zbliżeniowe NFC w telefonie.

Integrated Solutions, spółka-córka Orange  jest integratorem łączącym świat informatyki i telekomunikacji w taki sposób, aby nasi klienci mogli działać jeszcze efektywniej. Firma dostarcza innowacyjne usługi i rozwiązania ICT z takich obszarów, jak Ujednolicona Komunikacja, bezpieczeństwo IT, sieci LAN, WAN usługi Data Center oraz Infrastructure as a Service. Partnerami technologicznymi firmy Integrated Solutions są wiodący światowi dostawcy rozwiązań informatycznych i komunikacyjnych.

Więcej informacji można znaleźć na stronie http://I-S.com.pl.

 

* * *

Wojciech Jabczyński, rzecznik Orange Polska

22 527 19 39

biuro.prasowe@orange.com


Informacje prasowe

Orange Polska nagrodzona za wdrażanie strategii proklienckiej

05 czerwca 2013
Orange Polska nagrodzona za wdrażanie strategii proklienckiej

Renomowana firma analityczna Gartner oraz portal 1to1 Media przyznały Orange Polska główną nagrodę w konkursie CRM Excellence Awards za wdrażanie strategii zorientowanej na potrzeby klientów w ramach programu Misja Klient.

Misję, zgłoszoną w kategorii Customer Experience Excellence, uznano za najlepszy zakrojony na szeroką skalę program tego typu w Europie.

„Chcemy być najchętniej wybieranym i polecanym przez klientów operatorem. Dwa lata temu powołaliśmy Misję Klient, która diametralnie zmieniła nasz  sposób  myślenia i funkcjonowania - z firmy zorientowanej na produkty w firmę, w której najważniejszy jest Klient. Wymagało to zmian na wszystkich poziomach funkcjonowania firmy, w tym nastawienia managerów i pracowników, nie tylko tych bezpośrednio zaangażowanych w obsługę klientów” – mówi Piotr Gajek,  dyrektor wykonawczy ds. strategii relacji z klientami.

„Tegoroczni zwycięzcy prezentują wyjątkowy poziom skoncentrowania na kwestiach klienckich. Pokazują  jak zaangażowanie firmy we wprowadzenie zmian proklienckich, inwestowanie we właściwe technologie, procesy i ludzi, może przełożyć się na realne zyski finansowe” – powiedział Mila D’Antonio, redaktor naczelny 1to1 Media.

W ubiegłym roku ponad dziewięćdziesiąt procent klientów Orange Polska było zadowolonych z obsługi i ze sposobu załatwienia swojej sprawy. Na pytanie „Czy poleciłbyś usługi Orange przyjaciołom i bliskim?” zdecydowana większość klientów odpowiada twierdząco.

Firma stale rozwija kanały kontaktu z klientami, zapewnia m.in. najwyższej jakości obsługę na Facebooku, wprowadza liczne udogodnienia, takie jak rozmowy video z konsultantem, możliwość zmiany terminu dostarczenia przesyłki sms’em, specjalnych konsultantów do prowadzenia trudniejszych spraw.

Klienci Orange Polska mogą korzystać z najszerszej na rynku oferty usług telekomunikacyjnych w Polsce, w tym z zapewniającego duże oszczędności pakietu Orange Open, a także z akcji takich jak Środy z Orange, czyli możliwości zakupu na preferencyjnych zasadach biletów na środowe seanse w Multikinie.

*  *  *

Gartner Inc to założona w 1979 roku firma  badawczo-doradcza o światowym zasięgu z siedzibą w Stamford, Connecticut, USA. Jej klientami są zarówno korporacje, firmy technologiczne i usługowe, telekomy jak i agendy rządowe i organizacje. Gartner współpracuje z 13.200 różnymi podmiotami. Ma 5600 współpracowników, w tym 1400 analityków i konsultantów. Działa w 85 krajach.

1to1® Media jest firmą zajmującą się wspieraniem organizacji z całego świata w otrzymaniu jak największej wartości z ich bazy klienckiej. Pomaga osobom zarządzającym wprowadzać zmiany i sytuować inicjatywy proklienckie w centrum ich strategii rozwoju. Jej najważniejsze wydawnictwo, „1to1 Magazine’s Weekly Digest”, prezentuje najlepsze praktyki i trendy w rozwoju firm, które stosują inicjatywy proklienckie przekładające się na wynik finansowy. Dociera do ponad  130 tys. menadżerów.

Gartner oraz 1to1 Media nagradzają firmy za ich przywództwo we wspieraniu i wdrażaniu rozwiązań, które skutkują większym zorientowanem na klienta.

Tegoroczne europejskie nagrody CRM Excellence Awards zostały wręczone podczas  Gartner Customer Strategies & Technologies Summit, odbywającego się w dniach 5-6 czerwca w Londynie.

* * *

Wojciech Jabczyński, rzecznik Orange Polska

22 527 19 39

biuro.prasowe@orange.com


Informacje prasowe

Nielimitowane rozmowy w Orange na kartę

28 maja 2013
Nielimitowane rozmowy w Orange na kartę

Od dziś do 7 lipca klienci Orange na kartę w taryfie ONE, mogą cieszyć się z nielimitowanych rozmów do wszystkich sieci komórkowych. Wystarczy włączyć promocję, następnie zasilić swój telefon minimalną kwotą 25 złotych.

Aktywacja promocji jest wyjątkowo prosta. Aby włączyć ją wystarczy wpisać bezpłatny kod - *101*62# i potwierdzić przyciskiem połączenia lub wysłać sms o treści: „PROMOCJA” pod numer 403. Aby sprawdzić ile dni pozostało na promocyjne połączenia wystarczy wysłać bezpłatnego smsa o treści „ILE”, albo też wpisać krótki kod *101*62*1#. Promocja wyklucza się z usługą „Konto ważne rok”

Nowa usługa pozwala dzwonić bez ograniczeń do wszystkich sieci komórkowych. Ważność darmowych, nielimitowanych minut odpowiada ważności doładowań, zgodnie z poniższą tabelą.

Więcej informacji można znaleść pod adresem:

http://www.orange.pl/kid,4000377334,id,4003257896,article.html

* * * * *

Orange jest liderem polskiego rynku telekomunikacyjnego i najchętniej wybieranym operatorem w Polsce. Obsługuje blisko 21 milionów klientów zapewniając im codzienny dostęp do największego portfolio nowoczesnych usług telekomunikacyjnych, w tym unikatowej oferty konwergentnej - Orange Open oraz planów taryfowych bez limitów połączeń ze wszystkimi sieciami mobilnymi i stacjonarnymi w Polsce a także numerami międzynarodowymi.

 

* * *

Wojciech Jabczyński, rzecznik Orange Polska

22 527 19 39

biuro.prasowe@orange.com

Scroll to Top