Informacje prasowe

Dni Otwarte w salonach TP i Orange

20 października 2009

Dni Otwarte w salonach TP i Orange

Telekomunikacja Polska rozpoczęła w wybranych salonach TP i Orange dni otwarte dla klientów zainteresowanych ofertą neostrady z telewizją. Akcja będzie trwała do 21 listopada 2009 r. i obejmuje 110 placówek w całym kraju.

W każdym z salonów w ponad 80 miastach akcja będzie trwała przez dwa dni. Klienci będą w tym czasie zapraszani do udziału w konkursie i udzielenia odpowiedzi na pytanie: dlaczego warto mieć telewizję cyfrowej jakości. W konkursie będzie można wziąć udział bezpośrednio wrzucając odpowiedź do specjalnej urny lub przez internet, na stronie www.dniotwarte.tp.pl.

Osoby, które między 16 października a 21 listopada kupią i aktywują neostradę z telewizją lub tę usługę poszerzoną o telefonię internetową oraz udzielą najciekawszych odpowiedzi na pytanie konkursowe mają szansę wygrać jeden z 70 telewizorów marki Samsung LE 40B551.

Telewizor może wygrać każdy klient, który skorzysta we wspomnianym wyżej okresie z oferty neostrady z telewizją, niezależnie od tego czy kupili ją w salonie biorącym udział w dniach otwartych, innym salonie czy przez www.tp.pl. Laureaci konkursu zostaną wyłonieni do 18 grudnia 2009 r. a nagrody zostaną im przesłane.

Salony biorące udział w akcji oznaczone są flagami oraz plakatami informującymi o dniach otwartych. W każdym z nich hostessy będą rozdawać gadżety i ulotki. Listę salonów oraz szczegółowe informacje o akcji można znaleźć na stronie www.dniotwarte.tp.pl.

 

*****

Od 9 października klienci TP mogą zamawiać neostradę z telewizją w nowej, atrakcyjnej cenie. Przy umownie na 24 miesiące, za ponad 30 programów telewizyjnych oraz dostęp do internetu w opcjach 512 kb/s, 1 Mb/s i 2 Mb/s zapłacą tylko 59, 90 zł. W dwóch pierwszych wariantach przez całą umowę, a w najwyższej przez 6 miesięcy. Dodatkowo, klienci usług telewizyjnych mają dostęp do najbogatszej w kraju oferty wideo na życzenie – dziś to już ponad 2000 filmów i programów.

Udostępnij: Dni Otwarte w salonach TP i Orange

Informacje prasowe

Autolokalizator – łatwe zarządzanie pojazdami firmowymi

12 października 2009

Autolokalizator – łatwe zarządzanie pojazdami firmowymi

Autolokalizator to łatwe do zastosowania rozwiązanie pozwalające na monitorowanie samochodów firmowych z wykorzystaniem technologii GPS oraz transmisji danych w sieci Orange. Dzięki urządzeniu montowanemu w pojeździe, w każdej chwili można uzyskać precyzyjne dane na temat jego aktualnego położenia. Dodatkowo usługa daje dostęp do szeregu informacji, takich jak przebyte trasy czy osiągane prędkości.

Orange jest pierwszym polskim operatorem telekomunikacyjnym oferującym usługę lokalizowania pojazdów za pomocą technologii GPS.

Autolokalizator to uniwersalne i kompleksowe rozwiązanie usprawniające zarządzanie samochodami firmowymi. Jest szczególnie przydatne dla firm dysponujących mniejszymi flotami, które nie wymagają stosowania narzędzi projektowanych na specjalne zamówienie. Dzięki niemu można osiągnąć znaczne oszczędności kosztów oraz czasu pracy związanego z administracją pojazdami. Pozwala także na lepszą organizację pracy – zwiększenie wydajności kierowców i bezpieczeństwa taboru oraz zmniejszenie zużycia paliwa i optymalizację tras pokonywanych przez pojazdy.

Zastosowanie Autolokalizatora w firmie jest bardzo proste. Rozwiązanie składa się z montowanego w pojeździe terminala GPS oraz aplikacji komputerowej. Terminal gromadzi dane o pozycji oraz prędkości samochodu i korzystając z sieci GSM Orange na bieżąco przesyła je do aplikacji administrującej. Aplikacja dostępna przez bezpieczną stronę www przedstawia między innymi aktualną lokalizację pojazdów, przebyte trasy i prędkości, jakie rozwijają. Pozwala również na generowanie różnych raportów ze zgromadzonych danych.

Usługa jest dostępna z umową na 12, 24 lub 36 miesięcy. W ramach abonamentu klienci otrzymują transmisję danych w sieci Orange na terenie całego kraju.

Szczegóły cenowe oferty przedstawiają się następująco:

Czas trwania umowy

Abonament miesięczny

Cena urządzenia

36 mc

65 zł

(79,30 zł z VAT)

599 zł

(730,78 zł z VAT)

24 mc

65 zł

(79,30 zł z VAT)

699 zł

(852,78 zł z VAT)

12 mc

70 zł

(85,40 zł z VAT)

799 zł

(974,78 zł z VAT)

Koszt montażu lokalizatora w pojeździe to 399 zł (486,78 zł z VAT).

 

Urządzenie Autolokalizator może być zamontowane w dowolnym typie pojazdu osobowego lub  dostawczego. Montaż nie powoduje utraty gwarancji na pojazd.

Dodatkowe informacje o usłudze znajdują się na: www.autolokalizator.orange.pl

Udostępnij: Autolokalizator – łatwe zarządzanie pojazdami firmowymi

Informacje prasowe

BlackBerry Curve 8520 już w ofercie Orange

8 października 2009

BlackBerry Curve 8520 już w ofercie Orange

Orange wprowadza na polski rynek najnowszy smartfon – BlackBerry Curve 8520. Urządzenie zostało opracowane z myślą o aktywnych użytkownikach aplikacji biznesowych, mobilnej poczty e-mail i SMS-ów. Zapewnia także wygodny dostęp do portali społecznościowych(np. Facebook® czy MySpace), muzyki oraz rozrywki. Telefon będzie dostępny we wszystkich ofertach abonamentowych Orange dla Firm.

Urządzenia BlackBerry są znane na całym świecie ze swojej doskonałej przydatności do celów biznesowych. W BlackBerry Curve 8520 oprócz zaawansowanych funkcji obsługi poczty elektronicznej i wysyłania wiadomości, nowością są dedykowane klawisze, pozwalające na wygodne korzystanie z multimedialnego odtwarzacza muzyki i filmów. Urządzenie jest wyposażone w niezwykle czułą klawiaturę typu QWERTY, dzięki której wpisywanie tekstu jest bardzo szybkie i precyzyjne. Łatwe i płynne przewijanie tekstu oraz korzystanie z funkcji menu i gier umożliwia innowacyjny, dotykowy trackpad optyczny. Dzięki oferowanym udogodnieniom i dostępności licznych aplikacji mobilnych BlackBerry Curve 8520 zapewnia realizację zadań biznesowych a jednocześnie dostarcza rozrywki ludziom pozostającym w ciągłym ruchu.

Nowy BlackBerry Curve 8520, będzie dostępny od 9 października br. we wszystkich ofertach abonamentowych Orange dla Firm. Będzie można go kupić wraz z nową aktywacją lub przy przedłużaniu umowy w wybranych Salonach Firmowych Orange oraz w sklepie internetowym na stronie www.orange.pl/dlafirm.

Pełne wykorzystanie możliwości BlackBerry 8520 zapewnia usługa BlackBerry BIS (BlackBerry Internet Service). Umożliwia ona automatyczne odbieranie i wysyłanie poczty elektronicznej, przeglądanie załączników (w  formatach Microsoft® Word, Excel i PowerPoint®, Adobe® PDF) oraz plików graficznych. Dostęp do poczty e-mail odbywa się bez konieczności indywidualnego logowania do serwerów pocztowych. Wysyłanie i odbieranie poczty jest równie łatwe, jak wiadomości SMS. Klienci korzystający z usługi BlackBerry BIS mogą też bez ograniczeń przeglądać strony internetowe oraz korzystać nawet z 10 kont pocztowych, bez limitu wysyłania i odbierania. Miesięczny koszt abonamentu na tę usługę w Orange dla Firm to 19,90 zł netto.

Dodatkowo, klienci kupujący promocyjny zestaw usług z BlackBerry BIS i umową na 24 miesiące dostają rabat  na zakup telefonu w wysokości 100 zł.

Każdy telefon BlackBerry może działać także z usługą w wersji BES (BlackBerry Enterprise Server) zapewniającą współpracę z korporacyjnym systemem pocztowym użytkownika  (Microsoft Exchange, Lotus Domio, Novell GroupWisa).

Więcej informacji o usługach BlackBerry w Orange znajduje się na: www.orange.pl/dlafirm, w zakładce usługi, sekcja e-mail.

 

* * *

Najistotniejsze funkcjonalności BlackBerry Curve 8520 to:

  • Pełna klawiatura typu QWERTY oraz dotykowy optyczny trackpad pozwalające na wygodne i szybkie wpisywanie tekstu oraz poruszenie się po menu
  • 256MB wbudowanej pamięci Flash oraz procesor nowej taktowany zegarem 512 Mhz – dla zwiększenia wydajności
  • Głosowe wybieranie numerów, obsługa Bluetooth (2.0) specjalnie dla użytkowania telefonu z zestawem słuchawkowym, samochodowym, stereofonicznym bądź innymi urządzeniami zewnętrznymi Bluetooth
  • Aparat cyfrowy o rozdzielczości 2 MPix z funkcją przybliżenia oraz nagrywania filmów
  • Zaawansowany odtwarzacz multimediów przeznaczony do przeglądania zdjęć oraz odtwarzania muzyki i filmów (ze specjalnie przeznaczonymi do obsługiwania tej funkcji przyciskami), 3,5 milimetrowe gniazdo stereofonicznych słuchawek oraz funkcja BlackBerry® Media Sync umożliwiająca szybką synchronizację urządzenia z iTunes® lub programem Windows Media® Player.
  • Funkcja BlackBerry® Internet Service dającą dostęp nawet do 10 kont poczty elektronicznej, wliczając w to konta na najpopularniejszych serwisach, takich jak Yahoo!®, Windows LiveTM Hotmail®, AOL® czy GmailTM; funkcja BlackBerry® Enterprise Server zwiększająca bezpieczeństwo danych oraz pozwalająca na zarządzanie nimi w przypadku zastosowania urządzenia do celów firmowych
  • Możliwość powiększenia pamięci urządzenia poprzez gniazda karty pamięci typu microSD/SDHC obsługujące karty o pojemności do 16 GB (w przyszłości przewidywana jest możliwość obsługi kart 32 GB); kartę o pojemności 2 GB dołączono do urządzenia
  • Wbudowane Wi-Fi (802,11 b/g)
  • Obsługa czterech pasm telefonii komórkowej: EGDE/GPRS/GSM (850/900/1800/1900 MHz)
Udostępnij: BlackBerry Curve 8520 już w ofercie Orange

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej