Informacje prasowe

Dodatkowe Pakiety GB w internecie mobilnym Orange

08 lipca 2010
Dodatkowe Pakiety GB w internecie mobilnym Orange

Klienci korzystający z usług mobilnego internetu w Orange mogą zwiększać swój miesięczny limit transferu danych, dzięki wprowadzeniu dodatkowych pakietów danych od 0,5 GB do 2 GB. 

Dodatkowe Pakiety GB to usługa przygotowana z myślą o klientach, którym zdarza przekraczać swój miesięczny limit transferu danych. Dzięki nim mogą mieć pewność, że w razie potrzeby łatwo zwiększą swój limit o potrzebną liczbę GB i będą mogli nieprzerwanie korzystać z dostępu do internetu.

Z usługi można korzystać we wszystkich opcjach Orange Free dla klientów indywidualnych oraz Business Everywhere dla firm. Do wyboru są trzy opcje:

Pakiet

Cena z VAT

0,5 GB

10 zł

1 GB

15 zł

2 GB

20 zł

 

Aby włączyć pakiet wystarczy wysłać SMS pod numer 196 (koszt SMS-a wg cennika oferty, z której korzysta klient), w treści wpisując: AKT 0,5 GB - dla Pakietu 0,5 GB; AKT 1 GB - dla Pakietu 1 GB; AKT 2 GB - dla Pakietu 2 GB. Usługę można także włączyć logując się na orange.pl/on-line lub kontaktując się Biurem Obsługi Klienta.

Pakiety można zamawiać wielokrotnie, jednak nie więcej niż jeden na dobę. Można z nich korzystać do końca danego okresu rozrachunkowego. W przypadku, gdy klient zleci włączenie kolejnego Pakietu, a nie wykorzystał w całości poprzedniego, jednostki danych sumują się.

Więcej informacji oraz regulamin usługi są dostępne na www.orange.pl


Informacje prasowe

Kinowy weekend z Orange

08 lipca 2010
Kinowy weekend z Orange

W najbliższy weekend (9-11 lipca) Orange zaprasza do kin Cinema City na specjalne pokazy filmu Toy Story 3, także w wersji 3D. Dzięki Orange wszyscy zainteresowani będą mogli kupić na ten film dwa bilety w cenie jednego.

By kupić dwa bilety w cenie jednego wystarczy by klient Orange wysłał SMS o treści Toy Story pod numer 240. Następnie otrzymany w zwrotnym SMS-ie specjalny kod pokazał w kasie najbliższego kina. Akcja obejmuje wszystkie kina Cinema City w całej Polsce.

Polacy doceniają produkcje animowane. Dwie z nich - „Avatara" i „Shreka", w raporcie Orange: Preferencje kinowe Polaków uznali za filmy kultowe. Również Toy Story 3 ma szansę stać się takim filmem. Zwłaszcza, że jak wynika z badania 65 proc. Polaków chodzi do kina po to, by się zrelaksować, a ta produkcja daje taką gwarancję. Możliwość zobaczenia jej w formacie 3D to z pewnością dodatkowa atrakcja.

Weekend z Orange to już kolejny letni projekt kinowy. Od 1 lipca do końca sierpnia trwa Orange Kino Letnie, w trakcie którego Sopot i Zakopane kolejny raz zmieniły się w największe w Europie i na dodatek darmowe, wakacyjne kina pod gwiazdami. Hity filmowe i klasyka kina, są wyświetlane codziennie na olbrzymich ekranach sopockiego Molo i przy zakopiańskich Krupówkach. Oba miasta połączył też kinowy pociąg „Orange Kino Lenie" z jedynymi na świecie wagonami filmowymi.

 

*****

Badanie „Preferencje kinowe Polaków" zostało przeprowadzone w styczniu 2010 roku na zlecenie Orange i New Age Media przez instytut Ipsos. Metodologia: badanie ilościowe przeprowadzone na reprezentatywnej próbie 1010 Polaków wieku 15+. W przypadku wykorzystywania materiałów konieczne jest podanie źródła: Raport Orange i New Age Media: Preferencje kinowe Polaków.


Informacje prasowe

Fundacja Orange rehabilituje dzieci z wadą słuchu

07 lipca 2010
Fundacja Orange rehabilituje dzieci z wadą słuchu

Rozpoczęły się wakacyjne turnusy rehabilitacyjno - terapeutyczne dla dzieci z wadą słuchu. W tym roku w ramach programu „Dźwięki Marzeń" Fundacja Orange organizuje w Serocku pod Warszawą 4 dwutygodniowe turnusy dla 120 dzieci i ich opiekunów z całej Polski.

- To niezwykła szansa dla maluchów i ich rodziców, aby w przyjaznych warunkach skupić się na rehabilitacji słuchu i rozwoju werbalnym dzieci. A także poszerzyć wiedzę, wymienić się doświadczeniami i spędzić czas z dala od domowych kłopotów - uważa Jadwiga Czartoryska, prezes Fundacji Orange.

Program turnusów terapeutycznych obejmuje cykl indywidualnych i grupowych zajęć, które prowadzą wykwalifikowani specjaliści: logopedzi, logorytmicy i psychologowie. Rodzice biorą ponadto udział w specjalnych warsztatach i wykładach, podczas których uczą się, jak na co dzień prowadzić rehabilitację w warunkach domowych i jak wspierać dziecko w rozwoju. W trakcie turnusów przewidziano również czas na wymianę doświadczeń pomiędzy rodzicami dzieci z wadą słuchu oraz możliwość wsparcia ze strony psychoterapeuty.

Ambasadorem programu „Dźwięki Marzeń" jest Olga Bończyk, która co roku odwiedza dzieci na turnusach rehabilitacyjnych. Aktorka zaangażowała się w projekt ponieważ zna problem z własnego doświadczenia. Wychowała się w domu, w którym oboje rodzice byli głuchoniemi i doskonale pamięta, jak wiele barier musieli pokonywać na co dzień.

Pełne koszty związane z pobytem i terapią dzieci na turnusach rehabilitacyjnych pokrywa Fundacja Orange. W ciągu 4 lat skorzystało z nich już 536 dzieci.

Program „Dźwięki Marzeń" realizowany jest przez Fundację Orange od maja 2006 roku. Dotychczas na jego potrzeby zakupionych zostało 540 aparatów słuchowych, regularną rehabilitacją domową objęto 730 dzieci z wadą słuchu. W ramach programu organizowane są także specjalistyczne szkolenia dla rehabilitantów. Dodatkowe informacje o „Dźwiękach Marzeń" można znaleźć na stronie internetowej www.fundacja.orange.pl.

Scroll to Top