Informacje prasowe

Domeny, hosting, e-sklepy i bezpieczne witryny www w ofercie Orange

26 maja 2015

Domeny, hosting, e-sklepy i bezpieczne witryny www w ofercie Orange

Klienci Orange mogą od dziś korzystać z http://chmura.orange.pl – nowoczesnej platformy oferującej kompleksowe rozwiązania technologiczne i usługi umożliwiające łatwe rozpoczęcie lub rozwinięcie działalności w internecie. Oprócz pakietów hostingowych i domen, w bogatej ofercie dostępne są również: sklepy internetowe, kreator stron www, wirtualne biuro – Office 365, a także bezpieczne certyfikaty SSL oraz serwery VPS. Korzystając z oferty Orange przygotowanej we współpracy z liderem rynku – home.pl, każdy przedsiębiorca zyskuje bezpieczne i wygodne narzędzia umożliwiające szybkie i skuteczne dotarcie nowych klientów oraz budowanie własnej przewagi konkurencyjnej.

Propozycja Orange jest odpowiedzią na potrzeby klientów poszukujących nowoczesnych i skutecznych rozwiązań, pozwalających na prowadzenie różnych typów działalności w internecie, a przy tym niewymagających znajomości skomplikowanych aspektów technicznych. Zgodnie z oczekiwaniami klientów, usługi świadczone na platformie http://chmura.orange.pl zachowują najwyższe standardy, jednak ich ceny i parametry są sprofilowane tak, by każdy przedsiębiorca mógł je dopasować do własnych potrzeb.

W ofercie dla klientów zainteresowanych stworzeniem własnej, profesjonalnej strony internetowej są dostępne trzy linie oferujące gotowe pakiety kreatorów witryn WWW:

•Basic – zawierający 16 szablonów graficznych oraz 10 podstron,

•Standard – składający się z 26 szablonów graficznych oraz 50 podstron,

•Premium – oferujący nielimitowany wybór szablonów graficznych oraz dowolną liczbę podstron.

Dzięki nim, w kilku prostych krokach można stworzyć samodzielnie własną stronę internetową, wraz z aplikacjami niezbędnymi dla rodzaju wykonywanej działalności.

Klienci potrzebujący niezbędnego do działania stron www serwera, mogą skorzystać z usług hostingu, które obejmują również trzy pakiety:

•Basic – zapewniający 50 GB przestrzeni dyskowej oraz 25 kont e-mail,

•Standard – oferujący 100 GB przestrzeni dyskowej oraz 100 kont e-mail,

•Premium – zawierający 200 GB przestrzeni dyskowej oraz 200 kont e-mail, a także FTP bez limitu, serwisy www bez limitu, bazy danych PostgreSQL bez limitu.

Na bardziej wymagających klientów czekają ponadto trzy dodatkowe pakiety rozwiązań, dzięki którym mogą podnieść parametry wykorzystywanych usług lub przenieść swoje serwisy na dedykowane, elastyczne platformy VPS (Virtual Private Server).

Chmura.orange.pl obejmować będzie również usługi sprzedaży domen, czyli indywidualnych adresów internetowych, które w sieci często stanowią rodzaj znaku towarowego. W ofercie są do wyboru domeny narodowe (m.in.: .pl, .cz, .se), domeny globalne (m.in.: .com, .net, .eu) oraz domeny nowego typu (m.in.: .bar, .club).

Na wszystkich, którzy zdecydują się na uruchomienie sprzedaży w sieci – czekają dwie opcje e-sklepów. Wersja Standard, idealna dla przedsiębiorców, którzy oferują nie więcej niż 2 000 produktów oraz wersja Premium dla sklepów z asortymentem sięgającym do 10 000 pozycji.

W ofercie są też dostępne usługi wirtualnego biura – Office 365. Obejmują one pakiet niezbędnych aplikacji, takich jak Word, Excel, PowerPoint, a także m.in. wirtualny dysk o pojemności 1 TB i komunikator umożliwiający kontakt i współpracę pomiędzy użytkownikami. Dzięki temu, że usługa jest świadczona w modelu chmurowym, dostęp do niej można uzyskać z niemal każdego miejsca i urządzenia — komputera, smartfona lub tabletu. Jedna subskrypcja umożliwia instalację aplikacji desktopowych Office na maksymalnie pięciu komputerach PC lub Mac oraz pięciu urządzeniach mobilnych. W rezultacie użytkownik ma dostęp do pełnej wersji usługi z każdego ze swoich narzędzi, niezależnie czy jest w biurze czy domu.

Wszystkie pakiety oferowane na platformie są dostępne w abonamencie rocznym lub miesięcznym. Można za nie zapłacić za pomocą karty kredytowej, przelewu typu pay-by-link lub bankowego.  Rozliczenie odbywa się w złotówkach, na podstawie faktur wystawionych przez Orange. Użytkownicy nowych usług mogą również liczyć na wsparcie techniczne świadczone poprzez Biuro Obsługi Klienta pod numerem 22 460 55 62.

Partnerem technologicznym oferty jest home.pl S.A. – największy dostawca usług internetowych dla klientów biznesowych i indywidualnych w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej. Chmura.orange.pl korzysta z systemu bezpieczeństwa, zgodnego z wymaganiami normy ISO 27001 i zweryfikowanego przez BSI Group Polska – największą jednostkę certyfikującą systemy bezpieczeństwa informacji w Polsce.

Szczegóły w regulaminie oferty i na http://chmura.orange.pl/ 

O home.pl:

Firma działa od 1997 roku i zatrudnia ponad 250 pracowników. Specjalizuje się w rejestracji domen internetowych, hostingu serwisów internetowych, systemów kont poczty elektronicznej oraz udostępnianiu aplikacji biznesowych w chmurze. Z usług home.pl korzysta 2 miliony użytkowników. Firma obsługuje 1,2 miliona domen, ponad 150 tysięcy wirtualnych kont serwerowych, a także 7,5 tys. sklepów internetowych. Jako pierwsza firma w branży uzyskała certyfikat potwierdzający spełnienie wymagań normy ISO 27001:2005. Więcej o home.pl na: https://home.pl/ 

Kontakt dla mediów:

Wojciech Jabczyński, rzecznik Orange Polska

e-mail: biuro.prasowe@orange.com

Aleksandra Ziębka, specjalista ds. PR home.pl

e-mail: aleksandra.ziebka@home.net.pl

Udostępnij: Domeny, hosting, e-sklepy i bezpieczne witryny www w ofercie Orange

Informacje prasowe

Złoty Listek CSR „Polityki” dla Orange Polska

20 maja 2015

Złoty Listek CSR „Polityki” dla Orange Polska

Orange Polska otrzymała nagrodę Złoty Listek CSR, przyznawaną przez tygodnik Polityka. Redakcja nagradza w ten sposób przedsiębiorstwa najbardziej zaangażowane w społeczną odpowiedzialność biznesu. W tym roku przyznano 11 złotych, 8 srebrnych i 25 białych listków. 

„Orange Polska od 4 edycji nagradzana jest Złotym Listkiemi. Cieszy nas to tym bardziej, że zdajemy sobie sprawę z rosnących wymagań naszych interesariuszy. Strategia społecznej odpowiedzialności biznesu pozwala nam nie tylko monitorować, ale także odpowiadać na te potrzeby. Wiemy jaki wpływ ma nasza firma na polską gospodarkę, rynek pracy czy społeczności lokalne. Chcemy, by był on jak najlepszy dla naszego otoczenia” – powiedział Konrad Ciesiołkieiwicz, dyrektor Komunikacji Korporacyjnej i CSR Orange Polska.

„Polityka” wysłała ankietę do ok. 800 największych firm działających w Polsce. Opierała się  ona na wytycznych międzynarodowej normy społecznej odpowiedzialności ISO 26000 w siedmiu obszarach: ład korporacyjny, prawa człowieka, zachowania wobec pracowników, ochrona środowiska, dbałość o klienta, uczciwość biznesowa, i zaangażowanie społeczne. W tej edycji została wzbogacona o pytanie dot. kluczowych wyzwań dla firm w 2015 roku w zakresie zrównoważonego rozwoju. Podniosło to poziom trudności ankiety i pozwoliło na wyłonienie trendów w zarządzaniu wpływem na środowisko społeczne i gospodarcze. Ostatecznie ankietę wypełniło 113 firm.

Przedsiębiorstwa działające w Polsce coraz częściej wpisują w swoje strategie biznesowe i zarządcze zagadnienia związane z CSR. Aż 85 proc. spośród firm, które wypełniły ankietę, deklaruje posiadanie dokumentu definiującego kierunki strategiczne w tym obszarze, a 80 proc. wskazuje, że posiada osobę dedykowaną do koordynacji działań CSR. Taki sam odsetek spółek wskazał, że ujawnia informacje i rezultaty związane z tą działalnością w Polsce np. w postaci informacji na stronie internetowej lub w broszurach firmowych. Tylko niecałe 30 proc. ujawnia dane pozafinansowe w sposób ustrukturyzowany – w formie raportu.

Partnerem merytorycznym tegorocznego zestawienia była firma Deloitte.

Wojciech Jabczyński, Rzecznik Orange Polska
email: biuro.prasowe@orange.com

Udostępnij: Złoty Listek CSR „Polityki” dla Orange Polska

Informacje prasowe

Fundacja Orange zakłada darmowe multimedialne świetlice – Pracownie Orange

20 maja 2015

Fundacja Orange zakłada darmowe multimedialne świetlice – Pracownie Orange

W ramach programu społecznego Fundacji Orange powstaną multimedialne Pracownie Orange w miejscowościach do 40 tysięcy osób. Celem inicjatywy jest zapewnienie mieszkańcom lepszego dostępu do technologii, wzmocnienie ich cyfrowych kompetencji i stworzenie przestrzeni wspólnych działań. Zgłoszenia do drugiej edycji przyjmowane będą do 21 czerwca na www.pracownieorange.pl

W Polsce wzrasta liczba osób, które pozytywnie oceniają wpływ internetu na poziom wiedzy o świecie, rozwój zainteresowań, korzystanie z usług, a także na relacje ze znajomymi – wynika z raportu Ministerstwa Administracji i Cyfryzacji. Jednocześnie około 60% społeczeństwa nie ma żadnych lub posiada jedynie niskie kompetencje w zakresie obsługi komputera i internetu . Mieszkańcy wsi i małych miast coraz mniej aktywnie uczestniczą też w życiu swoich miejscowości.

– W lokalnych społecznościach drzemie ogromny potencjał, a ich liderzy trafnie rozpoznają potrzeby otoczenia. Poprzez program Pracownie Orange wsłuchujemy się w te oczekiwania, w pomysły na rozwój ich regionu i wspólnie z mieszkańcami tworzymy nowoczesne miejsca, w których można wzmacniać nie tylko swoje cyfrowe kompetencje, ale także więzi społeczne – powiedział Konrad Ciesiołkiewicz, p.o. Prezesa Fundacji Orange oraz odpowiadający za komunikację i CSR w Orange Polska.

Pracownie Orange to program skierowany do mieszkańców niewielkich miast i wsi, który obejmuje stworzenie multimedialnej świetlicy oraz pomoc w jej prowadzeniu. Każda zostanie wyposażona w komputery z bezpłatnym dostępem do internetu, drukarkę ze skanerem, konsolę do gier oraz telewizor LCD z funkcją wyświetlania prezentacji. Przestrzeń będzie wyremontowana i komfortowo umeblowana. Fundacja Orange zadba o wsparcie techniczne, zabezpieczenia antywirusowe sprzętu, a opiekunom świetlic zapewni merytoryczne wsparcie w postaci szkoleń, tutoriali, webinariów i grantów przez pierwsze dwa lata ich aktywności. Zaprosi ich także do udziału w grywalizacji społecznej, która motywuje do działania na rzecz swojego otoczenia. Docelowo Pracownie mają służyć mieszkańcom jako przestrzeń rozwoju cyfrowych kompetencji, wydarzeń kulturalnych, kursów, warsztatów i innych inicjatyw dostosowanych do potrzeb mieszkańców w każdym wieku.

Zgłoszenia do programu mogą przesyłać grupy inicjatywne – zespoły co najmniej 5 osób  z miast i wsi do 40 tysięcy mieszkańców, które wspólnie z lokalną instytucją lub organizacją przedstawią pomysły i plany na wykorzystanie Pracowni Orange z pożytkiem dla miasta. Wnioski przyjmowane są na stronie www.pracownieorange.pl do 21 czerwca 2015r. Spośród zgłoszeń Komisja wybierze 50 najciekawszych, które zostaną poddane pod głosowanie internautów w lipcu. To oni ostatecznie wskażą 25 lokalizacji, w których powstaną nowe świetlice.

W pierwszej edycji akcji powstało 50 Pracowni Orange w miejscowościach o populacji do 20 tysięcy. Otwarte były łącznie dla 250 tys. ludzi. Dzięki świetlicom oferta bezpłatnych zajęć dla mieszkańców powiększyła się, a osoby z nich korzystające podniosły swoje umiejętności cyfrowe – szczególnie dzieci, młodzież i osoby starsze. Wsparcie merytoryczne ze strony Fundacji Orange pomogło także wielu społecznikom uczynić z Pracowni ważne centrum lokalnej aktywności i wzmocniło ich kompetencje liderskie. Program wpisany jest w strategię społecznej odpowiedzialności Orange.

Informacje na temat inicjatywy można znaleźć na www.pracownieorange.pl oraz pod numerem telefonu +48  502 091 977 dostępnym w dni robocze w godz. od 9.00 do 17.00.

Dodatkowych informacji udzielą:

Wojciech Jabczyński, rzecznik prasowy Orange Polska

e-mail:wojciech.jabczynski@orange.com

tel.:(+48) 22 527 19 37

Antonina Bojanowska, koordynator ds.komunikacji, Fundacja Orange

e-mail:antonina.bojanowska@orange.com 

tel.:(+48) 509 84 86 82

Fundacja Orange prowadzi autorskie programy i wspiera wartościowe działania innych organizacji na rzecz nowoczesnej edukacji dzieci i młodzieży. Poprzez twórcze inicjatywy zachęca młodych do zdobywania wiedzy, udziału w kulturze, budowania społeczności przy wykorzystaniu Internetu i nowych technologii. We wszystkie jej inicjatywy angażują się wolontariusze Orange. Fundacja została stworzona w 2005 roku przez Orange Polska S.A.

www.fundacja.orange.pl

www.facebook.com/FundacjaOrange

Partnerzy programu Pracownie Orange:

Towarzystwo Inicjatyw Twórczych Ę, Stowarzyszenie Szkoła Liderów, Laboratorium EE, Fundacja Highlight/Inaczej i Fundacja Dobra Sieć.

Program prowadzony jest pod honorowym patronatem Ministerstwa Administracji i Cyfryzacji.

Udostępnij: Fundacja Orange zakłada darmowe multimedialne świetlice – Pracownie Orange

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej