Informacje prasowe

„Drogówka” i „Podejrzani zakochani” – kolejne koprodukcje Orange Polska w kinach

30 stycznia 2013

„Drogówka” i „Podejrzani zakochani” – kolejne koprodukcje Orange Polska w kinach

Na ekranach polskich kin debiutują kolejne dwa filmy koprodukowane przez Orange Polska. W najbliższy piątek (1 lutego) premierę będzie miał bardzo dobrze oceniany przez krytyków thriller sensacyjny Wojciecha Smarzowskiego – „Drogówka”. Druga filmowa propozycja to zwariowana komedia pomyłek – „Podejrzani zakochani”, w kinach od 25 stycznia.

„Drogówka” Wojciecha Smarzowskiego – reżysera takich filmów jak: „Róża”, „Dom zły” czy Wesele” – to mocne kino akcji, bezkompromisowo i szczerze, ale również z charakterystycznym dla reżysera poczuciem humoru ukazujące najciemniejsze strony życia. Opowiada historię grupy policjantów, których poza pracą łączą wspólne imprezy, sportowe samochody i „ciemne” interesy.

Akcja przyśpiesza, gdy jeden z członków grupy ginie w tajemniczych okolicznościach, a oskarżenie pada na innego funkcjonariusza policji. Podejrzany próbując oczyścić się z zarzutów odkrywa przed widzem prawdę o przestępczych powiązaniach na najwyższych szczeblach władzy.

Wojciech Smarzowski sięgnął po sprawdzoną ekipę aktorów: Bartosza Topę, Marcina Dorocińskiego, Arkadiusza Jakubika, Eryka Lubosa, Julię Kijowską, Macieja Stuhra, Agatę Kuleszę, Izę Kunę, Jacka Braciaka, Mariana Dziędziela czy Andrzeja Grabowskiego.

Z kolei wielbiciele lżejszego gatunkowo kina mogą wybrać inną koprodukcję Orange Polska – komedię kryminalną „Podejrzani Zakochani” Sławomira Kryńskiego. Poprzedni film tego reżysera, również komedia, „To nie tak jak myślisz kotku”, cieszył się dużym powodzeniem i zgromadził w kinach ponad 900 tysięcy widzów.

W „Podejrzanych zakochanych” nieśmiały Albert szukający miłości w Internecie spotyka Barbarę. Poznawszy się przez Internet oboje przyjmują strategie przyjęcia fikcyjnych osobowości i gdy wreszcie decydują się na randkę, oboje wysyłają na spotkanie zastępców. Wszyscy trafiają do hotelu, gdzie grasuje szajka przestępców. Losy bohaterów zaczynają się przeplatać i ostatecznie w pełnej omyłek intrydze nikt już nie wie, kto jest podejrzanym, a kto zakochanym.

* * * * * *

Orange Polska jest jednym z najważniejszych koproducentów filmowych w Polsce. W ciągu ostatnich kilku lat uczestniczyła w realizacji 22 filmów, w tym historycznych, jak „Obława”, „Katyń”, „Dzieci Ireny Sendlerowej” czy „Różyczka”, obyczajowych, np. „Bejbi Blues”, komedii np. „Ile waży koń trojański?”. Wszystkie filmy współfinansowane przez Orange Polska zgromadziły w kinach ponad 9 mln widzów. Kolejne kilkanaście filmów jest w trakcie produkcji lub czeka na swoją premierę, między innymi „AmbaSSada” Juliusza Machulskiego, „W ukryciu„ Jana Kidawy-Błońskiego, „Wyprawa na księżyc” Jacka Bromskiego oraz „Lech Wałęsa” Andrzeja Wajdy. Wszystkie będzie można obejrzeć w kinach jeszcze w tym roku.

Wojciech Jabczyński, rzecznik Orange Polska
22 527 19 39
biuro.prasowe@orange.com
http://blog.orange.pl/wojciechjabczynski/

Udostępnij: „Drogówka” i „Podejrzani zakochani” – kolejne koprodukcje Orange Polska w kinach

Informacje prasowe

Orange Polska nagradza liderów innowacji

30 stycznia 2013

Orange Polska nagradza liderów innowacji

Orange wyróżnił 4 firmy spośród niemal 1000 zgłoszonych w kategorii „Inspirująca firma” konkursu Krajowi Liderzy Innowacji i Rozwoju 2012. Nowa kategoria była adresowana do małych i średnich przedsiębiorstw stosujących nowatorskie rozwiązania IT i telekomunikacyjne. Nagrodami były ultrabooki oraz możliwość zakupu abonamentów z rabatem i atrakcyjnymi smartfonami.

Mecenat nad konkursem to kolejna inicjatywa, w ramach której Orange systematycznie wspiera rozwój małego, średniego i dużego biznesu. Tym samym udowadnia, że poza tworzeniem i dostarczaniem nowoczesnych rozwiązań IT i telekomunikacyjnych, wspiera swoich klientów biznesowych w realizacji nowatorskich przedsięwzięć i promuje innowacyjne postawy w biznesie. Orange Polska od pierwszej edycji jest również partnerem strategicznym Kongresu Innowacyjnej Gospodarki organizowanego przez Krajową Izbę Gospodarczą pod honorowym patronatem Prezydenta Rzeczpospolitej Polskiej.

„W Orange Labs wychodzimy z założenia, że innowacyjne pomysły to wynik połączenia chęci zmiany z gotowością do podejmowania ryzyka, otwartego myślenia i interakcji między ludźmi. Projekty nagrodzone w konkursie wpisują się w tą ideę, co bardzo nas cieszy, tym bardziej, że to właśnie innowacyjność jest dla małych i średnich firm szansą na rozwój i zbudowanie trwałej przewagi konkurencyjnej” – mówi Krzysztof Kozłowski, dyrektor Orange Labs Poland.

Innowacyjność projektów zgłoszonych do konkursu w kategorii „Inspirująca firma” rozumiano przede wszystkim jako efektywne wdrożenie nowych rozwiązań telekomunikacyjnych lub teleinformatycznych, które pozwoliło firmom na uzyskanie wymiernych korzyści biznesowych i usprawnienie procesów funkcjonowania firmy. Zwycięzcami zostali:

  • Firma mikro: EGB Finanse Sp. z o.o. (woj. kujawsko-pomorskie)
  • Firma mała: Datera S.A. (woj. pomorskie)
  • Firma średnia: Samodzielny Publiczny Zespół Gruźlicy i Chorób Płuc w Olsztynie (woj. warmińsko-mazurskie)
  • Firma duża: WASKO S.A. (woj. śląskie)

 

* * *

Krajowi Liderzy Innowacji i Rozwoju to ogólnopolski konkurs organizowany nieprzerwanie od 2008 roku przez Fundację Innowacji i Rozwoju. Celem tegorocznej edycji projektu było wyróżnienie i promowanie organizacji, które mimo odczuwalnego spowolnienia gospodarczego z powodzeniem realizują projekty rozwojowe i wdrażają innowacyjne rozwiązania. Patronat nad konkursem sprawowali: Ministerstwo Rozwoju Regionalnego, Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego, Komisja Europejska – Przedstawicielstwo w Polsce, Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości, Urząd Patentowy Rzeczpospolitej Polskiej, Związek Banków Polskich oraz Giełda Papierów Wartościowych.

W tym roku specjalnie dla Orange stworzono dodatkową kategorię – „Inspirująca firma” – adresowaną do firm stosujących nowatorskie rozwiązania teleinformatyczne i telekomunikacyjne.

Szczegółowe informacje na temat konkursu: www.liderzyinnowacji.pl
Osoba kontaktowa:

Grupa TP:       Wojciech Jabczyński, rzecznik prasowy Orange Polska
Tel.:                22 527 19 39
E-mail:            biuro.prasowe@orange.com

Udostępnij: Orange Polska nagradza liderów innowacji

Informacje prasowe

RESPECT dla TP po raz szósty

25 stycznia 2013

RESPECT dla TP po raz szósty

Giełda Papierów Wartościowych opublikowała aktualny indeks RESPECT. Telekomunikacja Polska (Orange Polska), podobnie jak we wszystkich wcześniejszych edycjach, znalazła się w  prestiżowym gronie spółek o najwyższych standardach w zakresie społecznej odpowiedzialności biznesu.

W szóstej edycji Indexu znalazło się 20 spółek, które wdrażają zasady Społecznej Odpowiedzialności Biznesu (CSR) we wszystkich obszarach funkcjonowania firmy. Ich wyróżnikiem jest kompleksowe podejście do zarządzania CSR i rzetelne odpowiadanie na potrzeby oraz oczekiwania otoczenia. Celem Respect Index jest popularyzowanie strategicznego myślenia o społecznej odpowiedzialności biznesu. By znaleźć się w Indeksie, nie wystarczył fakt prowadzenia przez spółkę akcji społecznych, czy działań filantropijnych. Uczestnicy Indeksu muszą wykazać, że zasady CSR realizują zarówno na poziomie budowania strategii biznesowej, jak i w codziennej praktyce działania firmy.

Telekomuniakcja Polska znalazła się w Indeksie, ponieważ kompleksowo zarządza społeczną odpowiedzialnością i od lat ma strategiczne podeście do społecznej odpowiedzialności biznesu, w oparciu o dialog ze swoim otoczeniem:  klientami, regulatorem, pracownikami, organizacjami pożytku publicznego i wieloma innymi podmiotami. Dzięki takiemu podejściu, firma na bieżąco aktualizuje swoją wiedzę na temat potrzeb i oczekiwań otoczenia i może brać je pod uwagę w ramach przedsięwzięć biznesowych.

RESPECT Index cieszy się zainteresowaniem wielu firm, które coraz częściej traktują  CSR jako narzędzie służące aktywnemu obniżaniu ryzyka  biznesowego oraz rozwojowi firmy w dłuższej perspektywie. Staje się też narzędziem dla inwestorów, którzy dostrzegają zależność między uwzględnianiem aspektów związanych z ładem korporacyjnym, oddziaływaniem społecznym i środowiskowym, a wynikami  finansowymi przedsiębiorstwa.

Giełdowy indeks RESPECT działa od listopada 2009 roku, to pierwszy w Europie Środkowej i Wschodniej indeks spółek giełdowych działających w sposób odpowiedzialny społecznie. Projekt jest realizowany przez Giełdę Papierów Wartościowych w Warszawie we współpracy z partnerami zewnętrznymi.

Więcej informacji na temat RESPECT Index można znaleźć na stronie www.odpowiedzialni.gpw.pl.

Udostępnij: RESPECT dla TP po raz szósty

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej