Informacje prasowe

Drugi telefon już od 1 zł w sklepie internetowym

01 grudnia 2011
Drugi telefon już od 1 zł w sklepie internetowym

Klienci kupujący nową aktywację lub przedłużający umowę za pośrednictwem sklepu  internetowego Orange mogą skorzystać ze świątecznej promocji, w której dostaną drugi telefon w cenie od 1 zł, bez żadnych dodatkowych zobowiązań.

W promocji - „Drugi telefon już od 1zł w sklepie internetowym”, do wyboru jest pięć nowoczesnych smartfonów, w cenach obniżonych nawet o 466 zł:

  • HTC 7 Mozart
  • HTC Sensation
  • Sony Ericsson Xperia Arc S
  • Sony Ericsson Xperia Play
  • Nokia E6

Do każdego z urządzeń objętych promocją, klienci mogą wybrać dodatkowy telefon, od 1 zł bez żadnych dodatkowych zobowiązań. Do wyboru są:

  • Sony Ericsson Xperia X8
  • Samsung Avila NFC
  • Sony Ericsson Hazel
  • Nokia E52
  • Nokia C2-01

Aby otrzymać dodatkowy telefon, wystarczy zamówić nową aktywację lub przedłużyć umowę w planach taryfowych na abonament - Delfin II, Pelikan II lub Pantera II, korzystając przy tym z oferty e-sklepu Orange, dostępnej na stronie http://oferty.orange.pl/DwaToWiecejNizJeden.html

 

Promocja trwa od 1 do 31 grudnia br.

*  *  *

Szczegóły oferty telefonów podstawowych na przykładzie wybranych planów taryfowych, z umową na 36 miesięcy:

 

Plan taryfowy

Pantera II 69,90

Delfin II

Pelikan II

79,90

Pantera II 89,90

Delfin II

99,90

Pantera II 129,90

Pantera II 199,90

HTC 7 Mozart

3 zł

3 zł

3 zł

3 zł

3 zł

1 zł

HTC Sensation

1109 zł

1039 zł

839 zł

779 zł

3 zł

1 zł

Nokia E6

3 zł

3 zł

3 zł

3 zł

3 zł

1 zł

Sony Ericsson arc S

3 zł

3 zł

3 zł

3 zł

3 zł

1 zł

Sony Ericsson Xperia Playstation

1369 zł

1279 zł

1089 zł

999 zł

3 zł

1 zł

 

Szczegóły oferty telefonów dodatkowych w promocji „dwa prezenty są lepsze niż jeden” dla umowy j.w.:

Plan taryfowy

Pantera II 69,90

Delfin II

Pelikan II

79,90

Pantera II 89,90

Delfin II

99,90

Pantera II 129,90

Pantera II 199,90

C2-01

1 zł

1 zł

1 zł

1 zł

1 zł

1 zł

Avila NFC

1 zł

1 zł

1 zł

1 zł

1 zł

1 zł

X8

1 zł

1 zł

1 zł

1 zł

1 zł

1 zł

Hazel

99 zł

59 zł

39 zł

1 zł

1 zł

1 zł

E52

149 zł

99 zł

69 zł

59 zł

1 zł

1 zł

 

Więcej informacji o ofercie na www.orange.pl


Informacje prasowe

TP otwiera Strefę Korzyści dla swoich klientów

01 grudnia 2011
TP otwiera Strefę Korzyści dla swoich klientów

Od 1 grudnia wszyscy klienci Telekomunikacji Polskiej mogą korzystać ze Strefy Korzyści oferującej zniżki od 5 do nawet 40% na zakupy w wybranych sklepach i punktach usługowych. Wystarczy przy zakupie przedstawić bieżącą fakturę za którąkolwiek z usług TP.

Na start w Strefie Korzyści dostępne są zniżki na zakupy w sklepach internetowych merlin.pl, alma24.pl, na korzystanie z usług szkoły językowej Lingua Nova, parku rozrywki Fantasy Park, kliniki Dent-a-Medical oraz w pizzeriach Dominium. Oferta będzie sukcesywnie rozszerzana o kolejne propozycje.

Aby skorzystać z rabatów oferowanych w Strefie Korzyści, wystarczy przedstawić przy dokonywaniu zakupów bieżącą fakturę na usługi TP lub zalogować się poprzez stronę www.strefakorzysci.pl na stronie wybranego sklepu czy firmy.

Dodatkowo, w ramach nowej oferty klienci TP mogą robić zakupy na alma24.pl oraz merlin.pl bezpośrednio poprzez stronę www.strefakorzysci.pl

Szczegółowe informacje znajdują się na: www.strefakorzysci.pl


Informacje prasowe

Odpowiedzialność społeczna Grupy TP – raport CSR 2007-2010

30 listopada 2011
Odpowiedzialność społeczna Grupy TP – raport CSR 2007-2010

Walka z wykluczeniem cyfrowym, bezpieczeństwo korzystania z nowych technologii oraz minimalizowanie wpływu działalności firmy na środowisko naturalne - to najważniejsze wyzwania społeczne, które stoją przed Grupą TP i całą branżą telekomunikacyjną – wynika z opublikowanego właśnie  Raportu CSR Grupy TP za lata 2007 - 2010. Raport został opracowany w oparciu o międzynarodowe standardy GRI i zweryfikowany przez niezależnego audytora. 

Grupa TP jest jedną z kilkunastu firm w Polsce, które raportują swoje działania z zakresu odpowiedzialnego biznesu i jako pierwsza w Polsce w 2006 roku wydała raport CSR zgodny z międzynarodowymi standardami GRI.

- W naszym raporcie pokazujemy, co znaczy dla nas odpowiedzialny biznes. To biznes prowadzony zgodnie z wartościami etycznymi, odpowiadający na problemy społeczne, które  jako operator telekomunikacyjny możemy pomóc rozwiązać, a także szacunek dla środowiska naturalnego - powiedział Maciej Witucki, prezes Grupy TP - Największym wyzwaniem dla nas jest walka z wykluczeniem cyfrowym, którą rozumiemy zarówno jako budowanie infrastruktury, ale też edukację, pokazywanie jak z nowych technologii korzystać mądrze, bezpiecznie, z korzyścią dla rozwoju społeczno-gospodarczego. Zdajemy sobie sprawę z tego, że oczekiwania wobec Grupy TP są większe niż wobec innych firm telekomunikacyjnych, dlatego też robimy więcej niż inni – dodał.

- Raport społeczny przygotowany przez Telekomunikację Polską bardzo kompleksowo pokazuje wpływ społeczny i ekologiczny firmy. Jego największym atutem jest widoczny głos  interesariuszy, którzy komentują i wypowiadają się na temat poszczególnych działań. To cenny materiał nie tylko dla inwestorów, ale przede wszystkim dla pracowników i klientów, którzy mogą dowiedzieć się o wielu społecznie pożytecznych inicjatywach Grupy TP – mówi Mirella Panek – Owsiańska, prezes Forum Odpowiedzialnego Biznesu.

Odpowiedzialny biznes telekomunikacyjny to m.in. budowanie infrastruktury szerokopasmowej na terenach tzw. białych plam internetowych. W ramach Porozumienia z UKE takimi inwestycjami objętych jest 68 gmin znajdujących się na obszarach białych plam. To także udział w projektach budowy infrastruktury dofinansowanych z funduszy UE w województwach lubuskim i pomorskim. Dwie trzecie kosztów pokrywa z własnych środków TP, a sieci te będą mogły być wykorzystywane przez wszystkich operatorów.

Odpowiedzialność to także działania edukacyjne na temat bezpieczeństwa w internecie dla dzieci i nauczycieli w ramach Edukacji z Internetem TP czy preferencyjne warunki korzystania z internetu dla szkół i bibliotek, a także promowanie  twórczego wykorzystanie nowoczesnych technologii w edukacji czy promowaniu kultury (Akademia Orange).

Grupa TP realizuje też działania niwelujące bariery w dostępie do technologii telekomunikacyjnych. Oferuje m.in. ulgi dla osób niepełnosprawnych oraz abonament dla osób znajdujących się w trudnej sytuacji finansowej. Wspólnie z naukowcami z Politechniki Łódzkiej firma opracowała aplikację b-Link (umożliwiającą obsługę komputera osobom niepełnosprawnym ruchowo za pomocą mrugnięć powiekami), która jest bezpłatnie udostępniona w internecie oraz usługę Asystent NN ułatwiającą korzystanie z telefonu komórkowego osobom niewidzącym, niedowidzącym i starszym.

By zmniejszyć wpływ działalności firmy na środowisko naturalne, firma prowadzi projekt Green IT pozwalający ograniczyć energię potrzebną do działania serwerów czy innej infrastruktury technicznej. Grupa TP wprowadza też elektroniczny obieg dokumentów w kontaktach z pracownikami (elektroniczne  wnioski o delegacje, rozliczanie podróży służbowych, e-PITy) oraz kontrahentami (możliwość przeprowadzenia całego procesu zamówień poprzez system elektroniczny EDI). Promuje też wśród klientów korzystanie z e-faktury – na to rozwiązanie zdecydowało się już ok. 1,8 milionów klientów Grupy TP.  To 17 mln kopert i 36 mln kartek papieru rocznie mniej.

Scroll to Top