Informacje prasowe

DSL Rajd – internet dla biznesu w niższej cenie

15 kwietnia 2011
DSL Rajd – internet dla biznesu w niższej cenie

Wyższa prędkość transferu danych w zdecydowanie niższej cenie oraz zaawansowany modem zapewniający większe bezpieczeństwo to główne zalety nowej promocji dla klientów biznesowych – DSL Rajd.

W ramach tej promocji TP zaoferowała 5 opcji dostępu do internetu ( DSL 250, DSL 500,  DSL 1000, DSL 2000, DSL 4000) w bardzo atrakcyjnych cenach. Znacząco obniżone zostały opłaty instalacyjne i abonamentowe. Przykładowo, opcja DSL 4000 jest dostępna od 84,87 zł z VAT (69 zł netto) miesięcznie przez pierwsze 6 miesięcy, z jednorazową opłatą instalacyjną w wysokości 97,17 zł z VAT (79,00 zł netto). Mniej zapłacą również klienci, którzy zdecydują się zwiększyć prędkości wysyłania danych - ta opcja jest dostępna już w cenie 23,37 zł z VAT (19 zł netto).

Kolejna zaleta to możliwość zwiększenia liczby adresów IP do 8 za 12,30 zł z VAT (10,00 netto) miesięcznie. Standardowo, w ramach abonamentu, klienci otrzymują we wszystkich opcjach usługi Internet DSL 4 stałe adresy IP.

Wszyscy klienci, którzy zdecydują się na promocję DSL Rajd otrzymają modem o rozszerzonej funkcjonalności zapewniający większe bezpieczeństwo użytkownika dzięki wbudowanemu firewall-owi. Umożliwia on także  podłączenie czterech komputerów przewodowo lub dowolnej liczby przez WiFi.

TP przygotowała również specjalną promocję dla klientów biznesowych, którzy  korzystają obecnie z neostrady i są zainteresowani zwiększeniem przepustowości i dostępem do internetu do celów profesjonalnych. Promocja DSL Rajd dla Neo jest dostępna w opcjach 1000, 2000 i 4000. Przy umowie na 24 miesiące TP oferuje abonament w wysokości  84,87 zł z VAT (69 zł netto) przez pierwsze 9 miesięcy, modem rozszerzony w cenie 29 zł netto, a także możliwość zwiększenia uploadu i puli adresów IP na warunkach identycznych jak w promocji DSL Rajd.

Dostęp do Internetu DSL oferowany przez TP od 2002 roku cieszy się stałym zainteresowaniem średnich i małych firm ze względu na wysoką jakość transmisji, priorytet ruchu w sieci, stały adres IP, zróżnicowane opcje prędkości, profesjonalny pakiet hostingowy oraz rozbudowany pakiet bezpieczeństwa.  Od marca wszyscy klienci Internetu DSL mogą także korzystać z bezpłatnego narzędzia do budowy sklepu internetowego, a tym samym zwiększyć szansę na rozwój swojego biznesu, wzrost przychodów i pozyskanie nowych klientów. Narzędzie udostępnione przez TP pozwala w zaledwie kilka minut, za pomocą gotowych szablonów, stworzyć profesjonalny sklep internetowy, umożliwiający m.in. płatności on – line, korzystanie z „porównywarek” cen czy narzędzi wspomagających reklamę

Szczegółowe informacje na temat nowych promocji znajdują się na stronie www.tp.pl


Informacje prasowe

Grupa TP wśród najlepszych w rankingu CSR

14 kwietnia 2011
Grupa TP wśród najlepszych w rankingu CSR

W V rankingu odpowiedzialnych firm Telekomunikacja Polska zajęła trzecie miejsce wśród wszystkich badanych i pierwsze wśród spółek z branż telekomunikacja, technologia, media i rozrywka. Ranking przygotowały Gazeta Prawna, Akademia Leona Koźmińskiego i Forum Odpowiedzialnego Biznesu, a audyt wyników przeprowadziła firma doradcza PricewaterhouseCoopers.

- Świetna pozycja Telekomunikacji Polskiej jest dowodem uznania niezależnych ekspertów dla efektów pracy wielu ludzi w Grupie TP. To potwierdzenie długiej drogi jaką przebyliśmy przeobrażając się w odpowiedzialną firmę, która w swych działaniach nie kieruje się przypadkowymi impulsami, ale całościową strategią CSR – uważa Maciej Witucki, prezes Grupy TP.

Badaniem objęto kilkadziesiąt firm, które odpowiedziały na ankietę organizatorów. W sumie, w ciągu 5 lat w rankingu wzięło udział 137 firm, ale tylko 14 we wszystkich edycjach. Wśród tej wąskiej grupy jest m.in. Telekomunikacja Polska. Poza TP na podium znalazły się międzynarodowe koncerny Danone i DB Schenker.

Eksperci opracowujący ranking brali pod uwagę odpowiedzialność firmy w szeroko rozumianych relacjach z otoczeniem - z klientami, partnerami biznesowymi, pracownikami, środowiskiem naturalnym oraz zaangażowanie społeczne.


Informacje prasowe

Oświadczenie TP w sprawie doniesień medialnych na temat sporu prawnego prowadzonego z duńską firmą DPTG

13 kwietnia 2011
Oświadczenie TP w sprawie doniesień medialnych na temat sporu prawnego prowadzonego z duńską firmą DPTG

W opublikowanej 12.04.2011r. depeszy agencji Reuters na temat sporu prawnego TP i duńskiej spółki DPTG, znajdują się nieścisłe sformułowania, które mogą prowadzić odbiorców do błędnych wniosków. W związku z tym pragniemy poinformować, że:

  1. Odrzucenie wniosku o wyłączenie arbitra nie ma żadnego wpływu na toczący się w Wiedniu proces o anulowanie decyzji sądu polubownego z 24 sierpnia 2010. Nie oznacza to też w żadnym przypadku zakończenia sporu prawnego obu firm.
  2. TP złożyła 3 wnioski o wyłączenie arbitrów. Odrzucony został tylko pierwszy (z dnia 13 października 2010) dotyczący pierwszej fazy sporu (lat 1994-04) w sprawie której arbitrzy wydali decyzję 24 sierpnia 2010. Pozostałe dwa (z 24 marca i 7 kwietnia 2011) dotyczą drugiej fazy sporu (lat 2004-09), w której arbitraż jeszcze się nie rozpoczął, i nie zostały jeszcze rozpatrzone.
  3. Błędna jest informacja o przyznaniu przez Trybunał Arbitrażowy duńskiej spółce DPTG 5,3 mld koron duńskich (710 mln euro). W rzeczywistości nieprawomocna decyzja sądu polubownego dotyczyła 270 mln euro plus odsetki.
  4. Do mylnych wniosków może prowadzić cytowana wypowiedź przedstawicieli GN Store Nord o „ostatecznym i prawnie wiążącym wyroku” dotyczącym sporu TP i DPTG. W rzeczywistości decyzja sądu polubownego nie posiada bowiem klauzuli wykonalności nadającej jej moc prawną na terytorium Polski. Decyzję taką nadaje sąd powszechny, który 9 marca odroczył bezterminowo rozprawę w tej sprawie.

Scroll to Top