Informacje prasowe

E-learning dla trenerów i system bezpieczeństwa na stadionach od Telekomunikacji Polskiej

14 grudnia 2009
E-learning dla trenerów i system bezpieczeństwa na stadionach od Telekomunikacji Polskiej

Grupa TP zaproponowała PZPN i klubom konkretne rozwiązania wspierające rozwój piłki nożnej w Polsce. Chodzi o e-learningową platformę do szkolenia trenerów i system podnoszący bezpieczeństwo na stadionach.

Grupa TP od wielu lat wspiera polską reprezentację i angażuje się w rozwój piłki nożnej. Firmie zależy na dalszym wspieraniu futbolu, dlatego zaoferowała PZPN m.in. nowoczesne rozwiązania e-learningowe. Dzięki nim można tanio i skutecznie szkolić trenerów w każdym miejscu gdzie jest komputer i dostęp do Internetu.

- Stworzyliśmy w Grupie TP platformę e-learningową dla naszych pracowników. Sprawdziła się doskonale. Nie widzę żadnych przeciwwskazań, aby udostępnić ją na takiej samej zasadzie trenerom - mówi Piotr Muszyński, wiceprezes TP. – Umożliwi to szkolenie dzieci i młodzieży w klubie lub szkole według identycznych standardów. Trenerzy będą mogli również regularnie podnosić swoje kwalifikacje bez drogich wyjazdowych konferencji, czy kursów. Program wymaga jedynie merytorycznej współpracy i zasilenia go niezbędnymi informacjami przez PZPN i UEFA.

To nie jedyna konkretna możliwość pomocy. Grupa TP posiada także gotowe rozwiązanie wspierające bezpieczeństwo na stadionach, które spełnia wymagania ustawy o organizacji imprez masowych z marca 2009 r. Ustawa zobowiązuje organizatorów meczów do wprowadzenia jednolitego, elektronicznego systemu identyfikacji osób na wszystkich stadionach w Polsce. To niezbędne, by przy sprzedaży biletów uwzględnić np. zakazy stadionowe.

Ponadto rozwiązanie TP integruje na danym stadionie systemy bezpieczeństwa, centralne zarządzanie wejściem na stadion, informacjami, systemem alarmowym i ratunkowym, studiami TV, transmisją danych, obrazu i dźwięku. Dodatkowym atutem jest możliwość wykorzystania platformy do potrzeb innych imprez masowych takich jak koncerty muzyczne.

Grupa TP jest największym sponsorem polskiej piłki. Od 2002 r. jako Główny Sponsor Reprezentacji finansuje drużynę narodową i ogólnopolski turniej 11-latków Orange Cup. W latach 2005-2008, jako tytularny sponsor Orange Ekstraklasy, zainwestowała kilkadziesiąt milionów złotych w polskie kluby, a od ubiegłego roku finansuje je poprzez zakup praw do pokazywania na antenie Orange Sport meczów Ekstraklasy.


Informacje prasowe

Piłkarska kadra narodowa bez tajemnic – w Orange sport

10 grudnia 2009
Piłkarska kadra narodowa bez tajemnic – w Orange sport

„TRZECIA CZĘŚĆ MECZU – rzecz o reprezentacji” to tytuł unikatowego dokumentu o piłkarskiej reprezentacji Polski, zrealizowany przez telewizję Orange sport. Kamera towarzyszyła kadrowiczom przez czternaście miesięcy - w szatni, jadalni, gabinecie lekarskim, rejestrując emocje towarzyszące meczom. Premierę pierwszego z sześciu odcinków dokumentu zobaczymy 21 grudnia na antenie Orange sport.

- W dokumencie Orange sport jest coś więcej niż same boiskowe emocje. Nigdy wcześniej żaden reporter nie towarzyszył zawodnikom naszej reprezentacji praktycznie przez 24 godziny na dobę podczas trwania eliminacji MŚ. Operator musiał na 14 miesięcy stać się członkiem kadry – tylko w ten sposób mógł powstać naprawdę autentyczny materiał. Pokazujemy reprezentacyjne życie bez retuszu i patosu – mówi Janusz Basałaj, redaktor naczelny Orange sport.

- Film ukazuje prawdziwe emocje towarzyszące ludziom, którzy całe życie podporządkowali karierze sportowej. To był trudny i czasochłonny projekt, ale nie ukrywam, że dokument, który powstał daje mi satysfakcję. Teraz widzę, że udało mi się stworzyć materiał, który wzbogaci pulę sportowych programów. Mam nadzieję, że spotka się on z entuzjazmem widzów Orange sport – dodaje Adam Bortnowski, reżyser dokumentu, który przez ponad rok towarzyszył z kamerą polskim piłkarzom.

„Trzecia część meczu – rzecz o reprezentacji” składa się z sześciu 30 minutowych odcinków : „Ludzie szatni”, „Od Czech do Słowacji”, „Nauczyciel”, „Pod presją”, „Wszystko albo nic” oraz  „Zmiany, zmiany, zmiany”. Dlaczego nie awansowaliśmy do finałów mistrzostw świata RPA 2010? Jakim selekcjonerem był Leo Beenhakker? Jak wyglądało codzienne życie reprezentacji pod presją medialną? Na te i wiele innych pytań próbuje odpowiedzieć dokument Orange sport.

Premierowe odcinki będzie można oglądać codziennie od 21 do 26 grudnia o godz. 20. Powtórki będą pokazywane tego samego dnia o godz. 23.00 i następnego dnia o godz. 8:30 oraz 17:30.

Realizacja przez telewizję Orange sport tego wyjątkowego dokumentu była możliwa dzięki zaufaniu, jakim selekcjoner i zawodnicy obdarzyli Orange - Głównego Sponsora Reprezentacji.

Zobacz zwiastun filmu na www.orangesport.pl, czytaj również na blogu Grupy TP www.blog.tp.pl/sportowy

Orange sport - kanał premium jest dostępny w ofercie IPTV i SAT Telekomunikacji Polskiej na kanale 6 oraz w ofercie Cyfry + na kanale 66.


Informacje prasowe

FreeFly Media Works, Webola i netPR.pl pracują dla platformy blogowej Grupy TP

08 grudnia 2009
FreeFly Media Works, Webola i netPR.pl pracują dla platformy blogowej Grupy TP

FreeFly Media Works, Webola i netPR.pl to firmy pracujące dla uruchomionej w drugiej połowie listopada platformy blogowej Grupy TP. Platforma jest pierwszym w Polsce przykładem tak szerokiego wykorzystania nowych narzędzi komunikacyjnych przez firmę.

"Zbudowaliśmy zespół różnorodny pod względem kompetencyjnym. Stawiamy na nowatorskie rozwiązania, jakimi są media społeczne i dziennikarstwo korporacyjne" - mówi Konrad Ciesiołkiewicz, dyrektor departamentu PR Grupy TP.

FreeFly Media Works pełni funkcje strategicznego doradztwa medialnego i produkcji materiałów wideo. Agencja Webola we współpracy z MEC Interaction doradza strategicznie w zakresie komunikacji interaktywnej. Zaplecze technologiczne i budowę mechanizmu zapewnia firma netPR.pl.

Grupa TP uruchomiła 18 listopada pod adresem www.blog.tp.pl platformę blogową. Obejmuje ona cztery obszary: korporacyjny, blog rzecznika prasowego, technologiczny i sportowy.

Scroll to Top