FreeFly Media Works, Webola i netPR.pl to firmy pracujące dla uruchomionej w drugiej połowie listopada platformy blogowej Grupy TP. Platforma jest pierwszym w Polsce przykładem tak szerokiego wykorzystania nowych narzędzi komunikacyjnych przez firmę.
"Zbudowaliśmy zespół różnorodny pod względem kompetencyjnym. Stawiamy na nowatorskie rozwiązania, jakimi są media społeczne i dziennikarstwo korporacyjne" - mówi Konrad Ciesiołkiewicz, dyrektor departamentu PR Grupy TP.
FreeFly Media Works pełni funkcje strategicznego doradztwa medialnego i produkcji materiałów wideo. Agencja Webola we współpracy z MEC Interaction doradza strategicznie w zakresie komunikacji interaktywnej. Zaplecze technologiczne i budowę mechanizmu zapewnia firma netPR.pl.
Grupa TP uruchomiła 18 listopada pod adresem www.blog.tp.pl platformę blogową. Obejmuje ona cztery obszary: korporacyjny, blog rzecznika prasowego, technologiczny i sportowy.