Informacje prasowe

Fundacja Orange zbiera fundusze na pomoc dzieciom niesłyszącym

28 września 2011

Fundacja Orange zbiera fundusze na pomoc dzieciom niesłyszącym

Fundacja Orange rozpoczęła charytatywną akcję sms-ową, której celem jest pomoc dzieciom z wadami słuchu. Przez najbliższe 3 miesiące klienci Orange mogą wesprzeć podopiecznych Fundacji Orange, wysyłając sms o treści „Pomagam” na numer 7202 (koszt sms-a 2,46 zł z VAT). Uzyskane w ten sposób środki pomogą zapewnić dzieciom rehabilitację domową oraz systematyczną terapię słuchu i mowy na najwyższym poziomie.

Fundacja Orange wspiera najmłodsze dzieci z wadą słuchu w wieku 0-3 lat, organizując dla nich systematyczną rehabilitację słuchu i mowy w ogólnopolskim programie Dźwięki Marzeń. Rehabilitacja prowadzona jest w środowisku domowym, czyli tam, gdzie tak małe dzieci czują się najbezpieczniej i najpewniej.

Każdego roku Fundacja obejmuje opieką 320 dzieci z całej Polski. Do ich domów, położonych często w małych miasteczkach i wsiach, dojeżdżają terapeuci, aby regularnie prowadzić zajęcia z dziećmi i  wspierać rodziców. Nawiązując kontakt z opiekunami, specjalista może wzbogacać ich wiedzę na temat wad słuchu, odpowiedzieć na pytania, naprowadzić ich, jak uczyć swoje pociechy rozumieć dźwięki i mówić.

Patronat honorowy nad programem Dźwięki Marzeń sprawuje Ministerstwo Zdrowia. Jego ambasadorką jest aktorka, piosenkarka Olga Bończyk.

Szczegółowe informacje o programie Dźwięki Marzeń na stronie www.dzwiekimarzen.pl , www.fundacja.orange.pl lub pod nr infolinii  800 48 00 44 (pon.- pt. w godz. 10.00 -16.00).

 

Dodatkowych informacji udziela:
Antonina Bojanowska
Fundacja Orange
tel. +48 22 844 58 98
kom. +48 509 84 86 82
e-mail: antonina.bojanowska@orange-tp.com

Udostępnij: Fundacja Orange zbiera fundusze na pomoc dzieciom niesłyszącym

Informacje prasowe

Nowa usługa IT dla Firm – wygoda i oszczędności

21 września 2011

Nowa usługa IT dla Firm – wygoda i oszczędności

Telekomunikacja Polska rozpoczęła świadczenie nowej usługi – IT dla Firm – skierowanej zwłaszcza do małych i średnich przedsiębiorstw. To oferta kompleksowego wsparcia dla systemów IT wraz z możliwością wynajęcia komputerów, sprzętu peryferyjnego, akcesoriów i oprogramowania. Do dyspozycji klientów jest profesjonalny dział wsparcia, a rozliczenie za korzystanie z usług odbywa się w formie abonamentu.

Usługa IT dla Firm to odpowiedź Telekomunikacji Polskiej na stale rosnące oczekiwania klientów odnośnie sposobu zarządzania infrastrukturą informatyczną i coraz większe zainteresowanie outsourcingiem. To alternatywny pomysł na zarządzanie komputerami, urządzeniami peryferyjnymi i całą infrastrukturą IT w małych i średnich firmach. Gwarantuje nie tylko duże oszczędności w porównaniu z tradycyjnym modelem inwestowania w rozwiązania IT, ale też wygodę – swobodę wyboru rozwiązań, większą elastyczność pracy oraz zarządzania sprzętem i oprogramowaniem.

W ramach usługi IT dla Firm klient może wynająć pełne środowisko pracy w jednej z czterech opcji – podstawowej, optymalnej, prestiżowej i mobilnej. W ofercie są komputery z różnych segmentów cenowych, a także oprogramowanie firm Microsoft i Symantec. Do dyspozycji klientów jest też sprzęt peryferyjny i akcesoria. Istnieje także możliwość wykupienia wsparcia dla posiadanego już przez firmę sprzętu.

Zgłoszenia awarii są przyjmowane pod bezpłatnym numerem 800 600 006. Zdecydowana większość podstawowych problemów zgłaszanych do działu service desk usługi IT dla Firm jest rozwiązywanych „od ręki”, w ciągu 15 minut.

Poważniejsze problemy dział service desk jest w stanie rozwiązać w ciągu trzech godzin. W tym celu inżynier łączy się ze stacją roboczą klienta przy pomocy zdalnej sesji. Aby zachować gwarancję poufności i bezpieczeństwa, klient cały czas może obserwować czynności wykonywane przez inżyniera na jego komputerze. Jeżeli problemu nie można rozwiązać zdalnie, konieczna może okazać się wizyta w siedzibie klienta. W usłudze IT dla Firm taka wizyta jest realizowana następnego dnia wraz z gwarancją naprawy usterki.

Profesjonalne usługi w zakresie IT nie kończą się na komputerach czy laptopach. To także oprogramowanie i urządzenia peryferyjne oraz sieć lokalna czy inne urządzenia, jak serwery i kasy fiskalne. Opieka nad systemami informatycznymi klienta może też wyjść poza zakres podpisanej pierwotnie umowy. Jeżeli sprawiające problem rozwiązanie nie jest objęte umową, serwisant może podjąć się zidentyfikowania problemu i wycenić koszt jego usunięcia. Jeśli klient zdecyduje się na naprawę, płaci tylko koszty wskazane w ekspertyzie. Jeśli klient z naprawy zrezygnuje, pokrywa koszty ekspertyzy.

 

* * * * *

Telekomunikacja Polska i IT

Telekomunikacja Polska jest aktywna na rynku rozwiązań teleinformatycznych już od niemal 20 lat. Zarządza łączami internetowymi tysięcy klientów instytucjonalnych i milionów użytkowników prywatnych. Świadczy też usługi zarządzane – od 2004 r. wdrożyła i zarządza ponad 25 tys. portów IP VPN.

TP od lat współpracuje z kluczowymi dostawcami systemów IT, ma kompetencje i wiedzę ekspercką potwierdzoną certyfikatami. Jest wiarygodnym i sprawdzonym partnerem biznesowym, który swoje doświadczenie zdobył w realizacji tysięcy wdrożeń i ich obsłudze serwisowej.

Udostępnij: Nowa usługa IT dla Firm – wygoda i oszczędności

Informacje prasowe

Halo! Tu Warszawa – festiwal miejskiego dizajnu w budkach telefonicznych

21 września 2011

Halo! Tu Warszawa – festiwal miejskiego dizajnu w budkach telefonicznych

Do połowy października w wybranych kabinach telefonicznych w stolicy będzie można nie tylko porozmawiać, ale również wysłuchać muzyki regulowanej słońcem, wiatrem oraz wysokością wody w Wiśle, przeczytać fragmenty książki, a także zrelaksować się przy akompaniamencie śpiewu ptaków. Telekomunikacja Polska udostępniła 11 kabin na festiwal miejskiego dizajnu organizowany przez Stowarzyszenie z Siedzibą w Warszawie, zrzeszające artystów miejskich.

W Warszawie jest blisko 2 tysiące kabin telefonicznych. Tylko w sierpniu dzwoniono z nich ponad 250 tys. razy. W wielu miastach europejskich budki telefoniczne pełnią obecnie inne funkcje poza podstawową, np.: mieszkańcy Somerset mogą udać się do budki telefonicznej i pozostawić książki, które przeczytali lub wymienić je na inne.

Warszawscy artyści zaadoptowali kabiny na potrzeby projektów dizajnerskich czyniąc z nich miejską galerię. Do udziału w festiwalu Stowarzyszenie zaprosiło artystów reprezentujących różne dziedziny sztuki: architektów, muzyków, artystów wizualnych, a nawet pisarzy. „Zależało nam na znalezieniu sposobu na kontakt przechodniów z estetyką i kulturą wizualną bez nadmiernego bombardowania treścią. Artyści podjęli wyzwanie poprzez grę konwencją, skojarzeniem i formą” – powiedziała Edyta Ołdak, szefowa Stowarzyszenia.

„Bardzo spodobał się nam pomysł nadania nowego charakteru budkom w przestrzeni miejskiej. Jesteśmy otwarci na takie pomysły” – powiedziała Katarzyna Scheer, dyrektor Marketing Usług dla Domu TP.

Udostępnij: Halo! Tu Warszawa – festiwal miejskiego dizajnu w budkach telefonicznych

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej