Informacje prasowe

Garbage kolejną gwiazdą tegorocznego Orange Warsaw Festival

05 kwietnia 2012
Garbage kolejną gwiazdą tegorocznego Orange Warsaw Festival

Po siedmiu latach milczenia szkocko-amerykański zespół Garbage, zapowiedział nową płytę! Ze świeżym materiałem i niesamowitą Shirley Manson na wokalu, przyjadą do Warszawy zagrać na Orange Warsaw Festival!

Nowy materiał pojawi się na rynku 15 maja. Album „Not Your Kind Of People” to piąty studyjny krążek Garbage. V Magazine z przekonaniem zapowiada:  „(…) dziewczyna z rockowych plakatów lat dziewięćdziesiątych ze swoją nową płytą, jest gotowa, by odrestaurować władanie kultowego zespołu Garbage!”.

- Ponowna praca z Garbage była bardzo instynktowna - powiedział gitarzysta  Duke Erikson. To było jak wsiąść na rower… z trzema innymi osobami – dodał.

Garbage w składzie – wokale - Shirley Manson, gitary i instrumenty klawiszowe – Steve Marker, gitary, instrumenty klawiszowe – Duke Erikson, perkusja – Butch Vig tej wiosny rusza w trasę po Stanach i Europie. Zahaczą też o Warszawę!

- Myśl o powrocie w trasę jest jednocześnie przerażająca i podniecająca – przyznała Shirley – ale my zawsze lubiliśmy łączyć przyjemność z bólem.

Zespół powstał w 1995 roku i to właśnie dzięki niemu i jego debiutanckiemu albumowi, na rynku muzycznym zaroiło się od alternatywnych grup z charyzmatycznymi wokalistkami. Przebojowe single „Stupid Girl” i „Only Happy When It Rains” pokryły się platyną w Australii, Wielkiej Brytanii i USA. Zgarnęli nagrodę dla debiutujących artystów na MTV Europe Music Awards w 1996 roku i cieszyli się nominacją do nagrody Grammy. Ich drugi album „Version 2.0” został wydany w 1998 roku i od razu wkroczył na szczyty list przebojów w Wielkiej Brytanii. Był nominowany do dwóch statuetek Grammy w kategoriach Album Roku i Najlepszy Album Rockowy. „Beautiful Garbage” z 2001 roku został określony przez Rolling Stone jednym z dziesięciu albumów 2001 roku. W 2005 Garbage wydał „Bleed Like Me”. Ta płyta zajęła najwyższe, w ich dotychczasowej karierze, miejsce na liście Billboardu. Dotarli do 4 pozycji! W 2007 roku przyszedł czas na podsumowanie z krążkiem „Absolute Garbage”. W sumie grupa sprzedała dotąd ponad dwanaście milionów albumów. Występowali na scenie w ponad trzydziestu pięciu krajach. Polskę koncertowo już odwiedzili. Do dziś ciepło wspominają żubrówkę z sokiem jabłkowym. Szansa na ponowną degustację już na początku czerwca!

Garbage to kolejny po Linking Park i The Prodigy zespół, który zagra na festiwalu. Odbędzie się on na Pepsi Arenie (stadion warszawskiej Legii) w dniach 9 i 10 czerwca.

Bilety na Orange Warsaw Festival 2012 są już w sprzedaży. Zapraszamy na www.orangewarsawfestival.pl, www.ebilet.pl, www.ticketpro.pl oraz do punktów eBilet i EMPIK.

Bilety na płytę stadionu na poszczególne dni kosztują 89 złotych, a karnet na cały festiwal tylko 159 złotych. Za miejsca siedzące na trybunie trzeba zapłacić odpowiednio 110 złotych za jeden dzień i 199 złotych za karnet na całą imprezę. Wydzielona została także trybuna Premium, na którą bilet na poszczególne dni kosztuje150 złotych, a dwudniowy karnet 270 złotych. Fani muzyki będą też mieli szanse uczestnictwa w festiwalu w iście VIP-owskim stylu. Bilety VIP kosztują odpowiednio: 500 zł na jeden dzień i 900 zł za karnet.


Informacje prasowe

Wielka przeprowadzka Serca i Rozumu do Orange

03 kwietnia 2012
Wielka przeprowadzka Serca i Rozumu do Orange

Zapowiedziany rebranding całości usług stacjonarnych TP na Orange wspiera kampania wizerunkowa w mediach. Wykorzystuje ona motyw przeprowadzki Serca i Rozumu do Orange.

Popularni bohaterowie reklam TP pakują dobytek na wóz przeprowadzkowy, zabierają też ze sobą postaci znane z wcześniejszych reklam: Panią Piloto, Laptopo i Telefono, mysz oraz owcę Dolores. W świecie Orange są witani przez minutki i esemski. Spot w wersji 30 i 45 sekundowej jest emitowany w telewizji  (TVP, Polsat, TVN, tematyczne kanały AtMedia, tematyczne kanały TVN, tematyczne kanały Polsatu, TVP Info) oraz w Internecie.

W kampanii radiowej Rozum udaje się do wróżki, która każe mu kierować się w stronę pomarańczowego światła. Kampania jest również obecna w prasie – advertoriale wzorowane na wywiady z Sercem i Rozum i kampania billboardowa. Towarzyszą jej działania ambientowe, virale głosowe zamieszane na YT, ogłoszenia (Serce i Rozum proszą o pomoc w przeprowadzce), oraz ciężarówki przeprowadzkowe i taksówki z kartonem przeprowadzkowym na dachu z informacją „śmigamy do Orange”.

Kampania jest również komunikowana w mediach społecznościowych, na blogu firmowym Orange-TP, na YouTube i Facebooku. Wraz z rozpoczęciem kampanii wprowadzony również został nowy wygląd fanpage'a Serca i Rozumu (przejście na Timeline).

Kreację komunikacji ATLowej przygotowała agencja Publicis, wyprodukował ją FilmIt, za postprodukcję odpowiadał Platige Image, a media zakupił dom mediowy MEC. Za działania niestandardowe odpowiada agencja ArtGrapgh, a za komunikację w internecie i mediach społecznościowych agencja interaktywna LemonSky (dawniej ADV).


Informacje prasowe

Weekend z Orange – Poczta głosowa z zabawnym powitaniem

30 marca 2012
Weekend z Orange – Poczta głosowa z zabawnym powitaniem

W marcowej edycji Weekendów z Orange będzie można bezpłatnie przetestować humorystyczne powitania poczty głosowej w telefonie komórkowym. Do wyboru jest 10 powitań, które można aktywować w czasie najbliższego Weekendu z Orange a jednego z nich używać całkowicie za darmo przez 12 miesięcy.

Weekendy z Orange to specjalna oferta promocyjna, dzięki której można bezpłatnie i bez zobowiązań poznawać i testować wybrane usługi. Oferta jest dostępna w każdy ostatni weekend miesiąca. Może z niej skorzystać każdy pełnoletni klient posiadający aktywną kartę SIM w sieci Orange.

W marcu, klienci mogą przetestować usługi poczty głosowej z 10 powitaniami do wyboru, które będą dostępne bezpłatnie od godziny 20.00 w piątek, 30 marca do godz. 23.59 w niedzielę, 1 kwietnia. Aby je włączyć wystarczy wysłać bezpłatny SMS pod numer 80200, wpisując w treści literę odpowiadającą powitaniu, które chce się aktywować:

1. "Kuchnia” – SMS o treści: A

2.  "Telefon w zasięgu” - SMS o treści: P

3.  "Telefon w szatni” - SMS o treści: C

4. ”Kobieca torebka” - SMS o treści: D

5. ”Lece” - SMS o treści: E

6. ”Cudza kieszeń” - SMS o treści: F

7. Gwiazda”  - SMS o treści: G

8. ”Nie mogę rozmawiać” - SMS o treści: H

9. ”Nie dobiegłam” - SMS o treści: J

10. ”Winda” - SMS o treści: I

W czasie trwania promocji można włączać dowolną liczbę powitań. Aktywne pozostaje powitanie włączone jako ostatnie. Będzie można używać go bezpłatnie przez 12 miesięcy od chwili aktywacji. Powitanie można wyłączyć lub zmienić korzystając z opcji dostępnych w poczcie głosowej Orange.

Szczegóły oraz regulamin usługi są dostępne na stronie www.orange.pl/weekendyzorange

Scroll to Top