Informacje prasowe

Grupa TP liderem filantropii

15 grudnia 2009
Grupa TP liderem filantropii

Grupa TP już po raz trzeci z rzędu została zwycięzcą konkursu "Liderzy Filantropii", organizowanego przez Forum Darczyńców, Warszawską Giełdę Papierów Wartościowych i miesięcznik „Forbes". Ranking tworzony jest w oparciu o wysokość środków, jakie firmy przekazują w ciągu roku na cele społeczne.

Grupa TP zajęła pierwsze miejsce pod względem wysokości środków przeznaczonych na cele społeczne. Znalazła się jednocześnie na trzecim miejscu wśród firm, które na te cele przeznaczają największy odsetek swoich dochodów przed opodatkowaniem. W sumie na cele społeczne w 2008 roku Grupa TP przekazała ponad 22 mln zł.

- Programy społeczne, które realizuje Grupa TP odpowiadają na realne potrzeby naszego społeczeństwa, takie jak zwiększanie dostępu dzieci do nowoczesnej edukacji, bezpieczeństwo podczas korzystania z Internetu czy przeciwdziałanie agresji w szkołach. Jesteśmy przekonani, że każda złotówka przekazana na ten cel to dobrze wydane pieniądze - mówi Jadwiga Czartoryska, prezes Fundacji Orange, która odebrała nagrodę w imieniu Grupy TP.  - Bardzo cieszymy się, że nasza działalność społeczna po raz kolejny została doceniona - dodaje.

Ranking „Liderów Filantropii" został w Polsce zorganizowany po raz pierwszy w 2007 roku. Nad rzetelnością konkursu czuwała firma audytorska PriceWaterhouseCoopers. Nagrody wręczono laureatom 14 grudnia 2009 podczas uroczystego spotkania na Giełdzie Papierów Wartościowych.

Grupa TP poprzez Fundację Orange realizuje szereg działań na rzecz dzieci i młodzieży z zakresu edukacji, kultury, opieki zdrowotnej i wolontariatu. Prowadzi zarówno projekty autorskie, jak i współpracuje z polskimi i międzynarodowymi instytucjami społecznymi.

Do najważniejszych realizowanych przez nią programów należą: Telefon do Mamy, Szkoła bez Przemocy, Dźwięki Marzeń, Edukacja z Internetem TP oraz Akademia Orange.


Informacje prasowe

Imieninowo-urodzinowe prezenty od Orange

15 grudnia 2009
Imieninowo-urodzinowe prezenty od Orange

Od dziś użytkownicy ofert na kartę mogą świętować imieniny i urodziny razem z Orange. Dzięki usłudze Urodziny, w dniach swojego święta dostaną specjalne życzenia oraz po 120 minut na rozmowy, w prezencie.

Aby dostawać prezenty wystarczy włączyć usługę Urodziny - wysyłając za 20 gr. SMS pod numer 506. W treści należy wpisać swoje imię, datę urodzin, datę imienin (imię, dd.mm.rrrr, dd.mm) np.: Kasia, 07.11.1989, 13.02.

Można też wysłać SMS-a o treści URODZINY pod numer 506 (koszt 20 gr). W odpowiedzi przesłana zostanie instrukcja, jak prawidłowo zgłosić się do usługi.

Po włączeniu usługi, w dniu urodzin oraz imienin użytkownik dostanie od Orange życzenia oraz prezent - 120 minut na połączenia w sieci Orange, które będzie mógł wykorzystać do końca danego dnia.

Usługa Urodziny jest dostępna dla wszystkich użytkowników ofert na kartę Orange. Jedynym warunkiem jest posiadanie aktywnego numeru przez czas nie krótszy niż 31 dni. Uruchamiając usługę warto zwrócić uwagę na poprawność wpisywanych danych. Po zatwierdzeniu ich modyfikacja nie będzie możliwa.

Stan pozostałych do wykorzystania minut będzie można sprawdzać wysyłając SMS o treści ILE pod numer 516 (koszt 20 gr).

Więcej informacji oraz regulamin usługi znajduje się na www.orange.pl


Informacje prasowe

E-learning dla trenerów i system bezpieczeństwa na stadionach od Telekomunikacji Polskiej

14 grudnia 2009
E-learning dla trenerów i system bezpieczeństwa na stadionach od Telekomunikacji Polskiej

Grupa TP zaproponowała PZPN i klubom konkretne rozwiązania wspierające rozwój piłki nożnej w Polsce. Chodzi o e-learningową platformę do szkolenia trenerów i system podnoszący bezpieczeństwo na stadionach.

Grupa TP od wielu lat wspiera polską reprezentację i angażuje się w rozwój piłki nożnej. Firmie zależy na dalszym wspieraniu futbolu, dlatego zaoferowała PZPN m.in. nowoczesne rozwiązania e-learningowe. Dzięki nim można tanio i skutecznie szkolić trenerów w każdym miejscu gdzie jest komputer i dostęp do Internetu.

- Stworzyliśmy w Grupie TP platformę e-learningową dla naszych pracowników. Sprawdziła się doskonale. Nie widzę żadnych przeciwwskazań, aby udostępnić ją na takiej samej zasadzie trenerom - mówi Piotr Muszyński, wiceprezes TP. – Umożliwi to szkolenie dzieci i młodzieży w klubie lub szkole według identycznych standardów. Trenerzy będą mogli również regularnie podnosić swoje kwalifikacje bez drogich wyjazdowych konferencji, czy kursów. Program wymaga jedynie merytorycznej współpracy i zasilenia go niezbędnymi informacjami przez PZPN i UEFA.

To nie jedyna konkretna możliwość pomocy. Grupa TP posiada także gotowe rozwiązanie wspierające bezpieczeństwo na stadionach, które spełnia wymagania ustawy o organizacji imprez masowych z marca 2009 r. Ustawa zobowiązuje organizatorów meczów do wprowadzenia jednolitego, elektronicznego systemu identyfikacji osób na wszystkich stadionach w Polsce. To niezbędne, by przy sprzedaży biletów uwzględnić np. zakazy stadionowe.

Ponadto rozwiązanie TP integruje na danym stadionie systemy bezpieczeństwa, centralne zarządzanie wejściem na stadion, informacjami, systemem alarmowym i ratunkowym, studiami TV, transmisją danych, obrazu i dźwięku. Dodatkowym atutem jest możliwość wykorzystania platformy do potrzeb innych imprez masowych takich jak koncerty muzyczne.

Grupa TP jest największym sponsorem polskiej piłki. Od 2002 r. jako Główny Sponsor Reprezentacji finansuje drużynę narodową i ogólnopolski turniej 11-latków Orange Cup. W latach 2005-2008, jako tytularny sponsor Orange Ekstraklasy, zainwestowała kilkadziesiąt milionów złotych w polskie kluby, a od ubiegłego roku finansuje je poprzez zakup praw do pokazywania na antenie Orange Sport meczów Ekstraklasy.

Scroll to Top