Informacje prasowe

Grupa TP oraz Grupa TVN zawierają długoterminową umowę o współpracy

14 października 2010
Grupa TP oraz Grupa TVN zawierają długoterminową umowę o współpracy

Telekomunikacja Polska S.A. (Grupa TP) oraz TVN S.A. (Grupa TVN), dwie wiodące grupy telekomunikacyjne i medialne w Polsce, podpisały dzisiaj długoterminową ramową umowę o współpracy, która powinna umożliwić obu stronom rozszerzenie i wzmocnienie ich ofert produktowych, przy jednoczesnym wykorzystaniu potencjału sprzedaży oraz synergii kosztowych w ramach procesu konwergencji telewizji, szerokopasmowego dostępu do Internetu oraz innych usług telekomunikacyjnych.

Na podstawie umowy, Grupa TP będzie świadczyła usługi szerokopasmowego dostępu do Internetu oraz inne usługi telekomunikacyjne na rzecz obecnych i przyszłych klientów platformy satelitarnej ‘n’, natomiast Grupa TVN stanie się głównym partnerem Grupy TP w zakresie dostarczania treści. Grupa TP poszerzy swoją podstawową ofertę telewizyjną o treści dostarczane przez TVN oraz o ofertę ‘n’ dla pakietów płatnej telewizji. Współpraca obejmie stopniowe wzajemne dostosowanie ofert płatnej telewizji, aby odzwierciedlały one strukturę pakietów telewizji ‘n’. Ostatecznie obie spółki będą czerpały korzyści z bardziej atrakcyjnej oferty pakietowej, wzmocnienia potencjału sprzedaży w ramach wzajemnych baz klientów, a także synergii kosztowych wynikającej ze wspólnie prowadzonych działań technicznych, marketingowych oraz sprzedażowych.

Markus Tellenbach, Prezes zarządu Grupy TVN powiedział: „Dostęp do szerokopasmowych usług internetowych stanowi kolejny istotny trend w Polsce, dlatego też jesteśmy bardzo zadowoleni z nawiązania współpracy z Grupą TP, która jest wiodącym dostawcą tych usług w kraju. Nasza współpraca doprowadzi do dalszego wzmocnienia pozycji Grupy TVN na rynku płatnej telewizji w efekcie pogłębienia relacji z klientami poprzez zapewnienie im łatwego dostępu do najszerszego wachlarza usług komunikacyjnych wysokiej jakości w ramach zintegrowanych ofert produktowych. Ponadto, wzmocnienie potencjału sprzedaży usług platformy ‘n’ poprzez dostęp do bazy klientów Grupy TP, wzrost naszej widoczności na rynku poprzez jej punkty sprzedaży, a w efekcie możliwość dalszego rozwijania bazy klientów segmentu premium płatnej telewizji ‘n’, buduje dodatkową wartość dla Grupy TVN. Szacujemy, że pozytywny wpływ tej współpracy wpłynie pozytywnie na poziom EBITDA Grupy TVN o łączną wartość około 100 mln złotych w pięcioletniej perspektywie.”

Maciej Witucki, Prezes zarządu Grupy TP powiedział: „Umowa ta stanowi ważny krok w procesie umacniania oferty Grupy TP w zakresie usług zintegrowanych. Bardzo doceniamy możliwość dostarczania naszym klientom najlepszych treści programowych udostępnianych przez Grupę TVN, zarówno jej własnych kanałów telewizyjnych, jak i wybranych produkcji podmiotów trzecich. Podczas gdy wykorzystanie współpracy z solidnym partnerem dostarczającym treść jest zgodne ze strategią Grupy TP, przyniesie ona także korzyści dla wskaźnika EBiTDA sięgające łącznie około 100 mln złotych w ciągu kolejnych pięciu lat, dzięki większej atrakcyjności wspólnych pakietów usług, redukcji kosztów oraz lepszemu wykorzystaniu kanałów sprzedaży. Co więcej, cieszy nas możliwość dostarczania abonentom ‘n’ usług szerokopasmowego dostępu do Internetu oraz innych usług telekomunikacyjnych oferowanych przez Grupę TP.”

Grupa TP i Grupa TVN postanowiły także, że rozpoczną długotrwałą współpracę w zakresie technologii telewizyjnej. W ramach współpracy, obecnie wykorzystywane technologie będą stopniowo harmonizowane, co umożliwi przedstawianie klientom jednolitej oferty usług. Ten aspekt współpracy podkreśla wiodącą technologiczną rolę platformy ‘n’ w segmencie satelitarnym, co przełoży się na unikalne doświadczenia klientów z odbioru telewizyjnych usług satelitarnych i opartych o protokół IP. Współpraca w tym obszarze przyniesie oszczędności zarówno w zakresie kosztów operacyjnych jak i nakładów inwestycyjnych, wynikające ze wspólnego wykorzystywania i rozwijania technologii.


Informacje prasowe

Neostrada dla studenta

14 października 2010
Neostrada dla studenta

Telekomunikacja Polska przygotowała ofertę neostrady dopasowaną do potrzeb studentów. Umowa na rok akademicki, możliwość dzielenia dostępu przez kilkorga użytkowników i dobra cena – to jej najważniejsze cechy.

Studenci mogą wybrać jedną z czterech opcji prędkości: 2, 6, 10 lub 20 Mbs. Umowa będzie podpisywana na 12 miesięcy, ale po 9 miesiącach można z niej zrezygnować bez żadnych konsekwencji. Atutem oferty jest też atrakcyjna cena neostrady, bez konieczności jednoczesnego korzystania z telefonii stacjonarnej TP.

Z internetu będzie mogło korzystać kilkoro współlokatorów – modem WiFi, który to umożliwi, studenci otrzymają za złotówkę. W razie przeprowadzki, usługę będzie można przenieść pod inny adres.

Poniżej ceny abonamentu w ofercie neostrady dla studentów:

opcja abonament

(ceny z VAT)

2 Mbs  74 zł
6 Mbs  79 zł
10 Mbs  84 zł
20 Mbs  89 zł

Studenci będą też mogli skorzystać z niższej opłaty aktywacyjnej w wysokości 99 zł, jeżeli jednocześnie złożą zamówienie na otrzymywanie e-faktury. Promocja jest skierowana do nowych klientów.

Obejrzyj wywiad na naszym blogu.

Więcej informacji o promocji na www.tp.pl

Neostrada dla studentów to kolejna w ostatnim czasie oferta internetowa Telekomunikacji Polskiej - 1 października TP obniżyła ceny wszystkich opcji neostrady (od 512 kbs do 20 Mbs), średnio o ponad 20%. W przypadku niektórych opcji prędkości, ceny spadły o jedną czwartą. Niższe są też ceny pakietu neostrady z telewizją – nawet o 20%.

 


Informacje prasowe

Orange kluczowym partnerem Microsoft w dystrybucji urządzeń obsługujących Windows ® Phone 7

13 października 2010
Orange kluczowym partnerem Microsoft w dystrybucji urządzeń obsługujących Windows ® Phone 7

Prezes France Telecom-Orange, Stephane Richard, oraz Prezes Microsoft, Steve Ballmer, spotkali się w Paryżu by wzmocnić długotrwałe partnerstwo obu firm.  Dzięki temu Orange, jako kluczowy partner Microsoft ogłosił wprowadzenie trzech nowych telefonów opartych na najnowocześniejszej platformie Microsoft – Windows Phone 7.

Nowe telefony, w tym HTC 7 Mozart (wyłącznie w Orange), zostaną udostępnione na wybranych rynkach pod koniec października 2010 roku. Początkowo telefony dostępne będą w Wielkiej Brytanii i Francji, a nieco później ich dostępność rozszerzona zostanie na Hiszpanię, Polskę (HTC Mozart - od listopada 2010), Szwajcarię, Rumunię, Portugalię oraz Austrię.

Tuż przed wypuszczeniem telefonów na rynek, prezesi obu firm spotkali się w celu omówienia przyszłego rozwoju ich partnerstwa. Stephane Richard, prezes France Telecom-Orange, stwierdził:

– „Wdrożenie nowych produktów jest odzwierciedleniem tego, że nasze partnerstwo z Microsoftem jest ścisłe i przynosi rezultaty. Cieszymy się nim już od wielu lat. Nasze relacje pozwalają na połączenie doświadczenia Orange jako operatora z wyśmienitymi produktami Microsoftu, co z kolei sprawia, że nasi klienci są z nas naprawdę zadowoleni. To partnerstwo ma na celu upewnienie się, że nasi klienci, zarówno indywidualni jak i firmy, otrzymują dokładnie to, czego spodziewają się po Orange: wysoką jakość usług oraz łatwość użytkowania produktów.”

Steve Ballmer, prezes Microsoft, dodaje:

– „Osiem lat temu, Microsoft we współpracy z Orange wypuścił na rynek swojego pierwszego smartphone'a. Niezwykle cieszy nas, że nasze partnerstwo trwa i możemy je scementować czymś równie ważnym – udostępnieniem klientom telefonów obsługujących Windows Phone 7. Będzie to dla nich całkowicie nowe doświadczenie.

Współdzielenie platform, sieci oraz usług pozwoli klientom Orange doświadczyć nowych możliwości multimedialnych związanych z korzystaniem z telefonów obsługujących Windows Phone 7, a zarazem uprości obsługę telefonu.

Klienci uzyskają także dostęp do nowych, unikalnych możliwości dzięki bogatej ofercie Microsoftu – między innymi: Xbox LIVE®, Microsoft® Office Mobile, Zune®, Windows Live TM  i BingTM dla telefonów komórkowych.

W ramach współpracy, Microsoft i Orange zorganizują pokazy na żywo oraz udostępnią specjalne ekrany interaktywne rozmieszczone w najważniejszych sklepach Orange w Europie. Ułatwi to klientom i uprzyjemni naukę pełnego wykorzystania nowych możliwości stworzonych dzięki Windows Phone 7.

Scroll to Top