Informacje prasowe

Grupa TP planuje zmiany w organizacji obsługi klientów, zarząd rozmawia ze związkami zawodowymi

22 czerwca 2010
Grupa TP planuje zmiany w organizacji obsługi klientów, zarząd rozmawia ze związkami zawodowymi

Grupa TP planuje powołanie wyspecjalizowanej spółki zależnej, która zajmie się kompleksową obsługą klientów TP i Orange. Przejdzie do niej ok. 5 tys. pracowników obu firm. Władze Grupy mają świadomość, że zmiany zawsze wywołują obawy wśród pracowników, dlatego dokładają starań aby odbywały się w atmosferze spokoju i dialogu ze związkami zawodowymi.

Stworzenie spółki to naturalna próba wykorzystania szansy na stworzenie przewagi konkurencyjnej. Połączenie obsługi TP i PTK daje unikalną na rynku możliwość dostarczenia klientom najlepszych rozwiązań. Dla grupy TP oznacza to wymierne korzyści  finansowe  (około 150 mln zł w 5 lat) zaś pracownicy zyskają stabilizację zatrudnienia i nowe możliwości rozwoju. Wszyscy pracownicy przechodzący do nowego pracodawcy zachowają pracę i dotychczasowe wynagrodzenia. Dodatkowo przez 18 miesięcy od momentu przejścia będą objęci gwarancją zatrudnienia i wynagrodzenia zasadniczego. Nawet po upływie tego czasu Grupa TP nie zakłada zwolnień grupowych w nowej spółce.

„Władze Grupy TP prowadzą otwartą komunikację na temat projektu, spotykaliśmy się z Radą Pracowników i ze związkami zawodowymi. Odbyło się również 120 spotkań z pracownikami, gdyż chcemy im przekazać jak najwięcej informacji, dotyczących nie tylko istoty projektu, ale przede wszystkim rozwiać obawy dotyczące ich przyszłości" - powiedział Jacek Kowalski, dyrektor wykonawczy Grupy TP ds. zasobów ludzkich

Projekt wydzielenia obsługi klientów został skierowany do konsultacji z Radą Pracowników, Odbyło się także spotkanie z przedstawicielami wszystkich organizacji związkowych w celu zapoznania ich ze szczegółami projektu.

Grupa TP prowadzi prace nad taką zmianą zapisów ponadzakładowego układu zbiorowego pracy (PUZP) tak, by mógł on objąć również pracowników nowo powstającej spółki. Przez najbliższe 12 miesięcy pracownicy przechodzący z TP do nowej spółki będą objęci PUZP TP. Grupa rozważa również możliwość rozszerzenia na pracowników nowej spółki pracowniczego programu emerytalnego, z którego korzystają pracownicy TP.


Informacje prasowe

Laury Filmowe dla telewizji Orange sport i Orange sport info

22 czerwca 2010
Laury Filmowe dla telewizji Orange sport i Orange sport info

Dwie produkcje telewizji Orange sport i Orange sport info nagrodzono Laurem Filmowym podczas Międzynarodowego Festiwalu Filmów i Programów Sportowych w Gdyni. Dokument pt. „Trzecia część meczu. Rzecz o reprezentacji" zwyciężył w kategorii „film dokumentalny - sporty drużynowe", a program "Mój pierwszy raz: Powerizer" w kategorii „sporty indywidualne".

W tegorocznej, czwartej edycji festiwalu, o Laury Filmowe rywalizowało w 6 kategoriach niemal 200 produkcji  - filmów i programów telewizyjnych o tematyce sportowej  - z 33 krajów.

Dokument „Trzecia część meczu. Rzecz o reprezentacji" pokazuje kulisy piłkarskiej reprezentacji Polski. Przez 14 miesięcy podczas eliminacji do Mistrzostw Świata 2010 kamera Orange sport towarzyszyła naszej kadrze narodowej praktycznie przez 24 godziny na dobę. W ten sposób powstał autentyczny materiał, pokazujący życie reprezentacji bez retuszu i patosu.

Z kolei w programie „Mój pierwszy raz" dziennikarze Orange sport i Orange sport info próbują swoich sił w różnych, często mało znanych lub ekstremalnych dyscyplinach sportowych. Jedną z nich jest powerizer, który pokazano w nagrodzonym programie. Specjalne metalowe „szczudła" wykorzystywane w tym sporcie pozwalają skakać 2 m w górę i biegać z prędkością ponad 30 km/h.

Zwycięski odcinek programu „Mój pierwszy raz" można obejrzeć na stronie www.orangesport.pl, a film „Trzecia część meczu. Rzecz o reprezentacji" pokaże kanał sportowo-informacyjny Orange sport info w następny czwartek (1 lipca) o godz. 20:05

Produkcje Orange sport już po raz drugi wyróżniono podczas Międzynarodowego Festiwalu Filmów i Programów sportowych. W zeszłym roku stacja otrzymała nagrody w kategorii „Sporty drużynowe" za „Ruch Chorzów - Górnik Zabrze po Śląsku", czyli autorski pomysł komentowania w gwarze śląskiej meczu z udziałem śląskich drużyn, a w kategorii „Programy sportowe" za autorską produkcję „Zebi Goool!" - piłkarski program dla dzieci.

***

Orange sport to kanał telewizyjny utworzony przez Telekomunikację Polską. Transmituje na żywo aż 6 meczów w każdej kolejce rozgrywek piłkarskiej Ekstraklasy, pozostałe dwa są retransmitowane. Orange sport - kanał premium - jest dostępny w ofercie Telekomunikacji Polskiej (IPTV i satelitarnej, na kanale 6) oraz w ofercie Cyfry + (na kanale 106).

Kanał Orange sport info - pierwszy w Polsce kanał sportowy o charakterze informacyjnym prezentujący wiadomości co godzinę. Na antenie Orange sport info można także oglądać mecze francuskiej Ligue1, włoskiej ligi siatkarskiej SerieA oraz zawody z cyklu Red Bull Air Race. Orange sport info jest dostępny w ofercie Telekomunikacji Polskiej (IPTV i satelitarnej, na kanale 5), Cyfry + (na kanale 107) oraz Polsatu Cyfrowego (na pozycji 20).


Informacje prasowe

Telekomunikacja Polska, Orange i neostrada markami wysokiej reputacji

17 czerwca 2010
Telekomunikacja Polska, Orange i neostrada markami wysokiej reputacji

Trzy marki należące do Grupy TP - Telekomunikacja Polska, Orange oraz neostrada - zdobyły tytuł Marka Wysokiej Reputacji w tegorocznej edycji badania PremiumBrand.

Reputacja marek była oceniana w czterech obszarach: referencje, atmosfera medialna, zaangażowanie społeczne oraz marka jako pracodawca.

W tegorocznym badaniu, Telekomunikacja Polska otrzymała zbliżone wysokie wyniki we wszystkich czterech obszarach, a neostrada najlepiej wypadła w wymiarze „atmosfera medialna". TP i neostradę nagrodzono tytułem PremiumBrand również w 2008 roku. Z kolei reputacja marki Orange była badana od pierwszej edycji PremiumBrand w 2006 roku, zawsze z pozytywnym wynikiem. W tegorocznym badaniu Orange znalazł się w pierwszej dziesiątce Marek Wysokiej Reputacji.

Badanie PremiumBrand jest jedynym na polskim rynku, które w tak szeroki sposób bada reputację marek wśród konsumentów i firm w otoczeniu biznesowym. Znaczenie reputacji rośnie wraz ze świadomością konsumentów, któremu nie wystarczają już proste przekazy reklamowe - oczekują oni od marki głębszych wartości, takich jak etyka działań, szacunek do tradycji i wrażliwość ekologiczna.

Tytuły Marki Wysokiej Reputacji zdobyło w tym roku sumie 21 marek (B2C) i 6 firm (B2B).

Reputacja badana jest na podstawie specjalnej metodologii, opracowanej przez profesor psychologii i eksperta w dziedzinie zachowań konsumentów - prof. dr. hab. Dominikę Maison. Badanie przeprowadził instytut badawczy MillwardBrown SMG/KRC na reprezentatywnej próbie ogólnopolskiej.

Scroll to Top