Informacje prasowe

Karty ze złotymi serduszkami dla Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy

9 stycznia 2009

Karty ze złotymi serduszkami dla Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy

Sto złotych kart telefonicznych z 24-karatowym serduszkiem otrzyma od Telekomunikacji Polskiej Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy, której XVII finał odbędzie się w najbliższą niedzielę. Całkowity dochód z licytacji kart TP zostanie w tym roku przeznaczony na leczenie dzieci z chorobami nowotworowymi. Na potrzeby zbiórki TP uruchomi też specjalną linię telefoniczną 0 704 407 401, a Orange – numer 7547 do wysyłki sms-ów.

Dzwoniąc na numer 0704 407 401, przekazujemy na rzecz dzieci 4,06 zł (4,95 zł brutto). Z kolei wysyłając sms o treści SERCE na numer 7547 w sieci Orange, wspomagamy Orkiestrę kwotą 5 zł. Obydwa numery będą czynne w dniu finału, czyli w niedzielę 11 stycznia, przez całą dobę. TP i Orange przekazują cały dochód z połączeń i sms-ów Orkiestrze, a numery uruchamiają nieodpłatnie.

W ubiegłym roku klienci TP i Orange za pośrednictwem specjalnych charytatywnych numerów ofiarowali Wielkiej Orkiestrze Świątecznej Pomocy ponad 800 tys. zł. Klienci wysłali 153 323 sms-ów o łącznej wartości 766 615 zł. Na linię TP zadzwoniło 9431 osób, wspierając Orkiestrę kwotą 38 289,86 zł.

Licytacje złotych kart, zamawianych przez TP specjalnie dla Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, odbędzie się w tym roku już po raz 12. Karty zdobi serce z 24 karatowego złota zawieszone na złotym łańcuszku. Dotychczas z licytacji kart Orkiestrze udało się uzyskać ponad 1,9 mln złotych, z czego w ubiegłym roku ponad 400 tys. złotych. Kartę numer jeden sprzedano podczas ubiegłorocznej licytacji za 55 tys. zł.

Grupa TP zorganizowała również specjalną aukcję, w której mogą wziąć udział jej pracownicy. Na sprzedaż wystawiono ponad 100 przedmiotów, pieniądze będą wpłacane bezpośrednio na konto Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. W ubiegłym roku z takiej akcji uzyskano ponad 16 tys. zł.

Udostępnij: Karty ze złotymi serduszkami dla Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy

Informacje prasowe

Nowy starter Orange Music 7 – nawet 900 minut z wybranym numerem

1 stycznia 2009

Nowy starter Orange Music 7 – nawet 900 minut z wybranym numerem

W ofercie Orange Music pojawił się nowy produkt – Starter Orange Music 7 z atrakcyjnym bonusem. Klienci Orange Music mają możliwość skorzystania z nowej usługi Jeden Jedyny, która pozwala na swobodne rozmowy i SMS-y z wybraną osobą.

Cena startera Orange Music to 7 zł. Na start klient otrzymuje 7 zł, do wykorzystania na połączenia, SMS-y i MMS-y do wszystkich sieci. Dodatkowo otrzymuje bonus – nawet 900 darmowych minut i SMS-ów (po 300 minut/SMS-ów przez 3 miesiące na kontakty z wybranym numerem w Orange lub po 300 minut przez 3 miesiące z wybranym numerem stacjonarnym).

Aby aktywować bonus na starterze, wystarczy wysłać SMS pod numer 117 w treści wpisując AKT XXXXXXXXX (gdzie XXXXXXXXX to wybrany numer Orange lub stacjonarny), nie wcześniej niż 24 godziny po aktywacji startera. Koszt SMS-a to 15 gr. By korzystać z darmowych rozmów na starterze, klient musi przez cały czas mieć możliwość wykonywania połączeń.

Więcej informacji na temat nowego Startera Orange Music 7 można znaleźć na stronie internetowej www.orange.pl

 

Udostępnij: Nowy starter Orange Music 7 – nawet 900 minut z wybranym numerem

Informacje prasowe

Ubezpieczenie podróżne przez SMS – nowa usługa Orange i Generali

18 grudnia 2008

Ubezpieczenie podróżne przez SMS – nowa usługa Orange i Generali

PTK Centertel i Generali wprowadzają nową ofertę ubezpieczeń wyjazdów zagranicznych dla klientów abonamentowych sieci Orange. Aby z niej skorzystać wystarczy wysłać SMS pod numer 7115. Opłata za każdy dzień ubezpieczenia wynosi 5 zł i jest dopisywana do rachunku telefonicznego klienta.

Ubezpieczenie podróżne przez SMS to kolejna, po Pakiecie Podróżnika, wspólna usługa PTK Centertel i Generali, dzięki której łatwo i szybko można ubezpieczyć siebie oraz innych uczestników wyjazdu zagranicznego. Jest adresowana do klientów abonamentowych Orange, którzy często podróżują i organizują wyjazdy zagraniczne we własnym zakresie. Korzystając z niej klienci wykupują ubezpieczenie turystyczne obowiązujące poza granicami Polski – we wszystkich krajach świata. Otrzymują także dostęp do wielu przydatnych informacji o kraju, do którego się wybierają.

Ubezpieczenie pokrywa koszty leczenia i usług świadczonych w związku z nieszczęśliwym wypadkiem lub nagłym zachorowaniem ubezpieczonego za granicą, koszty powrotu do kraju a jeśli to konieczne, transportu do placówki medycznej. Obejmuje także następstwa nieszczęśliwych wypadków, w tym związane z amatorską jazdą na nartach lub snowboardzie.

Z jednego numeru telefonu można wykupić ubezpieczenie nawet dla pięciu osób a maksymalny okres ochrony wynosi 30 dni dla każdej z nich. Dzienny koszt ubezpieczenia wynosi 5 zł brutto i jest automatycznie dopisywany do rachunku telefonicznego abonenta. Odpowiedzialność Generali w zakresie kosztów leczenia i pomocy w podróży (usług assistance) wynosi maksymalnie 120 000 zł a w zakresie następstw nieszczęśliwych wypadków maksymalnie 5 000 zł.

Zawarcie polisy odbywa się w dwóch etapach:

  • W pierwszym – należy wysłać SMS pod numer 7115 wpisując w treści (oddzielone spacją): numer PESEL, liczbę dni ubezpieczenia oraz datę, która rozpoczyna okres ochrony.
  • W drugim – po otrzymaniu zwrotnego SMS-a z informacją o cenie ubezpieczenia i dostępem do Szczególnych Warunków Ubezpieczenia – należy wysyłać SMS o treści „ZGODA”, którym akceptuje się warunki umowy.

Koszt SMS-a wysłanego w Polsce wynosi 1,22 zł (cena zawiera podatek VAT), a za granicą (w Eurotaryfie) 2,72 zł z VAT.

 

* * *

Pierwszą wspólną usługą Orange i  Grupy Generali był wprowadzony latem br. Pakiet Podróżnika, w ramach którego klienci sieci Orange mieli możliwość dostępu do informacji turystycznej wraz z ubezpieczeniem podróżnym na 3 lub 5 dni. Generali i PTK Centertel są pionierami w sprzedaży usług ubezpieczeniowych za pomocą SMS-a na polskim rynku.

Więcej informacji o usługach ubezpieczeniowych przez SMS: www.orange.pl

 

Grupa TP

Osoba kontaktowa: Wojciech Jabczyński, Rzecznik Grupy TP
Tel.: 0 22 527 19 39,
Tel. kom. 0 502 12 18 59
Fax: 0 22 527 19 79
E-mail: biuro.prasowe@telekomunikacja.pl

Grupa Generali

Osoba kontaktowa:  Paweł Wróbel, Rzecznik prasowy Grupy Generali
Tel.: 0 22 543 07 01
Tel. kom. 0 510 00 09 20
Fax: 0 22 543 08 94
E-mail: pawel.wrobel@generali.pl

Udostępnij: Ubezpieczenie podróżne przez SMS – nowa usługa Orange i Generali

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej