Informacje prasowe

Kolejna edycja Orange Warsaw Festival w czerwcu 2014

10 grudnia 2013
Kolejna edycja Orange Warsaw Festival w czerwcu 2014

Orange Warsaw Festival 2014 odbędzie się 13 - 15 czerwca, na Stadionie Narodowym w Warszawie. Po raz pierwszy festiwal potrwa trzy dni, a artyści wystąpią na dwóch scenach.

Siódma już edycja Orange Warsaw Festival 2014 rozwija się o drugą scenę i dodatkowy dzień – fani muzyki zyskają dostęp do większej liczby wykonawców oraz możliwość spędzenia czasu w festiwalowej atmosferze w centrum Warszawy.

„Orange Warsaw Festival z roku na rok jest coraz lepszy, ciekawszy i większy. Obiecaliśmy go rozwijać i konsekwentnie dotrzymujemy słowa. Kolejna edycja będzie na pewno niezapomniana. Aż trzy festiwalowe dni, jeszcze więcej koncertów i muzyki. Tak rozumiemy aktywne uczestnictwo w życiu naszych klientów i wspieranie ich pasji” - powiedział Konrad Ciesiołkiewicz, dyrektor Komunikacji Korporacyjnej i CSR Orange Polska.

Sławomir Nowaczewski, Promotor festiwalu: „Po tegorocznym sukcesie festiwalu, zdecydowaliśmy się na rozszerzenie jego formuły o dodatkowy dzień i dodatkową scenę. Pragniemy, aby Orange Warsaw Festival był prawdziwie miejskim, festiwalowym wydarzeniem - będzie jeszcze więcej muzyki i dobrej zabawy.”

***

Ponad 300 tysięcy widzów, blisko 60 artystów - to bilans 6 lat obecności Orange Warsaw Festival na mapie muzycznych wydarzeń w Polsce. Dotychczas fani muzyki dzięki Orange uczestniczyli w koncertach: Beyoncé, Linkin Park, The Prodigy, The Offspring, Moby, Jamiroquai, Ms. Lauren Hill, Cypress Hill, Nelly Furtado, Skunk Anansie, Basement Jaxx i Fatboy Slim.

Więcej informacji na www.orangewarsawfestival.pl oraz na fanpage facebook.com/orangewarsawfestival.pl

Dodatkowych informacji udzielą:

Piotr Metz, Rzecznik Festiwalu,

+48 791 553 663

piotr.metz@rochstar-events.com

Monika Nowaczewska, Head of Communication Rochstar Events

+48 601 55 11 99, monika.nowaczewska@rochstar-events.com

Wojciech Jabczyński, Rzecznik Orange Polska

Tel.: 22 527 19 39, biuro.prasowe@orange.com


Informacje prasowe

Złoty Spinacz dla Pracowni Orange

09 grudnia 2013
Złoty Spinacz dla Pracowni Orange

W XI edycji konkursu „Złote Spinacze”, organizowanego przez Związek Firm Public Relations, Pracownie Orange  uznano za najlepszy projekt z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR). Dzięki Orange Polska, w 50 niewielkich miejscowościach na terenie całego kraju powstały multimedialne pracownie z bezpłatnym dostępem do internetu.  To miejsca, które sprzyjają integracji mieszkańców, zachęcają do współdziałania i angażowania się w życie lokalnej społeczności.

- Cieszymy z tej nagrody, tym bardziej, że w kategorii CSR w finale konkursu rywalizowałyśmy 
z projektami realizowanymi przez inne firmy z branży telekomunikacyjnej, których działania społeczne mają podobne cele m.in. upowszechnianie dostępu do nowoczesnych technologii i przeciwdziałanie  wykluczeniu cyfrowemu - powiedział  Konrad Ciesiołkiewicz, Dyrektor Komunikacji Korporacyjnej i CSR Orange Polska. - Jednak największą dla nas nagrodą jest to, że Pracownie Orange żyją. Rodzą się w nich wspaniałe pomysły wyzwalające chęć działania, pomagają mieszkańcom małych miejscowościach inicjować pozytywne zmiany w ich otoczeniu. To najlepszy przykład jak prowadzić biznes odpowiedzialnie budując jednocześnie społeczeństwo informacyjne - dodał.

Pracownie Orange powstały w 2012 roku w miejscowościach poniżej 20 tysięcy mieszkańców, pełniąc rolę centrów informacyjno-kulturalnych, miejsc spotkań i integracji mieszkańców. Lokalizacje, w których je tworzono wskazywali sami mieszkańcy, a dzięki Orange Polska pomieszczenia te zostały wyremontowane, umeblowane i wyposażone m.in. w stanowiska komputerowe z bezpłatnym dostępem do internetu, konsole do gier, czy sprzęt do wyświetlania multimedialnych prezentacji. O dalszym funkcjonowaniu 
i przeznaczeniu Pracowni Orange decydują już sami mieszkańcy, zgodnie z potrzebami lokalnej społeczności.

W dalszym rozwoju pracownie wspiera Fundacja Orange, która przygotowała dla nich program szkoleń 
i warsztatów dostosowanych do potrzeb każdego mieszkańca, zwłaszcza dzieci, osób starszych 
i niepełnosprawnych. Ponadto, po raz pierwszy w Polsce, właśnie w Pracowniach Orange, Fundacja wykorzystała w projekcie społecznym elementy grywalizacji. Za pośrednictwem specjalnego  serwisu www.pracownieorange.pl mieszkańcy mogą zdobywać dla swojej pracowni punkty realizując zadania w realnym świecie, czyli np. organizując dzień seniora, akcję czytania dzieciom, czy nagrywając multimedialne życzenia świąteczne. Zdobyte punkty można wymieniać na nagrody - książki, gry edukacyjne czy sprzęt rtv dla swojej pracowni. Dzięki platformie internetowej pracownie połączyły się w sieć, co umożliwia im współpracę, wymianę  doświadczeń i pomysłów.

Do tegorocznej edycji konkursu Złote Spinacze organizowanego przez Związek Firm Public Relations zgłoszono 250 projektów. Zwycięzców wyłoniono w 16 kategoriach głównych, 10 sektorowych i dwóch specjalnych. Pracownie Orange zwyciężyły w jednej z kategorii głównych – Corporate Social Responsibility.

Nagroda dla Pracowni Orange to już kolejny Złoty Spinacz dla projektu realizowanego przez Orange Polska.  Wcześniej w konkursie nagrodzono m.in. platformę blogową firmy a także Orange Kino Letnie czy ogólnopolski projekt społeczny Telefon do Mamy.

***

Wojciech Jabczyński, Rzecznik Orange Polska

Tel.: 22 527 19 39

e-mail: biuro.prasowe@orange.com


Informacje prasowe

Raport Społeczny Orange Polska 2012 nagrodzony

03 grudnia 2013
Raport Społeczny Orange Polska 2012 nagrodzony

Raport Społecznej Odpowiedzialności Orange Polska 2012 otrzymał nagrodę Ministerstwa Gospodarki za nieustanne podwyższanie standardów w zakresie działań CSR na polskim rynku. Raport uzyskał także wyróżnienie za mierzenie efektywności działań społecznych.

- To dla nas ważne, że działania Orange Polska z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu są dostrzegane i doceniane przez Ministerstwo Gospodarki - powiedział Bruno Duthoit, prezes Orange Polska. - Nagroda jest potwierdzeniem, a jednocześnie motywacją do kolejnych wyzwań, które będziemy podejmować jako firma wobec klientów, pracowników, partnerów, dostawców, społeczności lokalnych i środowiska. Chcemy odpowiadać nie tylko na oczekiwania społeczne i zmieniające się warunki funkcjonowania firmy, ale też wpisywać się w procesy zrozumienia, czym jest odpowiedzialny biznes w Polsce. Dziękuję wszystkim pracownikom Orange Polska, którzy każdego dnia budują naszą odpowiedzialność, zaufanie do firmy oraz reputację.

Oprócz nagrody Ministerstwa Gospodarki, w tegorocznej edycji konkursu „Raporty Społeczne”,  najnowszy raport Orange Polska uzyskał także wyróżnienie jury za mierzenie efektywności działań społecznych.

Obok Orange Polska, wyróżnienia otrzymały też firmy: GlaxoSmithKline Pharmaceuticals, Grupa Żywiec, Kompania Piwowarska i Powszechny Zakład Ubezpieczeń. Nagroda główna oraz nagroda dziennikarzy trafiły do firmy CEMEX Polska. Za najlepszy debiut uznano Raport ING Bank Śląski. Internauci z kolei najwięcej głosów oddali na raport przygotowany przez Tauron Polska Energia.

Do tegorocznej edycji konkursu zgłoszono 32 raporty społeczne. Organizatorami są: Forum Odpowiedzialnego Biznesu, PwC oraz SGS. W jury konkursu zasiadają eksperci reprezentujący różne środowiska i instytucje.

Raport Społecznej Odpowiedzialności Orange Polska 2012 podsumowuje 3-letnią strategię CSR, a jednocześnie wyznacza kierunki nowych działań w oparciu o wyzwania społeczne, które stoją przed  firmą m.in. integrację cyfrową, bezpieczeństwo dzieci w sieci, zarządzanie różnorodnością w miejscu pracy czy odnawianiem telefonów komórkowych. Od kilku lat Orange Polska konsekwentnie wdraża politykę społecznej odpowiedzialności biznesu we wszystkich obszarach swojej działalności, starając się jak najlepiej odpowiadać na wzywania społeczne.

 

***

Wojciech Jabczyński, Rzecznik Orange Polska

Tel.: 22 527 19 39

e-mail: biuro.prasowe@orange.com

Scroll to Top