Informacje prasowe

Kolejna wygrana TP w sporze z DPTG

19 października 2011
Kolejna wygrana TP w sporze z DPTG

Sąd Apelacyjny w Warszawie utrzymał w mocy postanowienie zawieszające postępowanie w sprawie stwierdzenia wykonalności orzeczenia Trybunału Arbitrażowego w Austrii. Oznacza to w tej chwili w praktyce wyczerpanie możliwych działań prawnych strony duńskiej w Polsce. Do czasu prawomocnego rozstrzygnięcia postępowania przed sądem gospodarczym w Wiedniu, sprawa nie będzie rozpatrywana w Polsce.

Decyzją sądu wyrok częściowy wydany przez arbitrów w Wiedniu 24 sierpnia 2010 roku wciąż nie posiada na terytorium Polski mocy prawnej. To już kolejna decyzja sądu potwierdzająca słuszność działań podjętych przez TP w celu ochrony interesów spółki oraz jej akcjonariuszy. Prócz postanowień sądów okręgowego i apelacyjnego w Polsce, decyzje o zawieszeniu postępowania podjął w ostatnim czasie sąd w Holandii.

TP będzie kontynuowała dochodzenie swoich racji przed sądem austriackim. W grudniu 2010 r. spółka złożyła w sądzie handlowym w Wiedniu skargę o uchylenie decyzji arbitrów z Wiednia. Postanowienie sądu pierwszej instancji spodziewane jest do końca tego roku.

Stronom przysługuje od tej decyzji apelacja, co oznacza, iż postępowanie przed polskim sądem o nadanie klauzuli zostanie podjęte dopiero po wyczerpaniu przez strony możliwych środków zaskarżenia oraz wydaniu prawomocnego orzeczenia w Wiedniu.Zakładając, że strony wykorzystają wszystkie możliwości odwołania w tym trzyinstancyjnym postępowaniu, może to potrwać nawet kilka lat.


Informacje prasowe

Grand Prix EFFIE 2011 dla Serca i Rozumu TP

19 października 2011
Grand Prix EFFIE 2011 dla Serca i Rozumu TP

Najwyższe wyróżnienie - Grand Prix 12 polskiej edycji prestiżowego konkursu marketingowego EFFIE za kampanię neostrady z Sercem i Rozumem otrzymały Telekomunikacja Polska oraz agencja reklamowa Publicis i dom mediowy MEC. Kampania dostała również złote EFFIE w kategorii telekomunikacja.

- To ogromne wyróżnienie, które pokazuje, że odwaga i konsekwencja w kreowaniu przekazu marketingowego się opłaca. Ta nagroda jest dla mnie tym cenniejsza, że siła i wyjątkowość konkursu EFFIE polega na nagradzaniu efektów rynkowych kampanii reklamowych, a nie dobrego pomysłu czy urody kampanii. Liczy się połączenie planowania strategicznego, badania rynku, planowania i zakupu mediów oraz kreacji i obsługi klienta – uważa Maciej Witucki, prezes Grupy TP.

Zdaniem jurorów EFFIE kampania neostrady z Sercem i Rozumem to rzadki przykład formatu reklamowego, który tak skutecznie zmienia postrzeganie marki, łatwo tłumaczy skomplikowane usługi i silnie przenika do świadomości odbiorców. W tym przypadku udało się zbudować spójną, logiczną, powtarzalną platformę komunikacji, która się wyróżnia, kształci, interesuje i wzbudza emocje.

Nagrodzona Grand Prix EFFIE 2011 kampania neostrady była prowadzona wiosna i latem 2010 r. i dotyczyła promocji dostępu do internetu o prędkości do 20 Mb/s od 1 zł miesięcznie. Serce dopytywało Rozum, jak duża jest tak naprawdę ta szybkość.

EFFIE to jeden z najważniejszych na świecie konkursów marketingowych, zainicjowany w 1968 roku przez Amerykańskie Stowarzyszenie Marketingu. W Polsce prowadzi go Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, a nasz kraj jest jednym z 40 na świecie, gdzie jest organizowany EFFIE. W tym roku do polskiej edycji konkursu zgłoszono 103 prace.

Reklamy Telekomunikacji Polskiej z Sercem i Rozumem zostały też nagrodzone w tegorocznym konkursie KTR, w którym TP otrzymała tytuł marketera roku. Popularność Serca i Rozumu potwierdza również profil na Facebooku, który ma już blisko 500 tys. fanów.


Informacje prasowe

Wielka Swoboda w Orange na kartę

17 października 2011
Wielka Swoboda w Orange na kartę

Od 17 października wszyscy abonenci ofert Orange na kartę mogą skorzystać z nowej usługi „Wielka Swoboda”, w której dostają aż 2000 minut i 2000 SMS-ów do wykorzystania w sieci Orange.

Aby włączyć usługę i dostać 2000 minut oraz 2000 SMS-ów wystarczy doładować konto kwotą minimum 25 zł, wysyłając pod bezpłatny numer 80176 SMS z niewykorzystanym, 14 -to cyfrowym kodem doładowującym oraz symbol wybranej opcji usługi (5,10 lub 20).

W zależności od niej, z doładowania zostanie pobrana cena za zamówioną usługę, a pozostała kwota zasili konto główne abonenta.

Do wyboru są trzy opcje, różniące się okresem ważności minut i SMS-ów otrzymanych w usłudze Wielka Swoboda:

Nazwa Cena z VAT Okres ważności Liczba minut i SMS-ów do Orange
Wielka Swoboda 5 5 zł 5 dni 2000 minut

2000 SMS-ów

Wielka Swoboda 10 10 zł 10 dni
Wielka Swoboda 20 20 zł 25 dni

Usługa jest dostępna dla wszystkich abonentów Orange na kartę, w taryfach Orange One, Orange POP i Nowe Orange Go.

Szczegóły oraz regulamin usługi są dostępne na stronie www.orange.pl

Scroll to Top