Informacje prasowe

Lato pełne atrakcji na najdłuższym wakacyjnym festiwalu filmowym Orange Kino Letnie Sopot – Zakopane 2015

5 lipca 2015

Lato pełne atrakcji na najdłuższym wakacyjnym festiwalu filmowym Orange Kino Letnie Sopot – Zakopane 2015

Za nami półmetek festiwalu, a przed nami moc atrakcji w Sopocie, Zakopanem i Giżycku z jeszcze ciekawszymi niespodziankami dla fanów kina! W lipcu kina na Molo, na Krupówkach i w Giżycku odwiedziło już 60 000 tysięcy widzów. Największą frekwencją cieszyły się polskie tytuły: „Carte Blanche“ i „Pod Mocnym Aniołem“ oraz przebojowy „American Hustle“ i magiczna komedia Woody’ego Allena „Miłość w blasku księżyca“.

Przed nami sierpień a w nim moc wakacyjnych atrakcji, w tym wyjątkowe Warsztaty Filmowej Kreatywności Huawei z udziałem znanych twórców filmowych takich jak: Radosław Polak, Rafał Zawierucha czy Jerzy Bończak. Podczas bezpłatnych warsztatów ponad 200 osób będzie mogło poznać zastosowanie najnowszych technologii filmowych i fotograficznych smartfonów Huawei P8. Warsztaty połączone są ze specjalnymi spotkaniami Artura Żmijewskiego i Jerzego Bończaka z publicznością.

Dodatkowe pokazy filmowe na tarasie Mera Spa Hotel w Sopocie odbywają się we wszystkie piątki wakacji. Na ekranie, z rozgwieżdżonym niebem w tle, można oglądać przeboje rodem z Hollywood. Natomiast pod Tatrami w ogrodzie hotelu Art & Spa Zakopane w cyklu „Z miłości do kina“, organizowanego wspólnie z Filmoteką Narodową, w podróż w czasie zabierają widzów gwiazdy filmowe dwudziestolecia międzywojennego: Adolf Dymsza, Aleksander Żabczyński, Jadwiga Smosarska czy Ina Benita. Pokazy odrestaurowanych cyfrowo pereł przedwojennej kinematografii odbywają się co czwartek – tak będzie do końca wakacji.

Codziennie w Sopocie zaprasza kawiarnia i plaża festiwalowa. Kawiarnia Koło Molo zlokalizowana jest w ogródku przy słynnej fontannie. Siedząc w tym miejscu, z widokiem na Molo, można poczuć atmosferę tego, tętniącego życiem kurortu. Przez całe lato, kawiarnia poza przepyszna kawą i znakomitym jedzeniem oferuje również koncerty i spotkania z  gwiazdami kina. Plaża ze strefą Huawei, gdzie możemy przetestować najnowsze smartfony i tablety oraz strefą wakacyjnej usługi Orange „6GB za 6 zł”, zlokalizowana jest pomiędzy wejściami 19 a 20. Goście festiwalu mogą aktywnie spędzić czas na boisku do siatkówki plażowej, skorzystać z bezpłatnego dostępu do internetu i wziąć udział w konkursach, w których nagrodami są niezapomniane morskie przygody – rejsy po Zatoce Gdańskiej motorówką Huawei. Na terenie Sopockiego Klubu Tenisowego swoje miejsce znalazła Strefa Orange, w której można poznać zalety usługi Orange Finanse: nowoczesnego banku w zasięgu ręki.

Za nami lipiec w dwóch największych polskich kurortach. W pierwszy weekend festiwalu w Sopocie odbyła się piąta, jubileuszowa gala wręczenia Diamentowego Klapsa Filmowego. Nagroda przyznawana jest aktorce lub aktorowi za osobowość wnoszącą do kina wiele emocji i pozytywnej energii. W tym roku otrzymał ją Artur Żmijewski – wszechstronny aktor, który stworzył kilkadziesiąt niezapomnianych ról kinowych, telewizyjnych oraz teatralnych, reżyser i ambasador dobrej woli UNICEF. 17 lipca na sopockim Molo oraz przy zakopiańskich Krupówkach odbył się specjalny pokaz nominowanego do Oscara dokumentu „Nasza klątwa”. Przed filmem z widzami na Molo spotkali się  twórcy filmu – Magdą Hueckel i Tomasz Śliwiński.

Plenerowe kino w Giżycku, które w tym roku dołączyło do festiwalu, bije rekordy frekwencji już od pierwszej projekcji. Pokazy filmowe odbywające się w każdą środę i czwartek wakacji w ramach cyklów: „Z Orange i mega hitem“ i „Made in Poland“, stały się częścią atrakcji turystycznych miasta. 30 lipca zaprosiliśmy widzów na specjalny pokaz filmu „Miasto 44“ w ponad stuletniej twierdzy Boyen, połączony z inscenizacją historyczną z okazji 71. rocznicy Powstania Warszawskiego.

Wstęp na wszystkie projekcje i atrakcje festiwalu jest bezpłatny. W Sopocie obowiązuje bilet wstępu na Molo. Więcej na www.orangekinoletnie.wp.pl.

Na festiwal po raz ósmy zaprasza Orange.

Partnerzy strategiczni: telewizja TVN i TVN Fabuła. Sponsorzy: Villeroy&Boch, Coca Cola, Huawei. Partnerzy: Le Coq Sportif, Ozoshi, Stasioo.com. Partnerzy lokalni: Stowarzyszenie Turystyczne Sopot, Polskie Koleje Linowe. Partnerzy Hotelowi: Nosalowy Dwór, Mera Spa Hotel. Kino partnerskie: Multikino. Patroni medialni: Portal Wirtualna Polska, RMF FM i RMF Classic, Stopklatka, Euronet, Empik, Uroda Życia, Co Jest Grane, AMS, Party. Kawiarnie festiwalowe: Koło Molo, Herbaciarnia V&B. Organizatorzy: Outdoor Cinema, Urząd Miasta Sopotu, Urząd Miasta Zakopane, Kąpielisko Morskie Sopot, Biuro Promocji Zakopanego oraz Urząd Miasta Giżycko.

Udostępnij: Lato pełne atrakcji na najdłuższym wakacyjnym festiwalu filmowym Orange Kino Letnie Sopot – Zakopane 2015

Informacje prasowe

Orange Kino Letnie Sopot-Zakopane 2015: plenerowe kina festiwalu już otwarte

2 lipca 2015

Orange Kino Letnie Sopot-Zakopane 2015: plenerowe kina festiwalu już otwarte

Pierwsi widzowie obejrzeli plenerowe seanse festiwalu Orange Kino Letnie w Sopocie i Zakopanem w pogodny wieczór 1 lipca. Jako pierwszy pokazany został film „Lucy” ze środowego cyklu „Z Orange i mega hitem”. Podczas otwarcia 8. edycji festiwalu w Zakopanem gości przywitali Leszek Dorula, Burmistrz Miasta Zakopane, oraz Paweł Adamski, Prezes Outdoor Cinema Ent.. 

 

Po uroczystym powitaniu publiczności w Zakopanem odbył się pokaz pierwszego filmu z festiwalowego repertuaru – hitu „Lucy”, ze Scarlett Johansson jako bohaterką posiadającą nadprzyrodzone zdolności. Jednocześnie wystartowało kino na sopockim Molo, a w najbliższą sobotę 4 lipca, odbędzie się tam oficjalne otwarcie festiwalu połączone z piąta, jubileuszową galą wręczenia Diamentowego Klapsa Filmowego. Laureata nagrody przyznawanej aktorowi lub aktorce za wnoszenie pozytywnego przesłania i dobrych emocji do polskiego kina, poznamy już wkrótce.

 

Repertuar festiwalu jak co roku podzielony został na interesujące dni tematyczne, podczas których odbędą się seanse kilkudziesięciu wyselekcjonowanych filmów z całego świata. Festiwalowy tydzień rozpoczynają „Muzyczne poniedziałki” z takimi filmami jak oscarowy „Whiplash” czy „Buena Vista Social Club”. We wtorki organizatorzy zabiorą widzów w „Azjatyckie podróże” z „Cesarzową” i „Smakiem curry”.  Środy to czas na spotkania „Z Orange i mega hitem”, podczas których widzowie obejrzą najgłośniejsze hollywoodzkie produkcje ostatnich lat: „Wilk z Wall Street”, „American Hustle” oraz „Witaj w klubie”. Czwartki upłyną pod znakiem „Made in Poland”, przybliżając publiczności najnowsze polskie filmy, takie jak „Ida”, laureatka tegorocznego Oscara, czy superprodukcja „Miasto 44”. W „Zakochane piątki” na ekranie m.in.: „Magia w blasku księżyca” Woody’ego Allena. Soboty „Po francusku” przeniosą publiczność festiwalu do Francji. W tym dniu pokazany zostanie m.in. „Wielki błękit” oraz „Wakacje Mikołajka”. Niedzielne wieczory zarezerwowane zostały na wyjątkowy cykl „Klasyka polskiego kina”, podczas którego prezentowane będą najważniejsze filmy powstałe w złotym okresie polskiej kinematografii. W kultowych już filmach, takich jak „Nóż w wodzie”, „Pociąg” czy „Niewinni czarodzieje”, obejrzymy legendy polskiego kina w swoich najlepszych rolach. Na ekranie pojawią się między innymi Zbigniew Cybulski, Kalina Jędrusik, Barbara Krafftówna, Gustaw Holoubek i Leon Niemczyk.

 

W tegorocznym programie Orange Kino Letnie Sopot-Zakopane znalazły się liczne atrakcje. Już od 8 lipca, przez całe wakacje, w odnowionej Ekomarinie w Giżycku odbywać będą się dodatkowe pokazy: w środy z cyklu „Z Orange i mega hitem” oraz czwartki „Made in Poland”.  W każdy czwartek wakacji, od 9 lipca, w cyklu „Z miłości do kina” będzie można obejrzeć odnalezione cudem perły kinematografii dwudziestolecia międzywojennego, a wszystko w ogrodzie zabytkowego Hotelu Art & Spa Zakopane. Natomiast we wszystkie piątki lipca i sierpnia na tarasie Hotelu Mera SPA w Sopocie zagoszczą największe przeboje rodem z Hollywood.

 

Kolejną atrakcją jest specjalna festiwalowa plaża w Sopocie z letnią strefą relaksu i cienia, dedykowaną m.in. wakacyjnej internetowej usłudze Orange oraz marce Huawei. Plaża usytuowana jest przy małym Molo, pomiędzy wejściami nr 19 i 20. Obowiązkowym punktem na mapie festiwalowych atrakcji jest kawiarnia „Koło Molo” przy słynnej fontannie, otwarta od rana do późnych godzin wieczornych, gdzie można napić się kawy z gwiazdami festiwalu filmowego.

 

Repertuar znajdziecie także w darmowej aplikacji Orange Kino Letnie na smartfony.

 

Więcej na www.OrangeKinoLetnie.wp.pl

 

Na festiwal po raz ósmy zaprasza Orange

Partnerzy strategiczni: telewizja TVN i TVN Fabuła. Sponsorzy: Villeroy & Boch, Coca Cola, Huawei. Partnerzy: Le Coq Sportif, Ozoshi, Stasioo.com. Partnerzy lokalni: Stowarzyszenie Turystyczne Sopot, Polskie Koleje Linowe. Partnerzy Hotelowi: Nosalowy Dwór, Mera Spa Hotel. Kino partnerskie: Multikino. Patroni medialni: Portal Wirtualna Polska, RMF FM i RMF Classic, Stopklatka, Euronet, Empik, Uroda Życia, Co Jest Grane, AMS, Party. Kawiarnie festiwalowe: Koło Molo, Herbaciarnia V&B. Organizatorzy: Outdoor Cinema, Urząd Miasta Sopotu, Urząd Miasta Zakopane, Kąpielisko Morskie Sopot, Biuro Promocji Zakopanego oraz Urząd Miasta Giżycko.

Udostępnij: Orange Kino Letnie Sopot-Zakopane 2015: plenerowe kina festiwalu już otwarte

Informacje prasowe

Nagroda Golden Arrow dla Orange Polska

26 czerwca 2015

Nagroda Golden Arrow dla Orange Polska

Wczoraj podczas gali Marketingu Bezpośredniego „Golden Arrow” Orange Polska otrzymał główną nagrodę w kategorii „Marketing internetowy – marketing wirusowy” za kampanię Środy z Orange Filmowe Cybertrailery by Cybermarian. Orange jako jedyna firma została wczoraj uhonorowana aż trzema nagrodami, zdobywając także dwa wyróżnienia, za Dom Boskich oraz event Orange Video Fest by LifeTube.

 

Konkurs Marketingu Bezpośredniego „Golden Arrow” organizowany jest przez Polskie Stowarzyszenie Marketingu i VFP Communications od 2006 r. Głównym celem konkursu jest promowanie efektywności w działaniach marketingowych. Jury ocenia zarówno sposób opracowania strategii kampanii reklamowych, jak i kreatywność oraz świeżość podejścia, jakimi powinny charakteryzować się poszczególne elementy kampanii.

 

Zachęcamy też do obejrzenia nagrodzonego projektu z Cybermarianem – https://www.youtube.com/watch?v=e2QxvySE94g

Udostępnij: Nagroda Golden Arrow dla Orange Polska

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej