Informacje prasowe

Laury Filmowe dla telewizji Orange sport i Orange sport info

22 czerwca 2010
Laury Filmowe dla telewizji Orange sport i Orange sport info

Dwie produkcje telewizji Orange sport i Orange sport info nagrodzono Laurem Filmowym podczas Międzynarodowego Festiwalu Filmów i Programów Sportowych w Gdyni. Dokument pt. „Trzecia część meczu. Rzecz o reprezentacji" zwyciężył w kategorii „film dokumentalny - sporty drużynowe", a program "Mój pierwszy raz: Powerizer" w kategorii „sporty indywidualne".

W tegorocznej, czwartej edycji festiwalu, o Laury Filmowe rywalizowało w 6 kategoriach niemal 200 produkcji  - filmów i programów telewizyjnych o tematyce sportowej  - z 33 krajów.

Dokument „Trzecia część meczu. Rzecz o reprezentacji" pokazuje kulisy piłkarskiej reprezentacji Polski. Przez 14 miesięcy podczas eliminacji do Mistrzostw Świata 2010 kamera Orange sport towarzyszyła naszej kadrze narodowej praktycznie przez 24 godziny na dobę. W ten sposób powstał autentyczny materiał, pokazujący życie reprezentacji bez retuszu i patosu.

Z kolei w programie „Mój pierwszy raz" dziennikarze Orange sport i Orange sport info próbują swoich sił w różnych, często mało znanych lub ekstremalnych dyscyplinach sportowych. Jedną z nich jest powerizer, który pokazano w nagrodzonym programie. Specjalne metalowe „szczudła" wykorzystywane w tym sporcie pozwalają skakać 2 m w górę i biegać z prędkością ponad 30 km/h.

Zwycięski odcinek programu „Mój pierwszy raz" można obejrzeć na stronie www.orangesport.pl, a film „Trzecia część meczu. Rzecz o reprezentacji" pokaże kanał sportowo-informacyjny Orange sport info w następny czwartek (1 lipca) o godz. 20:05

Produkcje Orange sport już po raz drugi wyróżniono podczas Międzynarodowego Festiwalu Filmów i Programów sportowych. W zeszłym roku stacja otrzymała nagrody w kategorii „Sporty drużynowe" za „Ruch Chorzów - Górnik Zabrze po Śląsku", czyli autorski pomysł komentowania w gwarze śląskiej meczu z udziałem śląskich drużyn, a w kategorii „Programy sportowe" za autorską produkcję „Zebi Goool!" - piłkarski program dla dzieci.

***

Orange sport to kanał telewizyjny utworzony przez Telekomunikację Polską. Transmituje na żywo aż 6 meczów w każdej kolejce rozgrywek piłkarskiej Ekstraklasy, pozostałe dwa są retransmitowane. Orange sport - kanał premium - jest dostępny w ofercie Telekomunikacji Polskiej (IPTV i satelitarnej, na kanale 6) oraz w ofercie Cyfry + (na kanale 106).

Kanał Orange sport info - pierwszy w Polsce kanał sportowy o charakterze informacyjnym prezentujący wiadomości co godzinę. Na antenie Orange sport info można także oglądać mecze francuskiej Ligue1, włoskiej ligi siatkarskiej SerieA oraz zawody z cyklu Red Bull Air Race. Orange sport info jest dostępny w ofercie Telekomunikacji Polskiej (IPTV i satelitarnej, na kanale 5), Cyfry + (na kanale 107) oraz Polsatu Cyfrowego (na pozycji 20).


Informacje prasowe

Telekomunikacja Polska, Orange i neostrada markami wysokiej reputacji

17 czerwca 2010
Telekomunikacja Polska, Orange i neostrada markami wysokiej reputacji

Trzy marki należące do Grupy TP - Telekomunikacja Polska, Orange oraz neostrada - zdobyły tytuł Marka Wysokiej Reputacji w tegorocznej edycji badania PremiumBrand.

Reputacja marek była oceniana w czterech obszarach: referencje, atmosfera medialna, zaangażowanie społeczne oraz marka jako pracodawca.

W tegorocznym badaniu, Telekomunikacja Polska otrzymała zbliżone wysokie wyniki we wszystkich czterech obszarach, a neostrada najlepiej wypadła w wymiarze „atmosfera medialna". TP i neostradę nagrodzono tytułem PremiumBrand również w 2008 roku. Z kolei reputacja marki Orange była badana od pierwszej edycji PremiumBrand w 2006 roku, zawsze z pozytywnym wynikiem. W tegorocznym badaniu Orange znalazł się w pierwszej dziesiątce Marek Wysokiej Reputacji.

Badanie PremiumBrand jest jedynym na polskim rynku, które w tak szeroki sposób bada reputację marek wśród konsumentów i firm w otoczeniu biznesowym. Znaczenie reputacji rośnie wraz ze świadomością konsumentów, któremu nie wystarczają już proste przekazy reklamowe - oczekują oni od marki głębszych wartości, takich jak etyka działań, szacunek do tradycji i wrażliwość ekologiczna.

Tytuły Marki Wysokiej Reputacji zdobyło w tym roku sumie 21 marek (B2C) i 6 firm (B2B).

Reputacja badana jest na podstawie specjalnej metodologii, opracowanej przez profesor psychologii i eksperta w dziedzinie zachowań konsumentów - prof. dr. hab. Dominikę Maison. Badanie przeprowadził instytut badawczy MillwardBrown SMG/KRC na reprezentatywnej próbie ogólnopolskiej.


Informacje prasowe

Orange Kino Letnie – największe filmowe wydarzenie lata

17 czerwca 2010
Orange Kino Letnie – największe filmowe wydarzenie lata

Od 1 lipca do końca sierpnia Sopot i Zakopane kolejny raz zmienią się w największe w Europie i na dodatek darmowe, wakacyjne kina pod gwiazdami. Hity filmowe i klasyka kina, będą wyświetlane codziennie na olbrzymich ekranach sopockiego Molo i przy zakopiańskich Krupówkach. Oba miasta połączy też kinowy pociąg z jedynymi na świecie wagonami filmowymi.

Dwie wakacyjne stolice Polski ponownie zaoferują wieczorne spotkanie z dobrym kinem. Na widzów czekają nietypowe sale kinowe, gdzie będą oglądać filmy na plażowych leżakach lub góralskich ławach. Każdego dnia zarówno na Molo, jak i na Krupówkach w projekcji będzie mogło uczestniczyć ponad 1000 osób. Wszystkie seanse rozpoczynać się będą o tej samej godzinie tuż po zachodzie słońca.

Tegoroczny repertuar będzie wyjątkowo bogaty i różnorodny. Na ogromnych, pneumatycznych ekranach (air screen) widzowie zobaczą m.in. „Sherlocka Holmesa", „Kac Vegas" czy polski „Trick", kolejną koprodukcję Telekomunikacji Polskiej. Filmowy „rozkład jazdy" został podzielony na dni tematyczne: „poniedziałki z rodziną", „wtorki z klasyką kina", „Środy z Orange i mega hitem", „roztańczone czwartki", „kino akcji w piątki", „soboty z komedią" oraz „zakochane niedziele". Dzięki temu każdy, niezależnie od upodobań znajdzie coś dla siebie. Wstęp na seanse będzie bezpłatny, co ułatwi dostęp do dobrego kina, polecanego przez Orange.

Miedzy miastami kursować będą 2 składy specjalnego, wakacyjnego pociągu TLK - „Orange Kino Letnie". Ma on w składzie jedyne na świecie wagony filmowe - z mobilnymi salami kinowymi, przygotowane przez PKP Intercity we współpracy z Outdoor Cinema i ORANGE. Codziennie, pociąg ruszać będzie o tej samej godzinie z Gdyni i Zakopanego. Przez całą podróż wyświetlane będą kinowe hity i popularne seriale telewizyjne. Ważny bilet na przejazd będzie jednocześnie biletem wstępu do wagonu filmowego.

Orange Kino Letnie to nie tylko projekcje filmowe. Wszystkich miłośników aktywnego spędzania czasu zapraszamy też na Weekendy Sportów Ekstremalnych z Orange. W dniach 17-18 lipca, 31 lipca-1 sierpnia oraz 14-15 sierpnia odbędą się pokazy i zawody w skimboardingu i kitesurfingu w Sopocie oraz skateboardingu i skatingu w Zakopanem. Zaprezentują się na nich mistrzowie Polski i Europy. Każdy zainteresowany będzie miał też możliwość nauki tych niezwykle efektownych sportów.

W tym roku Orange Kino Letnie dołączyło do społeczności internetowych. Wystartowały profile na Facebooku, Gronie i Naszej-Klasie, ciekawe materiały zamieszczane będą również na YouTube i Vimeo.

Orange Kino Letnie to projekt zapoczątkowany w 2007 roku przez firmę Outdoor Cinema, specjalistę w organizacji projekcji filmowych na otwartym powietrzu i PTK Centertel, operatora sieci Orange. Firmy współpracują przy tym projekcie z Sopockim Kąpieliskiem Morskim i Stowarzyszeniem Turystycznym oraz Biurem Promocji Zakopanego. Oficjalnym przewoźnikiem jest PKP Intercity, a partnerem strategicznym telewizja TVN. Patronami medialnymi są: Radio ZET, Planeta FM, Wirtualna Polska i Gazeta Wyborcza. Imprezę wspiera także sieć salonów EMPIK, firma reklamy zewnętrznej AMS oraz sieć bankomatów Euronet. Sponsorzy - Villeroy & Boch, Żywiec Zdrój i Samsung.

Więcej na www.orangekinoletnie.wp.pl.

Scroll to Top