Informacje prasowe

„Mała Barcelona” w Warszawie pod znakiem 5G

14 kwietnia 2016

„Mała Barcelona” w Warszawie pod znakiem 5G

Orange Polska, Ericsson, Huawei, Nokia, Oracle i Samsung zaprezentowały dziś najciekawsze rozwiązania telekomunikacyjne mające swoją premierę na tegorocznym Mobile World Congress 2016 w Barcelonie. Pokazy i prelekcje odbywają się w Miasteczku Orange w Warszawie i są elementem kolejnej konferencji odbywającej się pod hasłem „Mała Barcelona”. Wiodącym tematem tegorocznego wydarzenia są możliwości sieci 5G.

Jesteśmy pierwszym operatorem w Polsce, który uzyskał przepływność 1 Gb/s w sieci mobilnej,  agregując różne pasma częstotliwości. Dzięki temu zrobiliśmy krok w kierunku LTE Advanced Pro. Podczas dzisiejszej konferencji wraz z naszymi partnerami pokazujemy możliwości, jakie 5G otwiera przed użytkownikami – powiedział Piotr Muszyński, wiceprezes Zarządu Orange Polska ds. Operacyjnych otwierając wydarzenie.

Jesteśmy w centrum rewolucji technologicznej, zupełnie innej niż wszystkie poprzednie.  Aby umożliwić rewolucję cyfrową i połączyć ‘wszystko i wszystkich’ musimy przeprojektować sieci, stworzyć cyfrową strukturę o nieskończonej pojemności i prawie zerowej latencji, umożliwiając rozwój połączonych maszyn, systemów i procesów, które na zawsze zmienią życie konsumentów i przemysłu oraz kształt sektora produkcji – powiedział Marcus Weldon, prezes Bell Labs i Nokia Corporate CTO prezentując podczas konferencji „The Future X Network & the Creation of the New Digital Era”.

Tematem przewodnim wydarzenia są możliwości 5G. Nokia zaprezentowała je w zestawieniu z kamerą OZO o ośmiu sferycznych obiektywach i mikrofonach dających stereoskopowy obraz i dźwięk 3D. Dzięki ultra-niskim opóźnieniom komunikacji 5G, rozwiązanie może być wykorzystane do pracy zdalnej,  czy nauki na odległość. 5G to także przyszłość autonomicznych pojazdów, nad którymi obecnie pracują technologiczni giganci: Apple i Google. Na swoim stoisku Nokia zaprezentowała demo samochodów sterowanych za pomocą sieci 5G.

Rynek samochodów osobowych to także pole dla rozwiązań z obszaru „Internetu Rzeczy”. Samsung pokazał usługę dla kierowców opartą o Wi-Fi.  Ostrzeżenia i wskazówki pojawiające się w czasie rzeczywistym pomagają kierowcy unikać zagrożeń, a pasażerowie pozostają online w trakcie jazdy.

Możliwości 5G to także szeroki dostęp do mediów. Huawei przedstawił uczestnikom konferencji Giga Dom, a w nim m.in. możliwości oglądania telewizji 4K oraz dostęp do Giga WiFi. Ponadto, firma zaprezentowała GigaRadio – swoje nowatorskie rozwiązanie stacji bazowej, która ma mały rozmiar, wysoką wydajność i jest łatwa w instalacji. GigaRadio ułatwi realizację globalnych wdrożeń komercyjnych sieci 4,5G na dużą skalę, a w kolejnym etapie również i sieci 5G. Dzięki produktom GigaRadio operatorzy telekomunikacyjni mogą budować sieci o przepustowości 1Gbps, zapewniając użytkownikowi komunikację głosową i wideo w jakości HD. Mogą również tworzyć nowe możliwości biznesowe, takie jak na przykład nowy standard LTE do obsługi środowiska IoT (Narrow Band Internet of Things, NB-IoT).  Firma Huawei przewiduje, że GigaRadio będzie szeroko stosowane na całym świecie, ułatwiając wdrożenie 60 komercyjnych sieci 4,5G w 2016 roku.

Pojawienie się rozwiązań wykorzystujących 5G niesie ze sobą nieuniknione zmiany społeczne Społeczeństwo Sieci, w którym każda osoba i branża wykorzystuje pełen potencjał i możliwości swoich działań nie jest już wizją dalekiej przyszłości. To wszystko dzieje się już teraz, w każdym miejscu na świecie –  mówił prof. Frank H. P. Fitzek, przewodniczący grupy koordynującej działanie 5G Lab Germany na Uniwersytecie Technicznym w Dreźnie.

Zmiany w zachowaniach użytkowników przedstawił Ericsson, który od pięciu lat opracowuje raport trendów konsumenckich. Tegoroczne trendy opierają się na trzech założeniach: wszystkie dotyczą Internetu, zmniejsza się rola ‚early adopters’ (trendsetterów), a konsumenci mają coraz większy wpływ na marki i organizacje.

Oracle skupił się na rozwiązaniach w chmurze. Najnowszą ofertą Oracle w Chmurze jest Cloud at Customer, polegająca na udostępnieniu klientom chmury Oracle Cloud Platform w ich własnych centrach przetwarzania danych. Nowa oferta Oracle jest pierwszą zaprezentowaną przez jakiegokolwiek dostawcę usług chmury publicznej, która jest w pełni kompatybilna z Oracle Cloud, ale dostępna lokalnie.

Konferencja jest już 13. wydarzeniem poświęconym najnowszym trendom w dziedzinie  telekomunikacji  i  nowych  technologii zorganizowanym przez Orange Polska we współpracy z partnerami. Po raz pierwszy Orange Polska zaprosiło do współpracy przy wydarzeniu aż pięciu partnerów. Więcej informacji o konferencji:

Innovation Gardens Summit

Kilka dni przed konferencją, Orange Polska we współpracy z Huawei uruchomił testową stację bazową LTE, która agreguje cztery nośne częstotliwości LTE (800 MHz, 1800 MHz, 2100 MHz i 2600 MHz). Uzyskana dzięki temu prędkość transmisji danych ze stacji bezpośrednio do użytkownika przekroczyła 1 Gb/s.

Zobacz MWC 2016 okiem Ericssona
Zobacz MWC 2016 okiem Nokii 

Zdjęcia i materiały dodatkowe z konferencji zdjęcia do pobrania

Kontakt dla mediów:

Wojciech Jabczyński, Rzecznik Orange Polska
biuro.prasowe@orange.com
https://twitter.com/RzecznikOrange
Nasz blog: www.blog.orange.pl

Udostępnij: „Mała Barcelona” w Warszawie pod znakiem 5G

Informacje prasowe

Orange uruchamia nową platformę sponsoringową „Orange Sponsors You” czyniąc kibiców gwiazdami UEFA EURO 2016™, razem z Zinedinem Zidanem, wieżą Eiffla i kampanią „Fan of the Match”

14 kwietnia 2016

Orange uruchamia nową platformę sponsoringową „Orange Sponsors You” czyniąc kibiców gwiazdami UEFA EURO 2016™, razem z Zinedinem Zidanem, wieżą Eiffla i kampanią „Fan of the Match”

Orange rozpoczyna kampanię związaną z EURO 2016 i uruchamia nową platformę sponsoringową – Orange Sponsors You – stawiając kibiców na pierwszym planie. Zinedine Zidane od 29 maja będzie pomagał Orange wybrać najbardziej zaangażowanych fanów na świecie. Od 10 czerwca, w każdy meczowy wieczór, na fanów skupionych w mediach społecznościowych wokół #OrangeSponsorsYou czeka wyjątkowa niespodzianka związana z wieżą Eiffla. W ramach realizowanej na wyłączność kampanii „Fan of the Match”, podczas każdego meczu EURO 2016 Orange wyróżni jednego z  fanów, doceniając jego kibicowanie.

Orange Sponsors You – kibice stają się prawdziwymi gwiazdami

Orange uruchomił dzisiaj nową platformę sponsoringową – Orange Sponsors You. Podczas gdy wielkie marki skupiają swoją uwagę na najlepszych graczach, drużynach czy wydarzeniach, platforma Orange Sponsors You wybrała alternatywne podejście i koncentruje się na kibicach. Orange wierzy, że to oni są prawdziwymi gwiazdami oraz że to ich wsparcie i pasja czynią wydarzenia takie jak EURO 2016TM tak wspaniałymi.

Rozpoczynając sponsoring EURO 2016, ambicją operatora jest okazać kibicom uznanie, na które zasługują, stawiając ich na pierwszym planie i kierując na nich światła reflektorów, jednocześnie nagradzając ich za pasję. EURO 2016 będzie dla Orange wydarzeniem z największą jak do tej pory aktywacją praw sponsoringowych, obejmującą globalnie:

– ponad 3.000 biletów na mecze, które kibice otrzymają jako nagrodę za ich pasję
– ponad 700 biletów na mecze dla pracowników
– ponad 200 wejściówek VIP dla kibiców na mecze rozgrzewkowe
– zaproszenie na finały na Stade de France dla ponad 20 najlepszych kibiców.

Orange Sponsors You ma coś dla każdego

Głównym przesłaniem Orange Sponsors You jest dostępność, by każdy mógł poczuć, że nie tylko kibicuje, ale uczestniczy w wydarzeniach i jest w nie zaangażowany. Dzięki specjalnym ofertom wdrażanym w poszczególnych krajach, klienci Orange, również biznesowi, będą mogli skorzystać z m.in. z promocji na internet, pakietów danych, telewizji mobilnej, darmowych rozmów oraz innych ofert, by każdy miał powód do świętowania, niezależnie od wyników meczów.

We Francji Orange zaproponuje swoim klientom więcej Internetu, umożliwiając im oglądanie meczów na telefonach komórkowych i tabletach. Operator pracuje także nad specjalną ofertą roamingu dla osób przybywających do Francji. Oferta Orange Holiday Europe, zaprojektowana będzie specjalnie na UEFA EURO 2016™. Pozostałe kraje Orange w Europie również pracują nad unikatowymi ofertami, obejmującymi m.in. np. darmowe GB transferu za każdy gol zdobyty w konkretnym meczu lub darmowe filmy do ściągnięcia za każdą wygraną ulubionej drużyny.

Beatrice Mandine, wiceprezes ds. marki i komunikacji w Orange, mówi: EURO 2016 będzie powodem do dumy dla Francji i dla Orange. Dla nas, platforma Orange Sponsors You jest okazją, by łączyć ludzi poprzez ich pasję. To nas inspiruje i pomaga nam stworzyć dziedzictwo, które będziemy mogli celebrować długo po zakończeniu mistrzostw. EURO 2016 to zaledwie początek.

Zinedine Zidane nawiązuje współpracę z Orange jako szef drużyny poszukującej najlepszych kibiców 

29 maja Orange rozpoczyna w 28 krajach kampanię telewizyjną z udziałem słynnego francuskiego piłkarza. Zinedine Zidane roześle członków swojej drużyny, by  odnaleźć najlepszych kibiców na świecie.

Ta globalna kampania reklamowa, połączona z filmem 360º zamieszczonym na  www.OrangeSponsorsYou.com, pomoże znaleźć w krajach Orange na całym świecie ponad 20 najbardziej zaangażowanych kibiców i zaprosić ich na finał na Stade de France.

Ikona Paryża – wieża Eiffla – w wyjątkowej kampanii Orange   

Każdego wieczoru podczas EURO 2016 wieża Eiffla pojawi się w centrum kampanii Orange Sponsors You. Fani skupieni w mediach społecznościowych wokół #OrangeSponsorsYou będą mieli wpływ na to, jaką rolę odegra ikona Paryża w tym  piłkarskim święcie. Więcej szczegółów na ten temat zostanie podanych w najbliższych tygodniach.

Orange uruchamia kampanię „Fan of the Match”

Wraz z meczem otwarcia, Orange uruchamia kampanię na wyłączność pt. „Fan of the Match”. Wzorując się na koncepcji „Man of the Match” Orange będzie szukał kibica, który najbardziej wyróżnia się z tłumu na trybunach. Podczas każdego meczu jedna osoba zostanie nagrodzona tytułem „Fan of the Match” a jej kibicowanie zostanie w specjalny sposób docenione.

Strefy Kibica Orange

W Strefach Kibica zlokalizowanych w sześciu miastach (Lyon, Paryż, Lille, Marsylia, Bordeaux, Tuluza), kibice będą mogli skorzystać z przestrzeni do gier wideo czy oglądania meczy w UHD oraz zdobyć autografy gości z Team Orange Le 12ème homme. Orange stworzy także specjalne stoiska, gdzie kibice będą mieli okazję wypróbować najnowsze wynalazki technologiczne, w tym rzeczywistość wirtualną.

Materiały dla prasy
Nowy spot z Zinédine Zidane
Wojciech Jabczyński
Rzecznik Orange Polska
biuro.prasowe@orange.com
https://twitter.com/RzecznikOrange

Nasz blog: www.blog.orange.pl

Udostępnij: Orange uruchamia nową platformę sponsoringową „Orange Sponsors You” czyniąc kibiców gwiazdami UEFA EURO 2016™, razem z Zinedinem Zidanem, wieżą Eiffla i kampanią „Fan of the Match”

Informacje prasowe

Telewizja i telefon do światłowodowego internetu za darmo przez rok

11 kwietnia 2016

Telewizja i telefon do światłowodowego internetu za darmo przez rok

Orange Polska ma nową propozycję dla klientów zainteresowanych superszybkim domowym internetem i atrakcyjną ofertą telewizyjną. Decydując się na FunPack, zawierający światłowodowy internet, telefon domowy oraz telewizję, będą mogli przez pierwsze 12 miesięcy korzystać z całego pakietu w cenie samego internetu, czyli już za 69 zł miesięcznie.

W ramach abonamentu za FunPack, klienci otrzymują superszybki internet w wybranej opcji prędkości (100 Mb/s, 300 Mb/s lub 600 Mb/s), telefon domowy z nielimitowanymi rozmowami z numerami stacjonarnymi w Polsce i do wybranych krajów oraz pakiet telewizyjny z 91 kanałami dla całej rodziny, w tym 25  w jakości HD.  Są atrakcyjne kanały filmowe (m.in. AXN HD,  Fox HD, Comedy Central HD, FilmBox, TVP Seriale), najchętniej oglądane kanały dziecięce (m.in. Nickelodeon, Cartoon Network, pakiet kanałów Disney czy TVP ABC) oraz popularne kanały sportowe – obydwa kanały Eurosportu w wersji HD oraz TVP Sport HD.

W nowej ofercie „Rok TV za darmo” niższa cena abonamentu za cały pakiet dostępna jest przy umowie na 24 miesięce. Przez pierwsze 12 miesięcy trwania umowy wyniesie on tyle, ile abonament za sam internet.

Szczegóły przedstawia poniższa tabela:

FunPack z internetem światłowodowym,
telefonem domowym i telewizją (umowa na 24 miesiące)
pierwsze 12 miesięcy pozostałe 12 miesięcy
100 Mb/s 99,90 zł           69 zł 99,90 zł
300 Mb/s 119,90 zł         79  zł 119,90 zł
600 Mb/s 139,90  zł        109 zł 139,90 zł

Nowa oferta to dobra okazja, by wypróbować możliwości jakie oferuje  internet światłowodowy  w FunPacku. W ciągu  pierwszych 6 miesięcy od podpisania umowy można zrezygnować z telefonu i telewizji (ze skutkiem na koniec 12 miesiąca umowy), pozostając przy usłudze internetowej.

Internet światłowodowy Orange jest obecnie dostępny w 16 miastach: Warszawie, Lublinie, Białymstoku, Bydgoszczy, Katowicach, Łodzi, Szczecinie, Wrocławiu, Elblągu, Sosnowcu, Zielonej Górze, Krakowie, Opolu, Piotrkowie Trybunalskim, Mysłowicach i Gdańsku. Na koniec 2015 roku zasięg sieci światłowodowej obejmował ponad 700 tysięcy gospodarstw domowych. Dzięki szeroko zakrojonym inwestycjom w ciągu najbliższych 3 lat zwiększy się do nawet 3,5 mln gospodarstw domowych.

Więcej informacji na www.orange.pl

Wojciech Jabczyński
Rzecznik Orange Polska
biuro.prasowe@orange.com
https://twitter.com/RzecznikOrange

Nasz blog: www.blog.orange.pl

Udostępnij: Telewizja i telefon do światłowodowego internetu za darmo przez rok

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej