Informacje prasowe

Metronomy na Orange Warsaw Festival 2015

24 marca 2015

Metronomy na Orange Warsaw Festival 2015

Do line-up’u tegorocznej edycji Orange Warsaw Festival dołącza kolejny wykonawca. Metronomy zagrają w niedzielę – 14 czerwca. Kolejni artyści, którzy w czerwcu zagrają na Torze Wyścigów Konnych Służewiec, zostaną ogłoszeni wkrótce.

METRONOMY to trzyosobowy zespół z Devon w Wielkiej Brytanii, którego główną siłą napędową jest wokalista, Joseph Mount. Ich ostatni album, Love Letters, już w tytule nawiązuje do doznań i sposobów ich komunikowania, do tych rzeczy które zawsze są obecne. To nie przypadek, ponieważ ten krążek jest ponadczasowy. Muzycy na płycie próbują stworzyć nowe brzmienie w stary, sprawdzony sposób. Przeplatają elektroniczne i eksperymentalne dźwięki z tradycyjnymi metodami nagrywania. A to wszystko nie po to, żeby być retro, tylko aby pokazać dawne standardy jakości, oraz stanąć w szeregu z najlepszymi.

To, co wydarzyło się w ciągu ostatnich kilku lat również pomaga. Wydany w 2011 roku album The English Riviera zebrał świetnie recenzje krytyków, skutkując w nominacji do nagrody Mercury. Album został nazwany „wizjonerskim” (magazyn NME), „szykownym” (The Times). Evening Standard określił nagranie jako „rewelacje” a i-D nazwał muzyków „pionierami”. Zespół również wyprzedał koncert w Royal Albert Hall, pojechał w trasę po Europie i Ameryce Północnej – wiele zespołów zdecydowałoby się osiąść na laurach po takich osiągnięciach, ale to nie w stylu Metronomy.

ORANGE WARSAW FESTIVAL 2015

Orange Warsaw Festival 2015 odbędzie się w dniach od 12 do 14 czerwca na Torze Wyścigów Konnych Służewiec. Festiwal potrwa 3 dni, a na 3 scenach wystąpi 49 wykonawców. Orange Warsaw Festival jest organizowany od 2008 roku, zgromadził 250 tys. widzów i jest jednym z najbardziej rozpoznawalnych wydarzeń muzycznych w Polsce.

Dotychczas ogłoszeni wykonawcy to Muse, The Chemical Brothers, Incubus, Noel Gallagher’s High Flying Birds, Bastille, Mark Ronson (DJ Set), Hey, Metronomy, FKA twigs, Nosowska, Big Sean, Paloma Faith, Parkway Drive, Papa Roach, Three Days Grace, Asking Alexandria, Mela Koteluk, Maria Peszek, Molesta Ewenement, Łąki Łan, Gooral, Palma Violets, Wolf Alice, Sheppard, Kamp!, Bokka, Kari, Kadebostany, Birth of Joy, Carrion, Coria, Cosovel, Baasch, Lari Lu oraz K Bleax.

W sprzedaży są zarówno karnety jak i bilety jednodniowe. Każdy klient Orange może kupić maksymalnie 2 karnety lub 2 bilety jednodniowe w kategoriach GA, GA (D) i GA (KIDS) ze zniżką 15%.

Bilety można kupić na www.orangewarsawfestival.pl/bilety i www.eventim.pl oraz w sieci stacjonarnych punktów sprzedaży Eventim.

Bilety w sprzedaży ratalnej dostępne są w systemie rezerwacyjnym Eventim. Aby zakupić bilet na raty, należy wysłać wiadomość e-mail na adres: info@eventim.pl tytuując ją „OWF15 – RATY”.

Bieżące informacje na temat Orange Warsaw Festival 2015 znajdują się na stronach festiwalu.

www.orangewarsawfestival.pl

www.facebook.com/OrangeWarsawFestival

Dodatkowych informacji udzielą:

• z ramienia Organizatora Festiwalu – firmy Rochstar Events:
Monika Nowaczewska
Head Of Communication
monika.nowaczewska@rochstar-events.com

• z ramienia Sponsora Tytularnego Festiwalu – firmy Orange Polska:
Wojciech Jabczyński
Rzecznik Orange Polska
biuro.prasowe@orange.com

Udostępnij: Metronomy na Orange Warsaw Festival 2015

Informacje prasowe

Pięć start-upów w finale II edycji programu Orange Fab

24 marca 2015

Pięć start-upów w finale II edycji programu Orange Fab

Aplikacje do zdalnej kontroli urządzeń w domu lub biurze, wezwania pomocy drogowej, promowania lokalnych usług, a także program lojalnościowy i wirtualny asystent klienta – to projekty zakwalifikowane do finałowego etapu II edycji programu Orange Fab, wspierającego innowacyjne pomysły małych i średnich firm. Lista finalistów ogłoszona została 24 marca podczas debaty z cyklu Miasteczko Myśli, poświęconej start-upom i innowacyjności w biznesie.

Do udziału w II edycji Orange Fab zgłoszono 107 usług i rozwiązań. Eksperci oceniali je pod kątem możliwości dalszego rozwijania i zgodności z charakterem działalności Orange. Finałową piątkę czeka teraz 12 tygodni akceleracji, czyli dopracowywania finalnej wersji produktu i jego modelu biznesowego.

„Otwartość dużych firm, szczególnie tych pracujących z najnowszymi technologiami jak Orange Polska, jest kluczowa dla rozwoju i innowacyjności gospodarki. Dzięki takim programom jak Orange Fab wpływ społeczny zaznaczamy nie tylko poprzez bezpośrednie oddziaływanie naszych innowacji na życie ludzi czy społeczności, ale także poprzez transfer wiedzy i doświadczenia do podmiotów z którymi współpracujemy. Pozwala im to wprowadzać na rynek własne innowacyjne projekty i rozwiązania w dziedzinie pracy, rozrywki, nauki i stylu życia” – powiedział Piotr Muszyński, wiceprezes Orange Polska.

Aplikacja „Usługi LBS za pomocą femtokomórek” autorstwa firmy PKRM wykorzystuje innowacyjną metodę wykrywania telefonu komórkowego za pomocą małej stacji nadawczej. Umożliwia to m.in. promowanie usług świadczonych w okolicy, w której przebywa właściciel telefonu.

„Brinch” stworzony przez Lemon Labs to wirtualny asystent klienta. Pozwala na lepsze poznanie zachowań i nawyków kupujących i dzięki temu tworzenie spersonalizowanych ofert komunikowanych przez smartfony.

Edu4work opracował aplikację „hollo.pl”, która zapewnia możliwość zgłoszenia awarii lub wypadku drogowego, szybkiego wezwania pomocy i rozliczenia należności za usługę dzięki modułowi płatności mobilnych.

„Kekemeke” firmy Sellupp to skuteczny program lojalnościowy dla klientów małych i średnich firm usługowych, który znaną zasadę zbierania pieczątek na kartonikach przenosi w świat technologii mobilnych. Umożliwia dwustronną komunikację z konsumentami.

„OORT” opracowany przez firmę Thing pozwala użytkownikom kontrolować urządzenia w ich otoczeniu za pomocą jednej aplikacji w smartfonie lub na tablecie, bez względu na ich producenta. Umożliwia tworzenie własnego systemu inteligentnego domu bądź biura.

Ponadto firma HYENT, która stworzyła grę o tej samej nazwie, została wyróżniona nagrodą specjalną. Gra „Hyent” toczy się w świecie rzeczywistym, akcje są oparte o aktywności w otaczającym nas środowisku. Gracze uzyskują punkty wymienne na pieniądze i pozycje rankingowe z wartościowymi nagrodami. Rywalizacja ma również aspekt marketingowy.

Orange Polska na badania i rozwój przeznacza rocznie 50 – 60 mln zł. W polskim Orange Lab opracowywane są rozwiązania dopasowane do wszystkich grup klientów, w tym osób starszych i z niepełnosprawnościami. Firma aktywnie promuje innowacyjność, w oparciu o model otwartych innowacji.

Program Orange Fab wpiera innowacyjne pomysły zgłaszane przez małe i średnie firmy – start-upy. Ocenia je zespół ekspertów. Najlepsi mają szansę na rozwój swojego produktu, nawiązanie nowych kontaktów biznesowych,  wsparcie finansowe i współpracę z Orange. Z kolei Orange zyskuje szansę na pozyskanie innowacyjnych produktów do swojej oferty.

Firma organizuje także Business Intelligence Hackathon API (BIHAPI), konkurs na innowacyjne rozwiązania informatyczne na bazie otwartych danych dostarczanych przez miasta i  samorządy. Uczestnicy tworzą usługi na potrzeby lokalnych społeczności. Natomiast dzięki projektowi Imagine with Orange każdy może podzielić się swoimi pomysłami i zyskać pomoc w ich realizacji. Zgłoszone poprzez platformę internetową http://imagine.orange.pl są komentowane i wzbogacane przez ludzi z całego świata. Społeczność wybiera najbardziej trafne i pomysłowe propozycje.

Miasteczko Myśli to cykl debat organizowanych przez Orange Polska – miejsce otwartej dyskusji na ważne tematy, nie tylko dla rynku telekomunikacyjnego. Do wymiany poglądów zapraszani są menadżerowie innowacyjnych firm, przedstawiciele wyższych uczelni oraz ważnych dla rynku instytucji, wpływowi liderzy opinii. Debata „Przepis na start-up” byłą już piątą z kolei. Eksperci dyskutowali jak budować w firmach kulturę innowacji, zawierać sojusze za start-up’ami a także o specyfice tego rynku w Polsce i na świecie.

Wojciech Jabczyński, Rzecznik Orange Polska
email: biuro.prasowe@orange.com

Udostępnij: Pięć start-upów w finale II edycji programu Orange Fab

Informacje prasowe

Orange Polska rozwija cyfrowe kompetencje Polaków

23 marca 2015

Orange Polska rozwija cyfrowe kompetencje Polaków

Rusza kampania „Tydzień z Internetem”, która w tym roku stawia sobie za cel przybliżanie różnorodnych możliwości internetu i nowych technologii, szczególnie tych potrzebnych do poruszania się po rynku pracy i planowania ścieżki zawodowej. Partnerami kampanii są Orange Polska i Fundacja Orange.

Między 23 a 29 marca w całym kraju organizowane będą spotkania pokazujące ciekawe i praktyczne możliwości wykorzystania nowoczesnych technologii, zwłaszcza dla tych osób, które z nich do tej pory nie korzystały. W kampanii uczestniczą m.in. wolontariusze z Orange Polska, którzy w szkołach, bibliotekach i świetlicach będą uczyć dzieci, młodzież i seniorów, jak korzystać z internetu w sposób bezpieczny i z pożytkiem. Motywem przewodnim wszystkich spotkań będzie selfie – autoportret wykonywany z trzymanego w ręku aparatu lub telefonu komórkowego W konkursie „Kreatywne selfowanie” można wygrać m.in. smartfony ufundowane przez Orange.

„Internet daje ogromne możliwości ale samo zapewnienie dostępu do globalnej sieci to nie wszystko. Równie ważna jest edukacja cyfrowa, pokazywanie roli jaką internet może pełnić w upowszechnianiu dostępu do wiedzy, kultury, wyrównywaniu szans życiowych i edukacyjnych. Pokazanie, jak korzystać z tego narzędzia nie tylko biernie, ale twórczo, zmieniając swoje otoczenie na lepsze. Orange Polska od lat buduje zasięg internetu, także w białych plamach, gdzie nikt inny nie chce inwestować. Staramy się być również przewodnikiem po cyfrowym świecie. W ten sposób mamy realny wpływ na poprawę jakości życia Polaków” – powiedział Konrad Ciesiołkiewicz, dyrektor Komunikacji Korporacyjnej i CRS w Orange Polska a zarazem prezes Fundacji Orange.

Orange dba o cyfrową edukację już od najmłodszych lat, w ramach programu „Edukacja z internetem” zapewnia dostęp do sieci na preferencyjnych warunkach prawie 10 tys. placówek, w których uczy się 4 miliony dzieci.

W małych miejscowościach i wsiach działa 50 Pracowni Orange – multimedialnych świetlic wyposażonych w komputery i bezpłatny dostęp do internetu. Funkcjonują jako centra lokalnych aktywności, do których ludzie przychodzą rozwijać swoje cyfrowe kompetencje. Łącznie korzysta z nich ok 250 tys. osób.

Podobną rolę spełniają biblioteki, zwłaszcza w niewielkich miejscowościach. Orange Polska dostarcza bezpłatnie internet ponad 3 tys. bibliotek. Organizuje także zajęcia z bezpiecznego korzystania z internetu dla dzieci i młodzieży oraz szkolenia dla seniorów. Kontakt z siecią w bibliotekach miało już ponad 5 mln osób, znaczna ich część po raz pierwszy.

Program grantowy Akademia Orange zapewnia wsparcie organizacjom pozarządowym, instytucjom kultury i placówkom oświatowym, które łączą pasję do działania z młodymi ludźmi z otwartością na nowe technologie. Dzieci uczą się w nich przez doświadczenie – tworzą medialaby, interaktywne murale, wirtualne mapy, teledyski, remiksy, animacje. Tym samym zdobywają cyfrowe umiejętności, które dziś wspierają realizację ich pasji, a w przyszłości pomogą im odnaleźć się na rynku pracy. Już ponad 20 tysięcy dzieci i młodzieży ma za sobą takie cyfrowe eksperymenty.

***

Tydzień z Internetem (Get Online Week) to ogólnoeuropejska kampania, której celem jest zachęcenie jak największej liczby osób do skorzystania z Internetu. Kampania organizowana jest w Polsce już po raz czwarty. Jej koordynatorem jest Fundacja Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego. Prezydent Rzeczypospolitej Polskiej Bronisław Komorowski objął ją honorowym patronatem.

Wojciech Jabczyński, Rzecznik Orange Polska
email: biuro.prasowe@orange.com

Udostępnij: Orange Polska rozwija cyfrowe kompetencje Polaków

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej