Informacje prasowe

Milion fanów Orange Polska na Facebooku

01 października 2012
Milion fanów Orange Polska na Facebooku

Profil Orange Polska na Facebooku lubi już milion internautów, czyli co dziewiąty polski użytkownik serwisu. Jest to jednocześnie najpopularniejszy profil spośród 27, które ma na świecie marka Orange.

- Zaangażowanie internautów to dla nas powód do dumy i potwierdzenie skuteczności dwuletniej strategii marki na Facebooku. Staramy się, by nasz profil był atrakcyjny i odpowiadał na realne potrzeby użytkowników. Stąd choćby uruchomienie obsługi klientów na profilu. Dzięki m.in. takim działaniom udało nam się uzyskać najwyższy wskaźnik responsywności spośród wszystkich polskich fanpage na Facebooku – powiedział Paweł Patkowski, dyrektor Marki, Mediów i Komunikacji Orange Polska.

Orange przygotowało milion bonusów dla miliona swoich fanów. Po wysłaniu podanego w dniu celebracji na profilu www.facebook.com/OrangePolska hasła pod bezpłatny numer 80408, użytkownicy ofert Orange na kartę, mix i abonament otrzymają doładowanie konta – niespodziankę. Orange przygotowało także z tej okazji specjalny film z podziękowaniami, wykorzystujący technikę malowania światłem: http://youtu.be/RQcLm-Jy08E oraz konkurs, w którym do wygrania jest iPhone 5.

 

Profil Orange Polska na Facebooku jest obecny od 21 lipca 2010. W tym czasie na profilu pojawiło się ponad 1100 postów i blisko 800 zdjęć. Fanpage Orange zajmuje pierwsze miejsce wśród polskich stron w tym serwisie pod względem ilości postów zamieszczanych na stronie przez jej fanów, ich liczba przekracza 26 tysięcy. Internauci prawie 330 tys. razy polubili też nasze treści i zamieścili ponad 190 tys. komentarzy. Na każdą publikację przypada ich średnio 169.

Na ten wynik złożyły się liczne aktywności, w tym niezwykle popularne konkursy, np. zabawa z kodami, w której sześciu edycjach wzięły łącznie 2,5 mln klientów. Duże znaczenie miało także uruchomienie kanału obsługi klienta na profilu. Każdego miesiąca fani zamieszczają na stronie oraz w specjalnym formularzu ponad 2300 zgłoszeń (najwyższy w branży współczynnik), nad których rozwiązaniem czuwa zespół konsultantów. Odpowiedź i udzielenie pomocy klientom na stronie zajmuje im średnio 7 minut.

Polski profil jest największą na świecie społecznością fanów Orange. Wyprzedza 27 profili należących do marki, spośród których drugi jest fanpage Orange France z 573 tys. fanów.

Materiały dodatkowe:

milion fanów Orange – podziękowanie http://youtu.be/KhrPtfgE17k

milion fanów Orange – making of http://youtu.be/RQcLm-Jy08E

Wojciech Jabczyński, Rzecznik Orange Polska

22 527 19 39

biuro.prasowe@orange.com


Informacje prasowe

Pierwsze kroki do kultury – wystawa Akademii Orange

28 września 2012
Pierwsze kroki do kultury – wystawa Akademii Orange

Ruszyła wystawa fotografii ukazująca młodych uczestników programu nowoczesnej edukacji kulturalnej - Akademii Orange i ich pierwsze kroki w świadomym tworzeniu kultury. Fotografie w niekonwencjonalny sposób opowiadają o tym, jak młodzi rozwijali swoje pasje, odkrywali talenty, a także zmieniali życie swoich lokalnych społeczności.

Dokumentując działania młodych twórców kultury, fotografowie przejechali blisko 20 000 kilometrów, by za pomocą obrazów opowiedzieć, jak dzieci i młodzież z różnych zakątków Polski odnajdują się w kreatywnej przestrzeni spotkania z kulturą. Fotografie są także obrazem prywatnych historii młodych – o tym, jak zyskują możliwość wyrażania siebie i świadomość, że posiadają wszelkie niezbędne narzędzia, by samodzielnie tworzyć i zarażać swoją pasją innych. Poprzez uczestnictwo w III edycji programu Akademia Orange nabywają też konkretnych kompetencji i powoli stają się reżyserami, grafikami, aktorami, muzykami, malarzami, fotografami.

Wystawa przy Krakowskim Przedmieściu to nie tylko fotografie: sposób ich prezentacji umożliwia interaktywne odkrywanie Akademii Orange – każdy widz może znaleźć swoją ścieżkę poznawania historii młodych twórców kultury i obracać zdjęcia na specjalnych „liczydłach”.

Program Akademia Orange, realizowany przez Fundację Orange, wspiera oryginalne inicjatywy edukacyjno-kulturalne, by rozbudzić potencjał młodych ludzi z różnorodnych środowisk. Przełamuje stereotypy postrzegania kultury przez młodych – jako nieatrakcyjnej i niezrozumiałej - bo angażuje ich w projekty w niekonwencjonalny sposób: przy wykorzystaniu nowych technologii i mediów. Dzięki temu każdego roku w Akademii Orange bierze udział ponad 5 tysięcy młodych ludzi, przyszłych twórców i świadomych odbiorców kultury.

W trzech edycjach Akademii przyznano granty na łączną kwotę 4,5 miliona złotych, zrealizowano 126 projektów edukacyjnych, w których uczestniczyło ponad 15 000 dzieci i młodzieży z całej Polski.  W projektach powstały nowatorskie, inspirujące narzędzia edukacyjne w formie publikacji, scenariuszy zajęć, materiałów multimedialnych itp. Wszystkie te treści są dostępne na licencji Creative Commons jako otwarte zasoby edukacyjne na portalu www.akademiaorange.pl. Oznacza to, że każdy może korzystać z nich do przeprowadzenia własnych inicjatyw, ulepszać i dzielić się nimi przy zachowaniu pewnych praw autorskich.

Wystawę można oglądać do 8 października w Warszawie, przy Krakowskim Przedmieściu 32

Do 3 października trwa nabór wniosków do IV edycji programu Akademia Orange, Wsparcie na realizację projektów adresowanych do dzieci i młodzieży mogą otrzymać organizacje pozarządowe, państwowe i samorządowe, instytucje kultury, w tym biblioteki, szkoły, uczelnie, które przedstawią innowacyjny projekt kulturalny dla młodzieży w swoim otoczeniu lub skorzystają z projektów już przeprowadzonych w trzech edycjach Akademii Orange. Zwycięskie inicjatywy będą realizowane od stycznia do czerwca 2012 r.

Więcej informacji udziela:

Daria Drabik

Koordynator ds. komunikacji i wydarzeń specjalnych

Tel. +48 22 844 60 65 , e-mail: Daria.Drabik@orange.com

Maria Adamiec

Koordynator programów edukacyjnych

Tel. +48 22 844 52 81, e-mail: Maria.Adamiec@orange.com


Informacje prasowe

Reklama dla Firm – znamy wyniki konkursu

27 września 2012
Reklama dla Firm – znamy wyniki konkursu

15 tysięcy osób zainteresowało się  ogólnopolskim konkursem „Reklama dla Firm”. Spośród 1180 małych firm,  które spełniły jego warunki, komisja konkursowa wyłoniła 340 zwycięzców. Otrzymają oni od Orange bezpłatne pakiety reklamowe obejmujące kampanie na tablicach zewnętrznych w wybranym przez siebie mieście. Reklamy pojawią się w październiku na ponad 1800 nośnikach w 49 miastach Polski. Akcja prowadzona jest pod patronatem Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.

Duże zainteresowanie konkursem „Reklama dla Firm” ze strony mikro firm to dowód na to, że lokalni przedsiębiorcy zdają sobie sprawę z konieczności prowadzenia działań reklamowych i ich wpływu na rozwój biznesu. Jednak nie zawsze decydują się na nie, przede wszystkim ze względu na wysokie koszty. Realizując projekt „Reklama dla Firm”, chcemy kompleksowo wspierać ich rozwój – w dużo szerszym zakresie niż tylko poprzez oferowanie i dostarczanie rozwiązań telekomunikacyjnych czy teleinformatycznych – mówi Tomasz Izydorczyk, Dyrektor Marketingu Rynku Biznesowego, Orange Polska.

Zadaniem uczestników konkursu było opisanie, w jaki sposób ułatwiają sobie prowadzenie firmy. Przedsiębiorcy cenią sobie dobrą organizację pracy, zaufany zespół pracowników oraz możliwość ciągłego poszerzania wiedzy. W codziennej pracy wykorzystują nowoczesne technologie. Ważnym czynnikiem ułatwiającym prowadzenie firmy jest optymalizacja kosztów, zwłaszcza w obliczu kryzysu. Co ciekawe, z nadesłanych na konkurs „Reklama dla Firm” zgłoszeń wyłania się współczesny obraz polskiego przedsiębiorcy – osoby młodej, przedsiębiorczej, pomysłowej i otwartej na niestandardowe rozwiązania.

Wszystkie odpowiedzi, nadesłane na konkurs za pośrednictwem strony internetowej www.reklamadlafirm.pl, oceniało jury złożone m.in. z przedstawicieli Orange oraz eksperta Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Rejestracja do konkursu trwała od 9 sierpnia do 9 września br.

Akcja „Reklama dla Firm” była skierowana do wszystkich osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą w Polsce. Stanowiła drugą odsłonę projektu realizowanego w ramach rebrandingu Telekomunikacji Polskiej na Orange w maju br. O uruchomieniu drugiej edycji zadecydowały wyniki: wysoki wskaźnik zadowolenia uczestników z udziału w majowym projekcie oraz jego realne przełożenie na wyniki biznesowe. Ponad 1/3 wszystkich przedsiębiorców biorących udział w pierwszej odsłonie akcji zaobserwowała wzrost liczby zapytań o ofertę firmy, a 27% wzrost liczby klientów. Co piąty uczestnik majowego projektu odnotował wzrost obrotów firmy i ilości zawieranych transakcji.

Więcej informacji:

www.reklamadlafirm.pl

www.ulatwsobiebiznes.pl

Wojciech Jabczyński, rzecznik Orange Polska

22 527 19 39

biuro.prasowe@orange.com

Scroll to Top