Informacje prasowe

Miłość na wybiegu – premiera kolejnej koprodukcji TP

19 stycznia 2009

Miłość na wybiegu – premiera kolejnej koprodukcji TP

Na ekranach kin wkrótce pojawi się kolejna filmowa koprodukcja Telekomunikacji Polskej. Tym razem TP zaprasza na komedię romantyczną „Miłość na wybiegu” – historię dziewczyny z małej miejscowości, próbującej odnaleźć się w wielkim świecie mody. To już siódmy film, który powstał przy udziale TP, a wkrótce planowanych jest kolejnych 6 premier. W sumie koprodukcje TP obejrzało w kinach już około 5 mln widzów.

„Miłości na wybiegu” pokazuje, że świat mody na pozór zdaje się być pełen magii – blask fleszy, piękne modelki, wspaniałe kreacje. Za kulisami jednak wcale nie jest idealny. Główna bohaterka  Julia, początkująca modelka, szczera i wrażliwa dziewczyna, musi radzić sobie z intrygami i zawiścią. Sprawy dodatkowo komplikuje rodzące się uczucie pomiędzy nią a fotografem Kacprem. Jak mówi reżyser filmu Krzysztof Lang, „Miłość na wybiegu” to „nowoczesny obraz przeznaczony dla ludzi chcących zobaczyć trochę innego, nieznanego im świata.  Zajrzeć za kulisy mody. Taki trochę nasz  „Diabeł ubiera się u Prady”, tylko z rodzimymi elementami.”

Prócz plejady popularnych aktorów (Marcin Dorociński, Karolina Gorczyca, Tomasz Karolak, Urszula Grabowska, Iza Kuna) w filmie zobaczymy też znane postaci ze świata mody, m.in. Macieja Zienia, Karolinę Malinowską i Jagę Hupało.

Miłość na wybiegu to już siódma zrealizowana koprodukcja Telekomunikacji Polskiej. Wkrótce  premiery będą mieć kolejne filmy : „Dzieci Ireny Sendlerowej”, polsko – amerykańska produkcja w reżyserii J.K. Harrisona, „Nigdy nie mów nigdy” Wojciecha Pacyny, „Piksele” Jacka Lusińskiego, „Różyczka” Jana Kidawy-Błońskiego, „Od pełni do pełni” Tomasza Szafrańskiego oraz „Trick” Jana Hryniaka. Telekomunikacja Polska rozpoczęła działalność koprodukcyjną w 2007 roku wspierając produkcję „Katynia” Andrzeja Wajdy. W ciągu 2 lat zaangażowała się w 13 produkcji filmowych stając się w ten sposób jednym z ważniejszych inwestorów w rodzimą kinematografię.

Udostępnij: Miłość na wybiegu – premiera kolejnej koprodukcji TP

Informacje prasowe

Tylko SIM – dwa razy więcej minut do wszystkich

19 stycznia 2009

Tylko SIM – dwa razy więcej minut do wszystkich

Do 15 lutego w taryfach Orange abonament i Orange mix można skorzystać z promocji Tylko SIM, w której klienci kupujący nową aktywację bez telefonu dostają o 100 proc. więcej minut do wszystkich sieci. Dzięki temu za minutę rozmowy w ramach abonamentu zapłacą od 25 groszy, a na połączenia dostają nawet 160 dodatkowych godzin wymiennych na inne usługi.

Promocja Tylko SIM jest adresowana do osób, które mają aparat telefoniczny i szukają atrakcyjnej oferty dającej najwięcej minut i tanie połączenia. Korzystając z propozycji Orange, we wszystkich taryfach abonament i mix dostają:

  • najniższą na rynku cenę za minutę połączenia do wszystkich sieci – już od 25 groszy,
  • do 160 godzin czyli 9600 dodatkowych minut na rozmowy do wszystkich sieci,
  • niską opłatę aktywacyjną – 5 zł, która w całości jest zwracana na konto klienta,
  • do 4 prezentów na zawsze, w których mogą wybrać dodatkowe, comiesięczne pakiety bezpłatnych minut lub SMS-ów.

Szczegóły oferty promocyjnej wyglądają następująco:

miesięczny abonament / zobowiązanie

25

35

55

75

100

200

minuty w ramach abonamentu w ofercie Tylko SIM
(wymienne na wszystkie usługi telekomunikacyjne)

do wszystkich sieci oprócz Play

40 + 40 minut

60 + 60 minut

100 + 100 minut

140 + 140 minut

200 + 200 minut

400 + 400 minut

do Play

33 + 33 minuty

47 + 47 minut

74 + 74 minuty

101 + 101 minut

135 + 135 minut

270 + 270 minut

liczba prezentów na zawsze

1

2

3

4

4

w ramach abonamentu

minuta połączenia do wszystkich sieci
oprócz Play

31 gr

29 gr

27 gr

27 gr

25 gr

25 gr

minuta połączenia do Play

38 gr

37 gr

37 gr

37 gr

37 gr

37 gr

 

Do wyboru są dwie umowy terminowe:

  • na 24 miesiące – dodatkowe minuty są przyznawane przez cały czas trwania umowy,
  • na 12 miesięcy – dodatkowe minuty są przyznawane przez połowę czasu trwania umowy.
Udostępnij: Tylko SIM – dwa razy więcej minut do wszystkich

Informacje prasowe

400 tysięcy złotych dla szkolnych projektów w programie grantowym Fundacji Grupy TP

14 stycznia 2009

400 tysięcy złotych dla szkolnych projektów w programie grantowym Fundacji Grupy TP

Do 78 szkół z całej Polski trafiły dziś granty od Fundacji Grupy TP o łącznej wartości  400 tys. złotych. Pieniądze pomogą im zrealizować projekty, których celem jest współdziałanie z lokalną społecznością i przeciwdziałanie przemocy.  80 zwycięskich projektów wybrano spośród prawie tysiąca nadesłanych prac. Program grantowy jest częścią programu Szkoła bez przemocy, którego współorganizatorem jest Fundacja Grupy TP.  

Celem programu grantowego jest aktywizacja społeczności szkolnych do przygotowania projektów działań zmniejszających poziom agresji i przemocy w szkołach. Zgodnie z mottem III edycji Programu: „Szkoła dla społeczności – społeczność dla szkoły”organizatorzy zachęcali szkoły biorące udział w programie grantowym do współpracy i działania na rzecz lokalnego środowiska oraz do podejmowania wspólnych inicjatyw przeciwko przemocy i agresji.

 – W tegorocznej edycji programu grantowego wyraźnie widać, że szkoły chcą wyjść poza swoje mury i angażować się w życie społeczności lokalnej. O tym świadczy chociażby liczba i różnorodność zaproponowanych działań adresowanych właśnie do lokalnego środowiska: domów dziecka, osób niepełnosprawnych i starszych, dzieci z ubogich i dysfunkcyjnych rodzin. W porównaniu do lat ubiegłych zdecydowanie więcej jest także projektów, których autorami są rodzice i dzieci. To wspaniale, że rodzice chcą uczestniczyć w szkolnych inicjatywach. Tu widzę dużą, dobrze prognozującą zmianę – podkreśliła Jadwiga Czartoryska, prezes Fundacji Grupy TP.

Spośród prawie 1 000 nadesłanych projektów Rada Programu „Szkoła bez przemocy” wybrała 80 najlepszych, uwzględniając szczególnie te, w których zaplanowano działania społeczności szkolnej dla dobra rodzimego środowiska. –Chcemy by szkoły stały się ośrodkami aktywizującymilokalne życie społeczne. Badania „Diagnoza szkolna 2008″ pokazały, że wśród uczącej się młodzieży gwałtownie spada wskaźnik zaufania społecznego oraz zaangażowania w dobrowolne inicjatywy pozaszkolne. W tym kontekście niezwykle ważne jest by szkoły mobilizowały do działań na rzecz lokalnej społeczności i kształtowały postawy obywatelskie wśród swoich uczniów  – podsumowała Jadwiga Czartoryska.

Autorami zgłaszanych projektów mogli być przedstawiciele społeczności szkolnej: nauczyciele, rodzice, uczniowie. Każda placówka, biorąca udział w III edycji Programu, mogła zgłosić maksymalnie trzy projekty, które były pisane w pięciu kategoriach: Kultura i sztuka, Tolerancja i integracja, Mój region, Wolontariat i Sport. Nadesłane projekty były oceniane następujących kryteriów: adekwatność działań do zakładanych celów, partnerstwo szkoły z podmiotami środowiska lokalnego, oryginalność pomysłu, zaangażowanie całej społeczności szkolnej w projekt oraz długofalowość działań.

Liczba nagrodzonych projektów w poszczególnych województwach

    Dolnośląskie 7 Podkarpackie 4
Kujawsko – Pomorskie 5 Podlaskie 4
Lubelskie 3 Pomorskie 3
Lubuskie 5 Śląskie 11
Łódzkie 7 Świętokrzyskie 5
Małopolskie 5 Warmińsko – mazurskie 3
Mazowieckie 4 Wielkopolskie 7
Opolskie 1 Zachodniopomorskie 6

Spośród 80 nagrodzonych projektów najwięcej – 28 zostało napisanych w kategorii Tolerancja i integracja, 19 w kategorii Kultura i sztuka, 14 w nowej kategorii Wolontariat, 11 projektów w kategorii Mój region, 8 w kategorii Sport. Najwięcej nagrodzonych projektów przygotowano w szkołach z terenu województwa śląskiego (11), z województwa dolnośląskiego, wielkopolskiego i łódzkiego zostało nagrodzonych po 7 szkół, 6 z zachodniopomorskiego, 5 z województw: kujawsko-pomorskiego, lubuskiego, małopolskiego i świętokrzyskiego, 4 z mazowieckiego, podlaskiego i podkarpackiego, 3 z lubelskiego, pomorskiego oraz warmińsko-mazurskiego oraz jedna szkoła z województwa opolskiego.

W gali wręczenia nagród wzięli udział  przedstawiciele Ministerstwa Edukacji Narodowej, Kancelarii Prezydenta RP oraz Organizatorzy Programu: Fundacja Grupy Telekomunikacji Polskiej, Polskapresse oraz Media Regionalne. Nagrody wręczała Ewa Junczyk – Ziomecka, Sekretarz Stanu w Kancelarii Prezydenta RP oraz przedstawiciele Rady Programu.

Program „Szkoła bez przemocy” jest realizowany pod honorowym patronatem Prezydenta RP Lecha Kaczyńskiego.

* * * *

Program społeczny „Szkoła bez przemocy” zainicjowały wiosną 2006 dwie Grupy Wydawnicze: Polskapresse i Media Regionalne oraz Fundacja Grupy Telekomunikacji Polskiej. Celem Programu jest zwiększenie świadomości problemu, zmiana postaw wobec przemocy i agresji oraz dostarczenie szkołom wsparcia i narzędzi, które skutecznie i systemowo zapobiegałyby temu zjawisku. Do trzeciej edycji Programu przyłączyło się prawie 4 500 szkół z całej Polski. Szczegółowe informacje na temat działań realizowanych w trzeciej edycji programu „Szkoła bez przemocy” na stronie: www.szkolabezprzemocy.pl

Udostępnij: 400 tysięcy złotych dla szkolnych projektów w programie grantowym Fundacji Grupy TP

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej