Informacje prasowe

Mundial w jakości 4K w Orange TV bez dodatkowych opłat

17 maja 2018
Mundial w jakości 4K w Orange TV bez dodatkowych opłat

Świetna wiadomość dla fanów piłki nożnej i klientów Orange Polska. Po raz pierwszy mundial będzie transmitowany w najwyższej jakości obrazu 4K w ramach usług Orange TV. Wszystkie mecze pokażemy bez dodatkowych opłat dla klientów posiadających łącze światłowodowe i dekoder umożliwiający odbiór 4K.

Mundial w 4K znakomicie wpisuje się w dotychczasową ofertę Orange TV. Dzięki współpracy z TVP i nc+ oraz światłowodowi od 14 czerwca kibice zobaczą wszystkie spotkania mistrzostw w najwyższej jakości obrazu. Mecze będą transmitowane na kanałach TVP 4K i CANAL+ 4K Ultra HD, które na zasadach sublicencji zostaną udostępnione bez dodatkowych opłat wszystkim klientom Orange TV ze światłowodem.

Orange TV ze światłowodem, dekoder i telewizor 4K to niezbędny zestaw do tego, by cieszyć się piłkarskimi emocjami w najwyżej jakości. Jeśli klient korzysta z łącza światłowodowego i telewizji od Orange, a nie ma właściwego dekodera może go wymienić na Samsung ICU100 4K UHD obsługujący najnowszą technologię.

Cieszymy się, że wspólnie z TVP i nc+ możemy zapewnić naszym klientom niezapomniane emocje podczas mundialowych meczów w najlepszej dostępnej jakości, 4K. Ponad rok temu, jako pierwszy ogólnopolski operator wprowadziliśmy do oferty treści 4K i dekoder umożliwiający ich odbiór. Wystartowaliśmy z 15 filmami i jednym kanałem kulturalnym, obecnie zapewniamy klientom Orange TV ponad 1200 godzin różnorodnych treści w tej jakości, w tym transmisje najlepszych meczów piłki nożnej, piłki ręcznej i Formuły 1. Teraz, dzięki partnerstwu z nadawcami, będziemy mogli wspólnie kibicować Polakom śledząc wszystkie spotkania w superjakości – powiedział Jean-François Fallacher, prezes Orange Polska

Transmisje będą realizowane na dwóch nowych kanałach: TVP 4K - kanale stworzonym przez Telewizję Polską oraz CANAL+ 4K Ultra HD – nowym kanale platformy nc+.

Orange TV - 857 tys. klientów oferty telewizyjnej, 120 tys. dekoderów, 2 na 3 klientów światłowodu wybiera Orange TV, munidal po raz pierwszy w 4K bez dodatkowych dopłat

Na kanale TVP 4K zobaczymy 52 mecze m.in. mecz otwarcia mistrzostw, wszystkie spotkania polskiej reprezentacji, 40 spotkań grupowych oraz mecze fazy pucharowej. CANAL+ 4K Ultra HD pokaże na wyłączność 12 meczów: 8 meczów grupowych, w tym pojedynek broniących tytułu Niemców ze Szwecją, hit Portugalia - Hiszpania, a także spotkania Dania - Francja, Argentyna – Chorwacja, Brazylia – Szwajcaria, Anglia – Belgia, Urugwaj – Rosja oraz Kolumbia – Japonia. Widzowie CANAL+ 4K UHD zobaczą także jeden mecz 1/8 finału, jeden ćwierćfinał, jeden półfinał oraz 15 lipca wielki finał na moskiewskich Łużnikach.

W lutym 2017 roku Orange Polska, jako pierwszy wprowadził telewizję 4K na polski rynek dzięki ofercie Orange Love ze światłowodem. Z czasem oferta w jakości 4K startująca z kanałem muzycznym Stingray Festival 4K rozwinęła się o kanał Eleven Sports 1 4K z pierwszymi w Polsce transmisjami meczów piłki ręcznej czy wyścigów Formuły 1, platformę Netflix, programy dokumentalne Discovery oraz rozbudowany kontent filmowy w usłudze VOD, który w maju tego roku zostanie dodatkowo wzbogacony o najnowsze hity filmowe z wytwórni Warner Bros.

Rozwój oferty telewizyjnej Orange Polska jest odpowiedzią na trendy i potrzeby widzów. Klienci Orange TV mogą korzystać z nowoczesnego dekodera Samsung ICU 100 4K UHD umożliwiającego oglądanie filmów i programów w jakości 4K.W domach klientów Orange jest już blisko 120 tys. takich urządzeń.

Mediateka


Informacje prasowe

Orange Polska promuje dialog w życiu społecznym

16 maja 2018
Orange Polska promuje dialog w życiu społecznym

Budowanie społeczeństwa, w którym szanowana jest godność każdego człowieka, to jedno z najważniejszych wyzwań współczesności. Dlatego umiejętność prowadzenia dialogu opartego na zrozumieniu i poszanowaniu różnic staje się kluczową kompetencją – w codziennych relacjach międzyludzkich i w biznesie. Orange Polska od lat wspiera małe społeczności. Teraz, dzięki współpracy z norweskim ośrodkiem Nansen Center for Peace and Dialogue, pomoże kształcić lokalnych liderów w prowadzeniu dialogu  wolnego od ocen i uprzedzeń.

Dzięki współpracy z Nansen Center Orange Polska umożliwi przedstawicielom kilkudziesięciu organizacji pozarządowych z całego kraju udział w profesjonalnych szkoleniach. Ich metoda to efekt ponad dwudziestu lat doświadczeń norweskiej organizacji w budowaniu dialogu w skonfliktowanych społecznościach na świecie. Uczestnicy szkolenia będą mogli skuteczniej działać w swoich lokalnych środowiskach, wprowadzając w życie praktyczne umiejętności prowadzenia dialogu bazującego na zrozumieniu i otwartości na innych. Rekrutacja do projektu „Wyłącz ego. Zrozum drugiego”  planowana jest na czerwiec tego roku.

- Kultura odpowiedzialności społecznej biznesu przynosi korzyści zarówno firmom jak i ich otoczeniu, jest podstawą rozwoju, przyczynia się do poprawy jakości życia. Jesteśmy nierozerwalnie związani z Polską, czujemy potrzebę angażowania się w sprawy społeczne, szczególnie w roku stulecia odzyskania przez nasz kraj niepodległości  – powiedział Witold Drożdż, dyrektor wykonawczy ds. korporacyjnych Orange Polska. –  Programy, które prowadzimy od wielu lat, takie jak Pracownie Orange w stu małych miejscowościach w całym kraju, nie tylko pomagają oswoić nowoczesne technologie, ale mają też istotny wymiar społeczny. Integrują lokalne społeczności, sprzyjają współpracy i nawiązywaniu partnerstw, budowaniu kapitału społecznego. Nasz nowy projekt jest naturalną konsekwencją tego zaangażowania. Chcemy pomóc szerzyć kulturę dialogu,  bardzo potrzebnego we wszystkich sferach życia publicznego, ale też w codziennych relacjach prywatnych i biznesowych – dodał.

Nowy projekt ogłoszono podczas kolejnej edycji debat Miasteczka Myśli, która odbyła się pod hasłem „Wyłącz ego. Zrozum drugiego.”  Alfredo Zamudio, dyrektor Nansen Center for Peace and Dialogue, który wziął udział w wydarzeniu, wyjaśnia: - Dialog to sposób komunikacji, który koncentruje się na zrozumieniu innych, a nie na próbie przekonania do swoich racji.  Nie oznacza akceptacji ich poglądów i wartości, ale respektowanie prawa do ich wyrażania. Dialog pozwala zabrać głos tym, którzy rzadko mają okazję się wypowiedzieć i zostać wysłuchanym. Tworzy przestrzeń, w której każdy może być usłyszany. Jest prostym i zarazem potężnym narzędziem do  budowania społeczności opartej na szacunku i życzliwości.

Do inicjatywy „Wyłącz ego. Zrozum drugiego” Orange zaprasza przedstawicieli różnorodnych środowisk, w tym lokalnych aktywistów i osoby działające w organizacjach pozarządowych.  Razem z partnerami projektu: Fundacją Pracowania Badań i Innowacji Społecznych Stocznia, Fundacją Szkoła Liderów, THINKTANK, Laboratorium „Więzi”, CSRinfo, zachęca inne organizacje społeczne, aby zostały przyjaciółmi dialogu i wspólnie tworzyły modę na dialog w swoim otoczeniu.

Orange Polska  angażuje się w wiele działań, których celem jest dialog między różnymi środowiskami, szukanie wspólnych płaszczyzn do rozmowy i współpracy. Poprzez Fundację Orange pomógł stworzyć 100 multimedialnych Pracowni Orange w małych miejscowościach. Oprócz integracji cyfrowej, edukacji w zakresie kreatywnego i bezpiecznego wykorzystania technologii, miejsca te pełnią też ważną funkcję społeczną - aktywizują i łączą mieszkańców wszystkich generacji we wspólnych działaniach na rzecz swojej miejscowości.

Orange Polska był jednym z inicjatorów Komitetu Dialogu Społecznego KIG, który działa na rzecz poprawy wzajemnych relacji między pracodawcami, pracownikami oraz administracją rządową i samorządową. Orange Polska był także jednym z inicjatorów stworzenia polskiej wersji Karty Różnorodności. Podpisanie Karty to zobowiązanie firmy do przestrzegania wysokich standardów dotyczących poszanowania dla różnic wynikających m.in. z wieku, płci, narodowości, wyznania czy  poglądów, a także do zwalczania w stereotypów i tworzenie takiego środowiska pracy, w którym w którym wszyscy czują się szanowani.

* * * *

Miasteczko Myśli to cykl debat organizowanych przez Orange Polska – miejsce otwartej dyskusji na ważne tematy, nie tylko dotyczące rynku telekomunikacyjnego i nowoczesnych technologii. Do wymiany poglądów zapraszani są menadżerowie innowacyjnych firm, przedstawiciele wyższych uczelni oraz liderzy opinii. Podczas debaty pt. „Wyłącz ego. Zrozum drugiego.” eksperci rozmawiali o istocie skutecznego dialogu. Jakiego języka używamy? Czy potrafimy słuchać i uszanować poglądy innych, kiedy są skrajnie różne od naszych? Jak - szukając porozumienia z innymi - wyjść z „kryjówki” stereotypów?

Kontakt dla mediów:

Wojciech Jabczyński

Rzecznik Orange Polska

biuro.prasowe@orange.com 


Informacje prasowe

Nines, O.S.T.R. oraz finaliści konkursu Rozgrzewka nad Wisłą – Sonar i Baranovski dołączają do składu Orange Warsaw Festival!

15 maja 2018
Nines, O.S.T.R. oraz finaliści konkursu Rozgrzewka nad Wisłą – Sonar i Baranovski dołączają do składu Orange Warsaw Festival!

Nines

Wielka Brytania coraz śmielej rozpycha się na scenie hip-hopowej. Po ogromnych sukcesach Skepty i Stormzy'ego następny w kolejce jest Nines. 28-letni raper z Londynu dwa lata temu podpisał kontrakt z XL Recordings, stając się naturalnym następcą Dizzy'ego Rascala w katalogu tej szanowanej wytwórni. Gorąco wokół Ninesa zrobiło się w 2015 roku, kiedy ukazał się jego mixtape „one Foot In” a promujący go singiel „Can’t Blame Me” zyskał w szybkim tempie 10 milionów odtworzeń. Pełny debiut miał premierę w lutym 2017 roku, już pod marką XL. Album „One Foot Out” dotarł do pierwszej piątki najchętniej kupowanych płyt w Wielkiej Brytanii, co odnotowano, jako ogromny sukces całego gatunku. W kwietniu tego roku Nines powrócił z kolejnym wydawnictwem, powtarzając sukces debiutu na listach przebojów. Do Polski Nines przyjedzie po raz pierwszy.

O.S.T.R.

Muzyk, producent, instrumentalista, raper. Jeden z najbardziej pracowitych i utalentowanych artystów w Polsce. Od kilkunastu lat konsekwentnie podąża w raz obranym kierunku artystycznym. Na scenie hiphopowej w kraju osiągnął właściwie wszystko. Autor 20 autorskich albumów muzycznych. Posiadacz 7 platynowych i 6 złotych płyt, w tym jednej podwójnie i jednej potrójnie platynowej. Jeden z pionierów w wykorzystaniu zespołu instrumentalistów w czasie koncertów hiphopowych w Polsce. Lubiany i doceniany za granicą, współpracował z muzykami z amerykańskiej, brytyjskiej i holenderskiej sceny hiphopowej. Z Chrisem Van Rootselaar i Jaapem Wiewel współtworzy kolektyw producencki Killing Skills. Absolwent łódzkiej Akademii Muzycznej w klasie skrzypiec, pomysłowo wykorzystuje przyswojoną wiedzę klasyczną w kompozycjach opartych na czarnej muzyce miejskiej.

Sonar

Projekt Łukasza Stachurko (Rysy) i Leny Osińskiej już dwa lata temu namieszał na stołecznej scenie. O wydanym w marcu albumie „Torino” mówi się jeszcze więcej. Niby nie zmieniło się zbyt wiele, ale to tylko pozory, bo dzięki tej płycie możemy poznać nowe oblicze zespołu - bardziej klubowe i taneczne.

Baranovski

Od kilku tygodni jego pierwszy singiel „Dym” szturmuje stacje radiowe w Polsce. Tym samym artysta na nowo zaczął pisać swoją własną, autorską historię, bo do dziś niektórzy pamiętają go z udziału w jednym z wokalnych talent show i jako muzyka koncertowego składu xxanaxx.

Mediateka

Scroll to Top
Komunikat dotyczący plików cookies

Ta witryna używa plików cookies (małych plików tekstowych, przechowywanych na Twoim urządzeniu). Są one stosowane dla zapewnienia prawidłowego działania strony oraz do zbierania informacji o Twoich preferencjach i nawykach użytkowania witryny.

Pliki cookies niezbędne do działania strony używamy do zapewnienia podstawowych funkcji, takich jak logowanie oraz zapewnienie bezpieczeństwa witrynie. Ich wykorzystanie nie wymaga Twojej zgody.

Pliki cookies funkcyjne. Pozwalają nam zbierać informacje na temat zalogowanych sesji oraz przechowywać dane wpisane przez Ciebie w formularzach znajdujących się na stronie takich jak: czas trwania zalogowanej sesji , nazwę użytkownika.

Pozostałe kategorie wykorzystywania plików cookies, które wymagają Twojej zgody na używanie

Pliki cookies statystyczne/analityczne. Pozwalają nam zbierać anonimowe informacje o ruchu na stronie (liczba odwiedzin, źródło ruchu i czas spędzony na witrynie). Te dane pomagają nam zrozumieć, jak nasi użytkownicy korzystają z witryny i poprawiają jej działanie.