Informacje prasowe

Muzyczny Orange

18 sierpnia 2010
Muzyczny Orange

Już trzeci raz, 28 i 29 sierpnia zabrzmi Orange Warsaw Festiwal z udziałem światowych gwiazd, takich jak Nelly Furtado, Courtney Love i Mika. To najważniejszy muzyczny projekt Orange. Wydarzeniem festiwalu będzie też długo oczekiwany powrót na scenę jednej z najpopularniejszych artystek lat 90. - Edyty Bartosiewicz.

Orange Warsaw Festiwal to jedna z największych imprez muzycznych w stolicy, sponsorowana przez Orange już po raz trzeci. W 2009 roku na kilkunastu koncertach bawiło się ponad 50 000 osób. Ambicją Orange jest ciągły rozwój festiwalu i wpisanie go w mapę najciekawszych wydarzeń muzycznych Europy.

Zapraszamy też na profil Orange Warsaw Festival na Facebook'u. Można tu znaleźć m.in. aktualne informacje o koncertach, wywiady z festiwalowymi artystami i ekskluzywne materiały zza kulis.

Kolejna akcja, to trwające od 16 maja „Przesłuchanie z Orange". Dzięki niej na www.orangemusic.pl można oglądać koncerty polskich zespołów. Najbliższy 17 października w OCH Teatrze, gdzie Tomasz Kin przesłucha Tymona Tymańskiego. Koncert będzie można też obejrzeć na żywo w Internecie, w telefonach komórkowych Orange i w telewizji TP.

Z kolei na www.orangemusic.pl można znaleźć m.in. teledyski koprodukowane przez Orange i wywiady z gwiazdami. Ostatnią koprodukcją jest teledysk Tede „Dokąd idziesz Polsko?", który w dniu premiery obejrzało prawie 12 000 internautów. Działa tu kalendarium, w którym można wyszukać imprezy i koncerty w 9 największych miastach Polski. Zainteresowani mogli tam również na żywo śledzić koncerty, choćby Groove Armady i Calvina Harrisa.

Od kwietnia w telewizji TP (na kanale 98), na wap.video.orange.pl i w telefonie komórkowym udostępniliśmy fanom muzyki nowy kanał muzyczny rebel:tv. Prezentuje on ciekawe zjawiska kulturalne i przybliża najnowsze trendy, także w muzyce mniej znanej i niszowej.

Orange od lat wspiera przedsięwzięcia muzyczne, umożliwiając swoim klientom korzystanie z rozrywki na najwyższym poziomie. Wśród wielu działań szczególne miejsce zajmują koncerty gwiazd, jak choćby George Michaela, Stinga, Ive Mendes, Kelly Rowland czy N.E.R.D.


Informacje prasowe

Orange liderem rynku w wartości i liczbie aktywnych kart SIM

12 sierpnia 2010
Orange liderem rynku w wartości i liczbie aktywnych kart SIM

W drugim kwartale tego roku Orange wyprzedził konkurentów zarówno pod względem liczby aktywnych kart SIM, jak i wartościowego udziału w rynku. Na koniec czerwca z usług Orange korzystało 14,209 mln klientów, a przychody Orange wyniosły 1 950 mln zł. To daje Orange pozycję absolutnego lidera.

- Bardzo cieszymy się, że powróciliśmy na pozycję lidera w obydwu wskaźnikach rynkowych. Zawdzięczamy to konsekwentnej polityce marketingowo-sprzedażowej i naszym klientom, którzy obdarzyli nas zaufaniem, decydując się na naszą ofertę - powiedział Maciej Witucki, prezes Grupy TP. - Sukces to także zobowiązanie, dlatego będziemy nieustannie udawadniali, że Orange ma najlepszą ofertę na rynku.

Na koniec czerwca 2010 roku, Orange miał 14,209 mln klientów, podczas gdy z sieci Plus korzystało 13,709 mln użytkowników. W drugim kwartale br. Orange miał 1 950 mln zł przychodów, podczas gdy przychody sieci Plus, która zajmuje drugą pozycję na rynku, wyniosły 1 934 mln zł.


Informacje prasowe

Już 60 tysięcy widzów odwiedziło Orange Kino Letnie

05 sierpnia 2010
Już 60 tysięcy widzów odwiedziło Orange Kino Letnie

Dwa największe, bezpłatne kina plenerowe w Europie, czyli Orange Kino Letnie na sopockim Molo i przy zakopiańskich Krupówkach przyciągają turystów jak magnes. W lipcu wyświetliły 31 filmów na 61 pokazach. Obejrzało je ponad 35 tys. osób w Sopocie i ponad 15 tys. widzów w Zakopanem.

Zdecydowanie największym zainteresowaniem cieszyła się amerykańska komedia „Kac Vegas", którą w Sopocie obejrzało ponad 3500 widzów, a w Zakopanem ponad 1000. Film przyciągnął więcej osób niż oceniane wstępnie jako najbardziej wakacyjne filmy: „Sherlock Holmes" (2200 widzów w obu miastach) czy polski obraz „Trick" (łącznie 2500 widzów).

Pokazy podzielone są na dni tematyczne, czyli „poniedziałki z rodziną", „wtorki z klasyką kina", „środy z Orange i mega hitem", „roztańczone czwartki", „kino akcji w piątki", „soboty z komedią" i „zakochane niedziele". Największą popularnością cieszą się: "środy z Orange i mega hitem" oraz "soboty z komedią".

Letnie seanse to nie tylko projekcje plenerowe, ale również jedyne na świecie kino mobilne, czyli specjalny pociąg PKP Intercity TLK "Orange Kino Letnie" z wagonami filmowymi. Codziennie kursuje on między obydwoma miastami. W obu wagonach filmowych do tej pory odbyło się łącznie 286 seansów, wyświetlono 49 filmów i 2 seriale (łącznie 91 odcinków), a filmy obejrzało ponad 9 tys. podróżnych.

Integralną częścią Orange Kino Letnie są weekendy sportów ekstremalnych, które odbywają się w obu miastach. W Sopocie można podziwiać pokazy mistrzów Polski w kitesurfingu i skimboardingu, a w Zakopanem rollerskates i skateboardingu. Każdy chętny mógł również spróbować swych sił w tych dyscyplinach. Pokazom i kursom towarzyszyło mnóstwo atrakcji i konkursów, w których uczestnicy wygrywali m.in.: profesjonalne deski do skimboardingu i skateboardingu czy wodoodporny telefon Samsung Solid B2100. Kolejny taki weekend z Orange już 14-15 sierpnia.

Orange Kino Letnie to projekt zapoczątkowany w 2007 roku przez firmę Outdoor Cinema, specjalistę w organizacji projekcji filmowych na otwartym powietrzu i PTK Centertel, operatora sieci Orange. Firmy współpracują przy tym projekcie z Sopockim Kąpieliskiem Morskim i Stowarzyszeniem Turystycznym oraz Biurem Promocji Zakopanego. Oficjalnym przewoźnikiem jest PKP Intercity.

Scroll to Top