Informacje prasowe

Na kraniec świata z Martyną Wojciechowską i Orange Travel

29 czerwca 2012
Na kraniec świata z Martyną Wojciechowską i Orange Travel

Orange obniża stawki na rozmowy i transmisję danych w roamingu na terenie Unii Europejskiej i Rosji. Dzięki nowym usługom – „Jak w kraju” oraz „Travel Data Daily Reszta Świata”, klienci zapłacą mniej, także za połączenia, SMS-y i korzystanie z Internetu w roamingu na całym świecie. Nowej ofercie towarzyszy kampania reklamowa z udziałem Martyny Wojciechowskiej. Dodatkową atrakcją jest konkurs TVN i Orange, w którym główną nagrodą jest wyjazd zagraniczny w ramach programu „Kobieta na krańcu świata” oraz udział w jednym z odcinków jego nowej serii. Oprócz tego, na laureatów czeka smartfon, tablet i router do mobilnego internetu Orange.

Od 1 lipca w ofercie roamingowej Orange Travel obowiązują nowe ceny usług realizowanych na terenie krajów Unii Europejskiej (Strefa 1) oraz Rosji. Stawki proponowane przez Orange są niższe od dopuszczonych przez regulatora, dzięki temu jest to najatrakcyjniejsza oferta na rynku.

 

  • 1,19 zł (1,46 zł z VAT) – za minutę połączenia głosowego wykonywanego w Strefie 1 (UE) do Polski i krajów Strefy 1,
  • 0,32 zł (0,39 zł z VAT) – za minutę połączenia głosowego odbieranego w roamingu, w Strefie 1,
  • 0,36 zł (0,44 zł z VAT) – za wysłanie jednej wiadomości SMS w roamingu, w Strefie 1,
  • 2,89 zł (3,55 zł z VAT) – za 1 MB transmisji danych w roamingu w Strefie 1.

W ofercie jest także dostępna usługa pakietów Travel Data Daily, w której koszt 1 MB w roamingu na terenie Strefy 1 to tylko 2 zł.

Dla klientów wybierających się poza Unię Europejską Orange Travel przygotował dwie nowe usługi obniżające koszty rozmów i transmisji danych:

  • ”Jak w kraju”, dzięki której za połączenia wykonane, odebrane oraz SMS-y w roamingu, klienci są rozliczani według stawek, z jakich korzystają przy połączeniach w kraju (zgodnie z obowiązującym planem taryfowym). Usługa działa bez limitu we wszystkich pięciu strefach roamingowych – w Unii Europejskiej można ją włączyć już za 9 zł. Cena jest uzależniona od strefy roamingowej, dla której usługa ma być aktywna.
  • „Travel Data Daily Reszta Świata” - odnawialny pakiet 2 MB, który działa poza Unią Europejską (Strefa 2, Strefa 3, Strefa 4, Strefa 5). Koszt aktywacji usługi to 30 zł. Pakiet działa do końca dnia kalendarzowego, w którym został aktywowany i jest odnawialny dopóki Klient korzysta z transmisji danych w roamingu.

 

Wszyscy wielbiciele podróży mogą wziąć udział w konkursie TVN i Orange. Ich zadaniem będzie jak najlepsze uzasadnienie, dlaczego to właśnie oni powinni towarzyszyć Martynie Wojciechowskiej, podczas kolejnej wyprawy z cyklu „Kobieta na krańcu świata”. Konkurs rozpoczyna się 1 lipca br., a termin nadsyłania zgłoszeń upływa 31 lipca br. Oprócz nagrody głównej, do wygrania jest ufundowany przez Orange zestaw, w którym laureat otrzyma nowoczesny smartfon, tablet i router do mobilnego internetu.

Nowej ofercie Orange Travel towarzyszy kampania reklamowa pod hasłem „Podróż zmienia się z Orange”. Jej twarzą jest również Martyna Wojciechowska. Kampania jest realizowana przez dom mediowy MEC. Będzie ją można zobaczyć w telewizji, prasie i na billboardach. Autorem koncepcji kreatywnej jest Leo Burnett, a producentem reklamy telewizyjnej Zespół Produkcji Reklamowej TVN Media.

Więcej o ofercie i konkursie na stronie www.orange.pl/travel oraz www.nakrancuswiata.tvn.pl

* * *

Orange jest liderem polskiego rynku telekomunikacyjnego i najchętniej wybieranym operatorem w Polsce. Obsługuje blisko 21 milionów klientów zapewniając im codzienny dostęp do największego portfolio nowoczesnych usług telekomunikacyjnych, w tym unikatowej oferty konwergentnej - Orange Open oraz planów taryfowych bez limitów połączeń ze wszystkimi sieciami mobilnymi i stacjonarnymi w Polsce a także numerami międzynarodowymi.

* * *

Wojciech Jabczyński, rzecznik Orange Polska

22 527 19 39

biuro.prasowe@orange.com


Informacje prasowe

Need for Speed w komórce na Weekend z Orange

29 czerwca 2012
Need for Speed w komórce na Weekend z Orange

Już dzisiaj rozpoczyna się kolejna edycja Weekendów z Orange, w której będzie można bezpłatnie pobrać na telefon komórkowy, pełną wersje gry Need for Speed – Hot Pursuit i korzystać z niej bez ograniczeń czasowych.

Jak co miesiąc, Orange udostępnia wszystkim swoim klientom możliwość bezpłatnego przetestowania jednej z atrakcyjnych usług dodatkowych. W czerwcu będzie to ciesząca się dużą popularnością gra – wyścigi samochodowe: Need for Speed – Hot Pursuit.

Grę w pełnej wersji będzie można pobrać bezpłatnie w czasie trwania promocji tj. od godziny 20:00, w piątek 29 czerwca, do godziny 23:59 w niedziele. Aby z niej skorzystać wystarczy wysłać bezpłatny SMS o treści W, pod numer 80200. W odpowiedzi zostanie przesłany link do pobrania gry.

Więcej informacji na www.orange.pl

* * *

Orange jest liderem polskiego rynku telekomunikacyjnego i najchętniej wybieranym operatorem w Polsce. Obsługuje blisko 21 milionów klientów zapewniając im codzienny dostęp do największego portfolio nowoczesnych usług telekomunikacyjnych, w tym unikatowej oferty konwergentnej - Orange Open oraz planów taryfowych bez limitów połączeń ze wszystkimi sieciami mobilnymi i stacjonarnymi w Polsce a także numerami międzynarodowymi.

* * *

Wojciech Jabczyński, rzecznik Orange Polska

22 527 19 39

biuro.prasowe@orange.com


Informacje prasowe

Rozpoczynamy piątą edycję Orange Kino Letnie Sopot – Zakopane

29 czerwca 2012
Rozpoczynamy piątą edycję Orange Kino Letnie Sopot – Zakopane

Od 1 lipca do 31 sierpnia Sopot i Zakopane zamienią się w największe w Europie kina pod gwiazdami. Jak co roku Orange zaprasza miłośników kina na największe hity filmowe, wyświetlane codziennie na olbrzymich ekranach na sopockim molo i przy zakopiańskich Krupówkach. Miasta połączy wakacyjny pociąg PKP Intercity z Wagonem Filmowym Orange Kino Letnie.

Już piąty rok z rzędu Orange i letnie stolice Polski, zapraszają na wieczorne spotkania z najlepszym światowym kinem. Na widzów czekają gigantyczne pneumatyczne ekrany (Airscreen®)  i doskonały system nagłośnienia, a filmy można oglądać siedząc wygodnie na plażowych leżakach lub góralskich ławach. W każdej projekcji może uczestniczyć ponad 1000 osób. Zbiorowe oglądanie rozpoczyna się tuż po zachodzie słońca. Wstęp na wszystkie seanse jest bezpłatny.

Orange Kino Letnie Sopot- Zakopane prezentuje bogaty i różnorodny repertuar. Goście Orange będą mogli zobaczyć m.in. „O północy w Paryżu”, „Baby są jakieś inne”, „80 milionów”, „Rzeź” czy oscarowe „Rozstanie”. Filmowy „rozkład jazdy” został podzielony na dni tematyczne. Poniedziałki to filmy "Nie tylko dla facetów”, we wtorki będzie można podziwiać "Kino skandynawskie” a w nim m.in. takie filmy jak duński "Włoski dla początkujących" czy norweski "Elling". W środy "z Orange i mega hitem” obie części znanej i lubianej animacji „Madagaskar”. W czwartki, w cyklu „Made in Poland”, najciekawsze polskie tytuły minionego roku, a w nim "Kret" z Borysem Szycem czy "Ki" z Romą Gąsiorowską. Na początek weekendu, w piątki, będzie można poczuć „Francuski czar" podczas projekcji takich hitów jak "Amelia" czy "Jeszcze dalej niż północ", a w ramach sobotniego cyklu "Oscary, Oscary..." m.in. "Debiutanci" z Ewanem McGregorem. Na koniec tygodnia, w niedziele, szalone „Rock’n’rollowe historie”, dokumentalne i fabularne opowieści o najgłośniejszych gwiazdach muzycznych np. "Rolling Stones w blasku świateł" niezwykły filmowy zapis koncertu dokonany przez Martina Scorsese czy "Last Days", film inspirowany ostatnimi dniami z życia Kurta Cobaina.

W tym roku, po raz drugi, zostanie wręczona nagroda festiwalowa Diamentowy Klaps Filmowy, przyznawana aktorom za osobowość, która wnosi do filmu pozytywne przesłanie, dostarczając widzom wielu wzruszeń i niezapomnianych emocji. Nagroda ta ma podkreślać wakacyjny charakter festiwalu Orange Kino Letnie Sopot - Zakopane.  Statuetkę Diamentowego Klapsa Filmowego w 2011 roku odebrał Borys Szyc.

Repertuar oraz szczegółowe informacje dotyczące tegorocznej, jubileuszowej 5. edycji festiwalu można znaleźć pod adresem www.OrangeKinoLetnie.wp.pl. Na stronie internetowej festiwalu będzie można także głosować w plebiscycie na najlepszy film festiwalu, a wśród głosujących rozlosowane zostaną atrakcyjne nagrody. Na internautów czekają liczne niespodzianki przygotowane z okazji jubileuszu.

Na sopockim molo, na festiwalowych gości,  będzie czekał największy ogródek kawiarni festiwalowej LET'S ART CAFE, która mieści się w Domu Zdrojowym, tuż obok słynnej fontanny.

Nad akcją kinową Orange Kino Letnie Sopot-Zakopane honorowy patronat objęli włodarze Sopotu i Zakopanego – Prezydent Jacek Karnowski oraz Burmistrz Janusz Majcher.

Ponadto we wszystkie wakacyjne weekendy, PKP Intercity, we współpracy z Orange i Outdoor Cinema, połączy Sopot i Zakopane specjalnym pociągiem z Wagonem Filmowym Orange Kino Letnie. W tej mobilnej sali kinowej, przez całą podróż, wyświetlane będą hity kinowe ostatnich lat. Ważny bilet na pociąg jest jednocześnie biletem wstępu do Wagonu Filmowego. Rodzicami chrzestnymi Wagonu Filmowego Orange Kino Letnie są Katarzyna Figura i Piotr Siwkiewicz, niezapomniany duet aktorski z kultowego filmu Radosława Piwowarskiego „Pociąg do Hollywood”.

* * *

Orange Kino Letnie Sopot - Zakopane 2012  jest kontynuacją projektu zapoczątkowanego w 2009 roku we współpracy miast partnerskich - Sopotu i Zakopanego. Organizatorem jest firma Outdoor Cinema – specjalista w organizacji projekcji filmowych na otwartych przestrzeniach. Sponsorem tytularnym już po raz piąty jest Orange. Firmy współpracują przy tym projekcie z Sopockim Kąpieliskiem Morskim, Stowarzyszeniem Turystycznym Sopot oraz Biurem Promocji Zakopanego. Oficjalnym przewoźnikiem jest PKP Intercity, a partnerem strategicznym telewizja TVN. Patronami medialnymi są: Radio ZET, Planeta FM, Wirtualna Polska, Gazeta Wyborcza i Stopklatka. Imprezę wspiera także sieć salonów EMPIK, firma reklamy zewnętrznej AMS oraz sieć bankomatów Euronet. Sponsorami wspierającym są firmy Villeroy&Boch oraz Lotus Grill.

* * *

Wojciech Jabczyński, Rzecznik Orange Polska

22 527 19 39

biuro.prasowe@orange.com

Scroll to Top