Informacje prasowe

Nagroda Blog Forum Gdańsk 2015 dla Orange

28 września 2015
Nagroda Blog Forum Gdańsk 2015 dla Orange

Wczoraj w Europejskim Centrum Solidarności wręczono wyróżnienia Blog Forum Gdańsk Award 2015. Orange Polska nagrodzono, jako Markę Przyjazną Blogerom. To kolejne wyróżnienie dla spółki za zaangażowanie w social media i współpracę z influencerami.

Dynamika zmian zachodzących w mediach społecznościowych wymaga od marketerów nieustannego poszukiwania nowych form dotarcia do użytkowników. Nowe narzędzia i kanały to ogromne możliwości budowania dialogu z marką i niekonwencjonalnego prezentowania treści ofertowych – powiedział Paweł Patkowski, dyrektor wykonawczy ds. Marki i Komunikacji Marketingowej w Orange Polska.

Orange Polska już po raz drugi został wyróżniony nagrodą Marki Przyjaznej Blogerom. W 2013 roku otrzymał ten laur, jako pierwsza marka w historii. To docenienie obecności i zaangażowania spółki w social mediach oraz współpracy z influencerami. Wśród najważniejszych z realizowanych w Orange projektów warto wymienić „Misję Orange Travel” z Martyną Wojciechowską, „Cyber trailery” z Cyber Marianem, „On/Off” z Natalią Hatalską, „12 konwergentnych”, „Agentów CyberTarczy” czy realizowany aktualnie z Konradem Kruczkowskim „Halo. Człowiek”.

Wśród wyróżnionych w szóstej edycji Blog Forum Gdańsk znaleźli się też: Michał Szafrański z „Jak Oszczędzać Pieniądze” - jako wpływowy bloger, Konrad Kruczkowski z „Halo Ziemia” jako bloger odpowiedzialny społecznie i „Nerdy's Cookin”, który został najlepszym gdańskim blogiem 2015 roku. Z kolei nagroda czytelników trafiła do podróżniczego „B*Anita Travel”.

Blog Forum Gdańsk to forum wymiany opinii twórców najciekawszych blogów, vlogów, naukowców i dziennikarzy. Wśród prelegentów ostatniej edycji pojawili się m.in. Natalia Hatalska, autorka bloga hatalska.com, Jakub Górnicki z podrozniccy.com, Maciej Budzich z mediafun.pl oraz językoznawca prof. Jerzy Bralczyk.

Kontakt:

Wojciech Jabczyński

Rzecznik Orange Polska

biuro.prasowe@orange.com

https://twitter.com/RzecznikOrange


Informacje prasowe

Ponad 120 tysięcy widzów na festiwalu Orange Kino Letnie Sopot-Zakopane

03 września 2015
Ponad 120 tysięcy widzów na festiwalu Orange Kino Letnie Sopot-Zakopane

Zakończyła się 8. edycja najdłuższego wakacyjnego festiwalu filmowego: Orange Kino Letnie Sopot - Zakopane. Przez 62 dni wakacji ponad 120 tysięcy widzów obejrzało filmy z całego świata w plenerowych kinach na sopockim Molo i przy zakopiańskich Krupówkach oraz w Giżycku, które w tym roku dołączyło do festiwalowych lokalizacji. Tegoroczne lato upłynęło pod znakiem gorących filmowych emocji!

Różnorodny repertuar 8. edycji festiwalu prezentował klasykę złotego okresu polskiej kinematografii jak i najlepsze rodzime produkcje ostatnich lat, przebojowe tytuły z muzyką w roli głównej, zabawne historie miłosne, hollywoodzkie blockbustery, a także filmy francuskie i azjatyckie. Najwięcej widzów zgromadziły pokazy w cyklu „Zakochane piątki” – „Magia w blasku księżyca” mistrza komedii romantycznych Woody’ego Allena oraz familijne „Wakacje Mikołajka” na podstawie kultowej noweli Sempe-Goscinnego wyświetlane w sobotnim cyklu „Po francusku”. Najlepszym filmem festiwalu, na który widzowie mogli głosować przez całe wakacje poprzez stronę www oraz mobilną aplikację na smartfony została koprodukowana przez Orange mega produkcja „Miasto 44” w reżyserii Jana Komasy. W sumie na 155 seansach wyświetlonych zostało 60 tytułów filmowych, które obejrzało ponad 120 tysięcy widzów.

W tym roku po raz pierwszy w historii festiwal zawitał do krainy Wielkich Jezior Mazurskich. Plenerowe kino powstało przy nowoczesnej Ekomarinie, największym na Mazurach porcie pasażerskim nad jeziorem Niegocin. Pokazy filmowe w każdą środę i czwartek wakacji w ramach cyklów: „Z Orange i mega hitem“ i „Made in Poland“ stały się częścią turystycznych atrakcji miasta. To w Giżycku uczciliśmy 71. rocznicę wybuchu Powstania Warszawskiego - w ponad stuletniej twierdzy Boyen odbył się specjalny pokaz filmu „Miasto 44“ połączony z wyjątkową inscenizacją historyczną.

8. edycja Orange Kino Letnie to także mnóstwo wydarzeń specjalnych w zaprzyjaźnionych miejscach festiwalowych. Dodatkowe pokazy filmowe odbywały się na tarasie Mera Spa Hotel w Sopocie. We wszystkie piątki wakacji pod rozgwieżdżonym niebem można było oglądać przeboje rodem z Hollywood. Natomiast w ogrodzie zabytkowego hotelu Art&Spa Zakopane w cyklu „Z miłości do kina“, organizowanego wspólnie z Filmoteką Narodową, miały miejsce pokazy odrestaurowanych cyfrowo pereł przedwojennej kinematografii. W niezwykłą podróż w czasie można było wybrać się z największymi gwiazdami filmowymi dwudziestolecia międzywojennego: Adolfem Dymszą, Aleksandrem Żabczyńskim, Jadwigą Smosarską czy Iną Benitą.

Tradycyjnie w Sopocie, w pierwszym tygodniu lipca, odbyła się piąta, jubileuszowa gala wręczenia Diamentowego Klapsa Filmowego. Nagroda przyznawana jest aktorce lub aktorowi za osobowość wnoszącą do kina wiele emocji i pozytywnej energii. W tym roku otrzymał ją Artur Żmijewski - wszechstronny aktor, który stworzył kilkadziesiąt niezapomnianych ról kinowych, telewizyjnych oraz teatralnych, reżyser i ambasador dobrej woli UNICEF. Aktor spotkał się z widzami w kawiarni festiwalowej „Koło Molo”, odpowiadał na pytania zarówno o swoje filmowe role jak i działalność na rzecz zniszczonego kataklizmem Nepalu.

W lipcu na sopockim Molo oraz przy zakopiańskich Krupówkach odbył się specjalny pokaz nominowanego do Oscara dokumentu „Nasza klątwa”. Przed filmem z widzami na Molo spotkali się  twórcy filmu - Magdą Hueckel i Tomasz Śliwiński. Tym samym festiwal Orange Kino Letnie wsparł ogólnopolską kampanię na rzecz dzieci z rzadką i niebezpieczną chorobą, zwaną „klątwą Ondyny”.

Goście festiwalu i turyści w Sopocie mogli także aktywnie spędzić czas na festiwalowej plaży ze strefą relaksu i cienia dedykowanej wakacyjnej usłudze Orange 6gb za 6zł i marce Huawei. Przez całe wakacje można było tam zagrać w siatkówkę plażową, wypożyczyć leżaki i parawany plażowe, wziąć udział w licznych konkursach oraz skorzystać z bezpłatnego dostępu do Internetu.

Na festiwal po raz ósmy zaprosił Orange.

Partnerzy strategiczni: telewizja TVN i TVN Fabuła. Sponsorzy: Villeroy & Boch, Coca Cola, Huawei. Partnerzy: Le Coq Sportif, Ozoshi, Stasioo.com. Partnerzy lokalni: Stowarzyszenie Turystyczne Sopot, Polskie Koleje Linowe. Partnerzy Hotelowi: Nosalowy Dwór, Mera Spa Hotel. Kino partnerskie: Multikino. Patroni medialni: Portal Wirtualna Polska, RMF FM i RMF Classic, Stopklatka, Euronet, Empik, Uroda Życia, Co Jest Grane, AMS, Party. Kawiarnie festiwalowe: Koło Molo, Herbaciarnia V&B. Organizatorzy: Outdoor Cinema, Urząd Miasta Sopotu, Urząd Miasta Zakopane, Kąpielisko Morskie Sopot, Biuro Promocji Zakopanego oraz Urząd Miasta Giżycko.

Kontakt:

Wojciech Jabczyński, Rzecznik Orange Polska, email: biuro.prasowe@orange.com


Informacje prasowe

Orange szuka pomysłów na samochód przyszłości

01 września 2015
Orange szuka pomysłów na samochód przyszłości

W ramach programu Imagine with Orange, rusza właśnie kampania poświęcona pomysłom na inteligentne i autonomiczne samochody. Orange promuje w ten sposób wiedzę o innowacjach i zachęca do ich współtworzenia. Pomysły można zgłaszać od 1 września do 1 grudnia za pomocą platformy internetowej http://imagine.orange.pl.

Przewiduje się, że do 2020 roku, na drogach będzie prawie 220 milionów inteligentnych samochodów, w tym 10 milionów aut mogących poruszać się bez udziału kierowcy. Sektor motoryzacyjny i transport wprowadzają liczne innowacje: Inteligentny samochód (od częściowo autonomicznego auta kierowanego przez człowieka do samodzielnego pojazdu), alternatywne rodzaje napędu (elektryczny, wodór, bio diesel), inteligentny kokpit (Orange CarFi, Apple Carplay i Google Android Auto), nowe sposoby korzystania z aut (carpooling, carsharing, społecznościowe przesyłki kurierskie). Jednak coraz częściej to sami użytkownicy napędzają rozwój samochodów, dlatego Orange włącza się w nurt zmian zachodzących w tej dziedzinie i rozważań, jak wpłyną one na nasze życie.

W obecnej kampanii Imagine with Orange szuka pomysłów na to, jak w przyszłości mogą wyglądać samochody i korzystanie z nich. W jaki sposób świat cyfrowy kreuje na nowo rolę kierowcy i pasażera? Jak poprawić bezpieczeństwo dzięki inteligentnym i autonomicznym samochodom? Jak możemy wykorzystać czas uwolniony dzięki autonomiczności pojazdów? Jakie kreatywne usługi transportu i dostawy można opracować, wykorzystując łączność inteligentnych samochodów? To tylko niektóre z pytań, które rodzą się kiedy pomyślimy o przyszłości motoryzacji. Orange zachęca użytkowników do podzielenia się swoimi rozwiązaniami.

Pomysły do Imagine with Orange można zgłaszać od 1 września do 1 grudnia. Wszyscy mogą również komentować i uczestniczyć w dyskusji na temat zgłoszonych propozycji, co sprawia, że wokół idei tworzy się społeczność. I to właśnie społeczność wybiera najciekawsze pomysły, które na zakończenie kampanii zostaną nagrodzone. Ich autorzy dostaną od Orange innowacyjne, bezprzewodowe projektory multimedialne, LeBloc i wyjadą do Paryża, gdzie wezmą udział w warsztatach z zespołem ds. innowacji, w czasie których będą rozwijać swoje pomysły.

Imagine with Orange to program, za pośrednictwem którego Orange włącza społeczeństwo do współtworzenia produktów, w myśli idei otwartych innowacji. Co kwartał firma uruchamia kampanię poświęcona zagadnieniom na styku codziennego życia i technologii, takich jak e-zdrowie, rozrywka, czy transport. Zasady programu są proste – każdy, kto chce podzielić się swoim pomysłem na usprawnienia lub innowacje związane z tematem kampanii może to zrobić za pomocą platformy internetowej http://imagine.orange.pl. Użytkownicy sami mówią jakie usługi mogłyby zmienić lub usprawnić ich życie i otoczenie. Orange wsłuchuje się w potrzeby klientów, a ich opinie bierze pod uwagę przy projektowaniu przyszłych produktów.

Prezentacja nt. Imagine with Orange pod adresem http://imagine.orange.com/pl/cms/about

Więcej o innowacjach w Orange Polska na stronie http://www.orange.pl/OrangeLabs2.phtml

Kontakt:

Wojciech Jabczyński, Rzecznik Orange Polska, email: biuro.prasowe@orange.com

Scroll to Top