Informacje prasowe

Nagroda Effie dla Serca i Rozumu

14 października 2013
Nagroda Effie dla Serca i Rozumu

Kampania Serce i Rozum została doceniona w polskiej edycji prestiżowego konkursu Effie Awards, zdobywając nagrodę w kategorii „Long term marketing excellence”. To wyróżnienie za niekwestionowany sukces reklamowych bohaterów oraz spójność i skuteczność marketingową. Nagrodę odebrały wspólnie Orange Polska, agencje Publicis i Lemon Sky oraz dom mediowy MEC.

Serce i Rozum to niezwykli bohaterowie kampanii promujących usługi Orange Polska. W ciągu ostatnich trzech lat „zagrali” w ponad 50 spotach telewizyjnych i 60 radiowych. Na swoim profilu na Facebooku zgromadzili 2,1 mln fanów. Spoty reklamowe z Sercem i Rozumem wyświetlono ponad 42 mln razy na YouTube. Działania z ich udziałem zdobyły nagrody w wielu konkursach: Webstar Creative, KTR, Golden Arrow, Złote Orły oraz Grand Prix Effie Awards i Złote Effie w kategorii telekomunikacja.

- Cieszę się, że jury konkursu doceniło efekt naszych wieloletnich działań. Nagroda, którą otrzymaliśmy dowodzi, że dobry pomysł i konsekwencja w budowaniu przekazu marketingowego procentuje. Serce i Rozum są popularni i lubiani. W prosty sposób tłumaczą nasze usługi. Uważam, że taki właśnie przekaz do klientów jest w obecnych czasach najefektywniejszy - powiedział Paweł Patkowski, Dyrektor Marki, Mediów i Komunikacji Orange Polska.

Effie Awards to jeden z najważniejszych na świecie konkursów marketingowych, zainicjowany w 1968 roku przez Amerykańskie Stowarzyszenie Marketingu. W Polsce prowadzi go Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, a nasz kraj jest jednym z 40 na świecie, gdzie jest organizowany konkurs. Polska edycja konkursu Effie Awards odbyła się po raz czternasty.

Więcej informacji o konkursie na stronie: www.effie.pl

***

Wojciech Jabczyński, Rzecznik Orange Polska

Tel.: 22 527 19 39

e-mail: biuro.prasowe@orange.com


Informacje prasowe

Bezpieczna przeglądarka internetowa dla dzieci

10 października 2013
Bezpieczna przeglądarka internetowa dla dzieci

Co szóste dziecko w wieku od 10 do 15 lat przegląda w Internecie zabronione przez rodziców strony: 75 % trafiło na nie przypadkiem, w 22% sytuacji były to treści pornograficzne. To wyniki badań zrealizowanych przez TNS Polska na zlecenie Orange Polska, przy współpracy z Fundacją Dzieci Niczyje. W odpowiedzi na te zagrożenia powstała bezpłatna przeglądarka internetowa BeSt (Bezpieczne Strony), chroniąca dzieci przed dostępem do niebezpiecznych dla nich treści. Opracowały ją wspólnie Orange Polska i Fundacja Dzieci Niczyje.

Aż 93% z 1000 rodziców uczestniczących w badaniu uważa, że to na nich spoczywa odpowiedzialność za bezpieczeństwo korzystania z Internetu przez dzieci. Najbardziej obawiają się kontaktów najmłodszych z niebezpiecznymi treściami, tym bardziej, że dziś z internetu korzystają coraz młodsze dzieci. Aż 47% z 500 dzieci, które wzięły udział w badaniu, rozpoczęło korzystanie z Internetu w wieku od 7 do 9 lat, podczas gdy w 2008 roku pierwsze kontakty z Internetem miały 10 - 12 latki.

Najczęstszym sposobem rodziców na minimalizację zagrożeń związanych z dostępem do sieci jest rozmowa, wspólne korzystanie z Internetu oraz przeglądanie historii odwiedzanych stron. Badania jednak pokazują, że to nie wystarcza. Dlatego zespół CERT Orange Polska, którego zadaniem jest reagowanie na przypadki naruszenia bezpieczeństwa teleinformatycznego, we współpracy z Fundacją Dzieci Niczyje opracowali bezpłatną przeglądarkę internetowę BeSt.

„Przeglądarka BeSt to jedyne tego typu rozwiązanie w Polsce. Dzięki współpracy pedagogów, psychologów dziecięcych, programistów i specjalistów ds. bezpieczeństwa, udało się nam przygotować oprogramowanie, dzięki któremu dzieci już od 3 roku życia mogą być bezpieczne korzystając z Internetu. Najważniejszą funkcją, którą posiada BeSt jest blokada przejścia na strony spoza katalogu serwisów certyfikowanych przez specjalistów z Fundacji” – mówi Marcin Sołodki, pomysłodawca programu z Fundacji Dzieci Niczyje.

Orange Polska aktywnie angażuje się w działania zwiększające bezpieczeństwo dzieci w Internecie i przygotowujące do świadomego korzystania z nowych mediów. Od 8 lat współpracuje z Fundacją Dzieci Niczyje, prowadząc projekty edukacyjne dla młodych ludzi i ich rodziców.

Przeglądarkę BeSt można ściągnąć pod adresem: http://best.fdn.pl/sites/default/files/file/sieciaki/Setup_Best.exe

Więcej o badaniu na stronie: http://www.orange.pl/bezpieczenstwo_dzieci.phtml

Więcej informacji o CERT Orange Polska - http://cert.orange.pl/

***

Wojciech Jabczyński, Rzecznik Orange Polska

Tel.: 22 527 19 39

e-mail: biuro.prasowe@orange.com


Informacje prasowe

Rusza największe, objazdowe kino w Polsce

10 października 2013
Rusza największe, objazdowe kino w Polsce

Kino Orange, największe objazdowe kino w Polsce, rusza po raz czwarty. Od 11 października w trasę po całej Polsce wyjadą samochody z profesjonalnym sprzętem do projekcji kinowej. Dzięki niemu wszyscy ci, którzy kochają kino, a nie mają go w swoim miejscu zamieszkania mogą obejrzeć najnowsze hity filmowe. Tegoroczną edycję akcji otworzy film „Wałęsa. Człowiek z nadziei”, którego Orange jest koproducentem.

Wszystkie filmy w Kinie Orange będą wyświetlane na nowoczesnym, panoramicznym ekranie kinowym o podstawie 7 m. W bieżącej edycji kinomaniacy będą mieli możliwość obejrzenia polskich i zagranicznych produkcji. Zobaczyć będzie można takie polskie filmy jak: „Wałęsa. Czlowiek z nadziei”, „Sierpniowe niebo. 63 dni chwały”, film poświęcony Powstaniu Warszawskiemu oraz „Mój biegun”, prawdziwą historię Jaśka Meli, najmłodszego zdobywcy dwóch biegunów. W repertuarze październikowym znalazła się także wyjątkowa komedia romantyczna „Czas na miłość” Richarda Curtisa. Najmłodszych widzów Kino Orange zaprasza na „Smerfy 2 (3D)”, trójwymiarową opowieść o niebieskich ludzikach, którym polskich głosów użyczyli m. in.: Małgorzata Socha, Agnieszka Dygant oraz Jerzy Stuhr.

- Przez 3 lata funkcjonowania Kino Orange gościło w ponad 160 miejscowościach i odbyło się ponad 1600 seansów. Cieszę się, że dzięki Orange ludzie także w mniejszych miejscowościach, tam gdzie nie ma kin, mogą obejrzeć filmy, na które bardzo czekają - zwraca uwagę Paweł Patkowski, dyrektor Marki, Mediów i Komunikacji Orange Polska.

Ceny biletów na seanse w Kinie Orange zaczynają się już od 12 zł. Ponadto wszyscy klienci Orange, mogą kupić 2 bilety w cenie 1. Wystarczy wysłać SMS o treści kino pod numer 2360. Po raz pierwszy uruchomiono internetowy system sprzedaży biletów Ekobilet, który łączy w sobie tradycyjny system biletowy z najnowszymi rozwiązaniami technologicznymi. Na stronie www.KinoOrange.pl można zakupić bilet w przedsprzedaży na wszystkie popołudniowe oraz weekendowe seanse.

Kino Orange zostało docenione nie tylko przez miłośników filmów. Instytut Wzornictwa Przemysłowego ogłosił Kino Orange finalistą 20. edycji konkursu Dobry Wzór, w kategorii Najlepiej zaprojektowana usługa roku.

Informacje o akcji, repertuar oraz trasę kina można znaleźć na: www.KinoOrange.pl

***

Wojciech Jabczyński, Rzecznik Orange Polska

Tel.: 22 527 19 39

e-mail: biuro.prasowe@orange.com

Scroll to Top