– Pierwszy Smart Store otworzyliśmy w Warszawie w 2015 roku. Dziś mamy już 18 takich interaktywnych salonów w kilkunastu największych polskich miastach. Widzimy, że klienci chętnie z nich korzystają. W ciągu miesiąca Smart Store’y odwiedza średnio dwa razy więcej osób niż tradycyjne salony – powiedział Jean-François Fallacher, prezes Orange Polska. - Smart Store to przyjazne i maksymalnie spersonalizowane podejście do klientów, zapewniające najwyższe standardy obsługi. Miejsce, w którym mogą załatwić sprawy związane ich usługami, ale też przetestować urządzenia, a od teraz również dokonać niezbędnych napraw. To sprawdza się tak dobrze, że modernizujemy również mniejsze salony, wprowadzając do nich elementy znane ze Smart Store’ów. Sezam to wyjątkowe miejsce, nasz najnowocześniejszy salon w samym sercu Warszawy, oferujący najbardziej zaawansowane technologie i smartfony – dodał.
Aż 60% nowych klientów Orange decyduje się na zakup usług w salonach sprzedaży. Dwóch na trzech, którzy chcą dokupić dodatkowe usługi, robi to właśnie w salonie. Dlatego Orange inwestuje w sieć swoich punktów. Jeszcze w tym roku kolejne salony w formule Smart Store powstaną w Krakowie, Chorzowie, Bydgoszczy, Toruniu i Nowym Sączu. Oznacza to, że „smart” będzie już co dziesiąty salon własny. Orange modernizuje też mniejsze salony - do końca roku nową oprawę zyska ponad 100 punktów, a do 2021 roku zmodernizowane zostaną wszystkie placówki.
W Smart Store przy ul. Marszałkowskiej klienci znajdą:
- ponad 200 m2 ekspozycji podzielonej na 3 strefy, nawiązujące do codziennych sytuacji, w których towarzyszy im technologia: Dom, Rozrywka, Firma,
- ponad 2 tys. produktów i usług, dostępnych na wyciągnięcie ręki,
- profesjonalną obsługę, która zaprezentuje i doradzi odpowiednie do potrzeb klienta produkty i usługi,
- otwartą przestrzeń, w której obsługa podąża za klientem do strefy, która najbardziej go interesuje; w każdej ze stref można dokonać zakupu i bezgotówkowej płatności.
Nowością w Smart Store Sezam będzie serwis telefonów komórkowych. To nowe rozwiązanie na polskim rynku telekomunikacyjnym, dzięki któremu klienci będą mogli dokonać większości napraw od ręki, bezpośrednio w salonie, bez konieczności umawiania kuriera, rozstawania się z telefonem na kilka dni oraz wypełniania formalności. Naprawy wykonają pracownicy serwisu autoryzowanego przez większość producentów sprzętu. Będzie można tu również dokonać napraw na podstawie gwarancji lub rękojmi producenta.
Na otwarcie Smart Store przy ul. Marszałkowskiej, Orange przygotował dla klientów specjalne oferty:
- wybrane akcesoria tańsze o 20% (m.in. power banki, uchwyty samochodowe, opaski sportowe, słuchawki douszne),
- rabat w wysokości 240 złotych (10 zł na ratę przez 24 miesiące) na zakup urządzenia (np. telefonu czy routera) w ofertach: Plan Komórkowy, Internet Mobilny Optymalny, Internet domowy 4G lub w pakiecie Orange Love,
- możliwość korzystania z wybranych usług Orange (Nawigacja, Gdzie jest dziecko, Chroń dzieci w sieci) za darmo nawet przez pierwszy rok użytkowania.
Dodatkowo, każdy kto odwiedzi Smart Store przed 22 czerwca 2018, może wziąć udział w konkursie, w którym można wygrać: iPhone 8 256 GB, iPhone 8 64 GB oraz dron Goclever Transformer FPV.