Informacje prasowe

Nawet pół roku bez opłat za abonament i telewizję – warto przejść do Orange

4 kwietnia 2023

Nawet pół roku bez opłat za abonament i telewizję – warto przejść do Orange

Na wiosnę w Orange rozkwitają promocje. W tym sezonie operator przygotował wakacje od opłat – dla osób przenoszących numer. Stali klienci, indywidualni i biznesowi, też mogą liczyć na ciekawe oferty: z telewizją i sportem przez pół roku za darmo oraz kompleksowe pakiety bezpieczeństwa dla firm.

Półroczny urlop od opłat dla przenoszących numer

Nowi użytkownicy, przechodzący z innych sieci do Orange i decydujący się na plany 5G z abonamentem komórkowym, zyskają nawet do 6 miesięcy za darmo.

Półroczne wakacje od płacenia dotyczą Planu L, który w tej promocji można zamówić przez wszystkie kanały sprzedaży (online, na infolinii czy w salonie). Brak wydatków aż do jesieni to oszczędność nawet 510 złotych.

Klienci przenoszący numer mogą wybrać też Plan S i M. Otrzymują wtedy bezpłatnie pierwsze 2 miesiące abonamentu. Załatwiając formalności przez stronę orange.pl – dostaną dodatkowo jeszcze jeden miesiąc gratis.

Zmieniając operatora na Orange warto także skorzystać z okazji i dokupić atrakcyjne smartfony w elastycznych ratach 0%. Polecane są teraz modele, takie jak: Samsung Galaxy S23 5G 256 GB, Samsung Galaxy A54 5G 8/128 GB, Xiaomi Redmi Note 12 Pro 5G 6/128 GB, Xiaomi Redmi 12C 3/64 GB, OPPO Reno8 T 8/128 GB, OPPO A57s 128 GB.

Każdy z nich ma dostęp do sieci 5G i obsługuje technologię VoLTE. To istotne, bo na jesieni planowane jest odłączenie 3G. Dlatego dobrze już zaopatrzyć się w odpowiedni sprzęt, który będzie obsługiwał szybki internet. A stary smartfon można odsprzedać lub przekazać do recyklingu w każdym salonie Orange.

Światłowód, Netflix i CANAL+ przez pół roku w prezencie

Klienci wybierający Orange Love Standard z Netflixem, z umową na 24 miesiące, mogą dokupić pakiet CANAL + Prestige 4K, który teraz przez pierwsze 6 miesięcy jest za darmo.

W serwisie Netflix znajduje się obszerna biblioteka: filmów i dokumentów, seriali, programów, bajek, produkcji nagradzanych i uwielbianych na całym świecie. Natomiast w pakiecie CANAL+ Prestige 4K, oprócz hitów kinowych i popularnych seriali, dostępne są liczne kanały sportowe. Obejrzeć można tam m. in.: mecze polskiej PKO BP Ekstraklasy, hiszpańskiej La Liga czy francuskiej Ligue 1. Kibice znajdą tu także transmisje żużlowe PGE Ekstraliga, koszykówkę NBA oraz tenis z udziałem Igi Świątek. Użytkownicy otrzymają również bezpłatny dostęp do aplikacji CANAL+ online.

W cenie każdego pakietu z telewizją dodawane są: Multinagrywarka (można nagrywać programy i puszczać je na urządzaniach mobilnych w dowolnym czasie) i Orange TV Go (telewizja do obejrzenia na smartfonie, tablecie czy laptopie). W ten sposób wiosenne seanse w plenerze będą jeszcze wygodniejsze i przyjemniejsze.

Oprócz rozrywki liczy się też komfort korzystania: jeden rachunek za telefon, telewizję, szybki internet światłowodowy.

Zabezpiecz firmę z Orange

Orange dba o kompleksowe bezpieczeństwo swoich użytkowników, co jest szczególnie ważne w biznesie. Dlatego już ponad 60% firm w Polsce wybrało usługi pomarańczowego operatora*.

Klienci, korzystający z elastycznej oferty Planów Firmowych oraz Internetu Firmowego, mogą dobrać usługi, które podniosą komfort środowiska pracy i bezpieczeństwo prowadzonej firmy. Są to:

  • CyberTarcza. Wykrywa zagrożenia i natychmiast wysyła powiadomienie
    o niebezpieczeństwie.
  • Backup danych. Chroni dane firmowe w bezpiecznej polskiej chmurze dla firm.
  • Zabezpiecz PESEL dla Firm. Zabezpiecza przed wyłudzeniami kredytu, pożyczki monitoruje NIP-y kontrahentów.
  • Wsparcie IT. Zapewnia bezpieczeństwo środowiska pracy i jej ciągłość.
  • Dodatkowo, przedsiębiorcy mogą skorzystać z akcji „Szczególnie polecane smartfony”. To rotacyjna oferta, gdzie co 4 tygodnie prezentujemy wybrane smartfony w najlepszych cenach. Na najbliższy okres wyróżnione modele to m.in.:
    • Samsung Galaxy S23 8/256 GB za 99 zł + VAT/mies. przez 36 miesięcy z Planem Firmowym XL
    • Samsung Galaxy A54 5G 8/128 GB za 45 zł + VAT/mies. przez 36 miesięcy z Planem Firmowym L
    • Samsung Galaxy A23 5G 4/64 GB za 24 zł + VAT/mies. przez 36 miesięcy z Planem Firmowym M
    • Xiaomi Redmi 12C 3/64 GB za 15 zł + VAT/mies. przez 36 miesięcy z Planem Firmowym S

    Klienci korzystający z oferty biznesowej mogę też wybierać z opcji pakietów telewizyjnych – z Canal+ 4K, by zapewnić sobie filmowy relaks po pracy.

    Więcej szczegółów każdej z ofert dostępnych jest na stronie orange.pl.

 


* Źródło: badanie marketingowe: „Pozycja Orange na rynku B2B”, przeprowadzone na ogólnopolskiej próbie firm w listopadzie i grudniu 2022 r. przez firmę PBS Sopot na zlecenie Orange, zgodnie z którym 62% przebadanych firm korzysta co najmniej z jednej usługi Orange.

Mediateka

Udostępnij: Nawet pół roku bez opłat za abonament i telewizję – warto przejść do Orange

Informacje prasowe

Cyfryzacja i automatyzacja poprawiają efektywność biznesu. Nowy raport Orange o rynku operatorskim w Polsce już dostępny.

3 kwietnia 2023

Cyfryzacja i automatyzacja poprawiają efektywność biznesu. Nowy raport Orange o rynku operatorskim w Polsce już dostępny.

Coraz większe wykorzystanie narzędzi cyfrowych i automatyzacja procesów to ważne kierunki rozwoju małych i średnich operatorów. Jak wynika z badania przeprowadzonego w ramach tegorocznego raportu „What’s Up Wholesale?” niemal 70% ankietowanych przedsiębiorców telekomunikacyjnych w najbliższych 12 miesiącach rozpocznie wdrażanie lub będzie rozwijało już funkcjonujące rozwiązania cyfrowe. Spodziewają się poprawy jakości obsługi klientów i wzrostu produktywności.

Cyfryzacja i automatyzacja to właściwa odpowiedź na wyzwania rynku hurtowego i niezbędny element jego dalszego rozwoju oraz poprawy konkurencyjności – mówi Maciej Nowohoński, członek zarządu Orange Polska ds. Rynku Hurtowego i Sprzedaży Nieruchomości. – W najnowszej edycji naszego rocznego raportu dla polskiego rynku hurtowego „What’s Up Wholesale?” pokazujemy m.in. w jaki sposób rozwijając narzędzia cyfrowe możemy zwiększać satysfakcję klientów i podnosić efektywność procesów – dodaje.

Celem tegorocznej ankiety towarzyszącej raportowi było określenie poziomu digitalizacji i automatyzacji biznesów operatorskich oraz perspektyw rozwoju rynku w zakresie komunikacji z abonentami, współpracy międzyoperatorskiej oraz procesów wewnątrzfirmowych. Pytaliśmy o stan aktualny, motywacje, oczekiwania i plany operatorów w zakresie cyfryzacji ich biznesów. W badaniu wzięło udział ponad 140 podmiotów, głównie małych i średnich operatorów.

Najczęściej cyfryzowanym obszarem działalności operatorów jest obsługa klienta. 66% małych i średnich operatorów w sposób zautomatyzowany powiadamia swoich klientów o nowych fakturach, pracach modernizacyjnych i promocjach. Tyle samo udostępnia abonentom panel klienta na stronie internetowej. Wszyscy ankietowani operatorzy umożliwiają zgłoszenie reklamacji przez e-maila, a 69% udostępnia także formularz kontaktowy na stronie www. Połowa pozwala na zgłoszenie reklamacji przez media społecznościowe, a ¼ przez czat na stronie internetowej.

Standardem stają się także dokumenty cyfrowe. W zeszłym roku ponad 80% faktur zostało wystawionych przez ankietowanych operatorów w postaci elektronicznej. W Raporcie odpowiadamy m.in. na takie pytania jak: czy można całkowicie zrezygnować z umów papierowych, jakie są różnice między umowami w formie dokumentowej i elektronicznej oraz jakie wzorce dokumentów abonenckich wprowadzi PKE.

Mniej scyfryzowanym od obsługi klienta obszarem jest sprzedaż. Operatorzy wykorzystują głównie kanały tradycyjne, pozwalające na bezpośredni kontakt ze specjalistą: telefon, stacjonarne punkty sprzedaży lub spotkanie z przedstawicielem handlowym. Niecała połowa ankietowanych umożliwia zakup przez stronę internetową, a tylko niewielki procent oferuje aplikacje mobilne.

Szczegółowe wyniki badania, praktyczne przykłady automatyzacji procesów biznesowych, omówienie wybranych narzędzi cyfrowych, a także podsumowanie najważniejszych trendów i zmian jakie zaszły w branży przez ostatni rok oraz omówienie perspektyw rozwoju rynku dostępne są w raporcie „What’s Up Wholesale?”.

Raport do pobrania znajduje się na stronie hurt-orange.pl

 


Część hurtowa Orange Polska odpowiada za współpracę z przedsiębiorcami telekomunikacyjnymi dostarczając usługi operatorskie w oparciu o najnowsze technologie. Portfolio zawiera m.in. usługi transmisji danych, dostępu do internetu, kanalizacji i słupów, projekty techniczne, stacjonarne usługi głosowe, a także usługi dostępu do abonentów na FTTH: BSA i LLU. Z oferty hurtowej Orange Polska korzysta blisko 3000 operatorów w Polsce i za granicą. Zobacz więcej na https://www.hurt-orange.pl/

Mediateka

Udostępnij: Cyfryzacja i automatyzacja poprawiają efektywność biznesu. Nowy raport Orange o rynku operatorskim w Polsce już dostępny.

Informacje prasowe

Orange żegna się z 3G. Sprawdź, czy jesteś gotowy na zmiany

21 marca 2023

Orange żegna się z 3G. Sprawdź, czy jesteś gotowy na zmiany

We wrześniu Orange Polska rozpocznie proces wygaszania sieci 3G. W pierwszym etapie wyłączone zostaną nadajniki obsługujące tę sieć w okolicach Piły i Sieradza. Od dziś klienci operatora mogą samodzielnie sprawdzić, czy ich karta SIM i smartfon umożliwiają bezproblemowe przejście na korzystanie z 4G.

Ze względu na postępujące zmiany technologiczne Orange Polska, zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami, rusza w tym roku z wygaszaniem swojej sieci 3G. W zamian operator zapewni dostęp do 4G. Dla użytkowników komórek będzie to oznaczać zwiększony komfort korzystania z telefonu: lepszą jakość połączeń głosowych i sprawniejsze działanie sieci.

Tam, gdzie wyłączane będzie 3G, oprócz sieci 4G, która dzięki refarmingowi pasm pozyskanych z wygaszanej sieci będzie stopniowo ulepszane, dostępne będą również usługi 2G oraz 5G od Orange.

Jak się przygotować?

Pierwszy, pilotażowy etap wyłączania 3G rozpocznie się we wrześniu. Już dziś warto sprawdzić, czy posiadana karta SIM i telefon korzystają z 4G i umożliwiają głosowe połączenia przez mobilny internet, czyli VoLTE. Wystarczy wysłać bezpłatny SMS o treści KARTA na numer 80233. Usługa jest dostępna dla klientów indywidualnych oraz małych i średnich firm – korzystających z ofert abonamentowych i prepaid. Dotyczy to także użytkowników nju mobile.

Klienci korporacyjni również mają dostęp do usługi sprawdzenia karty SIM przez SMS. W razie konieczności wymiany, pierwszym kontaktem będzie w ich przypadku opiekun klienta biznesowego.

Użytkownicy Orange Flex mogą sprawdzić swoją kartę i telefon za pomocą dostępnego w aplikacji czatu. Jeśli karta SIM wymagać będzie wymiany, wystarczy złożyć takie zlecenie bez wychodzenia z domu, bezpośrednio w aplikacji (opcja dostępna w zakładce „Karty SIM”) – nową kartę bezpłatnie dostarczy kurier.

Dodatkowo, za pomocą strony internetowej www.orange.pl/zobacz/wylaczamy-3g każdy może od ręki sprawdzić, czy jego smartfon jest rekomendowany do obsługi VoLTE w Orange Polska.

Co jeśli okaże się, że któryś z tych elementów wymaga wymiany? Warto pomyśleć o tym już dziś. Starsze karty SIM można bezpłatnie wymienić w każdym salonie Orange Polska. Użytkownicy nju mobile mogą bezpłatnie wymienić kartę SIM przez formularz po zalogowaniu na swoje konto lub przez infolinię (*610). Jeśli zaś chodzi o smartfony, wszystkie urządzenia w aktualnej ofercie operatora posiadają funkcję VoLTE. Dotyczy to również smartfonów odnowionych, dostępnych w bardzo dobrych cenach. Wymieniając telefon warto przynieść do salonu stary model – Orange przyjmie go i przekaże do bezpiecznego recyklingu lub utylizacji. W przypadku nowszych urządzeń, które wymagają jednak wymiany, konsultanci sprawdzą, czy dostępna będzie opcja odkupu, dzięki której można zyskać bon za zakup nowego telefonu.

Start już we wrześniu

Proces wygaszania sieci 3G od Orange w Polsce rozpocznie się w drugiej połowie września. W pierwszej kolejności obejmie powiaty: wieruszowski, wieluński, pajęczański oraz złotowski i częściowo pilski i wałecki.

Orange-wyłącza-3G

Następnie, w październiku, 3G zostanie wyłączone na pozostałym obszarze powiatów pilskiego i wałeckiego oraz w powiatach: sieradzkim, zduńskowolskim, łaskim, poddębickim, czarnkowsko-trzcianeckim, chodzieskim, obornickim i wągrowieckim. To początek działań Orange Polska, które umożliwią klientom przejście z 3G do 4G. Kolejny etap prac przewidziany jest na 2024 rok. Operator planuje, że wygaszanie 3G w całym kraju potrwa do końca 2025 r.

Mediateka

Udostępnij: Orange żegna się z 3G. Sprawdź, czy jesteś gotowy na zmiany

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej