Informacje prasowe

Nielimitowane rozmowy do wszystkich w Smart Planie Halo i Smart Planie Multi

20 listopada 2013
Nielimitowane rozmowy do wszystkich w Smart Planie Halo i Smart Planie Multi

Orange przygotował kolejny prezent dla klientów korzystających z usług mobilnych. Wszyscy, którzy zdecydują się na Smart Plan Halo z abonamentem w wysokości 79,90 zł  lub Smart Plan Multi z abonamentem 89,90 zł,  będą mogli dzwonić bez ograniczeń na numery wszystkich sieci komórkowych i stacjonarnych w Polsce, przez cały czas trwania umowy. Nowa promocja jest dostępna  dla klientów przedłużających umowę, podpisujących nową lub przenoszących swój numer do Orange.

Prócz nowego prezentu w postaci nielimitowanych rozmów, klienci Smart Planu Halo 79,90 i Smart Planu Multi 89,90, mogą także korzystać z nieograniczonego pakietu smsów na wszystkie numery w Orange, przez cały okres trwania umowy.

Ponadto, klienci przenoszący numer do Orange otrzymają w tych taryfach także darmowy abonament na 3 miesiące i pakiet 840 SMS-ów na numery innych operatorów komórkowych. Z kolei wszystkie osoby przedłużające dotychczasową umowę lub podpisujące nową, mogą cieszyć się darmowym pakietem 700 SMS-ów na numery spoza Orange.

Klienci korzystający także z innych usług Orange Polska mogą dodatkowo otrzymać rabat Orange Open. Dzięki niemu miesięczny abonament będzie niższy o 15 zł, czyli wyniesie 64,90 zł w przypadku Smart Planu Halo i 74,90 zł w przypadku Smart Planu Multi.

Szczegółowe informacje znajdują się na www.orange.pl.

***

Osoba kontaktowa:  Wojciech Jabczyński, Rzecznik Orange Polska

Tel.:    22 527 19 39

E-mail:    biuro.prasowe@orange.com


Informacje prasowe

Orange ambasadorem konkursu Liderzy Filantropii

15 listopada 2013
Orange ambasadorem konkursu Liderzy Filantropii

Orange Polska, wielokrotny laureat konkursu „Liderzy Filantropii” został w tym roku jego Ambasadorem. Firma zdecydowała, by nie startować już w konkursie, tylko aktywnie włączyć się w promowanie jego idei oraz strategicznego podejścia do społecznego zaangażowania biznesu.

- W Konkursie Liderzy Filantropii uczestniczymy od początku jego istnienia. Zaangażowanie społeczne firmy wpisało się na stałe w naszą strategię. Uważamy, że warto w sposób transparentny mówić o tym, jakie środki firma przeznacza na działania społeczne i jak to się ma do zysków firmy. Chcemy także rozmawiać 
o jakości społecznego zaangażowania biznesu, promować wysokie standardy współpracy biznesu 
z organizacjami i instytucjami społecznymi. Dlatego jesteśmy też członkiem Forum Darczyńców, a dziś występujemy w nowej roli – Ambasadora konkursu Liderzy Filantropii”– powiedział Witold Drożdż, Dyrektor Wykonawczy ds. Korporacyjnych Orange.

Konkurs „Liderzy Filantropii” organizowany jest już po raz VII przez Forum Darczyńców w Polsce. Jego celem jest promowanie społecznego zaangażowania przedsiębiorców.  Firmy małe, średnie i duże, które przeznaczają część swoich zysków na cele społeczne, mogą się ubiegać o tytuł lidera w dwóch kategoriach głównych:

  • - firma, która przekazała w 2012 roku na cele społeczne największy odsetek swoich dochodów przed opodatkowaniem,
  • 
- firma, która przekazała w 2012 roku najwięcej środków finansowych na cele społeczne.

W tegorocznej edycji spośród firm najbardziej aktywnych filantropijnie w danej dziedzinie (edukacja i nauka, kultura i sztuka oraz ochrona zdrowia i pomoc społeczna) zostaną wyłonieni również „Liderzy Filantropii”.

W ankiecie, której wypełnienie jest podstawą udziału w konkursie, znalazły się również pytania dodatkowe dotyczące strategii, procedur i raportowania – posłużą do przyznania wyróżnień dla firm, które prowadzą działania filantropijne w sposób profesjonalny, długofalowy i przejrzysty.

Konkurs organizowany jest przez Forum Darczyńców w Polsce. Jego weryfikacją zajmuje się firma PWC, 
a patronat honorowy sprawuje Giełda Papierów Wartościowych.

***

Osoba kontaktowa:

Wojciech Jabczyński, Rzecznik Orange Polska

Tel.:    22 527 19 39

E-mail:   biuro.prasowe@orange.com


Informacje prasowe

Orange Fab – wsparcie dla start-up’ów wkrótce także w Polsce

14 listopada 2013
Orange Fab – wsparcie dla start-up’ów wkrótce także w Polsce

Po sukcesie w Dolinie Krzemowej, Orange rozszerza „Orange Fab” - program wspomagający rozwój małych, innowacyjnych firm, tzw. start-up’ów. Od listopada mogą w nim uczestniczyć przedsiębiorcy z Francji oraz Południowo-Wschodniej Azji, a w pierwszej połowie 2014 roku będą mogły do niego dołączyć także firmy w Polsce. 

Uruchamiając Orange Fab - we Francji i Japonii (dla regionu Południowo-Wschodniej Azji), a wkrótce również w Polsce, Orange potwierdza swoją ambicję, by stać się inkubatorem przedsiębiorczości na skalę międzynarodową.

- Zapraszanie studentów, inżynierów, programistów, projektantów i przedsiębiorców do współpracy z Orange to ważny element naszej strategii otwartości na innowacje, pozwalającej wprowadzać je szybciej, sprawniej, zgodnie z naszą kulturą organizacyjną. Orange Fab jest jednym z elementów tego procesu”, mówi Stéphane Richard, Prezes Orange.

- Operatorzy telekomunikacyjni, tacy jak Orange, przyspieszają wdrażanie nowej fazy konwergencji cyfrowej, dzięki bardzo szybkim usługom szerokopasmowym opartym na mobilnych sieciach 4G i technologii światłowodowej. Naszym zdaniem, ta korzystna sytuacja sprawi, że powstawać będą nowe start-upy, oferujące nowatorskie rozwiązania, w pełni wykorzystujące możliwości naszych sieci”, powiedział Vivek Badrinath, wiceprezes ds.  innowacji, marketingu i technologii Orange.

Orange Fab umożliwia start-up’om skupienie się na rozwoju, wdrażaniu usług na skalę światową oraz tworzeniu produktów i usług doskonalących obecne rozwiązania telekomunikacyjne. Aby im to umożliwić,  Orange łączy własne doświadczenie w branży telekomunikacyjnej z doświadczeniem mentorów wywodzących się z lokalnych ekosystemów technologicznych. Dostarcza im m. in.  wsparcia finansowego i logistycznego oraz ułatwia kontakty z ekspertami mogącymi wesprzeć ich w rozwinięciu własnego biznesu. Uczestnicy programu spędzą także dwa tygodnie w Orange Fab Silicon Valley - w Dolinie Krzemowej, gdzie spotkają się z amerykańskimi ekspertami i inwestorami.

Start-up’y we Francji mogą zgłaszać swoje kandydatury na stronie orangefab.fr do 31 grudnia 2013 r. Aby zgłosić kandydaturę, muszą zaprezentować istniejący produkt, już wdrożony lub w zaawansowanej wersji beta. Wskazane jest także, aby zgłaszany projekt nie korzystał jeszcze z funduszy inwestorów instytucjonalnych.

W Polsce Orange Fab zostanie uruchomiony w pierwszej połowie 2014 roku.

Wszystkie informacje są dostępne na stronie www.orangefab.fr i na koncie Twitter @OrangeFabFr.

O firmie Orange:

Orange jest jednym z największych operatorów telekomunikacyjnych na świecie, z obrotami w wysokości 43,5 mld euro w roku 2012 . Zatrudnia 168 tys. pracowników (na dzień 30 czerwca 2013 r.) , z czego 103 tys. we Francji. Grupa, obecna w 32 krajach, obsługiwała na dzień 30 czerwca 2013 r ponad 231 mln klientów., w tym 174 mln użytkowników telefonii komórkowej i 15 mln odbiorców stacjonarnych usług szerokopasmowych na całym świecie. Orange jest także jednym ze światowych liderów w zakresie świadczenia usług telekomunikacyjnych dla międzynarodowych przedsiębiorstw, pod marką Orange Business Services.

Orange notowana jest na NYSE Euronext Paris (symbol ORA) i na New York Stock Exchange (symbol ORAN).
Aby uzyskać więcej informacji (w Internecie i na komórce): www.orange.com, www.orange-business.com, www.orange-innovation.tv lub na Twitterze: @presseorange.
Orange i wszystkie inne produkty lub usługi Orange wymienione w niniejszym komunikacie są markami należącymi do Orange lub Orange Brand Services Limited.

Kontakt prasowy:

Vanessa Clarke, +44 78 18 84 88 48 vanessa.clarke@orange.com

Héloïse Rothenbühler, +33 1 44 44 93 93 heloise.rothenbuhler@orange.com

Scroll to Top