Informacje prasowe

Nielimitowane SMS-y po doładowaniu w Orange

29 marca 2013
Nielimitowane SMS-y po doładowaniu w Orange

Od dziś do 6 maja br., klienci korzystający z oferty Orange One będą dostawali za każde doładowanie darmowe SMS-y do wszystkich sieci. Czas ważności darmowych SMS-ów jest uzależniony od kwoty doładowania konta - bonus można otrzymać nawet na 100 dni.

Aby skorzystać z promocji wystarczy wysłać SMS o treści PROMOCJA pod bezpłatny numer 203 a następnie doładować konto. Nielimitowane SMS-y po doładowaniu to jedyna usługa na rynku dająca klientom możliwość nielimitowanego wysyłania wiadomości tekstowych do wszystkich sieci i to już od najniższego doładowania.

Bonus jest przyznawany całkowicie bezpłatnie, całą kwotę doładowania można wykorzystać na dowolne usługi dostępne w ofercie Orange na kartę. Promocja wyklucza się z promocją Konto Ważne Rok.

Bonusy przyznawane są wg poniżej tabelki:

 

Szczegóły oferty znajdują się tutaj.

Biuro prasowe Orange Polska:

Wojciech Jabczyński, Rzecznik Orange Polska

Tel.: 22 527 19 39

e-mail: biuro.prasowe@orange.com


Informacje prasowe

Złote Anteny dla Orange Polska

28 marca 2013
Złote Anteny dla Orange Polska

Dwoma Złotymi Antenami nagrodzono projekty realizowane przez Orange Polska podczas wczorajszej (27 marca) Gali Sympozjum Świata Telekomunikacji i Mediów. Promocję produktów i usług z udziałem Serca i Rozumu uznano za najlepszą kampanię promocyjną, a spółka NetWorkS!, której współwłaścicielem jest Orange Polska, została Firmą Roku.

Serce i Rozum, niezwykle popularni bohaterowie kampanii promujących usługi Orange Polska, zgromadzili na swoim profilu na Facebooku już prawie 1.9 mln fanów. Spoty reklamowe z ich udziałem wyświetlono prawie 20 mln razy na YouTube. W 2012 roku, oprócz kampanii dotyczących produktów i usług, Serce i Rozum wystąpili także w kampanii wizerunkowej wspierającej rebranding usług stacjonarnych TP na Orange. Prócz tegorocznej Złotej Anteny, kampanie z Sercem i Rozumem zdobyły wiele innych nagród, w tym Grand Prix 12 polskiej edycji prestiżowego konkursu marketingowego EFFIE.

Złotą Antenę w kategorii Firma roku otrzymała spółka NetWorkS! – wspólny projekt PTK Centertel i Polskiej Telefonii Cyfrowej,  polegający na współwykorzystywaniu radiowych sieci dostępowych. Celem współpracy jest stworzenie najwyższej klasy sieci komórkowych w Polsce, a w konsekwencji widoczna poprawa jakości świadczonych usług i zwiększenie ich zasięgu. To już kolejne wyróżnienie przyznane tej firmie przez Kapitułę Konkursu Złotych i Kryształowych Anten. W ubiegłym roku otrzymała wyróżnienie w kategorii „Najbardziej Obiecująca Firma Roku”.

Konkurs Złotych Aten Świata Telekomunikacji odbywa się co roku w ramach Sympozjum Świata Telekomunikacji i Mediów. Ma na celu wyróżnianie i prezentację osób, które w sposób szczególny przyczyniają się do rozwoju rynku usług telekomunikacyjnych w Polsce, dostarczając nowe rozwiązania i produkty.  W tym roku odbyła się już piętnasta edycja konkursu.

Sympozjum Świata Telekomunikacji i Mediów jest jednym z kluczowych wydarzeń rynku telekomunikacyjnego i mediów w Polsce. Jest forum dyskusyjnym pomiędzy przedstawicielami sektora prywatnego i państwowego oraz doskonałą platformą dialogu dotyczącego przyszłości rynku telekomunikacyjnego w Polsce.

Wojciech Jabczyński, Rzecznik Orange Polska

Tel.: 22 527 19 39

e-mail: biuro.prasowe@orange.com


Informacje prasowe

Nagroda dla Orange Polska i Fundacji Dzieci Niczyje za działania na rzecz bezpieczeństwa w Internecie

28 marca 2013
Nagroda dla Orange Polska i Fundacji Dzieci Niczyje za działania na rzecz bezpieczeństwa w Internecie

Wspólne działania Orange Polska i Fundacji Dzieci Niczyje na rzecz bezpieczeństwa dzieci w Internecie zostały nagrodzone w polskiej edycji międzynarodowego konkursu w dziedzinie odpowiedzialnego biznesu - European CSR Award Scheme. Współpracę tę uznano za najlepsze partnerstwo firmy z organizacją społeczną.

Orange Polska i Fundacja Dzieci Niczyje od 8 lat wspólnie realizują działania zwiększające  świadomość zagrożeń w sieci i wzrost poziomu bezpieczeństwa dzieci poprzez edukację  - zarówno najmłodszych internautów jak również ich opiekunów – rodziców i  nauczycieli. Efektem tej współpracy jest m.in. serwis www.sieciaki.pl z 240 tys. zarejestrowanymi aktywnymi użytkownikami, platforma e-learningowa z interaktywnymi kursami, z której co roku korzysta ponad 30 tysięcy uczniów czy projekt Helpline.org.pl obejmujący bezpłatną linię interwencyjną 800 100100 i stronę internetową dla dzieci, za pośrednictwem których mogą one zgłaszać niepokojące dla nich sytuacje związane z przebywaniem w sieci. Dla rodziców z kolei powstał bezpłatny poradnik „Bezpieczne media”.

- Dzieci zaczynają korzystać z internetu w coraz młodszym wieku, dlatego tak ważne jest, by zarówno one, jak i ich opiekunowie wiedzieli, jak z niego korzystać świadomie i bezpiecznie oraz gdzie mogą  szukać pomocy w przypadku zagrożenia. Orange Polska aktywnie włącza się w działania edukacyjne, ponieważ tak właśnie rozumiemy ideę odpowiedzialnego biznesu. Rolą operatora jest nie tylko dostarczenie nowoczesnych rozwiązań komunikacyjnych, ale też dbałość o bezpieczeństwo ich użytkowników. Nasza wieloletnia współpraca z Fundacją Dzieci Niczyje przyniosła konkretne efekty i bardzo się cieszymy, że zostały one docenione - powiedziała Magdalena Rędziniak, Dyrektor CSR i Relacji Zewnętrznych Orange Polska.

- Orange jest kluczowym partnerem Fundacji w działaniach na rzecz bezpieczeństwa dzieci i młodzieży w Internecie – mówi Łukasz Wojtasik, Członek Zarządu Fundacji Dzieci Niczyje. - Współpraca z Orange i Fundacją Orange ma wymiar finansowy, merytoryczny i organizacyjny. Dzięki wspólnemu planowaniu działań przynoszą one zamierzone efekty: kampanie społeczne są widoczne i zmieniają postawy, oferta edukacyjna dociera do szkół wszystkich poziomów nauczania w całej Polsce, szkolimy co roku setki profesjonalistów, udostępniamy unikalną ofertę pomocy. Niezwykle doceniamy otwartość naszego partnera na niestandardowe, innowacyjne rozwiązania, dzięki którym nasza oferta jest atrakcyjna dla młodych ludzi. Nasze wspólne działania będące elementem programu Safer Internet od lat zaliczane są do  najlepszych spośród wszystkich krajów członkowskich UE – dodaje.

Celem konkursu European CSR Award Scheme for Partnerships, Innovation and Impact (Europejskie Nagrody CSR na rzecz Partnerstw, Innowacji i Wpływu) jest promowanie partnerstw w zakresie działań społecznych ustanowionych pomiędzy przedsiębiorstwem i co najmniej jednym pozabiznesowym partnerem oraz wymiana najlepszych praktyk CSR pomiędzy przedsiębiorstwami na poziomie europejskim.

Konkurs finansowany jest przez Komisję Europejską. Jego koordynacją na poziomie europejskim zajmują się organizacje CSR Europe i Business in the Community, kierując konsorcjum złożonym z 29 krajowych organizacji. Polską edycję konkursu koordynuje Forum Odpowiedzialnego Biznesu. W ramach polskiej edycji European CSR Award Scheme nagroda została przyznana w 2 kategoriach: Partnerstwa z udziałem małych i średnich przedsiębiorstw oraz Partnerstwa z udziałem większych przedsiębiorstw.

 

Wojciech Jabczyński, rzecznik Orange Polska

22 527 19 39

biuro.prasowe@orange.com

http://blog.orange.pl/wojciechjabczynski/

Scroll to Top