Informacje prasowe

Nigdy nie mów nigdy – kolejna filmowa koprodukcja TP w kinach

05 listopada 2009
Nigdy nie mów nigdy – kolejna filmowa koprodukcja TP w kinach

Jutro (6.11) na ekrany kin trafi kolejna filmowa koprodukcja Telekomunikacji Polskiej - współczesny film obyczajowy pt. „Nigdy nie mów nigdy". To ósmy film fabularny, który powstał przy udziale TP. Koprodukcje TP zgromadziły do tej pory w kinach już niemal 5,5 mln widzów.

„Nigdy nie mów nigdy" to historia młodej kobiety sukcesu, singielki z wielkiego miasta. Na pozór asertywnej i wyzwolonej, w duchu jednak poszukującej ciepła i miłości. Filmowa Ama staje przed wyborem, jakiego dokonuje wielu współczesnych trzydziestolatków - jak pogodzić rozwijającą się karierę z zaangażowaniem w związek i stworzeniem rodziny?

„Nigdy nie mów nigdy" opowiada o tym, że nigdy nie jest za późno na nawet najbardziej radykalne zmiany w życiu - jeśli tylko naprawdę tego chcemy, - tak mówi o swoim filmie reżyser Wojciech Pacyna.

W filmie nie brakuje humoru, dzięki czemu spełni on również oczekiwania widzów poszukujących dobrej rozrywki. W głównych rolach zobaczymy popularnych aktorów - Annę Dereszowską i Jana Wieczorkowskiego.

* * * * *

Telekomunikacja Polska zaangażowała się do tej pory w 13 produkcji filmowych. W najbliższym czasie swoje premiery będą mieć kolejne filmy: „Piksele" Jacka Lusińskiego, „Różyczka" Jana Kidawy-Błońskiego, „Od pełni do pełni" Tomasza Szafrańskiego oraz „Trick" Jana Hryniaka. Wśród koprodukcji TP są zarówno filmy typowo komercyjne, zwłaszcza komedie, jak również obrazy istotne z punktu widzenia naszego dziedzictwa kulturowego i historycznego - takie jak „Katyń" Andrzeja Wajdy, „Generał Nil" Ryszarda Bugajskiego, „Dzieci Ireny Sendlerowej" Johna Kenta Harrisona (produkcja amerykańsko - polska). Po zakończeniu dystrybucji w kinach, koprodukcje TP trafiają do oferty wideo na życzenie TP - największej w Polsce platformy VoD.


Informacje prasowe

Ponad 200 tysięcy ubezpieczeń w Orange

05 listopada 2009
Ponad 200 tysięcy ubezpieczeń w Orange

Orange jest pierwszym i do tej pory jedynym operatorem telekomunikacyjnym, oferującym ubezpieczenie telefonów od kradzieży, uszkodzenia lub nieautoryzowanego użycia. W ofercie Orange są także ubezpieczenia na życie oraz ubezpieczenia hospitalizacyjne i podróżne. Klienci coraz chętniej korzystają z oferty ubezpieczeń dostępnych przez telefon, kupili już ponad 200 tys. polis.

Korzystanie z ubezpieczeń oferowanych przez Orange jest bardzo łatwe. Umowę ubezpieczenia można zawrzeć przez telefon a dodatkowo ubezpieczenie majątkowe w  każdym salonie sprzedaży. W przypadku ubezpieczenia podróżnego wystarczą już dwa SMSy, które można wysłać nawet podczas pobytu zagranicą.

W ofercie ubezpieczeniowej Orange do wyboru są usługi:

  • Bezpieczny Telefon - ubezpieczenie majątkowe chroni posiadacza aparatu telefonicznego od jego kradzieży i uszkodzenia oraz kosztów nieautoryzowanych rozmów telefonicznych wykonanych w wyniku kradzieży nawet do 4000 PLN. Opłata miesięczna wynosi średnio 12,99 złotych i dopisywana jest do faktury za usługi telekomunikacyjne. Usługa jest realizowana we współpracy z ACE European Group.

  • Bezpieczny Rachunek - ubezpieczenie na życie chroni zdolność opłacania rachunku telefonicznego z tytułu utraty pracy, czasowej lub trwałej niezdolności do pracy oraz utraty życia. Pozwala także skorzystać z ubezpieczenia na życie obejmującego ochronę od następstw nieszczęśliwego wypadku i wypadku komunikacyjnego w środkach masowej komunikacji. Maksymalna suma wypłacanego ubezpieczenia to nawet 300 tys. złotych. O szczegółach dotyczących zawarcia ubezpieczenia można dowiedzieć się pod numerem infolinii 022 558 00 44. Usługa jest realizowana wspólnie z MetLife TUnŻ oraz MetLife UK.

  • Bezpieczne Zdrowie - ubezpieczenie hospitalizacyjne, chroniące klienta od kosztów pobytu w szpitalu w wyniku nieszczęśliwego wypadku. Za każdy dzień hospitalizacji klient otrzymuje 200 złotych. Polisa dotyczy również śmierci ubezpieczonego.

    O szczegółach dotyczących zawarcia ubezpieczenia można dowiedzieć się pod numerem infolinii 022 558 00 44. Usługa jest realizowana wspólnie z MetLife TUnŻ.

  • Pakiet Podróżnika - nowatorska usługa ubezpieczeniowa, dzięki której klient otrzymuje dostęp do infolinii - Centrum Pomocy Generali, partnera oferty. Ubezpieczony dostanie tam przydatne informacje o kraju, do którego wyjeżdża m. in.: wymagane dokumenty

    i szczepienia, adresy ambasad i konsulatów, prognozę pogody, ceny podstawowych produktów, telefony do hoteli, rozkład jazdy środków komunikacji. W cenie pakietu, każdy klient otrzymuje ubezpieczenie podróżne obowiązujące we wszystkich krajach świata. Pokrywa ono koszty i organizację usług powstałych na skutek nieszczęśliwego wypadku lub nagłego zachorowania ubezpieczonego oraz wypłaty świadczeń związanych z trwałym uszczerbkiem na zdrowiu lub śmiercią. By kupić usługę wystarczy wysłać SMS na numer 8099. Usługę można zamówić również będąc już za granicą.

Niebawem w ofercie Orange pojawią się kolejne, nowe produkty z grupy ubezpieczeń na życie i majątkowych. Planowane jest także rozszerzenie dostępności aktualnej oferty. Będą z niej mogli korzystać także klienci ofert MIX i ofert dla firm.

Więcej informacji o ubezpieczeniach dostępnych w Orange można znaleźć na www.orange.pl


Informacje prasowe

TP dla osób niepełnosprawnych

04 listopada 2009
TP dla osób niepełnosprawnych

Telekomunikacja Polska oferuje osobom niepełnosprawnym szereg udogodnień. Daje im 50 proc. ulgi na abonament telefoniczny oraz specjalne faktury dla niewidomych i niedowidzących. Zapewnia też telefony i sprzęt dostosowany do potrzeb niedosłyszących.

- Osoby niepełnosprawne są tak samo ważnymi klientami, jak wszyscy inni. W TP dbamy, by czuły, że firma rozumie i odpowiada na ich specyficzne potrzeby. To nie jest specjalne traktowanie, ale minimum pozwalające im korzystać z nowoczesnych środków komunikacji - uważa Maciej Witucki, prezes TP.

TP ma w swojej ofercie pakiet udogodnień dla osób niepełnosprawnych. W większości planów telefonicznych oferuje 50% zniżki na abonament oraz tej samej wysokości rabat na przyłączenie do sieci. Ponadto, osobom trwale niezdolnym do pracy, w trudnej sytuacji ekonomicznej, proponuje plan przyjazny za 18,30 zł z VAT z pakietem 30 minut.

Firma ma też specjalne faktury dla osób z problemami wzroku. Niewidomi mogą otrzymywać rachunki pisane językiem Braile'a. Z kolei dla osób niedowidzących wygodnym rozwiązaniem mogą być faktury w powiększonym formacie A3 lub przesyłane e-mailem, które można powiększyć na komputerze.

Bardzo ważne są również urządzenia ułatwiające korzystanie z usług. Dla niedosłyszących są to m.in. wzmacniacze dzwonków telefonu, regulatory głośności słuchawki, czy telefony kompatybilne z aparatami słuchowymi. Osoby niedowidzące mogą skorzystać z telefonów z dużymi przyciskami i podświetlanymi ekranami, urządzeń z przyciskami obrazkowymi oraz innymi efektami wizualnymi, a także słownymi zapowiedziami dzwoniącego numeru.

Telekomunikacja Polska prowadzi obecnie działania, które dodatkowo ułatwiają niepełnosprawnym korzystanie z automatów publicznych. W porozumieniu z Polskim Związkiem Niewidomych pół-kabiny telefoniczne są wyposażane w widoczne, pomarańczowe oznakowania na krawędziach szklanych wiat i tyłach oraz specjalne podłogi. Ułatwiają one zlokalizowanie kabiny osobie niewidomej z laską, nie utrudniając jednocześnie podjazdu do automatu na wózku inwalidzkim.

 

Scroll to Top