Informacje prasowe

Nigdy nie mów nigdy – kolejna filmowa koprodukcja TP w kinach

5 listopada 2009

Nigdy nie mów nigdy – kolejna filmowa koprodukcja TP w kinach

Jutro (6.11) na ekrany kin trafi kolejna filmowa koprodukcja Telekomunikacji Polskiej – współczesny film obyczajowy pt. „Nigdy nie mów nigdy”. To ósmy film fabularny, który powstał przy udziale TP. Koprodukcje TP zgromadziły do tej pory w kinach już niemal 5,5 mln widzów.

„Nigdy nie mów nigdy” to historia młodej kobiety sukcesu, singielki z wielkiego miasta. Na pozór asertywnej i wyzwolonej, w duchu jednak poszukującej ciepła i miłości. Filmowa Ama staje przed wyborem, jakiego dokonuje wielu współczesnych trzydziestolatków – jak pogodzić rozwijającą się karierę z zaangażowaniem w związek i stworzeniem rodziny?

–  „Nigdy nie mów nigdy” opowiada o tym, że nigdy nie jest za późno na nawet najbardziej radykalne zmiany w życiu – jeśli tylko naprawdę tego chcemy, – tak mówi o swoim filmie reżyser Wojciech Pacyna.

W filmie nie brakuje humoru, dzięki czemu spełni on również oczekiwania widzów poszukujących dobrej rozrywki. W głównych rolach zobaczymy popularnych aktorów – Annę Dereszowską i Jana Wieczorkowskiego.

* * * * *

Telekomunikacja Polska zaangażowała się do tej pory w 13 produkcji filmowych. W najbliższym czasie swoje premiery będą mieć kolejne filmy: „Piksele” Jacka Lusińskiego, „Różyczka” Jana Kidawy-Błońskiego, „Od pełni do pełni” Tomasza Szafrańskiego oraz „Trick” Jana Hryniaka. Wśród koprodukcji TP są zarówno filmy typowo komercyjne, zwłaszcza komedie, jak również obrazy istotne z punktu widzenia naszego dziedzictwa kulturowego i historycznego – takie jak „Katyń” Andrzeja Wajdy, „Generał Nil” Ryszarda Bugajskiego, „Dzieci Ireny Sendlerowej” Johna Kenta Harrisona (produkcja amerykańsko – polska). Po zakończeniu dystrybucji w kinach, koprodukcje TP trafiają do oferty wideo na życzenie TP – największej w Polsce platformy VoD.

Udostępnij: Nigdy nie mów nigdy – kolejna filmowa koprodukcja TP w kinach

Informacje prasowe

Ponad 200 tysięcy ubezpieczeń w Orange

5 listopada 2009

Ponad 200 tysięcy ubezpieczeń w Orange

Orange jest pierwszym i do tej pory jedynym operatorem telekomunikacyjnym, oferującym ubezpieczenie telefonów od kradzieży, uszkodzenia lub nieautoryzowanego użycia. W ofercie Orange są także ubezpieczenia na życie oraz ubezpieczenia hospitalizacyjne i podróżne. Klienci coraz chętniej korzystają z oferty ubezpieczeń dostępnych przez telefon, kupili już ponad 200 tys. polis.

Korzystanie z ubezpieczeń oferowanych przez Orange jest bardzo łatwe. Umowę ubezpieczenia można zawrzeć przez telefon a dodatkowo ubezpieczenie majątkowe w  każdym salonie sprzedaży. W przypadku ubezpieczenia podróżnego wystarczą już dwa SMSy, które można wysłać nawet podczas pobytu zagranicą.

W ofercie ubezpieczeniowej Orange do wyboru są usługi:

  • Bezpieczny Telefon – ubezpieczenie majątkowe chroni posiadacza aparatu telefonicznego od jego kradzieży i uszkodzenia oraz kosztów nieautoryzowanych rozmów telefonicznych wykonanych w wyniku kradzieży nawet do 4000 PLN. Opłata miesięczna wynosi średnio 12,99 złotych i dopisywana jest do faktury za usługi telekomunikacyjne. Usługa jest realizowana we współpracy z ACE European Group.
  • Bezpieczny Rachunek – ubezpieczenie na życie chroni zdolność opłacania rachunku telefonicznego z tytułu utraty pracy, czasowej lub trwałej niezdolności do pracy oraz utraty życia. Pozwala także skorzystać z ubezpieczenia na życie obejmującego ochronę od następstw nieszczęśliwego wypadku i wypadku komunikacyjnego w środkach masowej komunikacji. Maksymalna suma wypłacanego ubezpieczenia to nawet 300 tys. złotych. O szczegółach dotyczących zawarcia ubezpieczenia można dowiedzieć się pod numerem infolinii 022 558 00 44. Usługa jest realizowana wspólnie z MetLife TUnŻ oraz MetLife UK.
  • Bezpieczne Zdrowie – ubezpieczenie hospitalizacyjne, chroniące klienta od kosztów pobytu w szpitalu w wyniku nieszczęśliwego wypadku. Za każdy dzień hospitalizacji klient otrzymuje 200 złotych. Polisa dotyczy również śmierci ubezpieczonego.
    O szczegółach dotyczących zawarcia ubezpieczenia można dowiedzieć się pod numerem infolinii 022 558 00 44. Usługa jest realizowana wspólnie z MetLife TUnŻ.
  • Pakiet Podróżnika – nowatorska usługa ubezpieczeniowa, dzięki której klient otrzymuje dostęp do infolinii – Centrum Pomocy Generali, partnera oferty. Ubezpieczony dostanie tam przydatne informacje o kraju, do którego wyjeżdża m. in.: wymagane dokumenty
    i szczepienia, adresy ambasad i konsulatów, prognozę pogody, ceny podstawowych produktów, telefony do hoteli, rozkład jazdy środków komunikacji. W cenie pakietu, każdy klient otrzymuje ubezpieczenie podróżne obowiązujące we wszystkich krajach świata. Pokrywa ono koszty i organizację usług powstałych na skutek nieszczęśliwego wypadku lub nagłego zachorowania ubezpieczonego oraz wypłaty świadczeń związanych z trwałym uszczerbkiem na zdrowiu lub śmiercią. By kupić usługę wystarczy wysłać SMS na numer 8099. Usługę można zamówić również będąc już za granicą.

Niebawem w ofercie Orange pojawią się kolejne, nowe produkty z grupy ubezpieczeń na życie i majątkowych. Planowane jest także rozszerzenie dostępności aktualnej oferty. Będą z niej mogli korzystać także klienci ofert MIX i ofert dla firm.

Więcej informacji o ubezpieczeniach dostępnych w Orange można znaleźć na www.orange.pl

Udostępnij: Ponad 200 tysięcy ubezpieczeń w Orange

Informacje prasowe

TP dla osób niepełnosprawnych

4 listopada 2009

TP dla osób niepełnosprawnych

Telekomunikacja Polska oferuje osobom niepełnosprawnym szereg udogodnień. Daje im 50 proc. ulgi na abonament telefoniczny oraz specjalne faktury dla niewidomych i niedowidzących. Zapewnia też telefony i sprzęt dostosowany do potrzeb niedosłyszących.

– Osoby niepełnosprawne są tak samo ważnymi klientami, jak wszyscy inni. W TP dbamy, by czuły, że firma rozumie i odpowiada na ich specyficzne potrzeby. To nie jest specjalne traktowanie, ale minimum pozwalające im korzystać z nowoczesnych środków komunikacji – uważa Maciej Witucki, prezes TP.

TP ma w swojej ofercie pakiet udogodnień dla osób niepełnosprawnych. W większości planów telefonicznych oferuje 50% zniżki na abonament oraz tej samej wysokości rabat na przyłączenie do sieci. Ponadto, osobom trwale niezdolnym do pracy, w trudnej sytuacji ekonomicznej, proponuje plan przyjazny za 18,30 zł z VAT z pakietem 30 minut.

Firma ma też specjalne faktury dla osób z problemami wzroku. Niewidomi mogą otrzymywać rachunki pisane językiem Braile’a. Z kolei dla osób niedowidzących wygodnym rozwiązaniem mogą być faktury w powiększonym formacie A3 lub przesyłane e-mailem, które można powiększyć na komputerze.

Bardzo ważne są również urządzenia ułatwiające korzystanie z usług. Dla niedosłyszących są to m.in. wzmacniacze dzwonków telefonu, regulatory głośności słuchawki, czy telefony kompatybilne z aparatami słuchowymi. Osoby niedowidzące mogą skorzystać z telefonów z dużymi przyciskami i podświetlanymi ekranami, urządzeń z przyciskami obrazkowymi oraz innymi efektami wizualnymi, a także słownymi zapowiedziami dzwoniącego numeru.

Telekomunikacja Polska prowadzi obecnie działania, które dodatkowo ułatwiają niepełnosprawnym korzystanie z automatów publicznych. W porozumieniu z Polskim Związkiem Niewidomych pół-kabiny telefoniczne są wyposażane w widoczne, pomarańczowe oznakowania na krawędziach szklanych wiat i tyłach oraz specjalne podłogi. Ułatwiają one zlokalizowanie kabiny osobie niewidomej z laską, nie utrudniając jednocześnie podjazdu do automatu na wózku inwalidzkim.

 

Udostępnij: TP dla osób niepełnosprawnych

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej